Πρόσφατα Τεύχη

Δείτε με μία ματιά τα πιο πρόσφατα τεύχη από το Ασφαλιστικό Marketing

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Σεπτεμβρίου  2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2016Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουνίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαΐου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Απριλίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαρτίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Φεβρουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιανουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Δεκεμβρίου 2015 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ για να λαμβάνετε sneak peaks από τα νέα μας τεύχη αλλά και να μαθαίνετε πρώτοι  για τις προνομιακές μας εκπτώσεις.

[ninja-inline id=786]

ConVRse: Η πλατφόρμα εικονικής πραγματικότητας της MetLife

Η εικονική πραγματικότητα έχει ήδη αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο βλέπουμε τον κόσμο, και αρχίζει να αλλάζει και το πώς αντιμετωπίζουν οι ασφαλιστικές εταιρείες την εμπειρία του πελάτη, δίνοντάς μας τη δυνατότητα να δούμε πώς θα είναι μετά από μερικά χρόνια η πλειονότητα των καταστημάτων. Το πρώτο εγχείρημα VR στην ιδιωτική ασφάλιση έγινε στην Ινδία με την πλατφόρμα pnb MetLife που υπάρχει στα e-branch καταστήματα της Εταιρείας.

Εκεί ο πελάτης φορώντας τα ειδικά γυαλιά VR μιλά με ασφαλιστικό σύμβουλο, βλέπει το συμβόλαιό του, αλληλεπιδρά και κάνει συναλλαγές. Οι ασφαλισμένοι ή οι εν δυνάμει πελάτες που επισκέπτονται το κατάστημα μπορούν να καταθέσουν τα παράπονά τους, να κάνουν αίτηση αποζημίωσης ή και να κλείσουν νέο συμβόλαιο.

Και αυτή είναι μόνο η αρχή για ένα μέλλον που προδιαγράφεται σίγουρα διαφορετικό…

ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Βαθμολογία Αναγνωστών 0 Ψήφοι