Now Reading
ΤΟ ΑΠΟΤΥΠΩΜΑ ΤΟΥ COVID-19 ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ

ΤΟ ΑΠΟΤΥΠΩΜΑ ΤΟΥ COVID-19 ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ

  • Ένας μήνας περιοριστικών μέτρων οδηγεί παγκοσμίως σε οικονομική ζημία 1,7 τρισ. δολαρίων

Η παγκόσμια πανδημία του COVID-19 έχει επηρεάσει όλο τον πλανήτη. Ο αντίκτυπος και οι επιπτώσεις από τα lockdowns και τη «φοβικότητα» που επικράτησε και συνεχίζει να υφίσταται στις αγορές όλες του κόσμου ήταν μεγάλος για εκατομμύρια ανθρώπους, νοικοκυριά, επιχειρήσεις. Την τελευταία διετία, όλος ο κόσμος μπήκε σε νέες νόρμες, έμαθε να εργάζεται και να ζει διαφορετικά. Μερικές από αυτές τις αλλαγές, θα είναι βραχύβιες, αλλά άλλες μπορεί να είναι μακροχρόνιες. Σύμφωνα με την έρευνα τnς Geneva Association “The Global Risk Landscape after COVID – 19: What role for insurance?”, η πανδημία έχει επηρεάσει τον κόσμο σε μεγαλύτερο βαθμό από τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο.

Όσον αφορά την ασφαλιστική αγορά, το ερώτημα που εγείρεται είναι σε τι βαθμό την έχει επηρεάσει και σε ποιες εξελίξεις οδηγεί. Αναμφίβολα, μέσα από την υγειονομική κρίση έγινε αντιληπτός ο αναγκαίος ρόλος του κράτους σε περιπτώσεις που έχουμε κρίσεις τόσο μεγάλης κλίμακας, αλλά και ο συμπληρωματικός ρόλος του ιδιωτικού τομέα για τη στήριξη των πολιτών. Σύμφωνα μάλιστα με τον OECD, ένας μήνας περιοριστικών μέτρων οδηγεί παγκοσμίως σε οικονομική ζημία 1,7 τρις δολαρίων.

Σε επίπεδο λειτουργίας της ίδιας της αγοράς, η πανδημική κρίση επιτάχυνε αλλαγές που είχαν δρομολογηθεί, τις έφερε

 

 

ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΨΗΦΙΑΚΟ ΑΥΡΙΟ

Η έλευση του covid – 19 ανάγκασε τις επιχειρήσεις να μεταβούν άμεσα σε απομακρυσμένα μοντέλα λειτουργίας τόσο ως προς τους εργαζόμενους και τους συνεργάτες όσο και ως προς τους καταναλωτές. Και πριν την πανδημία οι ασφαλιστικές σταδιακά ψηφιοποιούσαν διαδικασίες και συστήματα, αλλά στην ουσία αναγκάστηκαν το σχεδιασμό της επόμενης πενταετίας ή και δεκαετίας να τον επισπεύσουν μέσα σε μία διετία. Ταυτόχρονα, οι καταναλωτές έγιναν πιο δεκτικοί στο να μοιράζονται προσωπικά δεδομένα μέσα από ψηφιακά κανάλια και wearables, να πραγματοποιούν ψηφιακές αγορές και να αξιοποιούν νέες τεχνολογίες. Και αυτή η εξοικείωση δημιουργεί νέες ευκαιρίες για τις ασφαλιστικές.

ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ

See Also

Πάνω από το 40% των καταναλωτών θεωρούν πιο σημαντικές τις ασφάλειες υγείας και ζωής μετά την πανδημία, αν και μόνο το ένα πέμπτο σκοπεύει να αγοράσει κάλυψη. Αυτό αποκαλύπτει η έρευνα της Geneva Association σε 8 χώρες. Μάλιστα, οι καταναλωτές αναφέρουν ότι αναμένουν πλέον από την ασφαλιστική αγορά να έχουν όρους και ασφαλιστήρια τα οποία θα είναι πιο εύληπτα από ότι στο παρελθόν.
Σχεδόν το 90% τόσο των καταναλωτών αλλά και των επιχειρηματιών, που είχαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας επικοινωνία με την ασφαλιστική τους, δήλωσαν ικανοποιημένοι από την έκβαση της υπόθεσής τους. Ο covid – 19 έχει δείξει την ευθραυστότητα της σύγχρονης ζωής. Η αυξημένη επίγνωση της «τρωτότητας» με την οποία μας έφερε αντιμέτωπους η πανδημία έχει οδηγήσει σε αύξηση της επίγνωσης σχετικά με την ασφάλιση ζωής και υγείας.

ΤΟ ΧΑΣΜΑ ΣΤΙΣ ΑΠΩΛΕΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΑΚΟΠΗ ΕΡΓΑΣΙΩΝ

Η πανδημία έχει θετικό αντίκτυπο και σ΄ άλλους τομείς, καθώς μέσα από τα lockdowns αναδείχτηκε και η σημασία της κάλυψης των επιχειρήσεων μέσα από συμπράξεις με το κράτος. Οι περισσότερες κυβερνήσεις έχουν εφαρμόσει προγράμματα για την στήριξη των επιχειρήσεων που έχουν αντιμετωπίσει σημαντικές ζημιές. Και στην Ελλάδα, είδαμε δέσμη μέτρων για τις επιχειρήσεις. Ωστόσο, το ζήτημα είναι ότι και εδώ θα πρέπει να υπάρξει ένα μοντέλο συνεργασίας των ασφαλιστικών εταιρειών με το κράτος, προκειμένου οι επιχειρήσεις να είναι θωρακισμένες στο μέγιστο βαθμό.

 

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

© 2020 ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ. ALL RIGHTS RESERVED.
Scroll To Top