Πρόσφατα Τεύχη

Δείτε με μία ματιά τα πιο πρόσφατα τεύχη από το Ασφαλιστικό Marketing

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Σεπτεμβρίου  2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2016Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουνίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαΐου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Απριλίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαρτίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Φεβρουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιανουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Δεκεμβρίου 2015 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ για να λαμβάνετε sneak peaks από τα νέα μας τεύχη αλλά και να μαθαίνετε πρώτοι  για τις προνομιακές μας εκπτώσεις.

6 − three =

nine − 2 =

D. Plummer: Στις καλύψεις H&M οι ναυτιλιακές προτιμούν τους μεσίτες

ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ 'ΑΡΘΡΟ
Βαθμολογία Αναγνωστών 0 Ψήφοι

Στους διαμεσολαβητές προσανατολίζονται οι ναυτιλιακές εταιρείες για να ασφαλίσουν το κύτος και τα μηχανήματα του πλοίου τους.

Σύμφωνα με τον Dan Plummer, Director Marine στη Matrix, οι εφοπλιστές προτιμούν την τοπική αγορά όταν έχουν τη δυνατότητα, ωστόσο οι υπάρχουσες συνθήκες οδηγούν σε εταιρείες με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά.
Οι Έλληνες πλοιοκτήτες εμπιστεύονται και επιλέγουν την εγχώρια αγορά ναυτασφαλίσεων; Συνάπτουν τα ασφαλιστήρια συμβόλαιά τους κατευθείαν μέσω των ασφαλιστικών εταιρειών ή απευθύνονται στη μεσιτική αγορά;
Θα έλεγα πως, ναι, οι Έλληνες εφοπλιστές στην πλειονότητά τους, εμπιστεύονται την τοπική αγορά και μάλιστα, όταν υπάρχει η δυνατότητα, η ελληνική αγορά να αποτελεί και την πρώτη τους επιλογή. Ας μην ξεχνάμε, πως στην τρέχουσα οικονομική συγκυρία οι ναυτιλιακές εταιρείες βρίσκονται κάτω από τη συνεχή και αυξανόμενη πίεση των τραπεζών, με τις οποίες έχουν συνάψει ενυπόθηκα δάνεια. Οι δανειστές απαιτούν η ασφάλιση να γίνεται σε συνεργασία με ασφαλιστικές εταιρείες που πληρούν συγκεκριμένα κριτήρια αξιολόγησης.

Το γεγονός αυτό, καταλήγει να περιορίζει ακόμη περισσότερο την εμπλοκή της τοπικής αγοράς. Οι ελληνικές ναυτιλιακές προτιμούν, ειδικά για τις καλύψεις που αφορούν στο Hull and Machinery (ασφάλιση σκάφους και μηχανικού εξοπλισμού), η τοποθέτηση του κινδύνου να πραγματοποιείται μέσω διαμεσολαβητών, κυρίως λόγω της εμπειρίας που διακρίνει έναν εξειδικευμένο μεσίτη ναυτασφαλίσεων σε θέματα όπως η τιμολόγηση και η διαχείριση της αποζημίωσης. Αντίθετα για τα συμβόλαια P&I (Protection & Indemnity – Προστασία & Αποζημίωση), οι περισσότερες ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακές, έρχονται απευθείας σε επαφή με τους διεθνείς παίκτες, τα λεγόμενα P&I clubs.

Γιατί να έρθει ένας πλοιοκτήτης να ασφαλιστεί σε εσάς και να μην προσανατολιστεί σε κάποια αντίστοιχη εταιρεία στο εξωτερικό;
Όπως γνωρίζετε, η MATRIX, ως η πρώτη ελληνική μεσιτική Broker at Lloyd’s, έχει την εμπειρία και τη δυνατότητα να παρέχει υπηρεσίες διεθνούς εμβέλειας, διατηρώντας παράλληλα τα προνόμια της επικοινωνίας στην «τοπική» γλώσσα, στη γλώσσα της χώρας που αποτελεί το λίκνο και το επίκεντρο της σύγχρονης ναυτιλιακής δραστηριότητας.
Σε σχέση με το εξωτερικό πώς κυμαίνονται οι τιμές των ασφαλίστρων στην Ελλάδα; Υπάρχουν διαφορές σε επίπεδο καλύψεων;
Τα ασφάλιστρα της ελληνικής αγοράς είναι ανταγωνιστικά, αλλά λόγω της μεγάλης ευχέρειας στην ανάληψη κινδύνων (capacity) που παρατηρείται σήμερα στη διεθνή αγορά, θα έλεγα πως, σε γενικές γραμμές, είναι ελάχιστες οι διαφοροποιήσεις στα τιμολόγια. Ως προς το επίπεδο των καλύψεων, δεν υφίστανται διαφορές μεταξύ της τοπικής και των διεθνών αγορών. Άλλωστε οι ναυτασφαλιστικές καλύψεις οφείλουν, και λόγω της φύσης των ασφαλιζομένων κινδύνων, να παρουσιάζουν μια ομοιομορφία σε παγκόσμιο επίπεδο. Οπότε ουσιαστικά η μόνη διαφοροποίηση αφορά στο ύψος των ασφαλίστρων.

Ποια είναι τα προβλήματα που θεωρείτε ότι πρέπει να αντιμετωπιστούν στον κλάδο;

Εξαιτίας των πρόσφατων οικονομικών περιορισμών που πυροδοτήθηκαν από τις τρέχουσες δυσχερείς συνθήκες της οικονομίας, είναι πλέον σαφές πως, προς το παρόν, δεν θα υπάρξει προφανής συσχετισμός μεταξύ του ημερήσιου ναύλου –που βρίσκεται σε ιστορικά χαμηλά επίπεδα– και των ασφαλιστικών τιμολογίων. Επιπλέον, η εμπορική αξία των πλοίων έχει κατακρημνιστεί σε τέτοιο βαθμό και έχει δημιουργηθεί τέτοιο χάσμα σε σχέση με τις δανειακές υποχρεώσεις που εκκρεμούν ή/και δεν εξυπηρετούνται, ώστε να εμφανίζεται πλέον και επικίνδυνα αυξημένη η απειλή του Ηθικού Κινδύνου.