Πρόσφατα Τεύχη

Δείτε με μία ματιά τα πιο πρόσφατα τεύχη από το Ασφαλιστικό Marketing

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Σεπτεμβρίου  2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2016Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουνίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαΐου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Απριλίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαρτίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Φεβρουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιανουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Δεκεμβρίου 2015 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ για να λαμβάνετε sneak peaks από τα νέα μας τεύχη αλλά και να μαθαίνετε πρώτοι  για τις προνομιακές μας εκπτώσεις.

1 × 1 =

seventeen + 8 =

Δάφνη Παπαδοπούλου: Τεχνική Διευθύντρια Ομαδικών Ζωής Generali Hellas

Mετρώντας πάνω από 20 χρόνια εμπειρίας οι αρχές που απαρέγκλιτα τηρώ… είναι ο σεβασμός στις σχέσεις συνεργασίας και η αναγνώριση ότι οι ομάδες κερδίζουν, όχι οι μονάδες. Η κυριαρχία του μοναχικού παίχτη έχει παρέλθει οριστικά. Οι εργαζόμενοι της Generali και οι συνεργάτες μας είναι αυτοί που σε κάθε περίπτωση μπορούν να φέρουν μαζί το επιθυμητό αποτέλεσμα. Σε ένα διαρκές μεταβαλλόμενο επιχειρηματικό περιβάλλον, σήμερα, περισσότερο από ποτέ, η ζωή μας είναι γεμάτη προκλήσεις. Η διαφορετικότητα των θεμάτων που καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε καθημερινά αναδεικνύει τη δύναμη της ομάδας η οποία προσφέρει πολυσχιδείς γνώσεις και εμπειρίες. Δουλεύοντας ομαδικά ακολουθείς τη συνταγή για περισσότερες νίκες και μακροχρόνια επιτυχία στον εργασιακό σου βίο.

* Οι εργαζόμενοι της Generali και οι συνεργάτες μας είναι αυτοί που μπορούν να φέρουν μαζί το επιθυμητό αποτέλεσμα*

Όταν είσαι «ομαδικός παίκτης» μπορείς… να δώσεις στη σύγχρονη επιχείρηση τα μέσα για να ελαφρύνει τον εργαζόμενο και τον εργοδότη από τα άγχη της σημερινής πραγματικότητας, προσφέροντας ουσιαστικές λύσεις που θα βελτιώσουν τη ζωή τους. Η ομαδική ασφάλιση λειτουργεί επίσης και ως ανάχωμα στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν εργαζόμενοι και εταιρείες λόγω των παρενεργειών της οικονομικής κρίσης. Στον κλάδο αυτό η Generali έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη μεγάλων πελατών, ακολουθώντας τις τάσεις της εποχής για παροχή ψηφιακών υπηρεσιών (digitalization) και εξατομικευμένη εξυπηρέτηση. Η νέα ηλεκτρονική πλατφόρμα εξυπηρέτησης πελατών και συνεργατών MyGenerali, για την παρακολούθηση και διαχείριση της ασφάλισής τους και το σύστημα διαχείρισης GPS προσδίδουν μοναδικά χαρακτηριστικά και υπεραξία στις ισχύουσες καλύψεις, αναβαθμίζοντας σημαντικά την εμπειρία του πελάτη.

Η Generali… είναι μια εταιρεία με σαφή ανθρωποκεντρικό προσανατολισμό. Μέσα από μια πορεία 130 χρόνων στην ελληνική ασφαλιστική αγορά έχει αποδείξει διαχρονικά ότι η κεντρική της φιλοσοφία είναι η προστασία και η ενδυνάμωση της ποιότητας της ζωής των ανθρώπων. Η Generali με κυρίαρχο στόχο την άμεση εξυπηρέτηση του πελάτη και την ουσιαστική κάλυψη των ασφαλιστικών του αναγκών επενδύει συνεχώς στην καινοτομία, παρέχει, σε όλους τους κλάδους ασφάλισης, νέα, έξυπνα και απλά προϊόντα, αναπτύσσει συνεχώς το ανθρώπινο δυναμικό της και αναβαθμίζει συνεχώς τις υπηρεσίες εξυπηρέτησης των πελατών και των συνεργατών της.

Οι γυναίκες στην ασφαλιστική αγορά… Η παρουσία των γυναικών στον ασφαλιστικό κλάδο υπήρξε πάντοτε έντονη και ουσιαστική. Σήμερα τις συναντάμε όλο και πιο συχνά σε θέσεις ευθύνης σε ανώτατο επίπεδο. Η επιτυχημένη πορεία τους σε επιτελικούς ρόλους, όπως η διοίκηση δικτύων πωλήσεων ή η ανώτατη κεντρική διοίκηση ασφαλιστικών εταιρειών, αποδεικνύει ότι η σύγχρονη γυναίκα manager διαθέτει τη γνώση, την ικανότητα και τη μαχητικότητα που απαιτεί το έντονα ανταγωνιστικό μας περιβάλλον. Στην Generali το έχουμε αποδείξει αυτό, καθώς μέσα σε ένα περιβάλλον αξιοκρατίας οι γυναίκες καταλαμβάνουν συχνά θέσεις ευθύνης, με εντυπωσιακά αποτελέσματα, αποδεικνύοντας ότι σημασία έχει το πάθος και η θέληση για αξιόλογα έργα και όχι το φύλο.

 

ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Βαθμολογία Αναγνωστών 0 Ψήφοι