Πρόσφατα Τεύχη

Δείτε με μία ματιά τα πιο πρόσφατα τεύχη από το Ασφαλιστικό Marketing

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Σεπτεμβρίου  2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2016Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουνίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαΐου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Απριλίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαρτίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Φεβρουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιανουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Δεκεμβρίου 2015 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ για να λαμβάνετε sneak peaks από τα νέα μας τεύχη αλλά και να μαθαίνετε πρώτοι  για τις προνομιακές μας εκπτώσεις.

four × 4 =

five × 1 =

Deal Insurance: Ελευθερία Επιλογών με δομές agency

Γιάννης Θαλασσινάκης, Γιώργος Μπορμπαντωνάκης: Μια διαφορετική προσέγγιση ασφαλιστικής διαμεσολάβησης στο Ηράκλειο της Κρήτης

Η δημιουργία νέων διαμεσολαβητικών σχημάτων σε αυτές τις οικονομικά και κοινωνικά δύσκολες εποχές που ζούμε είναι ένα εγχείρημα που όπως και να το δει κανείς είναι αξιέπαινο και χαίρει αναγνώρισης.

Έτσι δεν ήταν δύσκολη η απόφασή μας για τον ποιον διαμεσολαβητή θα παρουσιάσουμε σε αυτό το τεύχος – όταν σε ρεπορτάζ που κάναμε στη νησί της Κρήτης ήρθαμε σε επαφή με τους κ. Μπορμπαντωνάκη και Θαλασσινάκη, συνιδρυτές της εταιρείας Deal Insurance.

H Deal Insurance, μια σχετικά νέα εταιρεία δημιουργήθηκε από ανθρώπους με εμπειρία στο agency με σκοπό να συνδυάσουν την ελευθερία των επιλογών που έχει ένα πρακτορείο, με την οργάνωση και το στρατηγικό – εκπαιδευτικό σχεδιασμό που χαρακτηρίζει το agency.

Ένα υβριδικό σχήμα που έχει κάνει έντονα τα τελευταία χρόνια την εμφάνισή του στην Ελληνική Ασφαλιστική Αγορά και που το συναντήσαμε και στην Κρήτη στην εν λόγω εταιρεία.

Μιλήστε μας για το νέο σας εγχείρημα. Πώς αποφασίσατε να επενδύσετε στη δική σας διαμεσολαβητική εταιρεία;

Είμαστε στον ασφαλιστικό κλάδο από το 1990 επιλέγοντας το δίκτυο του agency. Την τελευταία δεκαετία και έως τον Δεκέμβριο του 2012 υπηρετούσαμε το θεσμό του agency από τις βαθμίδες του περιφερειακού Διευθυντή Κρήτης Δωδεκανήσων και του Διευθυντή υποκαταστημάτων νομού Ηρακλείου και Λασιθίου αντίστοιχα σε μεγάλη ασφαλιστική εταιρεία. Αυτό που πάντα μας έλειπε για να αισθανθούμε επαγγελματική ολοκλήρωση, ήταν η μη δυνατότητα διείσδυσης σε αγορές λόγω πολιτικής της εταιρείας (εξαιρέσεις κλάδων ανάληψης κινδύνων, τιμολόγια αντασφαλιστικών συμβάσεων κ.λπ.).

Θέλαμε λοιπόν να έχουμε εναλλακτική με συνεργασία και άλλων εταιρειών ιδιαίτερα στη διαχείριση μεγάλων κινδύνων που για μας είναι το ζητούμενο. Παράλληλα να μπορούμε να διαμορφώσουμε τη δική μας πολιτική που θα βοηθούσε στην ανάπτυξη εργασιών, συνεργατών, γραφείων με απόλυτο επαγγελματισμό αλλά σε ένα φιλικό περιβάλλον. Να εκμεταλλευτούμε δηλαδή όλα αυτά που μας ενώνουν, να ταυτίσουμε το όνομά μας με την ποιότητα επιλέγοντας λίγες αλλά leader εταιρείες για την επίτευξη του στόχου μας.

Έτσι λοιπόν τον Φεβρουάριο του 2013 εξελίξαμε την Εταιρεία με διακριτικό τίτλο Deal Insurance & Real Estate στη σημερινή της μορφή καταφέρνοντας σε σύντομο διάστημα να γίνουμε ένα από τα πιο ποιοτικά δίκτυα του νησιού.

diamesolavisi-iraklio-1

Γιάννης Θαλασσινάκης & Γιώργος Μπορμπαντωνάκης, επικεφαλής του Deal Insurance

Προέρχεστε από το agency. Ποια χαρακτηριστικά του έχετε μεταφέρει στο νέο σας σχήμα; Τι δυσκολίες αντιμετωπίσατε;

Η μόνη διαφορά μας με το «χθες» είναι η μη αποκλειστική συνεργασία με μια εταιρεία. Οπότε παντρέψαμε τα υπέρ των εταιρικών δικτύων με τα υπέρ των ελεύθερων δικτύων χωρίς να έχουμε οικονομικές εξαρτήσεις από καμιά ασφαλιστική εταιρεία.

Η Εταιρεία μας είναι δομημένη με τις αρχές του agency με ομάδες πωλήσεων, unit managers, υπεύθυνο εκπαίδευσης, υπεύθυνους κλάδων, εβδομαδιαία meetings και υποστήριξη των συνεργατών σε όλα τα στάδια πώλησης. Έχουμε εστιάσει τον τελευταίο 1,5 χρόνο στον κλάδο ζωής και υγείας που η συνεργασία μας με την Interamerican μας έχει βοηθήσει, μιας και είναι ίσως η μόνη εταιρεία που επενδύει τόσο στους ποιοτικούς συνεργάτες της και στην εκπαίδευση.

Μπορέσαμε σε σύντομο χρονικό διάστημα να ταυτίσουμε το όνομά μας με την ποιότητα και τον απόλυτο επαγγελματισμό και να εξασφαλίσουμε συνεργασίες με αρκετές από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις του νησιού μας αλλά και γενικότερα στην ελληνική επικράτεια. Η μόνη δυσκολία που αντιμετωπίσαμε τον πρώτο χρόνο ήταν η προσαρμογή στο «επιχειρείν» και η δημιουργία υποδομών μηχανογράφησης.

* Συνοδοιπόροι με όραμα την ποιότητα και την ανάπτυξη *

Με ποιες εταιρείες συνεργάζεστε; Πώς διαμορφώνετε το χαρτοφυλάκιο σας;

Οι επιλογές μας κινήθηκαν με γνώμονα την ποιότητα και την ανάκτηση της εμπιστοσύνης του καταναλωτή προς τις ασφαλιστικές εταιρείες. Με αυτήν τη λογική η πρώτη μας επιλογή στους γενικούς κλάδους ήταν η ERGO, που θεωρούμε ότι συμβάλαμε στην αναγνωρισιμότητά της στην αρχή της συνεργασίας μας στην περιοχή μας και έχουμε το μεγαλύτερο μέρος του χαρτοφυλακίου μας (στους γενικούς κλάδους).

Στον κλάδο ζωής και υγείας λειτουργούμε με την Interamerican στα πρότυπα του agency απολαμβάνοντας υψηλό επίπεδο συνεργασίας με τις καλύτερες προϋποθέσεις, με εμπιστοσύνη και πραγματική αγάπη στις μεταξύ μας σχέσεις.

Διατηρούμε επίσης μικρότερη συνεργασία με τέσσερις ακόμη μεγάλες εταιρείες με περίπου το 15% του χαρτοφυλακίου και στόχο την ενίσχυση της φαρέτρας μας στην τοποθέτηση κινδύνων. Έχουμε αποκλείσει συνεργασία με εταιρείες εκτός φιλικού διακανονισμού, εξάλλου ο προσανατολισμός μας δεν είναι δομημένος τόσο στις ασφαλίσεις οχημάτων (χωρίς να τις αποκλείουμε) αλλά στους λοιπούς κλάδους. Αυτό αποτυπώνεται και στα αποτελέσματά μας στη σύνθεση του χαρτοφυλακίου μας, που ο κλάδος ασφάλισης οχημάτων δεν αποτελεί την κύρια πηγή εσόδων μας όπως συνήθως συμβαίνει.

Υπάρχει μακροχρόνιος στρατηγικός σχεδιασμός; Στρατολογείτε νέους ασφαλιστές;

Όραμα μας είναι να έχουμε παρουσία με γραφεία σε όλη την Κρήτη (σήμερα τέσσερα) αλλά και πέραν αυτής, με συνεργάτες που να ξεχωρίζουν για τον επαγγελματισμό, το ήθος και να έχουν μοναδικές λύσεις για τις ασφαλιστικές ανάγκες των πελατών τους. Για να επιτευχθεί αυτό δίνουμε έμφαση στην ανάπτυξη νέων συνεργατών με αυστηρά κριτήρια επιλογής. Η εκπαίδευση παίζει σημαντικό ρόλο στα προϊόντα και στις τεχνικές πωλήσεων για την ανάπτυξη δεξιοτήτων των συνεργατών. Στην περίοδο οικονομικής ύφεσης που διανύουμε ο σωστά ενημερωμένος ασφαλιστής μπορεί να δώσει λύσεις και να περιορίσει τους οικονομικούς κινδύνους των πελατών. Παράλληλα για εμάς είναι σημαντικό να αποτελούμε σημείο αναφοράς, για την επιλογή διαμεσολαβητών που επιθυμούν να συνεργαστούν μαζί μας με διαφανείς διαδικασίες, απόλυτη συνέπεια απέναντί τους αποκομίζοντας αμοιβαία οφέλη.

 

ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Βαθμολογία Αναγνωστών 0 Ψήφοι