Πρόσφατα Τεύχη

Δείτε με μία ματιά τα πιο πρόσφατα τεύχη από το Ασφαλιστικό Marketing

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Σεπτεμβρίου  2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2016Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουνίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαΐου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Απριλίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαρτίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Φεβρουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιανουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Δεκεμβρίου 2015 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ για να λαμβάνετε sneak peaks από τα νέα μας τεύχη αλλά και να μαθαίνετε πρώτοι  για τις προνομιακές μας εκπτώσεις.

9 + two =

4 − four =

Δημήτρης Φαραντούρης: Από την Παραγωγή Ασφαλίστρων στο… Επιχειρείν

O Δημήτρης Φαραντούρης είναι γνωστός για τη δράση του στην Ασφαλιστική Αγορά αλλά και για το εκπαιδευτικό του έργο.

To τελευταίο διάστημα –μετά τη μεγάλη απόφαση που πήρε– δραστηριοποιείται στο χώρο της ελεύθερης διαμεσολάβησης δημιουργώντας εντυπώσεις για ένα πολλά υποσχόμενο μέλλον. Για το λόγο αυτόν, τον προσεγγίσαμε και του ζητήσαμε να μας μιλήσει για το νέο του εγχείρημα.

Δημιουργήσατε μια νέα εταιρεία στην καρδιά της οικονομικής κρίσης. Τι δυσκολίες αντιμετωπίσατε, τι ευκαιρίες εντοπίσατε και πώς αντέδρασε η αγορά από την είσοδό σας στο δίκτυο ελεύθερων συνεργατών;  

Τα τελευταία χρόνια, κυρίως, ξεκίνησε ο έντονος ανταγωνισμός από το Αυτοκίνητο με τις συνεχείς αλλαγές τιμών, αλλά ακολούθησε και η κρίση στο Ασφαλιστικό, οδηγώντας τον Κλάδο μας σε γρήγορες και ραγδαίες εξελίξεις. Έχοντας μια εμπειρία 26 ετών στο Agency System και μάλιστα με πρωταγωνιστικό ρόλο σε όλους τους Κλάδους, ήταν η στιγμή να γίνει η επόμενη μέρα πραγματικότητα. Μια «νέα» εταιρεία, αποτελούμενη από πραγματικούς συμβούλους οι οποίοι προτείνουν στους πελάτες τους λύσεις εξετάζοντας τι υπάρχει σε όλη την Ασφαλιστική Αγορά, πήρε σάρκα και οστά και ήρθε να καλύψει την ανάγκη για Συμβούλους Ζωής, Υγείας και Επενδύσεων, πέραν από τις Γενικές Ασφάλειες που έχει αναλωθεί όλη η Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση με τα γνωστά αποτελέσματα.

Η πιο μεγάλη δυσκολία είναι να αποφασίσεις να κοιταχτείς μια μέρα στον καθρέφτη και να αντικρίσεις την πραγματικότητα. Ποιος είμαι; Σε ποιους ανθρώπους έχω επενδύσει όλα αυτά τα χρόνια; Ποια είναι τα σχέδια των ανθρώπων αυτών για το μέλλον; Είναι ευχαριστημένοι που συνεργάζονται μαζί μου; Τους δίνω προστιθέμενη αξία στη δουλειά τους; Όλα αυτά γίνονται ξεκάθαρα με το που αποφασίζεις να μπεις στην Ελεύθερη Αγορά. Την επόμενη μέρα δεν υπάρχουν περιθώρια αλλαγής της απόφασης παρά μόνο όραμα και σχεδιασμός για ένα λαμπρό μέλλον. Η οικονομική κρίση είναι ο χειρότερος εχθρός του σχεδιασμού σου, δεδομένου ότι ενώ μέχρι χθες ασχολούμασταν μόνο με την Παραγωγή Ασφαλίστρων, σήμερα καλούμαστε να κάνουμε επιχειρείν.

Όσο και να φανεί περίεργο μία από τις σημαντικότερες δυσκολίες είναι η συναισθηματική, δεδομένου ότι αλλάζεις ολοκληρωτικά και αυτό θέλει το χρόνο του. Σε προσεγγίζουν καινούργιοι άνθρωποι, καινούργιες εταιρείες, δελεαστικές προτάσεις και εσύ βέβαια διψάς για αυτό και θέλεις εάν είναι δυνατόν να τους γοητεύσεις όλους και να δικαιολογήσεις τη φήμη και το όνομά σου.

Δημιουργείτε ευκαιρίες για νέους ανθρώπους που θέλουν να κάνουν καριέρα στο επάγγελμα; Ποιες είναι οι προϋποθέσεις για να γίνει κανείς μέλος της ομάδας σας;

Η πολύχρονη εμπειρία μάς δίδαξε ότι «οι καλύτεροι Financial Advisors δεν είναι ακόμα κοντά μας», έτσι λοιπόν μανιωδώς και συνεχόμενα στρατολογούμε νέα ικανά Στελέχη που θέλουν να καλύψουν τις θέσεις εργασίας που ανοίγουν καθημερινά για διαμεσολαβούντες. Έχουν έρθει κοντά μας νέοι επαγγελματίες που θα τους ονειρευόταν όλη η Ασφαλιστική Αγορά. Στελέχη «State of the Art»  για να δημιουργήσεις ειλικρινά μια πραγματική στρατιά συμβούλων. Είμαστε πολύ περήφανοι για όσους έχουμε κοντά μας και ο καθένας έχει μια ιστορία ζωής για τη συνεργασία μας. Στρατολογούμε για μια συγκεκριμένη αγορά ή από τη συγκεκριμένη αγορά, κι έτσι επιταχύνουμε το ξεκίνημα που είναι το πιο βασικό ειδικά για το νέο συνεργάτη μας. Βασική προϋπόθεση για να μπει και να παραμείνει κάποιος στην ομάδα μας είναι να έχει θετική σκέψη, να θέλει να πετύχει και να αλλάξει την δική του ζωή και των πελατών του. Τα τυπικά προσόντα (πτυχίο, γνώση Η/Υ, ξένες γλώσσες, επικοινωνία κ.ά.) θεωρώ ότι όσοι «φτάνουν» σε μένα, οι περισσότεροι τα κατέχουν, αλλιώς τους έχει «κόψει» ο μηχανισμός Στρατολόγησης & Συνεντεύξεων.

* Θέλουμε να ξεπεράσουμε τα 100 πλήρως εκπαιδευμένα στελέχη. *

Στοχεύετε σε συγκεκριμένες πληθυσμιακές ομάδες; Ειδικεύεστε σε συγκεκριμένους κλάδους;

Ήδη αναπτύσσουμε 85 Διαμεσολαβητές και στοχεύουμε μέχρι το καλοκαίρι να ξεπεράσουμε τους 100. Αυτοί στοχεύουν σε συγκεκριμένες πληθυσμιακές ομάδες (π.χ. αθλητές) αλλά και σε κλάδους (π.χ. Δικηγόροι), συμπληρώνοντας όλοι μαζί ένα παζλ. Γι’ αυτό θα διαπιστώσετε ότι έχουμε μεγάλη δραστηριότητα σε όλους τους κλάδους, χωρίς απαραίτητα να ασχολούνται όλοι με όλα. Τον τελευταίο καιρό αναπτύσσουμε με αρκετά μεγάλη δεξιοτεχνία τον τομέα μεγάλων πελατών και special cases και πιστεύω θα γράψουμε ιστορία.

Ποια είναι η ταυτότητα της Εταιρείας σας; 

Η Εταιρεία μας FARANTOURIS Insurance & Financial Advisors σαν φυσικό πρόσωπο ξεκίνησε το 1989, από έναν ανήσυχο νεαρό 26 ετών και σήμερα είναι μια μονοπρόσωπη ΕΠΕ και ίσως το επόμενο έτος θα μετατραπεί σε Α.Ε. αναζητώντας γιατί όχι και επενδυτές, μιας και θα χρειαστούν επενδύσεις για μηχανογραφικές πλατφόρμες, εγκαταστάσεις και facilities για τα στελέχη της. Εμείς δεν κάναμε όλη αυτή τη δραστηριότητα για να κάνουμε ένα πρακτορείο με 5-10 φίλους για να πάρουμε 5% περισσότερη αμοιβή. Δημιουργήσαμε μια Εταιρεία Διαμεσολάβησης βασιζόμενη σε Διεθνείς προδιαγραφές και πάμε να κατακτήσουμε το μέλλον. Σύγχρονο μάρκετινγκ με διαφήμιση στην τηλεόραση, στο ραδιόφωνο, σε εφημερίδες, περιοδικά και σελίδα στο Facebook με 3.000 followers. Υπερσύγχρονα γραφεία για τα Στελέχη μας στον Πύργο Αθηνών, τα οποία εκφράζουν τη minimal φιλοσοφία μας ξεκινώντας από το προσωπικό μου Γραφείο, μέχρι του πιο επιτυχημένου συνεργάτη μου.

Τέλος, τι στόχους έχετε θέσει για το 2016; Κλίνουν προς την ποσότητα ή την ποιότητα;

Ο βασικότερος στόχος, όσο και να σας φανεί αστείο για το 2016 ήταν να μας βρει ζωντανούς σε προσωπικό και επαγγελματικό επίπεδο, δεδομένου ότι είχαμε και έχουμε πολύ δύσβατο δρόμο μπροστά μας.

Είπε κάποιος «ρίξε με στους λύκους και θα επιστρέψω αρχηγός της αγέλης» και αυτό ισχύει στην περίπτωσή μας. Εγώ και τα στελέχη μου ξεπεράσαμε σε ένα υπερδωδεκάμηνο το κρίσιμο Χαρτοφυλάκιο Ζωής & Γενικών € 2.500.000 και πάμε ολοταχώς για τα € 5.000.000, ποσό που είναι τρομακτικό για τόσο λίγο διάστημα και για την εποχή που διανύουμε. Πέρα από το στόχο της Παραγωγής θέλουμε να ξεπεράσουμε τα 100 πλήρως εκπαιδευμένα στελέχη που θα γράψουν ιστορία στην Ελληνική Αγορά. Θέλουμε να αποκτήσουμε τα δικά μας κτίρια και θέλουμε οι συνεργάτες μας και οι πελάτες μας να είναι περήφανοι που συνεργάζονται μαζί μας!

 

ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Βαθμολογία Αναγνωστών 2 Ψήφοι