Now Reading
DIN: 80% αύξηση παραγωγής στα δίκτυα

DIN: 80% αύξηση παραγωγής στα δίκτυα

  • Εφαρμόζουμε Inhouse brokers system που στηρίζει πολυεπίπεδα τους συνεργάτες μας
DIN

Η DIN είναι μία εταιρεία διαμεσολαβητών που λειτουργεί στην κουλτούρα του inhouse brokers system και δραστηριοποιείται αποκλειστικά στη δημιουργία και την ανάπτυξη δικτύων. Η Εταιρεία το χρόνο που πέρασε πέτυχε αύξηση 80% στα παραγωγικά της μεγέθη και μεγέθυνε το δίκτυό της κατά 50%. Οι ιδρυτές της Εταιρείας, Θοδωρής Αντωνογεώργος και Μιλτιάδης Παρλαμάς μιλούν για το επιτυχημένο εγχείρημα της DIN, τα μεγέθη της Εταιρείας και τα εργαλεία που παρέχονται στο δίκτυό τους.

Τι είναι το Δυναμικό Ασφαλιστικό Δίκτυο (Dynamic Insurance Network) και σε ποιες αρχές στηρίζεται η δόμησή του;

Το Δυναμικό Ασφαλιστικό Δίκτυο δεν αποτυπώνει απλά τη μετάφραση των αρχικών της DIN αλλά την κουλτούρα βάσει της οποίας έχει δομηθεί η Εταιρεία. Για αυτό και είμαστε στρατηγικά προσανατολισμένοι στην εξυπηρέτηση αποκλειστικά διαμεσολαβητών και όχι ασφαλισμένων. Η εξειδίκευσή μας στη δημιουργία και την ανάπτυξη δικτύων, η αξιοποίηση έμπειρων στελεχών και μηχανογραφικών εφαρμογών τελευταίας τεχνολογίας είναι για εμάς βασικοί παράγοντες του έργου που παράγουμε. Την έννοια του Δυναμικού Δικτύου την εφαρμόζουμε σε όλες τις πτυχές της δραστηριότητάς μας και αυτό επιβεβαιώνεται από τους μεγάλους ρυθμούς ανάπτυξης των τελευταίων χρόνων αλλά και από το ότι έχουμε εστιάσει μόνο σε αυτό τον τομέα για να έχουμε τα βέλτιστα δυνατά αποτελέσματα.

Σε ποιους κλάδους δραστηριοποιείστε και πού εστιάζετε;

Δραστηριοποιούμαστε σε όλους τους κλάδους, αλλά εξειδικευόμαστε στους κλάδους Περιουσίας, Ζωής και Υγείας. Το moto μας που εν τέλει επιβεβαιώνεται στην πράξη είναι το ότι «εάν δεν το βρείτε σε εμάς, δεν θα το βρείτε πουθενά…».

Θοδωρής Αντωνογεώργος
Ο Θοδωρής Αντωνογεώργος

Τι σημαίνει στην πράξη για εσάς το inhouse brokers system;

Το in house brokers system είναι η DIN στην πράξη. Για εμάς σημαίνει πολυεπίπεδη στήριξη στο συνεργάτη: επαγγελματική στέγη, ψηφιακά εργαλεία, ταχύτητα, εξυπηρέτηση, γραμματειακή υποστήριξη και υποψήφιοι πελάτες. Εμείς μπορούμε και παρέχουμε όλα τα παραπάνω στους in house συνεργάτες μας προκειμένου να διαχειριστούν καλύτερα το χρόνο τους, να γίνουν πιο παραγωγικοί και πιο αποτελεσματικοί διευρύνοντας έτσι τη βάση του πελατολογίου τους.

Θεωρείτε ότι η αγορά της διαμεσολάβησης σταδιακά μεταβαίνει σε μοντέλο «phygital» και πώς διαχειρίζεστε εσείς αυτή την αλλαγή;

Η κρίση του Covid-19 μας έδωσε την ευκαιρία να διαφοροποιηθούμε από την υπόλοιπη αγορά διαμεσολάβησης, γιατί καταφέραμε μέσα σε 2 ημέρες να «μεταφέρουμε» εκτός γραφείου τη λειτουργία της Εταιρείας. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι τόσο οι τεχνολογίες που εφαρμόζουμε όσο και το εξειδικευμένο προσωπικό μας, μπόρεσε να αντιμετωπίσει άμεσα την κρίση. Η Εταιρεία παρέμεινε χωρίς τη φυσική παρουσία μας για 50 ημέρες ενώ η λειτουργία μας ήταν άψογη σε όλα τα επίπεδα. Ήμασταν η μόνη εταιρεία διαμεσολάβησης, με περισσότερους από 300 συνεργάτες, η οποία λειτούργησε χωρίς φυσική παρουσία στα γραφεία της για όλο το διάστημα της καραντίνας. Επενδύουμε συνεχώς σε μηχανογραφικές εφαρμογές και στην εκπαίδευση των υπαλλήλων μας σε αυτές, ώστε οι συνεργάτες μας να νιώθουν τη σιγουριά ότι βρίσκονται στην ομπρέλα μιας εταιρείας που ενδιαφέρεται για αυτούς και προβλέπει τους κινδύνους. Σταδιακά εκ των πραγμάτων μεταβαίνουμε σε ένα phygital μοντέλο, όπου πλέον είναι αναγκαίο να υπάρχει συνδυασμός της προσωπικής επαφής και νέων τεχνολογιών. Στην DIN παρέχουμε στους συνεργάτες μας ένα πλήρες ηλεκτρονικό διαμεσολαβητικό γραφείο.

Ποια είναι τα μεγέθη της DIN για το 2019 και πώς έχει εξελιχθεί το 2020; Πόσους συνεργάτες έχετε και ποια είναι τα σχέδιά σας όσον αφορά την ανάπτυξη του δικτύου συνεργατών;

Η DIN αύξησε τα παραγωγικά της μεγέθη το 2019 κατά 80% σε σχέση με το 2018 και τον αριθμό των συνεργατών της κατά 50%. Για το 2020 ξεκινήσαμε με ρυθμό αύξησης παραγωγής 35% σε σχέση με το 2019. Ο Απρίλιος λόγω της καραντίνας ανέκοψε το ρυθμό με αύξηση 15% αλλά ο Μάιος ξεπέρασε το 50% και ήταν ο καλύτερος μας μήνας μέχρι σήμερα.

See Also
Photo by Steve Halama on Unsplash

Μιλτιάδης Παρλαμάς
Ο Μιλτιάδης Παρλαμάς

Τι εργαλεία παρέχετε στους συνεργάτες σας;

Η Εταιρεία μας επενδύοντας συνεχώς σε μηχανογραφικά συστήματα, μπορεί και παρέχει τη δυνατότητα σε όλους τους συνεργάτες της να δουλεύουν σε μια web εφαρμογή και να εκδίδουν συμβόλαια σε 27 και πλέον ασφαλιστικές εταιρείες, 7/24.

Ταυτόχρονα όλοι οι συνεργάτες μας μπορούν να έχουν πρόσβαση οnline από τον υπολογιστή τους, το tablet, ή το κινητό τους τηλέφωνο, σε όλο τους το χαρτοφυλάκιο, εκμεταλλευόμενοι στο έπακρο τα στατιστικά στοιχεία για ανάπτυξη cross-selling.

Με πλήρως αυτοματοποιημένες διαδικασίες οι συνεργάτες μας μπορούν να ενημερώνουν τους πελάτες τους με email ή sms για τις ανανεώσεις τους, να στέλνουν ηλεκτρονικά ειδοποιητήρια, να εκτελούν πληρωμές και να έχουν πρόσβαση σε πολλές άλλες διευκολύνσεις στην καθημερινή διαχείριση του χαρτοφυλακίου τους.

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

© 2020 ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ. ALL RIGHTS RESERVED.
Scroll To Top