Πρόσφατα Τεύχη

Δείτε με μία ματιά τα πιο πρόσφατα τεύχη από το Ασφαλιστικό Marketing

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Σεπτεμβρίου  2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2016Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουνίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαΐου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Απριλίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαρτίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Φεβρουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιανουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Δεκεμβρίου 2015 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ για να λαμβάνετε sneak peaks από τα νέα μας τεύχη αλλά και να μαθαίνετε πρώτοι  για τις προνομιακές μας εκπτώσεις.

eleven − three =

10 − ten =

Οι πρωτοπόροι

Η Εκπαίδευση των στελεχών που ασχολούνται ενεργά με τις πωλήσεις είναι αναγκαία για κάθε αναπτυξιακή προσπάθεια, για την αναβάθμιση κάθε αγοράς και για την προσωπική επιτυχία κάθε επαγγελματία. Πολύ περισσότερο στην ασφαλιστική αγορά όπου το «προϊόν» είναι άυλο και μακροχρόνιας διάρκειας και τα τυχόν προβλήματα εμφανίζονται πολύ αργότερα. Η Εκπαίδευση των «Ασφαλιστών» είναι το μόνιμο ζητούμενο επί δεκαετίες, ως προς την έκτασή της, το βάθος της, το περιεχόμενό της, την αποτελεσματικότητά της, την πιστοποίησή της και βέβαια την ανάγκη της διαχρονικότητάς της. Ποιοι όμως είναι αυτοί οι Φορείς που συνέδεσαν την ύπαρξή τους, άλλος λιγότερο, άλλος περισσότερο και άλλος αποκλειστικά με την ελληνική Ασφαλιστική Αγορά; Από πότε ξεκίνησαν; Κατάφεραν να επιβιώσουν μέχρι σήμερα, που η πληροφορία διακινείται με απίστευτες ταχύτητες και η υπερπροσφορά «γνώσης» τείνει να καταστεί… πρόβλημα; Τα πρώτα χρόνια μετά τη μεταπολίτευση η εκπαίδευση αποτελούσε μια εσωτερική διαδικασία των ασφαλιστικών εταιρειών και κυρίως με προϊοντική θεματολογία. Στη συνέχεια, πρωτοπόροι εκπαιδευτές, όπως ο αείμνηστος Φίλιππος Μωράκης, εισήγαγαν στην ελληνική ασφαλιστική αγορά τις δοκιμασμένες και επιτυχημένες σε ώριμες αγορές, όπως αυτή των Η.Π.Α., τεχνικές προσέγγισης πελατών, στρατολόγησης συνεργατών και ανάδειξης των ασφαλιστικών αναγκών. Τεχνικές που απεδείχθη ότι είναι διαχρονικές και αναντικατάστατες. Οι κινήσεις αυτές μετατώπισαν το κέντρο βάρους της πωλησιακής ασφαλιστικής εκπαίδευσης σε άλλα μονοπάτια και άνοιξαν την πόρτα σε δεκάδες ειδικούς εκπαιδευτές-πετυχημένους πωλητές από ώριμες ασφαλιστικές αγορές.

1982: Εκπαιδευτικό Κέντρο Morax

Οι πρωτοποριακές διδασκαλίες γύρω από τα θέματα των πωλήσεων, που μετέφεραν στην Ελλάδα τη διεθνή και κυρίως την αμερικανική εμπειρία του Φίλιππου Μωράκη, εκπαίδευσαν γενιές πωλητών ζωής πολλών ασφαλιστικών εταιρειών και χάραξαν έναν διαφορετικό επαγγελματικό δρόμο εκπαίδευσης. Το Εκπαιδευτικό Κέντρο της Morax Media S.A. εμπλουτίστηκε στη συνέχεια με πλειάδα καθηγητών και θεματικών ενοτήτων, πάντα γύρω από τις Πωλήσεις και την προσωπική βελτίωση των Πωλητών και σήμερα επενέρχεται με αναγνωρισμένους εκπαιδευτές και κύκλους θεματικών ενοτήτων της ασφαλιστικής αγοράς.

1987: ΕΙΑΣ

Το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών (ΕΙΑΣ) ιδρύθηκε το 1987 ύστερα από κοινή απόφαση της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών και της Ένωσης Ασφαλιστών Ελλάδος, με σκοπό την επαγγελματική κατάρτιση των εργαζομένων στο χώρο των ασφαλίσεων. Μέλη του Ινστιτούτου είναι το σύνολο σχεδόν των Ασφαλιστικών Εταιρειών που λειτουργούν στην Ελλάδα, οι επαγγελματικοί φορείς διαμεσολάβησης και ένας σημαντικός αριθμός προσώπων από το χώρο του παραγωγικού δικτύου. Το ΕΙΑΣ λειτουργεί και εκπαιδεύει μέχρι σήμερα Στελέχη και Διαμεσολαβητές σε συνεργασία και με αναγνωρισμένους πανεπιστημιακούς φορείς.

1990: Ι.ΧΟ.Σ

Τον Οκτώβριο του 1993 ο κ. Δ. Κοντομηνάς ανέθεσε την ευθύνη της εκπαιδευτικής συνεργασίας με τον αμερικανικό οργανισμό LUTC (LIFE UNDEWRITING TRAINING COUNCIL) στον κ. Χρήστο Σταυρίδη. Προκειμένου να υλοποιηθεί η συνεργασία αυτή δημιουργήθηκε στην Ελλάδα ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός με τη μορφή σωματείου, που ονομάστηκε Ινστιτούτο Χρηματοοικονομικών Σπουδών (Ι.ΧΟ.Σ). Με τη στήριξη ορισμένων συντονιστών υποκαταστημάτων, ασφαλιστικών συμβούλων, εθελοντών αποφοίτων, που συνιστούσαν επιστημονικές επιτροπές, συνεργατών και φίλων της προσπάθειας αυτής, καθηγητών Πανεπιστημίου και δημοσιογράφων του κλαδικού τύπου, σήμερα το Ι.ΧΟ.Σ έχει 1.500 περίπου αποφοίτους.

1994: COORDINATORS S.A.

Ίδρυση της ανώνυμης εταιρείας με την επωνυμία COORDINATORS S.A. και σκοπό «Εμπορική εταιρεία Marketing, εκπαίδευσης ασφαλιστικών συμβούλων και οργάνωσης επιχειρήσεων». Από τότε μέχρι σήμερα η Εταιρεία εξελίχθηκε σε έναν όμιλο εταιρειών του χρηματοοικονομικού (και όχι μόνο) τομέα, αλλά και με ενεργή ασφαλιστική διαμεσολαβητική δραστηριότητα. Σε συνεργασία με διεθνείς και ελληνικούς οργανισμούς πιστοποίησης γνώσεων δημιούργησε συγκεκριμένα προγράμματα και συστήματα πιστοποίησης γνώσεων και του ασφαλιστικού χώρου. Δημιούργησε επίσης και αναπτύσσει προγράμματα e-learning με αμφίδρομη αναπαραγωγή εικόνας και ήχου.

Η εκπαίδευση σήμερα

Ανεξάρτητα από το περιεχόμενό της η εκπαίδευση σήμερα έχει αλλάξει ως προς τον τρόπο παροχής της, την πρόσβαση σε αυτήν, την αποτελεσματικότητά της, την αξιολόγησή της. Η ιλιγγιώδης εξέλιξη της τεχνολογίας και ιδιαίτερα στους τομείς της επικοινωνίας, επέτρεψαν την εκπαίδευση εξ αποστάσεως προσφέροντας τη δυνατότητα σε εκατοντάδες και χιλιάδες διαμεσολαβητές της περιφέρειας να απολαμβάνουν υψηλού επιπέδου σεμινάρια, μέσα από διαδικτυακές πλατφόρμες, δηλαδή e-learning. Παράλληλα οι εταιρείες, μπορούν εύκολα και άμεσα να μεταφέρουν το μήνυμά τους σε στελέχη και συνεργάτες των περιφερειακών τους μονάδων. Ακόμα και σε έτοιμες παρουσιάσεις μπορεί να έχει πρόσβαση ο συνεργάτης μιας ασφαλιστικής εταιρείας έτσι ώστε να επιλέξει χρόνο και τόπο για την ενημέρωσή του σε νέα προϊόντα, τεχνικές ή διαδικασίες. Στη νέα αυτή εποχή, όπου και πάλι πρωτοστάτησαν ιδιώτες επιχειρηματίες, παντρεύτηκαν η ασφαλιστική γνώση με τη σύγχρονη τεχνολογία και τα αποτελέσματα είναι εντυπωσιακά. Το κλασικό σεμινάριο εξακολουθεί να διατηρεί πάντοτε την αξία του λόγω της άμεσης και ζωντανής επικοινωνίας, αλλά οι οικονομίες που δημιουργούνται μέσω των webinars, τα καθιστούν ολοένα και πιο επιθυμητά από τις εταιρείες. Οι εποχές έχουν αλλάξει, οι μέθοδοι έχουν αλλάξει αλλά η ανάγκη της εκπαίδευσης στην ασφαλιστική αγορά καθίσταται όλο και πιο αναγκαία και για έναν λόγο παραπάνω: είναι τόσο ενημερωμένος ο σύγχρονος καταναλωτής, που ο μη εκπαιδευμένος πωλητής, δεν κάνει κακό μόνο στον εαυτό του, βλάπτει την εικόνα της αγοράς. Συνεπώς, ένα πρόσθετο ζητούμενο είναι η μεθοδολογία και η αξιοπιστία των ίδιων των εκπαιδευτικών κέντρων και η ποιότητα των εκπαιδευτών.