Πρόσφατα Τεύχη

Δείτε με μία ματιά τα πιο πρόσφατα τεύχη από το Ασφαλιστικό Marketing

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Σεπτεμβρίου  2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2016Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουνίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαΐου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Απριλίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαρτίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Φεβρουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιανουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Δεκεμβρίου 2015 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ για να λαμβάνετε sneak peaks από τα νέα μας τεύχη αλλά και να μαθαίνετε πρώτοι  για τις προνομιακές μας εκπτώσεις.

[ninja-inline id=786]

Εντοπίζουμε πρότυπα συμπεριφοράς στην αλληλεπίδραση του πελάτη με την ασφαλιστική

Στον τρόπο με τον οποίο μπορούν να αξιοποιηθούν τα Insurance Analytics στην ασφαλιστική βιομηχανία αναφέρεται ο κ. Χάρης Παπαγεωργίου από το Ερευνητικό Κέντρο Αθηνά. Όπως επισημαίνει μέσω της αναλυτικής δεδομένων είναι εφικτό να προβλεφθούν συμπεριφορές και να υπάρξει ευρύτερη και αποδοτικότερη διάχυση του προϊόντος.

Πείτε μας δυο λόγια για το εγχείρημά σας, πότε ξεκίνησε και σε ποια λογική το φτιάξατε;

Την τελευταία δεκαετία ένα μέρος των δραστηριοτήτων μας στο Ερευνητικό Κέντρο Αθηνά επικεντρώνεται στην κατανόηση της ανθρώπινης συμπεριφοράς μέσω της επεξεργασίας και της ανάλυσης των πολυτροπικών σημάτων επικοινωνίας σε διάφορες μορφές κοινωνικής διάδρασης. Μέσα από διεθνή ερευνητικά έργα, αναπτύξαμε μεθοδολογίες, τεχνολογίες και ερευνητικά πρωτότυπα για μια ευρεία ποικιλία εφαρμογών. Η έρευνα αυτή βασίζεται σε ένα καλά τεκμηριωμένο πρότυπο καθοδηγούμενο από την ανάλυση δεδομένων. Για παράδειγμα, μπορούμε να εντοπίσουμε, να εξηγήσουμε ή και να προβλέψουμε πρότυπα συμπεριφοράς στην αλληλεπίδραση του πελάτη με την ασφαλιστική εταιρεία. Πρόσφατα, το εγχείρημα αυτό διαμορφώθηκε σε μια ολοκληρωμένη λύση στο χώρο του Insurance Analytics με την οποία συμμετείχαμε στο διαγωνισμό HackInnow, έναν διαγωνισμό ανοικτής καινοτομίας στον τομέα της Ασφάλισης, που διοργάνωσε η Groupama Ασφαλιστική με το Corallia και στον οποίο διακριθήκαμε αποσπώντας το δεύτερο βραβείο.

Τι μπορούν να προσφέρουν τα Insurance Analytics στην ασφαλιστική αγορά;

Οι ραγδαίες εξελίξεις στο χώρο της Αναλυτικής Δεδομένων και ιδιαίτερα στις τεχνολογίες ανάλυσης περιεχομένου αναδιαμορφώνουν το τοπίο στον ασφαλιστικό κλάδο, ολοκληρώνοντας καινοτόμες τεχνολογίες σε νέα ασφαλιστικά προϊόντα και υπηρεσίες, συνεισφέροντας στη συνεχή εξέλιξη και αναβάθμιση των προσφερόμενων λύσεων, και παράγοντας οικονομίες κλίμακας (απλοποίηση διαδικασιών, μείωση λειτουργικού κόστους, καλύτερη και έγκαιρη διαχείριση κινδύνου, στοχευμένο και αποδοτικότερο marketing, παροχή εξατομικευμένων υπηρεσιών κ.λπ.). Τα Insurance Analytics δίνουν τη δυνατότητα στις εταιρείες να γνωρίσουν καλύτερα τους πελάτες τους και κατ΄ επέκταση να συνθέσουν λύσεις και προϊόντα που να απαντούν αποτελεσματικά στις ανάγκες τους.

Είναι εφικτό να προβλεφθεί ο δείκτης εξαγοράς – ακυρώσεων συμβολαίων σε μία εταιρεία;

Λαμβάνοντας υπόψη ιστορικά δεδομένα πελατών, τον ανταγωνισμό, τα σημεία αλληλεπίδρασης με την εταιρεία (μέσα κοινωνικής δικτύωσης, call centers, ηλεκτρονική αλληλογραφία) καθώς και γενικότερους κοινωνικοοικονομικούς δείκτες είναι εφικτό να προσεγγίσουμε και να προβλέψουμε τις εξαγορές- ακυρώσεις συμβολαίων με μεγάλη ακρίβεια. Στις υπάρχουσες οικονομικές συνθήκες, το retention customer rate αποτελεί βασικό στοιχείο-κλειδί για τη σταθερή ανάπτυξη μιας εταιρείας.

Χάρης Παπαγεωργίου

Ο Χάρης Παπαγεωργίου

Από την εμπειρία που έχετε κρίνετε ότι η ασφαλιστική αγορά στην Ελλάδα αναζητά νέες ιδέες και υπηρεσίες;

Οι προκλήσεις στις συνθήκες που βιώνουμε στη χώρα μας επαναφέρουν στο προσκήνιο την ανάγκη σχεδίασης ασφαλιστικών λύσεων και προϊόντων που να είναι αποτελεσματικά για το μέσο πολίτη καλύπτοντας τις βασικές ανάγκες του για παράδειγμα στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια περίθαλψη. Η ενσωμάτωση της καινοτομίας στη διαμόρφωση των ασφαλιστικών προϊόντων δύναται να επιφέρει την επιθυμητή μείωση του κόστους τόσο για τον πελάτη όσο και για την ασφαλιστική εταιρεία επιτυγχάνοντας παράλληλα καλύτερη διαχείριση των πιθανών κινδύνων. Τα Customer Analytics στο marketing εξασφαλίζουν την ευρύτερη και αποδοτικότερη διάχυση του προϊόντος. Η ανταπόκριση του κλάδου στις προ- οπτικές αυτές έχει ήδη αρχίσει να αποτυπώνεται.

Τα προγράμματά σας έχουν εφαρμογή μόνο σε ασφαλιστικές εταιρείες; Απευθύνονται και σε μεσίτες ασφαλίσεων ή ακόμα και στο ευρύτερο επιχειρείν;

Ο βασικός πυρήνας των τεχνολογιών μας αποβλέπει στην προσφορά επαυξημένων υπηρεσιών και εμπειριών στους πελάτες καθιστώντας εφικτές και αποδοτικές εφαρμογές σε μια ευρύτητα κλάδων (υγεία, τηλεπικοινωνίες, εμπόριο, τουρισμός κ.λπ.). Παράλληλα, αποτελούν βασικά εργαλεία ισορροπημένης διάρθρωσης και αποδοτικής διαχείρισης χαρτοφυλακίου τόσο για τις ασφαλιστικές εταιρείες όσο και για τους διαμεσολαβητές.

 

ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Βαθμολογία Αναγνωστών 0 Ψήφοι