Πρόσφατα Τεύχη

Δείτε με μία ματιά τα πιο πρόσφατα τεύχη από το Ασφαλιστικό Marketing

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Σεπτεμβρίου  2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2016Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουνίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαΐου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Απριλίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαρτίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Φεβρουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιανουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Δεκεμβρίου 2015 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ για να λαμβάνετε sneak peaks από τα νέα μας τεύχη αλλά και να μαθαίνετε πρώτοι  για τις προνομιακές μας εκπτώσεις.

five × four =

17 + 13 =

Επαγγελματική Ιστοσελίδα: Απαραίτητο εργαλείο για ένα ασφαλιστή

Το επαγγελματικό προφίλ του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή πρέπει να βρίσκεται στο διαδίκτυο

Δεν είσαι στο διαδίκτυο, δεν υπάρχεις. Θα λέγατε πως είναι κάπως υπερβολική μια τέτοια ατάκα αλλά, στην εποχή του διαδικτύου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, επιβάλλεται η παρουσίαση και η διαφήμιση του εαυτού μας ως επαγγελματία.

Η δημιουργία προσωπικής επαγγελματικής σελίδας είναι μία προσιτή μόνιμη διαφήμιση της επιχείρησής μας ή των υπηρεσιών που προσφέρουμε. Σε αυτήν ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής παρουσιάζει τις ικανότητές του, το δείγμα δουλειάς του.

Είναι ένας χώρος που μπορεί να προσφέρει συμβουλές και έτσι να πείσει για την αποδοτικότητα και τις ικανότητές μας ως επαγγελματίες και να προσελκύσει περισσότερους πελάτες. Ο ασφαλιστής προβάλει το προσωπικό του επαγγελματικό προφίλ και δημιουργεί οικειότητα με τους επισκέπτες της ιστοσελίδας του αλλά και οι υπάρχοντες πελάτες του ξέρουν πού θα βρουν πληροφορίες για όσα τους ενδιαφέρουν.

Του δίνει κύρος και τον βοηθάει να κερδίσει μεγαλύτερο κομμάτι της αγοράς, αφού έχει πρόσβαση σε μεγαλύτερο κοινό. Ειδικά την εποχή που αυτοματοποιούνται οι διαδικασίες και γίνονται απρόσωπες οι υπηρεσίες, ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής, ο οποίος διαθέτει προσωπική σελίδα στο διαδίκτυο, έρχεται πιο κοντά στον ασφαλισμένο μέσω της ίδιας της τεχνολογίας που αρχικά «έδειξε» ότι τον πολεμάει.

Μέσα από την επαγγελματική του ιστοσελίδα είναι πολύ πιο εύκολο να ενημερώσει το κοινό για τις υπηρεσίες που προσφέρει, να αποδείξει τον επαγγελματισμό του σε νέους πελάτες ισχυροποιώντας την παρουσία του στον κλάδο. Ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής αποκτά τον δικό του χώρο για να συμβουλεύει τον κόσμο για τα προγράμματα των ασφαλιστικών εταιρειών. Μια παρουσία στο διαδίκτυο προσφέρει και αναβάθμιση των υπηρεσιών του, αφού θα μπορεί να κάνει ηλεκτρονική τιμολόγηση. Επίσης, μπορεί να οργανώσει διαδικτυακές συναντήσεις ή συζητήσεις ακόμα και με απομακρυσμένους πελάτες μέσω διαδικτύου. Ισχυροποιεί έτσι τη θέση του στον κλάδο και κάνει μια καλή επένδυση με πολύ χαμηλό ρίσκο. Ταυτόχρονα, μπορεί να την χρησιμοποιήσει για να προσθέσει πόρους εσόδων καθώς θα έχει πλέον το χώρο για να διαφημίσει με τη σειρά του προγράμματα και υπηρεσίες ασφαλιστικών εταιρειών. Το επαγγελματικό προφίλ του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή στο διαδίκτυο είναι σημαντικό, καθώς τείνει να γίνει η κύρια πηγή «επιβίωσης» πολλών ελεύθερων επαγγελματιών. Τα πλεονεκτήματα είναι πολλά για αυτόν που θα αποφασίσει εγκαίρως να «μετακομίσει» και στο διαδίκτυο. Κανένας ασφαλιστικός διαμεσολαβητής δεν είναι ίδιος με τους συναδέλφους του. Από την προσωπική φιλοσοφία έως τον ξεχωριστό τρόπο που συμβουλεύει τους πελάτες του, διαφέρει. Και αυτό μπορεί να το δείξει μέσα από την προσωπική επαγγελματική σελίδα.

*Η κατασκευή μιας ιστοσελίδας, η διαχείριση και η προώθησή της είναι διαφορετικά πράγματα*

Τι πρέπει να προσέξει ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής όταν δημιουργεί επαγγελματική ιστοσελίδα

• Θα πρέπει να είναι εύκολη η περιήγηση του επισκέπτη σε αυτήν.
• Το περιεχόμενό της να είναι ευανάγνωστο και περιποιημένο. Αντιπροσωπεύει εμάς.
• Θα πρέπει να έχουμε υπομονή και μεθοδικότητα.
• Να προγραμματίζουμε χώρο για το μπλογκ μας. Μέσω αυτού θα έρθουμε πιο κοντά με το κοινό μας ενώ μπορούμε να αλληλεπιδράσουμε μαζί του μέσω σχολιασμού.
• Θα μπορούμε πλέον να κάνουμε χρήση email marketing ώστε να κρατάμε το ενδιαφέρον ζωντανό στους πελάτες μας (call to action).
• Θα προσελκύσουμε νέους πελάτες και θα έχουν τη δυνατότητα να «ελέγξουν» το επαγγελματικό μας προφίλ.
• Προβάλλονται οι υπηρεσίες μας συνέχεια, 24 ώρες την ημέρα.
• Θα καταγράψουμε απόψεις και συμπεριφορές για να δούμε ποιες είναι οι τάσεις στις ανάγκες.

Ποια είναι η διαφορά με το Facebook

Θα πρέπει να γνωρίζουμε ότι η κατασκευή μιας ιστοσελίδας, η διαχείριση και η προώθησή της είναι διαφορετικά πράγματα. Όπως επίσης και μια σελίδα στο Facebook δεν έχει καμία σχέση με μια προσωπική επαγγελματική ιστοσελίδα. Μια σελίδα στο Facebook χρειάζεται αλλά σαν συνέχεια και προέκταση της διαδικτυακής μας παρουσίας, συμπλήρωμα στην προσωπική επαγγελματική μας ιστοσελίδα. Κάποιοι θα πείτε γιατί να μη φτιάξω μια σελίδα στο Facebook που είναι και δωρεάν; Σε τι διαφέρει πέρα από το κόστος; Η βασική διαφορά είναι ότι μια σελίδα στο FaceBook παρουσιάζει εσάς αλλά δεν σας ανήκει. Φιλοξενείται στο Facebook και οποιαδήποτε στιγμή το θελήσει μπορεί να την κατεβάσει ή να αλλάξει την εμφάνισή της. Υπάρχει περιορισμένη ελευθερία στο τι μπορείτε να κάνετε με μια σελίδα στο Facebook. Επίσης, μια τέτοια σελίδα συμπληρώνει τη διαδικτυακή σας παρουσία. Ακόμα, δεν θα μπορείτε να κάνετε χρήση διαφημίσεων πέρα από αυτές που δημιουργείτε εσείς. Μια ιστοσελίδα είναι απαραίτητη για τον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή που δεν θέλει να μείνει πίσω στις εξελίξεις αλλά προτιμά να διεκδικήσει το κάτι παραπάνω μέσω του διαδικτύου. Και η σωστή παρουσία στο διαδίκτυο σημαίνει: Προσωπική επαγγελματική σελίδα, σωστό προφίλ στο LinkedIn, προσωπική επαγγελματική σελίδα στο Facebook, συμμετοχή και σε άλλα κοινωνικά δίκτυα, καθώς εκεί βρίσκονται τα άτομα που θα σας χρειαστούν τόσο για συμβουλές αλλά και ως επαγγελματίες. Αν δεν είστε σίγουροι ότι μπορείτε να τα καταφέρετε μόνοι σας ζητήστε βοήθεια από επαγγελματίες του χώρου. Είναι μια επένδυση που ποτέ δεν μπορεί να πάει στραβά. Μη βάζετε τρικλοποδιές στην καριέρα σας.

ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Βαθμολογία Αναγνωστών 1 Ψήφος