Πρόσφατα Τεύχη

Δείτε με μία ματιά τα πιο πρόσφατα τεύχη από το Ασφαλιστικό Marketing

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Σεπτεμβρίου  2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2016Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουνίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαΐου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Απριλίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαρτίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Φεβρουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιανουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Δεκεμβρίου 2015 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ για να λαμβάνετε sneak peaks από τα νέα μας τεύχη αλλά και να μαθαίνετε πρώτοι  για τις προνομιακές μας εκπτώσεις.

5 − 1 =

19 + 11 =

Επενδύοντας στο ταλέντο των νέων

Πώς να δημιουργήσετε και να αξιοποιήσετε μία συνεχή ροή ταλέντου.

Οταν ένα ανώτερο στέλεχος της εταιρείας UBS Americas προκάλεσε τους εκπαιδευόμενους να σχεδιάσουν μία στρατηγική περικοπής δαπανών, μία νεαρή γυναίκα πρότεινε η Εταιρεία να εγκαταστήσει λογισμικό που θέτει τον υπολογιστή σε κατάσταση αναστολής λειτουργίας μετά από ένα διάστημα αδράνειας. Η ιδέα αυτή υπολογίστηκε ότι θα εξοικονομούσε έως και 400 χιλ. δολάρια το χρόνο για κάθε 1.000 υπολογιστές, με αποτέλεσμα να υιοθετηθεί άμεσα η ιδέα.

Η εκπαιδευόμενη, η οποία δεν κατείχε πανεπιστημιακό τίτλο, εξοικονόμησε για την Εταιρεία εκατοντάδες χιλιάδες δολάρια. Όσο αξιοσημείωτο και αν είναι, δεν αποτελεί μεμονωμένο παράδειγμα.

Πράγματι, στις συνεντεύξεις μας για την έρευνα με τίτλο «Κάνοντας την απασχόληση των νέων δουλειά», την οποία εκπονήσαμε σε συνεργασία με το Εμπορικό Επιμελητήριο των ΗΠΑ, ακούσαμε πολλές ιστορίες για αυξήσεις κερδών, εξοικονόμηση πόρων και απτές βελτιώσεις στο προσωπικό, που έξυπνες επιχειρήσεις καταφέρνουν αξιοποιώντας τις δυνατότητες εργαζομένων ηλικίας 16-24 ετών.

Επιχειρηματικοί ηγέτες μας είπαν ότι η πρόσληψη νεαρών υπαλλήλων δεν αποτελεί πλέον ούτε φιλανθρωπικό έργο ούτε κάτι που είναι «καλό να έχεις». Αντιθέτως, είναι κάτι που φέρνει σοβαρά οφέλη για την εταιρεία. Οι επενδύσεις σε νέους ενήλικες εργαζόμενους αποδίδει με τέσσερις σημαντικούς τρόπους.

  • Δημιουργούν μία ισχυρή γραμμή με το ταλέντο της επόμενης γενιάς της επιχείρησης.
  • Καλύπτουν ζωτικής σημασίας κενά δεξιοτήτων.
  • Αυξάνουν την ποικιλομορφία του εργατικού δυναμικού η οποία δίνει τη δυνατότητα μεγαλύτερης σύνδεσης με τους πελάτες.
  • Πυροδοτεί την καινοτομία.

Οι επιχειρήσεις που συμμετείχαν στην έρευνά μας εκπροσωπούν μία σειρά κλάδων και ποικίλουν σε μέγεθος από μικρές τοπικές εταιρείες μέχρι παγκόσμιες υπερδυνάμεις. Επιπλέον, η έρευνά μας αποκάλυψε ένα εύρος επιτυχημένων προσεγγίσεων για την πρόσληψη νέων, από εσωτερικές διαδικασίες εκπαίδευσης μέχρι συνεργασίες με εξειδικευμένες εταιρείες. Το κοινό αυτών των εταιρειών είναι ότι αναγνωρίζουν πως μία ισχυρή γραμμή παραγωγής ταλέντου είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία τους.

Πολλοί εργοδότες στις ΗΠΑ επιθυμούν να αναπτύξουν μία ισχυρή γραμμή ταλέντου αλλά δηλώνουν ότι δεν είναι σίγουροι από πού να ξεκινήσουν.

Ακολουθούν πέντε πρακτικές προσεγγίσεις:

1. Συνδέστε τη στρατηγική απασχόλησης νέων με την επιχειρηματική σας στρατηγική και βρείτε πρωταθλητές.
Η επιτυχημένη ενσωμάτωση των νέων στο εργατικό δυναμικό απαιτεί αφενός την υποστήριξη των κορυφαίων στελεχών και αφετέρου έναν καθημερινό υποστηρικτή. Το κόλπο είναι οι ηγέτες να εντοπίσουν τις επιχειρηματικές ανάγκες και να βάλουν νέους εργαζόμενους σε τομείς πραγματικής αξίας για την εταιρεία.

2. Διευρύνετε τις πηγές ταλέντου με νέους σε ηλικία υπαλλήλους.
Πολλές επιχειρήσεις θέλουν να… ρίξουν μεγαλύτερα δίχτυα αλλά δεν ξέρουν πώς. Με απλά λόγια, η απάντηση είναι να πάτε εκεί που είναι οι νέοι ή να συνεργαστείτε με ειδικούς που μπορούν να βοηθήσουν. Για παράδειγμα, η State Farm έχει φτιάξει κέντρα στρατολόγησης στο Ντάλας, στην Ατλάντα και στο Φοίνιξ, περιοχές που αντανακλούν σε δημογραφικό επίπεδο, καλύτερα την πελατειακή βάση της Εταιρείας.

3. Εξετάστε εταιρικές πρακτικές που εμποδίζουν την πρόσληψη νέων.
Οι επικεφαλής θα πρέπει να επανεξετάσουν τα προσόντα που είναι πραγματικά αναγκαία για κάθε θέση και να αξιολογήσουν εκ νέου τις διαδικασίες πρόσληψης που μπορεί να αποκλείουν υποψηφίους με προσόντα.

4. Δώστε προτεραιότητα στην ανάπτυξη «ήπιων» δεξιοτήτων.
Πολλοί επιχειρηματικοί ηγέτες πιστεύουν ότι οι νέοι υστερούν σε «ήπιες» δεξιότητες, γεγονός που τους κάνει να μην έχουν την ομαδικότητα, τον επαγγελματισμό και την επικοινωνία που οι περισσότερες θέσεις απαιτούν. Τα καλά νέα είναι ότι οι «ήπιες» δεξιότητες μαθαίνονται.

5. Μετρήστε και βελτιώστε.
Ενώ οι επιχειρήσεις στην έρευνά μας θεωρούν τους νέους υπαλλήλους σημαντικό μέρος της γραμμής παραγωγής ταλέντου, λίγες είναι αυτές που σήμερα τους ξεχωρίζουν για να παρακολουθούν τα αποτελέσματα. Όμως η καταγραφή της προόδου μπορεί να δείξει το πως μία στρατηγική πρόσληψης νέων ξεπερνά το κοινωνικό καλό και μπορεί να φτιάξει την επιχειρηματική υπόθεση των θετικών επιπτώσεων ενός τέτοιου σχεδίου.

*Η Susan Wolf Ditkoff είναι συνεργάτης της Bridgespan και συν-επικεφαλής του φιλανθρωπικού έργου της Εταιρείας. Η Willa Seldon είναι συνεργάτης στο γραφείο της Bridgespan στο San Francisco.

 

ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Βαθμολογία Αναγνωστών 0 Ψήφοι