Πρόσφατα Τεύχη

Δείτε με μία ματιά τα πιο πρόσφατα τεύχη από το Ασφαλιστικό Marketing

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Σεπτεμβρίου  2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2016Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουνίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαΐου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Απριλίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαρτίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Φεβρουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιανουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Δεκεμβρίου 2015 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ για να λαμβάνετε sneak peaks από τα νέα μας τεύχη αλλά και να μαθαίνετε πρώτοι  για τις προνομιακές μας εκπτώσεις.

[ninja-inline id=786]

Επήλθε ηρεμία στις συναλλακτικές σχέσεις

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,pinterest,google,print,mail" counters=1 style="icon" template="jumbo-retina" fixedwidth="yes" fixedwidth_px="115" point_type="simple"]

Πλήρως ομαλοποιημένες χαρακτηρίζονται οι συναλλακτικές σχέσεις των ασφαλιστικών εταιρειών με τα δίκτυα πωλήσεων, περίπου τρία χρόνια μετά τη νομοθετική παρέμβαση της Τράπεζας της Ελλάδος, με την οποία επέβαλε στη διαμεσολάβηση, αλλά και στις εταιρείες, την έκδοση των ασφαλιστηρίων συμβολαίων μετά την καταβολή των ασφαλίστρων, ώστε αφενός να μηδενιστούν οι καθυστερήσεις πληρωμών, αφετέρου σταδιακά να περιοριστεί η «γκρίζα» ζώνη των μη εισπραχθέντων ασφαλίστρων.

Τότε, η παρέμβαση της εποπτικής αρχής είχε προκαλέσει σφοδρές αντιδράσεις από τους διαμεσολαβούντες οι οποίοι αντιλαμβάνονταν ότι, από τη μια θα έχαναν την πίστωση που τους παρείχαν οι ασφαλιστικές εταιρείες κυρίως στον κλάδο ασφάλισης Οχημάτων, από την άλλη θα… στριμώχνονταν σε μεγάλο βαθμό προκειμένου να εξασφαλίσουν την απαιτούμενη ρευστότητα για να συνεχίσουν να λειτουργούν τα γραφεία τους πληρώνοντας, ταυτόχρονα, τα οφειλόμενα παρελθόντων μηνών.

*Η ασφαλιστική αγορά έχει βρει το ρυθμό της με τους ασφαλισμένους να πληρώνουν τα ασφάλιστρα κλάδου Αυτοκινήτων πριν την έκδοση των συμβολαίων*

Λύση στις συνέπειες που προκάλεσε το ψαλίδισμα πιστωτικών ορίων που σε ορισμένες περιπτώσεις έφθανε και τους έξι μήνες, είχαν δώσει οι διακανονισμοί που έκαναν οι ασφαλιστικές εταιρείες για τα χρέη των δικτύων τους και που σε ορισμένες περιπτώσεις έφθαναν ή και ξεπερνούσαν τους 24 μήνες. Σήμερα, λοιπόν, η αγορά δείχνει να έχει ξεπεράσει το πρόβλημα της ρευστότητας.

Στα δίκτυα πωλήσεων επικρατεί ηρεμία, αφού σχεδόν κανένας δεν ασχολείται με το θέμα αυτό. Όπως σημειώνουν κύκλοι της αγοράς, στο διάστημα που μεσολάβησε από τη θεσμική παρέμβαση της Τράπεζας της Ελλάδος μέχρι και σήμερα, πέρα από τις συναλλακτικές συνήθειες, άλλαξε σε κάποιο βαθμό και η εικόνα των δικτύων.

Όσα γραφεία δεν άντεξαν τις πιέσεις τις οποίες άσκησαν οι ασφαλιστικές εταιρείες περικόπτοντας τα πιστωτικά όρια, υποχρεώθηκαν άλλα να κλείσουν και άλλα να συγχωνευθούν ώστε να δημιουργήσουν μεγαλύτερα σχήματα με χαμηλότερα λειτουργικά κόστη.

Υπήρξαν και ορισμένες περιπτώσεις, λίγες στον αριθμό, μεγάλων γραφείων που δεν κατάφεραν στο μεταξύ να τρέξουν το διακανονισμό. Σε αυτά οι ασφαλιστικές έδωσαν μια δεύτερη ευκαιρία, επιμηκύνοντας τους χρόνους αποπληρωμής, ώστε να μειώσουν το ύψος των μηνιαίων δόσεων για τα μη καταβληθέντα ασφάλιστρα και, όπως αναφέρουν στο ΑM στελέχη της αγοράς, μέχρι και σήμερα οι νέες μειωμένες σε αξία δόσεις καλύπτονται χωρίς προβλήματα. Πλέον, η ασφαλιστική αγορά έχει βρει το ρυθμό της σε ό,τι αφορά τις συναλλαγές, με τους ασφαλισμένους να πληρώνουν τα ασφάλιστρα κλάδου Ασφάλισης Αυτοκινήτων πριν την έκδοση των συμβολαίων, κάνοντας στην πλειονότητά τους χρήση των ηλεκτρονικών συναλλαγών, ώστε τα οφειλόμενα ποσά να κατατίθενται απευθείας στις εταιρείες, δίχως τη διαμεσολάβηση των ασφαλιστών για την είσπραξή τους.

Και, βέβαια, όλη αυτή η διαδικασία ωφέλησε τις εταιρείες, οι οποίες τόνωσαν τη ρευστότητά τους, τόσο με τη σταδιακή είσπραξη ασφαλίστρων που ήταν σε καθυστέρηση τριών έως έξι μηνών και βρίσκονταν στα χέρι των δικτύων πώλησης, όσο και με την κατάργηση κάθε μελλοντικής πίστωσης. Θέμα είσπραξης των ασφαλίστρων τέθηκε μόνο στους μεγάλους εμπορικούς και βιομηχανικούς κινδύνους, όπου βιομηχανίες, δίκτυα λιανικής και χονδρικής, παραγωγικές και μεταποιητικές μονάδες, καθώς και ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, είχαν μάθει στην πίστωση.

Πηγές της αγοράς αναφέρουν ότι, το θέμα λύθηκε με τις μεταχρονολογημένες επιταγές, πρακτική, βέβαια, η οποία κινείται στο όριο του νόμου.

ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Βαθμολογία Αναγνωστών 0 Ψήφοι