Πρόσφατα Τεύχη

Δείτε με μία ματιά τα πιο πρόσφατα τεύχη από το Ασφαλιστικό Marketing

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Σεπτεμβρίου  2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2016Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουνίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαΐου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Απριλίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαρτίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Φεβρουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιανουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Δεκεμβρίου 2015 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ για να λαμβάνετε sneak peaks από τα νέα μας τεύχη αλλά και να μαθαίνετε πρώτοι  για τις προνομιακές μας εκπτώσεις.

two × 5 =

three × 5 =

Ερρίκος Μοάτσος: «Η άνθηση της ιδιωτικής ασφάλισης δεν μπορει να σταματήσει»

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της AXA Ασφαλιστικής, Ερρίκος Μοάτσος, αναλύει τα σχέδια της Εταιρείας για την επόμενη ημέρα, δίνει το στίγμα της στρατηγικής που θα ακολουθήσει η AXA στην Ελλάδα και παράλληλα σκιαγραφεί το νέο περιβάλλον που διαμορφώνεται για την ιδιωτική ασφάλιση στη χώρα.

Ας μιλήσουμε καταρχήν για την ΑΧΑ στην Ελλάδα. Θα την περιγράφαμε ως μια «πλήρη» εταιρεία, με ισόρροπη ανάπτυξη ασφαλίσεων ζωής και κατά ζημιών, με συνεχή κερδοφορία. Ποια είναι η επόμενη μέρα που σχεδιάζετε; Απλώς… η κορυφή;

Πράγματι, η AXA Ασφαλιστική είναι μια πλήρης εταιρεία. Η ισορροπημένη συμμετοχή σε όλους τους τομείς ασφάλισης – απαραίτητη προϋπόθεση για την σταθερά κερδοφόρο ανάπτυξη – αποτελεί για εμάς κύρια στρατηγική προτεραιότητα. Για το λόγο αυτό δραστηριοποιούμαστε με επιτυχία τόσο στις ασφαλίσεις Ζωής όσο και στις Γενικές.

Συνδυάζοντας την πελατοκεντρική προσέγγιση για την παροχή ολοκληρωμένων ασφαλιστικών υπηρεσιών που καλύπτουν το σύνολο των αναγκών του πελάτη μας με την υψηλή τεχνογνωσία που διαθέτουμε τόσο στις ασφαλίσεις επιχειρήσεων όσο και στις ασφαλίσεις ιδιωτών, εξασφαλίζουμε μια συνεχή κερδοφόρο ανοδική πορεία.

Η AXA είναι δεσμευμένη στην Ελληνική ασφαλιστική αγορά και επιζητά τη σταθερή ανάπτυξη και την κατάκτηση της 1ης θέσης στην προτίμηση των καταναλωτών, θέση την οποία κατέχει ήδη παγκοσμίως αν λάβουμε υπόψη ότι το 2014 ανακηρύχτηκε, για 6η συνεχή χρονιά, η 1η ασφαλιστική επωνυμία παγκοσμίως.

Η εξαγορά της Εμπορικής Τράπεζας από την Alpha είναι γεγονός ότι βοήθησε το χαρτοφυλάκιό σας. Θεωρείτε, όμως, υγιές να υπάρχουν μόνο τέσσερις μεγάλες τράπεζες στην αγορά και κατ’ επέκταση ενίσχυση συγκεκριμένων ασφαλιστικών εταιρειών μέσω αποκλειστικών συνεργασιών bancassurance;

Η συγκέντρωση στον τραπεζικό χώρο ήταν αναμενόμενη χωρίς αυτό να σημαίνει αναγκαία ότι έχει περιοριστεί ο ανταγωνισμός στην παροχή τραπεζικών υπηρεσιών.

Η AXA Ασφαλιστική έχει μια πολύ σημαντική και στρατηγική συνεργασία με την Alpha Bank, ενώ συνεργάζεται και υποστηρίζει, παράλληλα, όλα τα κανάλια διανομής. To bancassurance είναι ένα κανάλι διανομής που μαζί με αυτά των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών και τα νέα εναλλακτικά, που αναπτύσσονται σε πολλά μέρη του κόσμου, διασφαλίζουν την πλήρη κάλυψη των αναγκών όλων των καταναλωτών.

* 9 στους 10 πελάτες μας δηλώνουν ικανοποιημένοι από τη συνεργασία τους μαζί μας, τόσο στον κλάδο Υγείας όσο και στον κλάδο Αυτοκινήτου. *

Η ΑΧΑ είναι ηγέτης στις εταιρικές ασφαλίσεις, θέση την οποία επιθυμεί να διατηρήσει και να βελτιώσει. Σε ποιους άλλους τομείς θα ρίξετε το βάρος σας κατά το τρέχον και το επόμενο έτος;

H ΑΧΑ Ασφαλιστική είναι, πράγματι, ηγέτης στις ασφαλίσεις επιχειρήσεων, κατέχοντας τη 2η ή 3η θέση στους βασικούς τομείς ασφαλίσεων Περιουσίας, Μεταφερομένων Εμπορευμάτων, Αστικής Ευθύνης και Έργων Κατασκευής.

Ταυτόχρονα, έχουμε αναπτύξει σε σημαντικό βαθμό τα τελευταία χρόνια και τις ασφαλίσεις ιδιωτών και μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων, για τις οποίες σχεδιάζουμε νέα καινοτόμα προϊόντα που θα διαθέσουμε στο άμεσο μέλλον. Η AXA Ασφαλιστική δίνει μεγάλο βάρος στην ποιότητα των παρεχομένων προϊόντων και έχει εισάγει το τελευταίο διάστημα σύγχρονα και φιλικά προς τον καταναλωτή ασφαλιστήρια συμβόλαια, με βασικό στόχο να διευκολύνει την κατανόηση των παρεχομένων καλύψεων και να ενισχύσει τη διαφάνεια. Παράλληλα, έχουμε υιοθετήσει σύγχρονη και απλή γλώσσα στα ασφαλιστήρια γιατί πιστεύουμε ότι δεν είναι αποκλειστική ευθύνη των πελατών εάν δεν διαβάζουν τα συμβόλαιά τους.

Επιπλέον, οι ασφαλίσεις Υγείας αποτελούν για εμάς στρατηγική προτεραιότητα. Με το λανσάρισμα πέρυσι ενός παγκοσμίως καινοτόμου συστήματος για την αξιολόγηση της υγείας του υποψήφιου προς ασφάλιση, χωρίς την ανάγκη συμπλήρωσης μακροσκελούς ερωτηματολογίου, και με την παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών υποστήριξης πριν και κατά τη διάρκεια της νοσηλείας, έχουμε πλέον όλα τα εφόδια για να υποστηρίξουμε μια δυναμική ανάπτυξη στον τόσο σημαντικό αυτόν τομέα ασφαλίσεων.

Αποτελεί, επίσης, στρατηγική προτεραιότητα, πάνω στην οποία έχουμε εργαστεί εντατικά, η ανάπτυξη των ασφαλίσεων Αστικής Ευθύνης (συμπεριλαμβανομένης της περιβαλλοντικής ευθύνης και της ευθύνης από κινδύνους του κυβερνοχώρου ή cyber risks), έτσι ώστε να καλύψουμε τις σύγχρονες ανάγκες προστασίας από τους νέους – αναδυόμενους κινδύνους.

Τέλος, στρατηγική προτεραιότητα για μας στην AXA Ασφαλιστική είναι η εμπειρία του πελάτη τη στιγμή της αποζημίωσης και η εξυπηρέτηση που θα του προσφέρουμε. Η εμπειρία αυτή εξαρτάται βαθύτατα από τα πιστεύω μιας εταιρείας. Εξαρτάται από το πώς αντιμετωπίζει το γεγονός της ζημιάς αυτό καθεαυτό, δηλαδή εάν το αντιλαμβάνεται ως ένα πρόβλημα ή μια προβλεπόμενη κατάσταση. Εξαρτάται από το αν «μπαίνει» στη θέση του πελάτη για να διαπιστώσει πώς βιώνει το γεγονός. Γι’ αυτό εμείς επενδύουμε σε αυτήν τη «στιγμή αλήθειας» και έχουμε εδραιώσει μια πολύ καλή εικόνα για το χειρισμό των αποζημιώσεων. Απόδειξη σε αυτό είναι ότι 9 στους 10 πελάτες μας δηλώνουν ικανοποιημένοι από τη συνεργασία τους μαζί μας, τόσο στον κλάδο Υγείας όσο και στον κλάδο Αυτοκινήτου.

ερρικος μοατσος, axa ασφαλιστικη

Ο Ερρίκος Μοάτσος – Διευθύνων Σύμβουλος AXA Ελλάδος

Για κάποιες εταιρείες το agency δεν αποτελεί πλέον προτεραιότητα και αναζητούνται εναλλακτικές λύσεις. Αντίθετα, εσείς τονίζετε την υποστήριξή σας στο εταιρικό δίκτυο, στις αποκλειστικές συνεργασίες. Θα συνεχίσετε να επενδύετε στον τομέα αυτόν;

Το αποκλειστικό δίκτυο agency είναι ένα από τα διαχρονικά κανάλια διανομής που έχει σαφή και συγκεκριμένη θέση στην αγορά μας. Στην AXA Ασφαλιστική υποστηρίζουμε το αποκλειστικό δίκτυό μας και το αποδείξαμε έμπρακτα με την πρόσφατη συνολική αναμόρφωση του κανονισμού πωλήσεων που υιοθετήσαμε στις αρχές της χρονιάς. Ο νέος κανονισμός έχει ξεκάθαρο, αναπτυξιακό χαρακτήρα και επιβραβεύει τη διεύρυνση του ανθρώπινου δυναμικού του δικτύου. Πιστεύουμε ότι το agency έχει σημαντικό ρόλο να παίξει ειδικότερα σε ορισμένα είδη ασφαλίσεων, όπως οι ασφαλίσεις Υγείας.

Ταυτόχρονα, η AXA Ασφαλιστική αναγνωρίζει και παρακολουθεί στενά τις νέες τάσεις μετασχηματισμού των δικτύων διανομής και της ταχύτατα αναπτυσσόμενης αλλαγής στη συμπεριφορά των καταναλωτών. Εκφράσεις όπως το «multi-access» ή το «ROPO: research online – purchase offline» έχουν μπει στο καθημερινό μας λεξιλόγιο. Αποδεικνύουν ότι ο καταναλωτής λειτουργεί με εντελώς διαφορετικό τρόπο από ότι στο παρελθόν. Απαιτεί ευκολία στην επικοινωνία του μαζί μας και εναλλακτικές μορφές γι’ αυτήν, ταχύτητα εξυπηρέτησης, σωστή ενημέρωση, διαφάνεια, ασφάλεια των προσωπικών του δεδομένων. Όλα αυτά θα τα καταφέρουμε τόσο με τον εκσυγχρονισμό της λειτουργίας μας όσο και με την ανθρώπινη επαφή.

Ωστόσο, η ταχύτατη έλευση της ψηφιακής εποχής στις ασφαλίσεις επηρεάζει σε βάθος τον τρόπο με τον οποίο θα λειτουργούν οι ασφαλιστικές επιχειρήσεις αλλά και οι διαμεσολαβητές στο μέλλον. Είναι υποχρέωσή μας να ενσωματώσουμε στη λειτουργία μας τις καινοτόμες μορφές εργασίας και τη νέα τεχνολογία. Είναι υποχρέωσή μας να κάνουμε την ασφάλιση προσιτή, αυξάνοντας την αποδοτικότητά μας και διασφαλίζοντας την επιτυχή ανταπόκρισή μας στις υψηλές απαιτήσεις των καταναλωτών.

Η αγορά έχει κάνει αρκετά λάθη στο παρελθόν σε σχέση με προωθούμενα προϊόντα. Πιστεύετε ότι η μετάβαση από τα ισόβια στα ετησίως ανανεούμενα προϊόντα υγείας γίνεται με το σωστό τρόπο ή κρύβονται κίνδυνοι για τον καταναλωτή και, αν ναι, ποιοι;

Τα ετησίως ανανεούμενα ασφαλιστήρια Υγείας δεν είναι υποδεέστερα των ισοβίων. Είναι λανθασμένη η αντίληψη αυτή. Άλλωστε σε όλη την Ευρώπη η ασφάλιση Υγείας γίνεται με ετησίως ανανεούμενα ασφαλιστήρια και οι καταναλωτές απολαμβάνουν απολύτως ικανοποιητικές υπηρεσίες, καθώς και τη δυνατότητα συνεχούς ασφάλισης. Αντιθέτως, θα έλεγα ότι τα ετησίως ανανεούμενα ασφαλιστήρια, σε αντίθεση με τα ισόβια, έχουν το πλεονέκτημα της αναβάθμισης των όρων και των παρεχόμενων υπηρεσιών. Συνεπώς, δεν πρόκειται σε αυτή την περίπτωση για λανθασμένη προώθηση προϊόντος.

Τα δε σωστά διατυπωμένα ετησίως ανανεούμενα ασφαλιστήρια, όπως αυτά της AXA, περιλαμβάνουν ξεκάθαρη διατύπωση για τη συνέχιση της ασφάλισης που είναι και ο κίνδυνος που φοβούνται όσοι τα θεωρούν υποδεέστερα. Κατ’ επέκταση και η μετάβαση σε τέτοιο ασφαλιστήριο δεν κρύβει από μόνη της κάποιον κίνδυνο.

Ασφαλώς, ο τρόπος με τον οποίο γίνεται η προώθηση ενός προϊόντος διαφέρει από εταιρεία σε εταιρεία. Η σωστή, πλήρης και με απόλυτη διαφάνεια ενημέρωση είναι κατά την άποψή μου πρωταρχικής σημασίας για την αναγκαία εμπιστοσύνη που πρέπει να διασφαλιστεί με τους πελάτες μας, τόσο στη συγκεκριμένη περίπτωση όσο και γενικότερα.

Η θέση της Εταιρείας σας στην εποχή του Solvency II είναι δεδομένη. Ποια είναι όμως η εικόνα της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς υπό συνθήκες Solvency II; Πόση σχέση έχει με τη σημερινή ποιοτική και ποσοτική εικόνα;

Η λειτουργία και η εποπτεία της ασφαλιστικής επιχείρησης υπό το καθεστώς Solvency II ή Φερεγγυότητα ΙΙ, θα αλλάξει σε πολύ μεγάλο βαθμό. Και αυτό δεν αφορά τα περισσότερα, ενδεχομένως, κεφάλαια που θα απαιτηθούν ειδικά στην περίπτωση της Ελλάδας, όπου οι ασφαλιστικές επιχειρήσεις υπέστησαν σημαντική ζημιά στην κεφαλαιακή τους βάση εξαιτίας της χρηματοοικονομικής κρίσης και του PSI. Αφορά τη σύνδεση των κεφαλαιακών αναγκών με το είδος των κινδύνων που αναλαμβάνει η κάθε εταιρεία. Αφορά την οργάνωση, την εταιρική διακυβέρνηση και τα συστήματα που θα πρέπει να υιοθετήσουν οι ασφαλιστικές επιχειρήσεις για να διασφαλίζουν τη δέουσα επιμέλεια στη διαχείριση των θεμάτων της εταιρείας. Αφορά τη σημασία του προγραμματισμού και του σχεδιασμού για το μέλλον, με σκοπό τη διασφάλιση της συνέχισης της λειτουργίας της επιχείρησης και της προστασίας των συμφερόντων όλων των ενδιαφερομένων μερών. Αφορά την ανάγκη για συνεχή και σωστή προς τα έξω πληροφόρηση για την οικονομική κατάσταση της εταιρείας. Όλοι αυτοί οι τομείς αλλάζουν ριζικά. Και είναι βέβαιο ότι η εικόνα της αγοράς μας θα επωφεληθεί σε βάθος χρόνου από αυτό το νέο καθεστώς. Σε κάθε περίπτωση, η Φερεγγυότητα ΙΙ ενισχύει την ιδέα και την αρχή ότι τελικά την ευθύνη για τη σωστή διαχείριση έχουν οι άνθρωποι των εταιρειών και όχι ο επόπτης. Την εικόνα της αγοράς μόνο οι ίδιες οι εταιρείες μπορούν να αλλάξουν.

Πόσο ενεργά θα συμμετάσχει η ΑΧΑ στις επερχόμενες αλλαγές του τοπίου; Είναι στο σχεδιασμό σας οι εξαγορές και οι απορροφήσεις, που είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα κυριαρχήσουν το προσεχές διάστημα;

Η ανάπτυξη σε μια αγορά μπορεί να επιτευχθεί με πολλούς τρόπους. Προτεραιότητά μας είναι να συνεχίσουμε να εκσυγχρονίζουμε τη λειτουργία μας, κάτι που κάνουμε με επιτυχία από την πρώτη στιγμή που ήρθε η AXA στην Ελλάδα, καθώς και να κατακτήσουμε την κορυφή στην προτίμηση των καταναλωτών, υπηρετώντας με σεβασμό την αποστολή μας, δηλαδή παρέχοντας αξιόπιστες λύσεις που βοηθούν τους πελάτες μας να ζουν με περισσότερη ηρεμία και ασφάλεια.

Έχετε προσελκύσει στελέχη από την αγορά με υψηλά ποιοτικά χαρακτηριστικά. Σκιαγραφήστε μας το ανθρώπινο δυναμικό της Εταιρείας.

Θα ακουγόταν υπερβολή αν σας έλεγα ότι η AXA Ασφαλιστική έχει τα καλύτερα στελέχη στην αγορά! Το πιστεύω όμως.

Αυτό που όλοι λέμε ότι «οι άνθρωποι είναι το κεφάλαιο μιας ασφαλιστικής επιχείρησης» στην AXA Ασφαλιστική είναι πράξη. Καθημερινά εργαζόμαστε για να αναπτύξουμε τους ανθρώπους μας, να τους προσφέρουμε γνώσεις και εφόδια για να γίνουν καλύτεροι επαγγελματίες και καλύτεροι πολίτες, να τους ανταμείψουμε και να τους επιβραβεύσουμε με ένα δίκαιο σύστημα που λαμβάνει υπόψη του την απόδοση του καθένα, να αναγνωρίσουμε τη συνεισφορά τους, να δώσουμε ευκαιρίες για ανάληψη νέων πρωτοβουλιών. Η ομαδική δουλειά, η ανάληψη πρωτοβουλιών και ρίσκου για να πάμε μπροστά, ο επαγγελματισμός και η υπεύθυνη στάση απέναντι στους πελάτες και στους συνεργάτες μας, καθώς και η ακεραιότητα χαρακτηρίζουν τους ανθρώπους της AXA. Γι’ αυτό ο δείκτης δέσμευσης των ανθρώπων μας στην Εταιρεία αυξάνεται κάθε χρόνο και βρίσκεται σε πολύ υψηλό επίπεδο. Είμαστε πολύ υπερήφανοι για αυτό!

ερρίκος μοάτσος, νίκος μωράκης

Ο Ερρίκος Μοάτσος με τον Αρχισυντάκτη του Ασφαλιστικού Marketing Νίκο Μωράκη

Πιστεύετε ότι οι πρόσφατες πολιτικές αλλαγές σε κυβερνητικό επίπεδο θα αναστείλουν την αναμενόμενη άνθηση της ιδιωτικής ασφάλισης ή οι αδιαμφισβήτητες πλέον ανάγκες της συντριπτικής πλειονότητας της κοινωνίας για σύνταξη και περίθαλψη θα υπερισχύσουν;

Η άνθηση της ιδιωτικής ασφάλισης δεν μπορεί να σταματήσει. Αυτό συμβαίνει για τον απλούστατο λόγο ότι η ασφάλιση είναι απαραίτητη αφενός για την ανάπτυξη αφετέρου για να βοηθάει ουσιαστικά τους ιδιώτες και τις επιχειρήσεις να αναλάβουν ρίσκο να πάνε μπροστά, να επικεντρωθούν στο αντικείμενό τους, έχοντας εμάς τους ασφαλιστές συμμάχους τους στις πρωτοβουλίες που αναλαμβάνουν.

Ασφαλώς, η ασφαλιστική εργασία επηρεάζεται από την πορεία της οικονομίας και απόδειξη αυτού είναι ότι ο τζίρος της ασφαλιστικής αγοράς μειώθηκε από το 2009 κατά 30%, όσο δηλαδή και το ΑΕΠ. Στο μέτρο, λοιπόν, που θα καθυστερήσει η ανάπτυξη θα υπάρξει επίπτωση και στην αγορά μας, καθώς εκ των πραγμάτων ασφαλίζουμε τη δραστηριότητα που παράγει κινδύνους.

Σε ό,τι αφορά στο πολύ σημαντικό ζήτημα της περίθαλψης και της σύνταξης, είναι κατά την άποψή μου δεδομένο ότι η λύση θα δοθεί μόνο μέσα από τη σύμπραξη του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα. Συνεπώς, η επιτάχυνση της συνεργασίας είναι επιτακτική ανάγκη. Οι ρόλοι είναι απολύτως συμπληρωματικοί. Πολλά επιτυχημένα μοντέλα σύμπραξης έχουν αναπτυχθεί στην Ευρώπη.

Το περίφημο σύστημα των 3 πυλώνων σύνταξης είναι μονόδρομος και η δε ασφαλιστική αγορά είναι απολύτως έτοιμη να συμμετάσχει σε αυτό, όπως γίνεται επί σειρά ετών στις περισσότερες χώρες της Ευρώπης. Βεβαίως, είναι αναγκαίο να διαχωρίσουμε τη χρηματοδότηση και την επίλυση των προβλημάτων του υφιστάμενου συστήματος από το σχεδιασμό μιας βιώσιμης λύσης για το μέλλον. Διαφορετικά θα παραμείνουμε εγκλωβισμένοι και δεν θα μπορέσουμε να σχεδιάσουμε το βέλτιστο σύστημα για το αύριο. Και θα ήθελα να συμπληρώσω ότι αντίστοιχες λύσεις σύμπραξης δημόσιου και ιδιωτικού τομέα πρέπει να σχεδιαστούν άμεσα και για άλλους κινδύνους που απειλούν συνολικά την Ελληνική κοινωνία, όπως αυτός του σεισμού. Η αγορά μας δέχτηκε θετικά την πρωτοβουλία που αναπτύχθηκε πρόπερσι για το θέμα αυτό, η οποία ωστόσο δεν κατέληξε σε κάποιο αποτέλεσμα αφού οι εργασίες δεν ολοκληρώθηκαν.

Η εταιρική υπευθυνότητα είναι ενταγμένη στο στρατηγικό σας σχεδιασμό, με σημαντικές ενέργειες προς την κοινωνία. Η εταιρική κοινωνική ευθύνη πόσο έχει ενσωματωθεί στην καθημερινή λειτουργία της Εταιρείας και τι ανταπόκριση υπάρχει από το προσωπικό;

Στην ΑΧΑ, η Εταιρική μας Υπευθυνότητα είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την επιχειρηματική μας δραστηριότητα και στοχεύει στην πρόληψη κινδύνων μέσα από την έρευνα και την εκπαίδευση. H κοινωνία αποτελεί ένα από τα κύρια ενδιαφερόμενα μέρη ή stakeholders για την Εταιρεία μας και βρίσκεται στο επίκεντρο της στρατηγικής μας. Πέραν από την πολύ σημαντική δράση των 150 και πλέον εθελοντών της AXA που παρέχουν τις υπηρεσίες τους σε ευπαθείς ομάδες, στο πλαίσιο των δράσεων της εθελοντικής μας ομάδας AXA Hearts in Action, διοργανώνουμε κάθε χρόνο εκστρατείες εταιρικής υπευθυνότητας με στόχο την ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση της κοινωνίας σε ζητήματα που αφορούν την πρόληψη των κινδύνων. Μόνο το 2014 ενημερώσαμε 18.000 πολίτες σε όλη την Ελλάδα για την πρόληψη του διαβήτη, ενώ από το 2012 έχουμε εκπαιδεύσει 20.000 μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου στην πρόληψη των τροχαίων ατυχημάτων. Φέτος, συνεχίζουμε να δραστηριοποιούμαστε στην πρόληψη υγείας και οδικών ατυχημάτων, προσθέτοντας μια ακόμη περιοχή, αυτή της πρόληψης ατυχημάτων στο σπίτι, με την οποία κανείς δεν έχει ασχοληθεί μέχρι σήμερα. Η δουλειά μας ως ασφαλιστές δεν περιορίζεται ή δεν πρέπει να περιορίζεται στην παροχή αποζημίωσης. Όλο και περισσότερο πρέπει να βλέπουμε την «προστασία» συνολικότερα και ο ρόλος μας ως ασφαλιστές να επεκτείνεται σε όλο το φάσμα της διαχείρισης των κινδύνων, ξεκινώντας από την ενημέρωση και την πρόληψη και καταλήγοντας στην οικονομική στήριξη μετά τη ζημιά. Αυτός είναι ο ρόλος του σύγχρονου ασφαλιστή, του ασφαλιστή του μέλλοντος.

* Η εξωστρέφεια δεν είναι στόχος αλλά τρόπος λειτουργίας και συμπεριφοράς. *

Τέλος, θα θέλαμε δυο λόγια για την επί μακρόν αναζητούμενη εξωστρέφεια της ασφαλιστικής αγοράς. Πώς την αντιλαμβάνεστε και με ποιες ενέργειες προτίθεστε να πρωτοστατήσετε ως Εταιρεία;

Την αναζητούμε πράγματι, όμως λογικά δεν είναι και τόσο δύσκολο να την επιτύχουμε. Ας βγούμε έξω και ας απευθυνθούμε στο κοινό μας, στους πελάτες και στους καταναλωτές. Αυτό σημαίνει εξωστρέφεια. Δεν είναι στόχος αλλά τρόπος λειτουργίας και συμπεριφοράς. Στην AXA Ασφαλιστική καθένας από εμάς, ανεξάρτητα με τη δουλειά του, έχει στόχο να έρχεται σε επαφή με τους πελάτες. Να ακούει πρωτίστως.

Η εξωστρέφεια, βεβαίως, προϋποθέτει υπεύθυνη στάση και αναγνώριση ευθύνης όταν υπάρχει, διαφάνεια και διάθεση για συζήτηση και εξεύρεση λύσεων. Θα ήθελα να κλείσω λέγοντας ότι η ΑΧΑ Ασφαλιστική θα συμμετάσχει ενεργά σε όλες τις πρωτοβουλίες που θα αναλάβει η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος για την προάσπιση του θεσμού της ιδιωτικής ασφάλισης και την κοινή προσπάθεια για εξωστρέφεια.

 

ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Βαθμολογία Αναγνωστών 0 Ψήφοι