Now Reading
Eurolife FFH: Νέο brand, 60% αύξηση στα κέρδη & Κοινωνική Υπευθυνότητα

Eurolife FFH: Νέο brand, 60% αύξηση στα κέρδη & Κοινωνική Υπευθυνότητα

  • Χαρακτηρίζουν την εταιρεία για το 2020
EurolifeERB_Desmos_YPEKA

Η Eurolife FFH –FairFax Financial Holdings για όσους έχουν την απορία τι σημαίνουν τα καινούργια αρχικά στο λογότυπό της– παρουσίασε προ ημερών τα οικονομικά αποτελέσματα για το 2019. Ειδικότερα ανακοίνωσε μια εντυπωσιακή αύξηση της λειτουργικής κερδοφορίας της, κατά 60% σε σχέση με τα νούμερα του 2018 και 508 εκατ. ευρώ εγγεγραμμένα ασφάλιστρα που μαρτυρούν την ισχυρή της θέση στην Ασφαλιστική Αγορά, όπως και τον όγκο εργασιών της για τους 503.000(!) ασφαλισμένους που την εμπιστεύονται.

Νούμερα που δεν μας ξαφνιάζουν για όσους ξέρουν τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Εταιρείας, Αλέξανδρο Σαρρηγεωργίου, και την αφοσίωσή του στον όμιλο της Eurolife. Έναν όμιλο που τον ανέλαβε αρχικά ως «κρατικοδίαιτο» Μεσιτικό γραφείο της Eurobank με 100% bancassurance εργασίες, το μετάτρεψε σε Ασφαλιστική Εταιρεία θυγατρική της Τράπεζας και εν συνεχεία φρόντισε να κερδίσει την εμπιστοσύνη του Καναδικού Fund που την εξαγόρασε εξελίσσοντάς την σε ανεξάρτητη ασφαλιστική εταιρεία με πολύτιμο know-how και access στις παγκόσμιες αγορές. Θα μπορούσαμε να πούμε ότι η ιστορία της Eurolife εξελίσσεται σε ένα case study για την Ελληνική Ασφαλιστική Αγορά.

Η αλλαγή της εταιρικής της ταυτότητας δεν είναι απλά ένα επικοινωνιακό τρικ. Συμβολίζει την είσοδο του Ομίλου στη νέα εποχή. Στην εποχή της μοντέρνας Ασφαλιστικής εργασίας που βρίσκεται πιο κοντά στον ασφαλισμένο. Που ανταποκρίνεται περισσότερο στις καθημερινές του ανάγκες και στοχεύει να είναι δίπλα του και να τον στηρίζει στις αποφάσεις της ζωής του. Όχι μόνο οικονομικά με τη μορφή αποζημίωσης αλλά και έμπρακτα. Πρόκειται για μια “cool” ασφαλιστική με αξιόπιστα – up to date – προγράμματα που μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες τόσο του εργοδότη, επιχειρηματία, corporate πελάτη αλλά και του εικοσάρη που τώρα βγαίνει από το προστατευμένο περιβάλλον της οικογένειάς του και θέλει να ασφαλίσει την υγεία του, το αμάξι, το εισόδημά του.

Με δυνατά οικονομικά αποτελέσματα, νέα εταιρική ταυτότητα, ένα ισορροπημένο δίκτυο συνεργατών 50-50 μεταξύ bancassurance & παραδοσιακού, επενδύσεις εκατομμυρίων σε υποδομές (κυρίως digital) και αναπτυγμένη κοινωνική ευαισθησία είναι σχεδόν σίγουρο ότι η Eurolife FFH θα ηγηθεί μαζί με τους βασικούς ανταγωνιστές της στο μετασχηματισμό της Ελληνικής Ασφαλιστικής Αγοράς. Στη διεύρυνση των μεριδίων αγοράς της προσελκύοντας νέο πελατολόγιο και στην ενίσχυση της Ασφαλιστικής Συνείδησης κυρίως των νέων που τώρα ανακαλύπτουν ποιες είναι οι επιλογές τους.

See Also
influencers

Infographic_Eurolife_Desmos_YPEKA

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

© 2020 ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ. ALL RIGHTS RESERVED.
Scroll To Top