Πρόσφατα Τεύχη

Δείτε με μία ματιά τα πιο πρόσφατα τεύχη από το Ασφαλιστικό Marketing

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Σεπτεμβρίου  2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2016Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουνίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαΐου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Απριλίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαρτίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Φεβρουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιανουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Δεκεμβρίου 2015 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ για να λαμβάνετε sneak peaks από τα νέα μας τεύχη αλλά και να μαθαίνετε πρώτοι  για τις προνομιακές μας εκπτώσεις.

[ninja-inline id=786]

Εξουσιάζεις τη στιγμή… εξουσιάζεις τη ζωή…

Πάρτε τον έλεγχο στα χέρια σας! Οργανώστε προσεχτικά το χρόνο σας.

Λέει η Συγγραφέας Marie von Ebner-Eschenbach. Ο Πρόεδρος της Αμερικανικής Εταιρείας Χάλυβος, πλήρωσε 25.000 δολάρια σε κάποιον, για μια συμβουλή, την οποία εκμυστηρευόμαστε κι εμείς σε εσάς: Στο τέλος κάθε ημέρας, γράψτε τα έξι πιο σημαντικά πράγματα που έχετε να κάνετε την επόμενη ημέρα. Δώστε σε κάθε υποχρέωσή σας ένα βαθμό προτεραιότητας και αναλάβετε την κάθε υποχρέωση με τη σειρά. Το επόμενο βράδυ πριν βγάλετε νέο πρόγραμμα, αξιολογήστε τη συνέπειά σας. Μείνατε πιστός στο πρόγραμμα; Κάποτε, ένας από τους πλέον επιτυχημένους διευθυντές στη δουλειά μας, αρρώστησε από υπερκόπωση. Όσοι πήραν και είδαν την ατζέντα του, τρόμαξαν. Ήταν παντού γραμμένη. Επάνω – κάτω στο πλάι, ακόμη και στα κενά. Ανακάλυψαν πως ο άνθρωπος αναλάμβανε πάρα πολλές ΠΕΡΙΤΤΕΣ υποχρεώσεις. Ανούσιες ομιλίες, περιττές συναντήσεις, meetings χαμηλόβαθμων στελεχών που μπορούσε να αποφύγει. Και φυσικά, ο λίγος χρόνος που του απέμενε, κλεβόταν κυριολεκτικά από την οικογένειά του και τους φίλους του και φυσικά από την ξεκούρασή του. Ο πληθωρικός διευθυντής είχε εξαντλήσει τον εαυτό του και δεν το είχε αντιληφθεί, μέχρι που του το είπε ξερά ο γιατρός του

* Στην πώληση, όπου ο χρόνος είναι το πιο πολύτιμο όπλο του ατόμου, πολλά στελέχη και πωλητές χάνουν τον έλεγχο της δουλειάς τους και της προσωπικής τους ζωής *

Σε μια προσπάθεια να ξαναοργανώσει τη ζωή του, ο διευθυντής έλαβε σοβαρά υπόψη του τη διαχείριση του χρόνου. Ανακάλυψε ότι για να είναι σε θέση να εκπληρώσει όλες τις υποχρεώσεις που είχε αναλάβει έως τότε και να είναι και συνεπής στον εαυτό του και στους δικούς του ανθρώπους, θα χρειαζόταν έτος 412 ημερών. Έπρεπε οπωσδήποτε να περιορίσει τις υποχρεώσεις του μέχρι το σημείο που να γεμίζουν άνετα ένα φυσιολογικό χρόνο 365 ημερών και να μένει και χρόνος κενός για έκτακτα περιστατικά ή θέματα υγείας. Ο διευθυντής τα κατάφερε και ξαναπήρε τον έλεγχο της ζωής του και τώρα πια οργανώνει πολύ προσεκτικά το χρόνο του, εφαρμόζοντας απλές βασικές αρχές:

– Εκτίμησε τα ισχυρά και τα αδύναμα σημεία της οργάνωσής του σε σχέση με την αγορά και τον ανταγωνισμό, σημειώνοντας τις επιδόσεις του σε πωλήσεις, έσοδα και πάγια έξοδα.

– Βάσισε τον προγραμματισμό του, βραχυπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα, πάνω σε τεκμηριωμένες υποθέσεις για την κατάσταση της αγοράς.

– Έθεσε λογικούς, επιτεύξιμους, αλλά και προκλητικούς στόχους πώλησης.

– Καθόρισε συγκεκριμένες στρατηγικές για να επιτύχει τους στόχους του.

– Κατέγραψε τα σχέδια και την πρόοδό του για την επίτευξή τους.

– Τα σχέδιά του πέτυχαν καλύτερα όταν ολόκληρο το δυναμικό της επιχείρησης συμμετείχε δεσμευμένο απέναντι σε αυτά.

Ο προγραμματισμός απέδωσε όταν καθιερώθηκαν μέσα στη διαδικασία σημεία αναφοράς που βοηθούσαν να ελέγχει την πρόοδο της επιχείρησής του.

Στην πώληση, όπου ο χρόνος είναι το πιο πολύτιμο όπλο του ατόμου, πολλά στελέχη και πωλητές χάνουν τον έλεγχο της δουλειάς τους και της προσωπικής τους ζωής υπερφορτώνοτας τον εαυτό τους. Δεν τους μένει χρόνος ούτε για τις βασικές ανάγκες διαβίωσής τους! Οι άνθρωποι τότε, νιώθουν όλο και μεγαλύτερο το αίσθημα της ματαίωσης και της απογοήτευσης και ένας τρόπος μόνος υπάρχει για να τα καταφέρουν. Δείτε τον στη σελίδα που ακολουθεί.

Untitled1

 

ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Βαθμολογία Αναγνωστών 0 Ψήφοι