Πρόσφατα Τεύχη

Δείτε με μία ματιά τα πιο πρόσφατα τεύχη από το Ασφαλιστικό Marketing

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Σεπτεμβρίου  2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2016Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουνίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαΐου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Απριλίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαρτίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Φεβρουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιανουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Δεκεμβρίου 2015 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ για να λαμβάνετε sneak peaks από τα νέα μας τεύχη αλλά και να μαθαίνετε πρώτοι  για τις προνομιακές μας εκπτώσεις.

four × five =

eighteen − 1 =

Οι πελάτες αναγνωρίζουν σε εμάς τη φερεγγυότητα και την αξιοπιστία. Είστε όμως εσείς, οι άνθρωποί της, που κάνετε τη διαφορά και διασφαλίζετε την εξαιρετική εμπειρία του καταναλωτή μαζί μας

Με τη δυναμική που της προσδίδουν οι άνθρωποί της, τη στήριξη του Ομίλου, ένα ισχυρό brand name διεθνώς και την εμπιστοσύνη των πελατών της, η Allianz διαγράφει θετική πορεία και αυξάνει τα μερίδιά της στην αγορά. Στην ετήσια εκδήλωση Βραβεύσεων του Δικτύου Πωλήσεων Agency, που έγινε στο Μέγαρο Μουσικής, τα διοικητικά στελέχη της Εταιρείας επιβράβευσαν τους Συνεργάτες που τόλμησαν και πέτυ- χαν τους στόχους τους μέσα σε μία χρονιά προκλήσεων, ραγδαίων και δυσμενών κοινωνικοοικονομικών εξελίξεων και θεσμικών αλλαγών.

* Συνεχίζουμε να ενισχύουμε διαχρονικά το μερίδιό μας στην αγορά, με σεβασμό στη χρηματοοικονομική κοινότητα μέσα στην οποία λειτουργούμε *

allianz 2

Μιλώντας στους συνεργάτες της η Φιλίππα Μιχάλη, Διευθύνουσα Σύμβουλος της Allianz, τόνισε ότι «Συνεχίζουμε να ενισχύουμε διαχρονικά το μερίδιό μας στην αγορά, με σεβασμό στη χρηματοοικονομική κοινότητα μέσα στην οποία λειτουργούμε. Ειδικότερα, σε ένα 2ο εξάμηνο του 2015 πολύ διαφορετικό, καταφέραμε με τη δική σας ευελιξία και τα σωστά αντανακλαστικά, να ανακτήσουμε τις δυνάμεις μας και να κλείσουμε τη χρονιά κερδίζοντας μερίδιο αγοράς.

Μέσα σε ένα θεσμικό πλαίσιο ολοένα και πιο αυστηρό αλλά και διαφανές προς τον καταναλωτή, καταφέραμε να ανεβάσουμε το Δείκτη Ικανοποίησης Πελατών στις Γενικές Ασφαλίσεις, κατακτώντας επάξια τον τίτλο του ηγέτη στην πιστότητα των πελατών. Οι πελάτες αναγνωρίζουν σε εμάς τη φερεγγυότητα και την αξιοπιστία. Είστε όμως εσείς, οι άνθρωποί της, που κάνετε τη διαφορά και διασφαλίζετε την εξαιρετική εμπειρία του καταναλωτή μαζί μας». Το 1ο εξάμηνο του 2016, βρήκε την Allianz Ελλάδος κατά 0,9% πάνω από το μέσο όρο της αγοράς στη συνολική παραγωγή ασφαλίστρων, 2,6% πάνω από την αγορά στις Aσφαλίσεις Ζωής & Υγείας, ενώ στις Γενικές Ασφαλίσεις, παρά τον έντονο ανταγωνισμό που έχει παρασύρει σε πόλεμο τιμών τον ασφαλιστικό κλάδο, βρέθηκε μόλις κατά 0,6% κάτω από το μέσο όρο της αγοράς.

Christian Danner, πρώην οδηγός της Formula 1

Christian Danner, πρώην οδηγός της Formula 1

Ιδιαίτερη αναφορά έκανε η κ. Φ. Μιχάλη στους ποιοτικούς δείκτες με τους οποίους η Allianz Ελλάδος αξιολογεί την αποτελεσματι- κότητα των ενεργειών της και οι οποίοι θα συνεχίσουν να αποτελούν σημαντικό κριτήριο απόδοσης της Εταιρείας και τα επόμενα χρόνια. Τη σκυτάλη της εκδήλωσης πήρε ο επίσημος προσκεκλημένος ομιλητής της Allianz Ελλάδος, κ. Christian Danner, πρώην οδηγός της Formula 1, σχολιαστής των σημερινών αγώνων στη γερμανική τηλεόραση και ειδικός του Ομίλου Allianz σε θέματα ασφαλούς οδήγησης. Ο κ. Danner με συμμετο- χή σε 47 Grand Prix και παγκόσμιες διακρίσεις σε πολλά πρωταθλήματα τη δεκαετία του ‘80, μετέφερε το κοινό στον κόσμο της Formula 1. Μέσα από τα προσωπικά του βιώματα και εύστοχους παραλληλισμούς με τον επαγγελματικό στίβο, μετέδωσε στους παρευρισκόμενους, τη σημασία της ομαδικότητας, το πάθος για τον «αγώνα», τη συγκέντρω- ση στο στόχο και τη σπουδαιότητα της σωστής προετοιμασίας για τη νίκη.

Cross selling και επιβράβευση πελατών

Στους τρεις βασικούς άξονες στους οποίους η Εταιρεία συνεχίζει να επενδύει επικεντρώθηκε η κ. Θεοδώρα Σταθούρου, Διευθύντρια Πωλήσεων της Allianz Ελλάδος. H Allianz Ελλάδος βελτιώνει την ανταγωνιστικότητα των προϊόντων Κατοικίας και Επιχείρησης, εμπλουτίζοντας τις παρεχόμενες καλύψεις, διαθέτοντας νέα προϊόντα σε προσιτά ασφάλιστρα. Στην ασφάλιση Κατοικίας η κ. Θ. Σταθούρου ανακοίνωσε και την έναρξη ενεργειών cross selling οι οποίες στοχεύουν στην επιβράβευση των πελατών που εμπιστεύονται την Εταιρεία και στην κάλυψη περισσότερων αναγκών του υφιστάμενου πελατολογίου. Έμφαση δόθηκε και στους τομείς Υγείας &

Θεοδώρα Σταθούρου, Διευθύντρια Πωλήσεων της Allianz Ελλάδος

Θεοδώρα Σταθούρου, Διευθύντρια
Πωλήσεων της Allianz Ελλάδος

Προστασίας, όπου η Εταιρεία διατηρεί σταθερά ανταγωνιστικές τιμές και Σύνταξης & Αποταμίευσης, που βρίσκονται ξανά στο προσκήνιο με την επαναδιάθεση του Unit Linked προγράμματος My Global Allianz. Τέλος, η κ. Σταθούρου αναφέρθηκε στις πρωτοβουλίες που υλοποιεί η Εταιρεία προκει- μένου να θωρακίσει με εφόδια και εργαλεία δουλειάς τους Συνεργάτες της, εστιάζοντας στη συνεχή εκπαίδευση και επαναπιστοποίησή τους (3.070 επαναπιστοποιήσεις το 2015) καθώς και στις ψηφιακές λύσεις της Allianz, που εξελίσσονται και κυριαρχούν στην καθημερινή τους επαφή με τους πελάτες τους. Κλείνοντας, η κ. Σταθούρου απευθύνθηκε στο Δίκτυο Πωλήσεων της Εταιρείας λέγοντας ότι «χωρίς τόλμη δεν υπάρχει νίκη. Αυτή άλλωστε είναι και η βάση της ασφαλιστικής βιομηχανίας. Είμαστε εδώ για να δίνουμε στους πελάτες μας τη σιγουριά που χρειάζονται προκειμένου να μπορούν να τολμούν να εκπληρώ- σουν τα όνειρά τους».

ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Βαθμολογία Αναγνωστών 0 Ψήφοι