Πρόσφατα Τεύχη

Δείτε με μία ματιά τα πιο πρόσφατα τεύχη από το Ασφαλιστικό Marketing

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Σεπτεμβρίου  2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2016Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουνίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαΐου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Απριλίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαρτίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Φεβρουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιανουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Δεκεμβρίου 2015 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ για να λαμβάνετε sneak peaks από τα νέα μας τεύχη αλλά και να μαθαίνετε πρώτοι  για τις προνομιακές μας εκπτώσεις.

[ninja-inline id=786]

Γ. Χρηστίδου – Βοτσαρίδου: Πιστεύουμε στο θεσμό του Διαμεσολαβητή

Στους ανθρώπους του δικτύου της Interlife που αποτελούν το κέντρο της ασφαλιστικής δραστηριότητας της Εταιρείας αναφέρεται η Γεωργία Χρηστίδου Βοτσαρίδου, Αντιπρόεδρος ΔΣ & Διευθύντρια Οικονομικής Διαχείρισης στην Interlife.

Στόχος της διοίκησης είναι η περαιτέρω ενδυνάμωση του δικτύου συνεργατών και η επένδυση στην προσωπική επαφή με τους ασφαλισμένους.

Δεδομένου ότι είστε Διευθύντρια του Τμήματος Οικονομικής Διαχείρισης της Εταιρείας, τι προβλήματα αντιμετωπίζετε με τις τράπεζες, τα Capital Controls, τη διεκπεραίωση των συμβολαίων κ.λπ.;

Η κατάσταση μετά τα Capital Controls είχε δυσκολέψει πάρα πολύ, αλλά στη συνέχεια άρχισε να ομαλοποιείται. Ωστόσο, οι τραπεζικές συναλλαγές έχουν ακόμη ορισμένα προβλήματα για τους πελάτες, οι οποίοι δυσκολεύονται με το όριο στην ανάληψη μετρητών. Όσον αφορά στην οικονομική διαχείριση, οι διαμεσολαβητές χρησιμοποιούν την ηλεκτρονική πλατφόρμα της Interlife για την έκδοση των ασφαλιστηρίων συμβολαίων και για τις πληρωμές. Αξίζει να σημειωθεί ότι από το 2014 που εφαρμόζεται η προπληρωμή των συμβολαίων, μειώθηκαν ουσιαστικά οι επισφάλειες για τις ασφαλιστικές εταιρείες. Ωστόσο, οι διαμεσολαβητές αντιμετωπίζουν άλλα προβλήματα: Tα πρόσφατα μέτρα με την αύξηση των ασφαλιστικών εισφορών για τους ελεύθερους επαγγελματίες, την αύξηση της προκαταβολής στο 100%, την εισφορά αλληλεγγύης και τους, έτσι κι αλλιώς, υψηλούς φορολογικούς συντελεστές που αναγκάζουν πολλούς από αυτούς να διακόψουν την επαγγελματική τους δραστηριότητα, γιατί απλά, «δεν βγαίνουν», και αυτό είναι μεγάλο πλήγμα για τον Κλάδο.

Ποια είναι η έκταση που έχει σήμερα το δίκτυό σας; Υπάρχει στόχευση για την περαιτέρω διεύρυνσή του;

Η Interlife συνεργάζεται σήμερα με πάνω από 1.700 διαμεσολαβητές και 310.000 πελάτες (στοιχεία Αυγούστου 2016) και το Δίκτυο αυτό διευρύνεται συνεχώς. Πιστεύουμε στο θεσμό του διαμεσολαβητή, ο οποίος έρχεται σε άμεση επαφή με τον πελάτη και είναι σε θέση να παρέχει μια προσωπική βοήθεια και υποστήριξη σε περίπτωση ανάγκης – σε αντιδιαστολή π.χ. με την απρόσωπη τραπεζική ασφάλιση, στην οποία ο πελάτης πρέπει να συνδιαλλαγεί, όχι με ένα συγκεκριμένο, γνωστό του πρόσωπο, αλλά, με ένα Χρηματοπιστωτικό Ίδρυμα. Επιπλέον, στο πλαίσιο διαρκούς επιμόρφωσης των συνεργατών μας, οργανώνουμε, σε τακτά χρονικά διαστήματα, σεμινάρια πιστοποίησης για διαμεσολαβητές στις εγκαταστάσεις της Εταιρείας στη Θεσσαλονίκη, την Αθήνα και μέσω WEB στη Ρόδο, την Κρήτη και σε μεγάλες ελληνικές πόλεις. Στα σεμινάρια αυτά μπορούν να λάβουν μέρος και να πιστοποιηθούν και διαμεσολαβητές που δεν συνεργάζονται με την Εταιρεία, και μάλιστα εντελώς δωρεάν.

* Η Interlife συνεργάζεται σήμερα με πάνω από 1.700 διαμεσολαβητές και 310.000 πελάτες και το Δίκτυο αυτό διευρύνεται συνεχώς*

Με ποιους τρόπους συμβάλλει η Interlife στη βελτίωση της ζωής των ανθρώπων, στον Πολιτισμό, στον Αθλητισμό; Ποιες είναι οι δράσεις Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης;

Στην Interlife, έχουμε άρρηκτα συνδέσει την Επιχειρηματική με την Κοινωνική και Περιβαλλοντική Υπευθυνότητα. Υλοποιούμε το δικό μας πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης «Προσφέρω …αλλιώς», με γνώμονα την αξιοπιστία και τη φερεγγυότητα – στοιχεία που μας χαρακτηρίζουν διαχρονικά – και με στόχο τη δημιουργία και την απόδοση αξίας μέσα από την προσφορά μας, σε όλους τους συμμετόχους και κοινωνικούς εταίρους μας. Σε μόνιμη βάση, και όχι αποσπασματικά, προχωρούμε σε χορηγικές ενέργειες σε κοινωνικούς, αθλητικούς, πολιτιστικούς και άλλους φορείς. Μπορώ να πω πως είμαστε περήφανοι για τη στήριξη του 1ου Μαραθωνίου Κρήτης, για τη διαρκή πολυετή προσφορά μας στην ΕΛΕΠΑΠ, στο Ναυτικό Όμιλο Θεσσαλονίκης, τον Πανελλήνιο Σύλλογο Παραπληγικών Βορείου Ελλάδος, το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος, το Διεθνές Πανεπιστήμιο Ελλάδος, την Ελληνική Ρητορική Εταιρία, την Ελληνική Ομάδα Διάσωσης, τους Journalists Acting, την περιβαλλοντική οργάνωση «Καλλιστώ», το Σύλλογο Γυναικών με Καρκίνο του μαστού «Άλμα Ζωής» Ν. Θεσσαλονίκης κ.ά. Οι συνέπειες όμως του επιδεινούμενου οικονομικού περιβάλλοντος και οι έκτακτες ανάγκες που προκύπτουν, μας ώθησαν να στοχεύσουμε σε επιπλέον ενέργειες συνεισφοράς και αρωγής. Εντάξαμε λοιπόν τα τελευταία χρόνια στις δράσεις ΕΚΕ τη στήριξη Κοινωνικών Παντοπωλείων και Συσσιτίων προσφέροντας σε τακτά χρονικά διαστήματα τρόφιμα –περίπου 4 τόνους ετησίως– με κίνητρο πάντα την ενίσχυση ευπαθών κοινωνικών ομάδων.

 

ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ 'ΑΡΘΡΟ
Βαθμολογία Αναγνωστών 0 Ψήφοι