Πρόσφατα Τεύχη

Δείτε με μία ματιά τα πιο πρόσφατα τεύχη από το Ασφαλιστικό Marketing

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Σεπτεμβρίου  2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2016Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουνίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαΐου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Απριλίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαρτίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Φεβρουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιανουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Δεκεμβρίου 2015 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ για να λαμβάνετε sneak peaks από τα νέα μας τεύχη αλλά και να μαθαίνετε πρώτοι  για τις προνομιακές μας εκπτώσεις.

[ninja-inline id=786]

Εξειδίκευση, επαγγελματισμός και στοχευμένη στρατηγική πώλησης. Σε αυτό το τρίπτυχο στηρίζεται η Truck & Cargo Insurance, που σύμφωνα με τον επικεφαλής της κ. Γιάννη Σαμολαδά, αυξάνει κατά 15%-20% ετησίως την παραγωγή της.

Παρά τον εντεινόμενο ανταγωνισμό στις ασφαλίσεις βαρέων οχημάτων και την πτώση κατά 65% της τιμής των ασφαλίστρων η Εταιρεία διαγράφει θετική τροχιά και θέτει βάσεις για την περαιτέρω ανάπτυξή της.

Πόσα χρόνια δραστηριοποιείστε στην αγορά και ποιους κινδύνους ασφαλίζετε;

Στην αγορά δραστηριοποιούμαι από το 1999 και από το 2000 ασφαλίζουμε φορτηγά και γενικότερα βαρέου τύπου οχήματα. Οι κίνδυνοι που ασφαλίζουμε έχουν να κάνουν κυρίως με την αστική ευθύνη των οχημάτων καθώς και όλους τους όμορους κινδύνους. Πιο συγκεκριμένα ο πελάτης μας ο οποίος είναι κυρίως μεταφορική εταιρεία ή μεμονωμένος μεταφορέας έχει ανάγκη να καλύψει κινδύνους όπως η αστική ευθύνη, η ευθύνη του εργαλείου, της ζημίας που μπορεί να προξενήσει το μεταφερόμενο όχημα, την ασφάλιση του ίδιου του μεταφερόμενου εμπορεύματος, την ευθύνη του μεταφορέα ή του διαμεταφορέα και τέλος κινδύνους όπως η περιουσία – τα εμπορεύματα των αποθετών του και την κάλυψη της ευθύνης που έχει ως αποθηκευτής. Τα τελευταία χρόνια καθώς μεγαλώνουν οι ανάγκες των πελατών μας, μεγαλώνουμε και εμείς και δραστηριοποιούμαστε με επιτυχία στην ομαδική ασφάλιση των οδηγών της μεταφορικής επιχείρησης με εξειδικευμένες καλύψεις (drug test).

*Οι συστάσεις των πελατών μας μας φέρνει το 40% των νέων μας εργασιών*

samoladas 2

Γιατί επιλέξατε να εξειδικευτείτε στην αγορά των βαρέων οχημάτων και τις ασφαλίσεις μεταφορών;

Από μικρό θυμάμαι τον εαυτό μου να παίζω με αυτοκινητάκια. Το 2000 ανακάλυψα ότι το ασφάλιστρο ενός φορτηγού ισοδυναμεί με τέσσερα ΕΙΧ και σχεδόν ταυτόχρονα παρατήρησα ότι ο υποψήφιος συνήθως είχε περισσότερα από ένα φορτηγό, άρα αναγνώρισα την ευκαιρία και την «άρπαξα από τα μαλλιά». Μας μάθαιναν ότι μπορούμε να εξυπηρετούμε ως 300 πελάτες, αυτό έκανα τότε, απλά κοίταξα τα ασφάλιστρα που παρήγαγα να ισοδυναμούν με τα δεκαπλάσια ασφάλιστρα από αυτά που θα ήταν εάν παρήγαγα μόνο στον κλάδο του ΕΙΧ.

Οι ασφαλίσεις μεταφορών ήρθαν μόνες τους ως ανάγκη των πελατών και κυρίως των δικών τους πελατών, οι οποίοι τους ζητούσαν ασφαλιστική κάλυψη. Ευτυχώς ήμουν έτοιμος όταν με το Ν. 3887/2010 έγινε υποχρεωτική η ασφάλιση των μεταφορών εμπορευ- μάτων εσωτερικού. Επίσης, στο πλαίσιο συνέργειας με άλλον μεγάλο μεσίτη του χώρου και σε συνεργασία με ασφαλιστική εταιρεία δημιουργήσαμε ένα brand προϊόν για το Πανελλήνιο Συνδικάτο Χερσαίων Εμπορευμάτων (Π.Σ.Χ.Ε.Μ.) που να ανταποκρίνεται όσον το δυνατόν καλύτερα στις ανάγκες των μελών του.

samoladas_2

Θεωρείτε ότι ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής σήμερα πρέπει να είναι εξειδικευμένος; Στην Τruck & Cargo Insurance, πώς αποτυπώνεται η επιλογή της εξειδίκευσης με μεγέθη;

Θεωρώ ότι είναι μονόδρομος να είμαστε εξειδικευμένοι. Είναι η ασπίδα μας όσον αφορά τον ανταγωνισμό των άλλων δικτύων και είναι η υπεραξία που δίνουμε στον πελάτη μας κάνοντάς τον να μας εμπιστευθεί και να μη ρισκάρει να μας αλλάξει. Όσον αφορά στα μεγέθη στα οποία αναφέρεστε το μόνο που μπορώ να αναφέρω είναι ότι παραγωγικά έχουμε κάθε χρόνο μια αύξηση των συμβολαίων μας κατά 15%-20%. Αυτό επιτυγχάνεται γιατί καθημερινά λειτουργούμε σαν να μην έχουμε πελάτη κάνοντας προσέγγιση τύπου DoortoDoor και καθώς επίσης και γιατί όλο αυτά τα χρόνια έχουμε αναγνωριστεί ως ένας αξιόπιστος συνεργάτης της μεταφορικής επιχείρησης και του Έλληνα μεταφορέα με τον καλύτερο τρόπο διαφήμισης στόμα με στόμα. Οι συστάσεις των πελατών μας μας φέρνει το 40% των νέων μας εργασιών. Πολύ σημαντικό είναι ότι αυτό γίνεται αυθόρμητα χωρίς ποτέ να το ζητήσουμε.

IMG_9704

Βοηθούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το διαδίκτυο και η υιοθέτηση νέων εργαλείων στην επικοινωνία με τον πελάτη, τη διεκπεραίωση διαδικασιών και τη βελτιστοποίηση της ικανοποίησής του;

Πρώτη φορά στην καριέρα μου αναγνωρίζω να υπάρχουν τόσα εργαλεία που μπορούμε να αξιοποιήσουμε. Το fb συγκεκριμένα μας έδωσε τη δυνατότητα να μας μάθουν πολύ γρήγορα και εύκολα οι «φίλοι» των «φίλων» μας και εμείς να μπορούμε εύκολα και άμεσα να επικοινωνούμε μαζί τους δίνοντας tips και συμβουλές σχετικά με την ασφάλιση του φορτηγού τους έως και την ανταλλαγή εγγράφων (αποστολή δικαιολογητικών από εκείνους και αποστολή συμβολαίων από εμάς). Στον τομέα των Μεταφορών η χρήση της τεχνολογίας αυξάνεται σημαντικά οπότε δεν θα μπορούσα να μην παρακολουθώ στενά τις εξελίξεις.

Έχετε δημιουργήσει κινητή μονάδα ασφάλισης;

Ήταν το 2004 όταν πρώτος είχα την ιδέα να φτιάξω μια κινητή μονάδα προκειμένου να μπορώ να ασφαλίζω τους πελάτες μου επιτόπου. Τελικά το υλοποίησα το 2012 εξοπλίζοντας ένα ειδικά διαμορφωμένο όχημα με τον απαραίτητο ηλεκτρονικό εξοπλισμό Wi-Fi, PC, εκτυπωτή έτσι ώστε εκμεταλλευόμενος την τεχνολογία και τα web services των εταιρειών να μπορώ να δίνω κάλυψη επιτόπου και να εκτυπώνω το συμβόλαιο μπροστά στα μάτια του πελάτη μου. Κυκλοφορώ καθημερινά με αυτό και απολαμβάνω καθημερινά τα κορναρίσματα και τα σινιάλα με τα φώτα των φίλων και πελατών μου.

Υπάρχει και στο φορτηγό ο ανταγωνισμός του χαμηλού ασφαλίστρου;

Νομίζω ότι στο χώρο του φορτηγού ο χαρακτηρισμός σας είναι πολύ επιεικής. «Έγινε σφαγή». Φανταστείτε ότι η αυτοτελής ρυμούλκα εσωτερικού το 2013 είχε ένα μέσο μεικτό ασφάλιστρο 300€ το χρόνο και σήμερα το αντίστοιχο είναι στα 100€/χρόνο. Μιλάμε για μια ελεύθερη πτώση της τάξεως του 65%. Άρα και το εισόδημά μας χωρίς να χάσουμε ούτε ένα συμβόλαιο είχε μια αντίστοιχη μείωση. Επίσης μπήκαν ασφαλιστικές εταιρείες στην αγορά οι οποίες ανταποκρίθηκαν στις νέες ανάγκες και έτσι πλέον σήμερα η μεταφορική εταιρεία μικρή ή μεγάλη έχει τη δυνατότητα της σύγκρισης και της επιλογής μεταξύ των προϊόντων 10 περίπου ασφαλιστικών εταιρειών. Γι’ αυτό και οι υπηρεσίες με τις οποίες υποστηρίζουμε τον πελάτη μας είναι ανάλογες: α) Αναλύουμε συνεχώς τον ανταγωνισμό στο χώρο του φορτηγού, β) Απαντάμε στο κινητό μας 24 ώρες το 24ωρο / 365μέρες το χρόνο, γ) Ασφαλίζουμε τον πελάτη μας για όσες μέρες θελήσει, δ) Τον ενημερώνουμε για δικαίωμα εναντίωσης και του δίνουμε εγγύηση επιστροφής χρημάτων 14 ημερών, ε) Έχουμε τα χαμηλότερα ασφάλιστρα γιατί έχουμε συνεργασία με όλες τις ασφαλιστικές που ασφαλίζουν φορτηγά και στ) Λειτουργούμε συμβουλευτικά και όχι επιθετικά.

ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Βαθμολογία Αναγνωστών 3 Ψήφοι