Πρόσφατα Τεύχη

Δείτε με μία ματιά τα πιο πρόσφατα τεύχη από το Ασφαλιστικό Marketing

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Σεπτεμβρίου  2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2016Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουνίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαΐου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Απριλίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαρτίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Φεβρουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιανουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Δεκεμβρίου 2015 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ για να λαμβάνετε sneak peaks από τα νέα μας τεύχη αλλά και να μαθαίνετε πρώτοι  για τις προνομιακές μας εκπτώσεις.

15 − four =

12 + 16 =

Generali: Mακρά παράδοση & τεχνογνωσία στο χώρο Αστικής Ευθύνης

* της Ειρήνης Σπηλιοπούλου, Προϊσταμένης Underwriting Εταιρικών Ασφαλίσεων της Generali Hellas

Μέσα στο 2015 παρουσιάσαμε 17 Νέα πακέτα και συνεχίζουμε!

H ασφάλιση της Αστικής Ευθύνης είναι από τις πιο σημαντικές ασφαλίσεις. Ειδικά σε κάποια επαγγέλματα, είναι απαραίτητη χωρίς να είναι απαραίτητα υποχρεωτική, βάσει Νομοθεσίας. Η κάλυψη της Αστικής Ευθύνης Ιατρών για παράδειγμα, είναι από τις βασικότερες, καθώς όλα τα Νοσοκομεία ζητούν από τους Ιατρούς που συνεργάζονται, να έχουν αυτό το είδος της ασφάλισης, για την προστασία των ασθενών τους συνεπεία κάποιου γεγονότος σωματικής βλάβης που μπορεί να προκληθεί από την εργασία τους.

Τα τελευταία χρόνια η ζήτηση σε αυτό τον τομέα είναι ολοένα αυξανόμενη και αυτό αποδεικνύεται από τα οικονομικά αποτελέσματα του έτους 2015. Σημειώνουμε ότι ενώ η συνολική παραγωγή των ασφαλίστρων μειώθηκε, ο κλάδος Αστικής ευθύνης παρουσίασε αύξηση των ασφαλίστρων. Στις μέρες μας ολοένα και περισσότερο εμφανίζεται η ανάγκη των πελατών για αυτού του είδους την κάλυψη. Οι δύσκολες
οικονομικές συνθήκες που επικρατούν στη χώρα μας, μπορούν πολύ πιο εύκολα να οδηγήσουν τους τρίτους στην απαίτηση υπέρογκων ποσών, ως αποζημίωση σε περίπτωση συμβάντος.

* Τα τελευταία χρόνια η ζήτηση σε αυτό τον τομέα είναι ολοένα αυξανόμενη και αυτό αποδεικνύεται από τα οικονομικά αποτελέσματα του έτους 2015. *

Η μεγάλη ζήτηση σε αυτού του είδους τις ασφαλίσεις, έχει οδηγήσει την Ασφαλιστική Αγορά στη δημιουργία περισσότερων και νέων δελεαστικών προϊόντων Αστικής Ευθύνης, με οικονομικό ασφάλιστρο. Οι πελάτες που έχουν σε ισχύ τέτοιου είδους συμβόλαια, θα πρέπει να είναι πολύ προσεχτικοί με τη διατήρηση των συμβολαίων τους, καθώς μία ενδεχόμενη ακύρωση της κάλυψής τους μπορεί να οδηγήσει σε δυσάρεστες καταστάσεις. Για αυτό, σε περίπτωση ζημιογόνου γεγονότος συμβάλει η Ασφαλιστική Εταιρεία, η οποία θα προφυλάξει τον Ασφαλισμένο της προσφέροντάς του ανακούφιση από την οικονομική απαίτηση του τρίτου. Εμείς στην Generali έχουμε μακρά παράδοση στο χώρο της Αστικής Ευθύνης και βαθιά τεχνογνωσία.

Παρακολουθούμε τις εξελίξεις της ασφαλιστικής αγοράς και με καινούργια και καινοτόμα προϊόντα βοηθάμε πάντοτε τους συνεργάτες μας και τους πελάτες μας να επιλέξουν την κατάλληλη ασφάλιση που χρειάζονται. Αφού μελετήσαμε και αφουγκραστήκαμε την αγορά, μέσα στο 2015 παρουσιάσαμε 17 Νέα πακέτα Αστικής Ευθύνης (κομμωτηρίων, γυμναστηρίων, εκδηλώσεων, εκπαιδευτηρίων, φαρμακείων, ξενοδοχείων, εστιατορίων, εργασιών καθαρισμού κ.ά.). Στο τέλος του 2015 παρουσιάσαμε και τα νέα μας συμβόλαια Επαγγελματικής Αστικής Ευθύνης, για την καλύτερη και πιο άμεση εξυπηρέτηση των συνεργατών και των Ασφαλισμένων της Εταιρείας μας.

 

ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Βαθμολογία Αναγνωστών 0 Ψήφοι