Πρόσφατα Τεύχη

Δείτε με μία ματιά τα πιο πρόσφατα τεύχη από το Ασφαλιστικό Marketing

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Σεπτεμβρίου  2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2016Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουνίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαΐου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Απριλίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαρτίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Φεβρουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιανουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Δεκεμβρίου 2015 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ για να λαμβάνετε sneak peaks από τα νέα μας τεύχη αλλά και να μαθαίνετε πρώτοι  για τις προνομιακές μας εκπτώσεις.

nine + 14 =

2 × 4 =

Ο χαρισματικός Thimon De Jong καθήλωσε το κοινό.

Μια ξεχωριστή έκπληξη επιφύλαξε φέτος για το δίκτυο των συνεργατών της η Generali, στην ετήσια εκδήλωση κοπής πίτας που πραγματοποιήθηκε στις 9 και 11 του μηνός σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Πάνω από 700 συνεργάτες από ολόκληρη την Ελλάδα έδωσαν το «παρών» στο καθιερωμένο τους ραντεβού, σε δύο λαμπρές εκδηλώσεις που έλαβαν χώρο στο Μέγαρο Μουσικής στην Αθήνα και στο ξενοδοχείο Met στη Θεσσαλονίκη.

Τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, στην ντυμένη στα χρώματα της Generali αίθουσα, υποδέχθηκαν τα στελέχη της Εταιρείας. Ο Διευθυντής Πωλήσεων, Μιχάλης Σωτηράκος, έδωσε το στίγμα της ξεχωριστής για την Εταιρεία χρονιάς, δηλώνοντας: «Η Generali συμπληρώνει φέτος 130 χρόνια συνεχούς και αδιάλειπτης παρουσίας στην ελληνική ασφαλιστική αγορά. Πρόκειται για την παλιότερη ασφαλιστική εταιρεία στη χώρα. Παρά την “ηλικία ” της όμως, καταφέρνει να παραμένει ένας αιωνόβιος οργανισμός με νεανική ορμή, διάθεση για προσφορά και καινοτόμο δημιουργία». Αντί των καθιερωμένων ομιλιών και χαι- ρετισμών, η Generali επέλεξε να μοιρα- στεί με τους συνεργάτες της μια άλλη ματιά των εξελίξεων και τάσεων της πα- γκόσμιας αγοράς, κάνοντας μια συναρπα- στική εισαγωγή στον κόσμο του “Internet of Things” και των “Βig Data”.

Χρέη «ξεναγού» στο ταξίδι αυτό, ανέλαβε ο χαρισματικός κ. Thimon De Jong. Διακεκριμένος ομιλητής και σύμβουλος πολυεθνικών Ομίλων σε θέματα επιχειρησιακής στρατηγικής.

* Η Generali συμπληρώνει φέτος 130 χρόνια συνεχούς και αδιάλειπτης παρουσίας στην ελληνική ασφαλιστική αγορά. *

Ο ίδιος, μέσα από μια διαδραστική παρουσίαση και με αμείωτο χιούμορ, καθήλωσε τους παρευρισκόμενους, παρουσιάζοντας τους τρόπους με τους οποίους η τεχνολογία και η ψηφιακή κουλτούρα επηρεάζουν τα καταναλωτικά ήθη και επαναπροσδιορίζουν τα δεδομένα.

«Τι θα κάνατε διαφορετικά αν γνωρίζατε τα πάντα για τους πελάτες σας;», ρώτησε το κοινό ο κ. De Jong, παρουσιάζοντας τις νέες δυνατότητες μεγιστοποίησης κέρδους και προσέλκυσης νέων πελατών που προσφέρει το Profiling, δηλαδή η «αποκωδικοποίηση» των προτιμήσεων των καταναλωτών μέσω της επεξεργασίας των δεδομένων τους, όπως αυτά καταγράφονται από τις ψηφιακές τους διαδράσεις. «Οι πελάτες επιθυμούν εξατομικευμένες λύσεις, βασισμένες στο δικό τους καταναλωτικό προφίλ και συνήθειες. Αυτή την ευκαιρία καλείστε να αξιοποιήσετε αν θέλετε να είστε κι εσείς συμμέτοχοι στη νέα εποχή κι όχι απλώς θεατές.»

thimon de jong, generali

Σύμφωνα με τα ευρήματα των ερευνών η νέα γενιά καταναλωτών γνωστή και ως millennials είναι διατεθειμένη να «θυσιάσει» την ιδιωτικότητά της προ- κειμένου να απολαύσει βελτιωμένες, ποιοτικότερες, φθηνότερες, προσωποποιημένες και εντέλει, χρήσιμες για την ίδια, υπηρεσίες και προϊόντα. Ο Ολλανδός καθηγητής έβαλε στο κάδρο του μέλλοντος και το διαμεσολαβητή, καθώς όπως επισήμανε, η ψηφιοποίηση δεν σημαίνει απουσία του ανθρώπινου παράγοντα. «Η τεχνολογία και η ψηφιοποίηση είναι εργαλεία που τίθενται στη διάθεσή σας, και τα οποία προσφέρουν αυξημένες ευκαιρίες μιας πιο αποτελεσματικής και στοχευμένης προσέγγισης με τον πελάτη. Δεν αντικαθιστά, ωστόσο, την ανάγκη που καταγράφεται ξεκάθαρα από σημαντικές έρευνες, για αν- θρώπινη και προσωπική επικοινωνία. Η ψηφιοποίηση διαμορφώνει ένα νέο είδος πελάτη πιο ενημερωμένου και ταυτόχρονα πιο απαιτητικού, όμως η ίδια γενιά που είναι “εθισμένη” στην τεχνολογία, είναι και αυτή που αποζητά και επιβάλλει την ισορροπία της.»

Συγκλονιστικός ο νέος ψηφιακός κόσμος, πιο προσωποποιημένος, με πολλούς προβληματισμούς, κάποιους κινδύνους αλλά και άπειρες ευκαιρίες και δυνατότητες. Σε κάθε περίπτωση, ένας γρήγορα μεταβαλλόμενος κόσμος, με περισσότερες απαιτήσεις από όλους σε ό,τι αφορά το επίπεδο των προσφερόμενων υπηρεσιών.

sotirakos-2

Κλείνοντας, ο Διευθύνων Σύμβουλος & Γενικός Διευθυντής της Generali Hellas, Πάνος Δημητρίου, έστειλε το δικό του μήνυμα στους ασφαλιστές τονίζοντας: «Το 2015 ήταν μια καλή χρονιά αλλά και δύσκολη. Είναι μια χρονιά, ωστόσο, που έκλεισε και είναι πίσω μας. Μη μένουμε στα πεπραγμένα και στις επιτυχίες της χρονιάς που πέρασε, γιατί αυτά αποτελούν πια παρελθόν. Μη μένετε στα νούμερα, μην κοιτάτε τα εμπόδια και τις συγκυρίες της αγοράς ή της χώρας. Κοιτάξτε μπροστά. Υπάρχει μια νέα, μεγαλύτερη αγορά που περιμένει. Θα πρέπει να την εκμεταλλευτούμε, να εξελιχτούμε, να συνεργαστούμε, να βελτιωθούμε και σε κάθε περίπτωση να προχωρήσουμε. Μαζί. Εμείς θα είμαστε πάντα πλάι σας, όπως έχουμε αποδείξει. Εσείς όμως είστε η Αγορά. Εσείς θα φέρετε την Αλλαγή. Είμαστε ένας ιστορικός Όμιλος, με μια δυνατή ομάδα και έχουμε αποδείξει ότι δεν μας τρομάζουν οι προκλήσεις!».

generali papadimitriou

 

ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Βαθμολογία Αναγνωστών 0 Ψήφοι