Πρόσφατα Τεύχη

Δείτε με μία ματιά τα πιο πρόσφατα τεύχη από το Ασφαλιστικό Marketing

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Σεπτεμβρίου  2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2016Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουνίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαΐου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Απριλίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαρτίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Φεβρουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιανουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Δεκεμβρίου 2015 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ για να λαμβάνετε sneak peaks από τα νέα μας τεύχη αλλά και να μαθαίνετε πρώτοι  για τις προνομιακές μας εκπτώσεις.

[ninja-inline id=786]

Γεώργιος Ανδρέου: Οι ασφαλιστικές μπορούν να αναρτούν τις ημερήσιες αποζημιώσεις στα site τους

Όλοι γνωρίζουν ανθρώπους που δεν αποζημιώθηκαν, αλλά κανείς δεν γνωρίζει ότι το 2014 η Εθνική Ασφαλιστική έδινε κατά μέσο όρο περίπου 1 εκατ. ευρώ αποζημιώσεις την ημέρα

Στην ουσία της ιδιωτικής ασφάλισης και την προσφορά της στην κοινωνία και τους πολίτες αναφέρεται ο κ. Γ. Ανδρέου, που επισημαίνει την αναγκαιότητα για εξωστρεφή δράση, όπως την ανάρτηση των ημερησίων αποζημιώσε- ων των εταιρειών στις ιστοσελίδες του.

Πόσο καιρό δραστηριοποιείστε στην ασφαλιστική αγορά και πώς κατανέμονται οι εργασίες στο χαρτοφυλάκιό σας;

Παρακολουθώ την αγορά από το 2010, ενώ το 2012 πήρα την άδεια του ασφαλιστικού συμβούλου και άρχισα σιγά σιγά να αναλαμβάνω το γραφείο του πατέρα μου που αποχώρησε λόγω συνταξιοδότησης, αλλά παραμένει πολύτιμος σύμβουλος. Πρωταγωνιστικό ρόλο στο χαρτοφυλάκιο έχει το αυτοκίνητο, με τον κλάδο πυρός να ακολουθεί, σκαφών και τα ζωής-υγείας.

Θεωρείτε ότι είναι επιβεβλημένο να μετατοπιστεί το κέντρο εργασιών της ασφαλιστικής διαμεσολάβη- σης από το αυτοκίνητο και γιατί;

Εκ των πραγμάτων ναι, κυρίως λόγω του χαμηλού ασφαλίστρου, άρα και των χαμηλών προμηθειών, αλλά και την υπέρμετρη αύξηση των εξόδων και άλλων υποχρεώσεων που έχουμε επιβαρυνθεί. Ωστόσο στην πράξη αποδεικνύεται πολύ δύσκολο να αναπτύξει κάποιος εργασίες εκτός αυτοκινήτου υπό τις παρούσες συνθήκες της οικονομίας, και με ρυθμούς τέτοιους που να καλύψουν τις απώλειες εσόδων από το αυτοκίνητο. Άρα τίθεται άμεσα θέμα επιβίωσης πολλών διαμεσολαβητών. Δυστυχώς εδώ πληρώνουμε συσσω- ρευμένα λάθη και πρακτικές παλαιότε- ρων ετών, εταιρειών αλλά και ασφαλι-στών. Πολύς κόσμος δεν εμπιστεύεται τις ασφαλιστικές και δεν πιστεύει ότι τελικά θα τον αποζημιώσουν όταν συμβεί το κακό. Όλοι γνωρίζουν για περιπτώσεις γνωστών τους που δεν αποζημιώθηκαν, αλλά κανείς τους δεν γνωρίζει ότι για παράδειγμα το 2014 η Εθνική Ασφαλιστική έδινε κατά μέσο όρο περίπου 1 εκατ. ευρώ αποζημιώσεις την ημέρα! Το μεγαλύτερο μέρος των ασφαλίστρων επιστρέφει στην κοινωνία! Η ΕΑΕΕ κατά καιρούς κάνει καμπάνιες για να τονώσει την ασφα- λιστική συνείδηση αλλά είναι μάταιο όταν ο κόσμος δεν βλέπει σε καθημερινή βάση το πώς ωφελείται η κοινωνία από την ασφάλιση. Θα μπορούσε κάθε εταιρεία άμεσα και πολύ απλά να έχει στην ιστοσελίδα της ένα blog που να το ανανεώνει κάθε μέρα όπου να λέει το συνολικό ποσό των αποζημιώσεων της ημέρας και να επιλέγει μια περίπτωση, που η πρόνοια της ασφάλισης βοήθη σε την οικογένεια ή την επιχείρηση στη δύσκολη στιγμή!

*Στην πράξη αποδεικνύεται πολύ δύσκολο να αναπτύξει κάποιος εργασίες εκτός αυτοκινήτου υπό τις παρούσες συνθήκες της οικονομίας*

Στην ελληνική αγορά έχουν πλέον εισέλθει πολλές ΕΠΥΣκέφτεστε μελλοντικά να συνεργαστείτε με κάποια εταιρεία ελεύθερης παροχής υπηρεσιών και γιατί;

Επιθυμώ να δίνω ολοκληρωμένες προ- τάσεις ασφάλισης στους πελάτες μου με πρόσθετες καλύψεις σε εταιρείες που θα εμπιστευόμουν να ασφαλιστώ και εγώ ο ίδιος. Οι ΕΠΥ δραστηριοποι- ούνται κυρίως στην αστική ευθύνη οχημάτων και δεν με έχουν πείσει ακό- μα για την αξιοπιστία τους, για αυτόν το λόγο δεν εξετάζω μια τέτοια συνερ- γασία προς το παρόν.

andreou 1Υπάρχει αθέμιτος ανταγωνισμός στον κλάδο; Από ποια κανάλια και με ποιον τρόπο εκφράζεται;

Είναι δυστυχώς μια θλιβερή πραγματικότητα που την αντιμετωπίζουμε πλέον καθημερινά. Οι τράπεζες αποσπούν συμβόλαια με εκβιαστικές ή παραπλανητικές τακτικές. Στο διαδίκτυο, στις εφημερίδες και σε αλυσίδες καταστη- μάτων πωλούνται ασφαλιστικά προϊόντα με προσφορές, δώρα και εκπτώσεις που δεν μπορούμε να ανταγωνιστούμε. Και βέβαια σε όλα αυτά η εποπτεία μας είναι απλά θεατής, άβουλη να δράσει, ενώ η αξιοπιστία του επαγγέλματός μας βάλλεται πανταχόθεν. Εταιρείες βγάζουν πολλαπλά τιμολόγια στην αγορά προκαλώντας αθέμιτο ανταγωνισμό στα ίδια τα δίκτυά τους! Με πικραίνει που μερικές εταιρείες έχουν σταθεί απέναντί μας με τακτικές σαν αυτές, και δεν σεβάστηκαν ούτε τους παλιούς ασφαλιστές τους που τις στήριξαν τόσα χρόνια. Θα περίμενε κανείς η ΕΑΕΕ και η ΕΑΔΕ να είναι δίπλα δίπλα και να διεκδικούμε μαζί το σπουδαίο ρόλο που μπορεί να παίξει η Ιδιωτική Ασφάλιση στην κοινωνία. Να σταθούμε μαζί απέναντι στις κυβερνητικές αδιέξοδες πολιτικές, ειδικά σε ό,τι αφορά το ασφαλιστικό και το συνταξιοδοτικό.

Έχετε επενδύσει σε μεγάλο βαθμό στην εκπαίδευσή σας. Θεωρείτε ότι στην πλειονότητά τους οι ασφαλιστές είναι επαρκώς καταρτισμένοι;

Πιστεύω ότι το επίπεδο των διαμεσολαβητών βελτιώνεται χρόνο με το χρόνο, άλλωστε κάθε επαγγελματίας που σέβεται τον εαυτό του και τους πελάτες του θα πρέπει να φροντίζει για την εκπαίδευσή του. Εξάλλου η επιτυχής απόκτηση του πιστοποιητικού, μπορεί να σε βάζει στην αγορά, αλλά σε καμία περίπτωση δεν σε κάνει ασφαλιστή. Ασφαλιστής θεωρώ ότι γίνεσαι όταν αρχίζεις να ψάχνεις και να δίνεις λύσεις για τις ανάγκες των πελατών σου. Τα τελευταία χρόνια με τη διαδικασία της υποχρεωτικής επανεκπαίδευσης αναπτύσσουμε πολλά θέματα στα σεμινάρια. Ευτυχώς οι εταιρείες μας βοηθούν αναλαμβάνοντας το κόστος των σεμιναρίων, αλλά θα μπορούσαν να κάνουν πολλά περισσότερα. Για παράδειγμα θα μπορούσε να υπήρχε μια λίστα με σχετική βιβλιογραφία ανά τομέα εκπαίδευσης Α, Β, Γ και να επιλέγουμε κάθε χρόνο ποια βιβλία θέλουμε να μας στείλει! Μαζικές παραγγελίες, μικρότερα κόστη, έμπρακτη υποστήριξη του διαμεσολαβητή!

Πολλές έρευνες δείχνουν ότι ο σύγχρονος καταναλωτής κάνει έρευνα μέσω διαδικτύου ακόμα και αν αγοράζει  από φυσικό κατάστημα ένα προϊόν ή μια υπηρεσία.  Πιστεύετε ότι ο επαγγελματίας ασφαλιστής έχει ανάγκη σήμερα το διαδίκτυο και τα ηλεκτρονικά εργαλεία που του παρέχει;

Είναι μια πολύ θετική εξέλιξη γιατί σαφώς διευκολύνει το έργο μας, αφού μας επιτρέπει να παρουσιάζουμε στο ευρύ κοινό τα ωφελήματα της ασφάλισης κάνοντας χρήση βίντεο, infographics ή μέσω μιας ιστοσελίδας. Έτσι, στο ραντεβού μας με τον υποψήφιο πελάτη κερδίζουμε χρόνο, αφού εστιάζουμε στις δικές του προσωπικές ανάγκες. Τέλος, η άμεση επικοινωνία με τα emails, μας επιτρέπει να είμαστε πιο παραγωγικοί και συνεπείς, κάτι που εκτιμούν οι πελάτες μας. Κατά συνέπεια δεν θα πρέπει να μας αφήνει αδιάφορους, αλλά να επιδιώξουμε να το εντάξουμε στον επαγγελματικό μας βίο.

ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Βαθμολογία Αναγνωστών 0 Ψήφοι