Πρόσφατα Τεύχη

Δείτε με μία ματιά τα πιο πρόσφατα τεύχη από το Ασφαλιστικό Marketing

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Σεπτεμβρίου  2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2016Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουνίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαΐου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Απριλίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαρτίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Φεβρουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιανουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Δεκεμβρίου 2015 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ για να λαμβάνετε sneak peaks από τα νέα μας τεύχη αλλά και να μαθαίνετε πρώτοι  για τις προνομιακές μας εκπτώσεις.

[ninja-inline id=786]

Γεώργιος Φουφόπουλος: «Οι Ετήσιες Βραβεύσεις «ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΜΩΡΑΚΗΣ» αποτελούν σταθμό στην καριέρα του ασφαλιστή»

Η βράβευσή σας ως 1ου Επιθεωρητή Πωλήσεων της αγοράς, στο πλαίσιο των βραβεύσεων «Φίλιππος Μωράκης» του Money Show, έχει καταστεί… θεσμός,  ταυτισμένος με την ίδια την εκδήλωση. Πώς αισθάνεστε για την επιτυχία σας αυτή;

Η Επιθεώρησή μας είναι ένας μεγάλος ζωντανός οργανισμός  που αποτελείται από ένα δυναμικό σύνολο συνεργατών σε όλες τις βαθμίδες. Η πολυετής βράβευση στο θεσμό του Ασφαλιστικού Marketing στο Money Show του Φίλιππου Μωράκη ταυτίζεται με τα 15 έτη της κυριαρχίας μας στην Εθνική και στην Ασφαλιστική Αγορά ως η πρώτη Επιθεώρηση και ως και το πρώτο Γραφείο. Αυτή η μεγάλη επιτυχία για μία και πλέον δεκαπενταετία μου δίνει μια βαθιά ικανοποίηση γιατί με τον τρόπο αυτό τιμώ και ανταποδίδω στην Ασφαλιστική Αγορά και στην Εθνική μας αυτό που τις αξίζει και ίσως και να είναι λίγο για ένα τέτοιο πανάρχαιο θεσμό  και μια εταιρεία πρωταγωνίστρια για έναν και πλέον αιώνα στα δρώμενα του τόπου. Για τους αγαπημένους και ανεπανάληπτους συνεργάτες μου αισθάνομαι πως τους έδωσα την ευκαιρία να απολαύσουν με σταθερότητα την κοινωνική τους καταξίωση, την επαγγελματική τους κορύφωση και την οικονομικής τους ανάπτυξη που τους κάνει σίγουρα υπερήφανους για το μέλλον και με δυνατότητα υποστήριξης και της επόμενης γενιάς.

Όπως όλοι γνωρίζουμε, το δύσκολο δεν είναι να βρεθεί κάποιος στην κορυφή, αλλά να παραμείνει σε αυτήν και μάλιστα επί σειρά πολλών ετών. Αν ανατρέχατε στο παρελθόν, σε ποιες αξίες στηριχθήκατε και πόσο αλλάξατε, αν αλλάξατε, στην πορεία;

Η ερώτησή σας αυτή είναι από τις πιο δύσκολες γιατί απαντάται μόνο μέσα από την πράξη. Πάντως  όταν ένα σύνολο ενστερνιστεί τον πρωταγωνιστικό  του ρόλο, τον πιστέψει και με πυξίδα τις αξίες αφοσιωθεί στο δημιουργικό έργο τότε δεν χρειάζεται να δούμε πώς κρατιέται στην κορυφή αλλά με ποιον τρόπο καλπάζει στο μέλλον. Οι αξίες μας είναι η βαθιά πίστη για τον άνθρωπο, η ηθική των ενεργειών μας, η αλήθεια των έργων και των πράξεών μας, το πείσμα για τη δημιουργία, η άνοδος και η διάκριση των συνανθρώπων μας, η ενδυνάμωση των οικογενειών μας, η ανταπόκριση στην εταιρεία, ο σεβασμός στην αγορά και η δικαίωση των χιλιάδων πελατών  που μας εμπιστεύονται.

Γιώργος Φουφόπουλος, Νίκος Μωράκης

Ο Επιθεωρητής Γεώργιος Φουφόπουλος με τον Αρχισυντάκτη του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ Νίκο Μωράκη

Τι σημαίνει για την αγορά η μοναδική αυτή (εκτός των εκδηλώσεων των συλλόγων), πολυεταιρική εκδήλωση βραβεύσεων; Πόσο συμβάλλει στην εξωστρέφεια και στη διακίνηση της ασφαλιστικής ιδέας στο ευρύτερο κοινό; Τι θα είχατε να προτείνετε;

Αναμφισβήτητα για όλους μας στην αγορά των πωλήσεων και  ειδικότερα στο χώρο του agency αποτελεί μοναδικό θεσμό.  Θεσμό  γιατί δημιουργεί μια σχέση ανάμεσα στα μέλη της κοινωνίας των ασφαλιστών που είναι τόσο ισχυρή και ύστερα από συνεχή επανάληψη πήρε μια τυπική μορφή στο ταξίδι της σ το βάθος του χρόνου. Έγινε λοιπόν θεσμός γιατί ο φίλος μου και πνευματικός συνοδοιπόρος μου, ο Φίλιππος Μωράκης, αφουγκράστηκε τις ανάγκες των εταιρειών και των ανθρώπων των πωλήσεων για μια αντικειμενική επιβράβευση των κορυφαίων συνεργατών στη διάρκεια των ετών. Οι Ετήσιες Βραβεύσεις αποτελούν στόχο για τους διακεκριμένους συνεργάτες, αναδεικνύοντας τις γνώσεις, την παρότρυνση, το συναγωνισμό καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους και δημιουργεί το περιβάλλον κορύφωσης των προσπαθειών τους. Και με ιδιαίτερη αγωνία κάθε χρόνο αναμένονται τα κορυφαία αποτελέσματα. Για τους νέους αποτελεί παρότρυνση για να διακριθούν και αυτοί στο άμεσο μέλλον. Προσωπικά έχω να καταθέσω ότι παρακολουθώ το θεσμό από την πρώτη εκδήλωσή του και διατηρώ στο αρχείο μου τα επετειακά τεύχη με εικόνες των βραβευθέντων. Επιτρέψτε μου μια μικρή περιγραφή: Στην πρώτη μου συμμετοχή, με είχε προσκαλέσει ο ίδιος ο Φίλιππος. Μπήκα σε μια κατάμεστη αίθουσα με εκατοντάδες σειρές καθισμάτων, δεν έπεφτε καρφίτσα. Δυσκολεύτηκα να βρω θέση διότι ήταν τόσοι πολλοί οι συνάδελφοι που χρειάστηκε να κλείσει η πόρτα για να ξεκινήσει η διαδικασία. Στις πρώτες σειρές των καθισμάτων οι γενικοί διευθυντές και οι διευθυντές πωλήσεων των μεγάλων ασφαλιστικών εταιρειών. Παρόντες όλοι. Κάθε εταιρεία βράβευε τους δικούς της και η συμμετοχή των ασφαλιστικών της συμβούλων ήταν πολυάριθμη, φανταστείτε τι γινόταν σ τις βραβεύσεις! Τότε πέραν από τις ομιλίες υπήρχε και πάνελ των κορυφαίων επιθεωρητών ή διευθυντών των γραφείων, οι οποίοι με τις τοποθετήσεις τους έδειχναν την πίστη τους στις εταιρείες γιατί οι απαντήσεις τους ήταν κυριολεκτικά καρφωμένες στα πλεονεκτήματα της εταιρείας τους, εδέχοντο και τις ερωτήσεις από το κοινό και τότε διαπίστωνε ο καθένας γιατί άξιζαν  τη βράβευση και τη διάκριση του κορυφαίου Ασφαλιστή. Τότε υποσχέθηκα ότι όσο υπάρχει ο θεσμός θα εκπροσωπούμε την εταιρεία μας στις πρώτες θέσεις όλων των βαθμίδων και θα ανεβάζουμε τα επίπεδα κάθε χρόνο και πιο ψηλά έτσι ώστε να υπάρχει ένα ανώτερο μοντέλο να συναγωνίζονται οι νεώτεροι.

*Οι αξίες μας είναι η βαθιά πίστη για τον άνθρωπο, η ηθική των ενεργειών μας*

Η εξέλιξη ενός Ασφαλιστή είναι απόλυτα συνυφασμένη με τις έννοιες της εκπαίδευσης και της επιμόρφωσης. Πώς έχετε σχεδιάσει την πολιτική σας στον τομέα αυτόν και πόσο σκέπτεστε να επενδύσετε στο γνωστικό αντικείμενο των συνεργατών σας;

Ο χώρος μας χρειάζεται τη διά βίου εκπαίδευση. Είναι η βασική προϋπόθεση της αμερόληπτης και αντικειμενικής ενημέρωσης του καταναλωτή. Ο θεσμός  ο δικός μας θέλει τον ασφαλιστικό σύμβουλο να έχει γενικές κοινωνικές και οικονομικές γνώσεις αλλά και ταυτόχρονα και άκρως εξειδικευμένες γνώσεις, παρότι δεν είναι αναγκαίο ο ασφαλιστικός σύμβουλος να είναι νομικός, γιατρός, πολιτικός μηχανικός. Επιβάλλεται όμως, να χειρίζεται έννοιες οι οποίες είναι αντίστοιχες των παραπάνω δραστηριοτήτων ή επαγγελμάτων. Για να διαθέτει ο συνεργάτης μας τέτοιου είδους ικανότητες και δεξιότητες είναι αναγκαίο ν α έχει βασικές γνώσεις του νομικού πλαισίου της λειτουργίας της εταιρείας, των προϊόντων και να είναι άκρως επίκαιρες για τις συνθήκες της αγοράς που αλλάζουν από μέρα σε μέρα. Η Επιθεώρησή μας είναι ένας πολυσύνθετος και πολυάριθμος οργανισμός και αναμφισβήτητα έχει διαφορετικές εκπαιδευτικές ανάγκες σε κάθε επίπεδο στις διαφορετικές βαθμίδες που τη συνθέτουν τόσο σε ποσοτικό επίπεδο όσο και σε ποιοτικό επίπεδο. Ο σχεδιασμός των εκπαιδευτικών αναγκών καθορίζεται στο ετήσιο πρόγραμμα εκπαίδευσης και αποτελείται από την απορρόφηση όλων των εκπαιδευτικών  προγραμμάτων που διαθέτει η εταιρεία, τα προγράμματα επιμόρφωσης παλαιών συνεργατών, βασικές γνώσεις και ανάπτυξης των νέων ασφαλιστικών συμβούλων, το πρόγραμμα επιμόρφωσης για το νομικό πλαίσιο, το κανονιστικό πλαίσιο λειτουργίας και με προγραμματισμό για τους τρεις τρόπους διδασκαλίας. Οι τρεις τρόποι διδασκαλίας είναι στην αίθουσα, στην αγορά και πλέον ένα μεγάλο μέρος της εκπαιδευτικής μας ζωής το 2015 θα περάσει στους διαδραστικούς πίνακες εκπαίδευσης οι οποίοι μας δίνουν τη δυνατότητα να κατεβάσουμε απεριόριστο γνωστικό υλικό και παραδείγματα από τη λειτουργία της αγοράς. Τέλος, επιλέγοντας τους σωστούς εκπαιδευτές πάνω σ τα social media προσδοκούμε την προσέλκυση υποψήφιων πελατών, να αναλύσουμε την αγορά, να προωθήσουμε γρηγορότερα τα προϊόντα μας και να έχουμε ταχύτατη αλληλεπίδραση με το καταναλωτικό κοινό.

Στη σημερινή ασφαλιστική μας αγορά και υπό τις οικονομικές συνθήκες που βιώνουμε, βλέπετε σύγκλιση των δύο βασικών παραδοσιακών δικτύων, Agency και Πρακτορειακού, με τη δημιουργία νέων πρωτοποριακών διαμεσολαβητικών σχημάτων ή αντίθετα περαιτέρω, αμυντικό ίσως, τονισμό των διαχωριστικών τους γραμμών;

Πολύ σωστά στην ερώτησή σας βάλατε την έννοια υπό τις οικονομικές συνθήκες που βιώνουμε και θα μου επιτρέψετε να συμπληρώσω και το βαθμό ολοκλήρωσης του Solvency II. Αυτοί είναι δύο παράγοντες που θα καθορίσουν τον τρόπο διάθεσης των προϊόντων, το ρυθμό ανάπτυξης των πωλήσεων, το κόστος λειτουργίας των δικτύων και τέλος τις κεφαλαιακές υποχρεώσεις των Ασφαλιστικών Εταιρειών. Κάτω από  αυτές τις συγκεκριμένες πιέσεις πιστεύω όπως και στους άλλους κλάδους πωλήσεων ότι θα γίνουν πολύ πιο σαφή τα όρια όχι των πωλήσεων των δικτύων αλλά του τρόπου διάθεσης των προϊόντων από τις Ασφαλιστικές Εταιρείες. Ας μην παραβλέπουμε ότι το Agency συμπεριλαμβάνετε στο εταιρικό δίκτυο των εταιρειών. Από τη φύση τους δεν μπορεί να υπάρχει σύγκλιση των δύο δικτύων γιατί ή το Agency δεν θα είναι εταιρικό δίκτυο πωλήσεων ή το πρακτορειακό δεν θα είναι πρακτορειακό δίκτυο. Αν όμως μιλάτε για συνεργασία μεταξύ των δικτύων τότε αυτό είναι στρατηγική των εταιρειών η οποία εκφράζεται από τον εκάστοτε Διευθυντή Πωλήσεων και με τον κανονισμό πωλήσεων τους.

* Η καλύτερη διαφήμισή μας είναι τα στελέχη μας.

Το σημαντικότερο όλων, ως προαπαιτούμενο ανάπτυξης  αλλά και ως υπαρκτό πρόβλημα, είναι η προσέλκυση νέων επαγγελματιών σ την ασφαλιστική αγορά και ιδιαίτερα στη διαμεσολάβηση. Ποια είναι η πολιτική σας στο θέμα αυτό και ποιες  οι επιδόσεις της Επιθεώρησής σας;

Η βασική έννοια του Agency είναι η πώληση μέσω των συνεργατών και αυτή πρέπει να την καλλιεργούμε,  να την υποστηρίζουμε και να την αναπτύσσουμε. Μοναδικός σκοπός είναι η αναζήτηση,  η αξιολόγηση και η πρόσληψη ικανών στελεχών τα οποία να επανδρώσουν τις δομές και να ανταποκρίνονται στους στόχους τους . Ακόμα και εάν είναι γνωστά αυτά που σας περιγράφω δεν αρκεί γιατί στο επόμενο στάδιο σκοπός μας είναι η ανάπτυξη και η κορύφωση κάθε συνεργάτη. Η  άρτια οργάνωσή μας και η πολυετής πείρα μας, μας έδωσε τη δυνατότητα να δημιουργούμε πάντα τους κορυφαίους ασφαλιστικούς συμβούλους στην αγορά οι οποίοι αποτελούν φωτεινά παραδείγματα κοινωνικής και οικονομικής ανάπτυξης. Η πολιτική μας στο θέμα της ανάπτυξης είναι να αναπτύσσουμε κάθε έτος το ανθρώπινο δυναμικό συνεργατών κατά 30%, έτσι ώστε ποτέ να μην υπάρχει έλλειψη στο σύνολο της Επιθεώρησης. Η καλύτερη διαφήμισή μας είναι τα στελέχη μας, σε κάθε βαθμίδα αυτοί να προσελκύουν τους νέους επαγγελματίες.

Τα μεγέθη της Επιθεώρησής σας, από όποια πτυχή και αν προσεγγιστούν, ξεφεύγουν από τα συνηθισμένα και αντανακλούν σε μεγέθη μικρής ασφαλιστικής  εταιρείας. Αρκούν τα υφιστάμενα εργαλεία, ώστε να εξακολουθεί να διοικείται και να λειτουργεί η επιχειρηματική αυτή μονάδα ως Επιθεώρηση ή κάποια στιγμή θα πρέπει να σχεδιασθεί ένα άλλο μοντέλο;

Γεωργιος Φουφοπουλος

Γεώργιος Φουφόπουλος – Επιθεωρητής, Εθνική Ασφαλιστική

Ναι, έτσι συμβαίνει και θέλω να σταθώ σε διάφορες πτυχές των μεγεθών κατά τη διάρκεια των ετών που μεσολάβησαν για να δημιουργηθούν. Το πρώτο και μοναδικό μέγεθος της ιστορίας του θεσμού είναι η ανάπτυξη τόσο πολυάριθμου δικτύου ικανών και έμπειρων συνεργατών με υλικές και ηθικές  ανταμοιβές υψηλού επιπέδου, όπως αυτό που χτίσαμε σ το 1/4 του αιώνα της λειτουργία μας. Το δεύτερο και μοναδικό που μας χαρακτηρίζει είναι η σταθερότητα του ρυθμού ανάπτυξης της παραγωγικής διαδικασίας. Ρυθμός που χαρακτηρίζεται από σοβαρή ποσοστιαία αύξηση κάθε χρόνο. Είναι  ακατόρθωτο δε κάθε χρόνο και στα πιο καλά οργανωμένα δίκτυα να δημιουργούν 10.000 νέους πελάτες σε όλους τους κλάδους και ιδιαίτερα στον κλάδο ζωής. Είναι πρωτόγνωρη η σταθερότητα διατήρησης του χαρτοφυλακίου μέσα στη διάρκεια των τριών δεκαετιών, η οποία μας καθιστά εκτός από μια μοναδική  παραγωγική μονάδα και σε ένα οργανισμό εμπιστοσύνης και διατήρησης της άριστης σχέσης με τους ασφαλισμένους μας. Δίκαια λοιπόν μας αποκαλείτε ως προς τα μεγέθη μας μια μικρή Ασφαλιστική Εταιρεία αλλά πρέπει να σκεφτούμε ότι ίσως μόνο το μέγεθος της Εθνικής Ασφαλιστικής θα μπορούσε να αντέξει και να υποστηρίξει το συγκεκριμένο μέγεθος της Επιθεώρησής μας. Εύχομαι και ελπίζω η Εταιρεία μας να είναι πάντα τόσο μεγάλη και εμείς να μεγαλώνουμε και να την υποστηρίζουμε σε υπερθετικό βαθμό. Τον τρόπο και το μοντέλο διοίκησης το αποφασίζει η Εταιρεία και όταν αντιληφθεί ότι υπάρχει ανάγκη θα σχεδιάσει το αντίστοιχο νέο μοντέλο λειτουργίας του οργανισμού μας το οποίο θα επιλέξει για το αμοιβαίο όφελος.

Είσαστε ευχαριστημένος από την ποιότητα του ανταγωνισμού; Θεωρείται ότι θα έπρεπε να υπάρχει μεγαλύτερη διαφάνεια ή εντονότερη και αποτελεσματικότερη εποπτεία;

Συμφωνώ απόλυτα με τον τρόπο που ασκείται η εποπτεία από την Τράπεζα της Ελλάδος ως προς τις ασφαλιστικές εταιρείες παρόλα αυτά πιστεύω ότι επειδή τα προϊόντα βασίζονται σε δύο κεντρικούς άξονες, στην υγιή εταιρεία και στη σαφή και ξεκάθαρη σύμβαση, συμβόλαιο με τον καταναλωτή, η διαδικασία των πωλήσεων και της ανάπτυξης νέων συνεργατών θα πρέπει σταδιακά να αποκτήσει ταχύτερους ρυθμούς με λιγότερους περιοριστικούς όρους. Ο ανταγωνισμός υπάρχει και πιστεύω ότι σταδιακά στην Ασφαλιστική Αγορά θα τείνει προς το συναγωνισμό γιατί  το πλαίσιο δράσης είναι σφικτό και δεν αφήνει περιθώρια πλέον για ενέργειες μη νόμιμες και επιβλαβείς για όλους μας. Εξάλλου όσο μεγαλώνουν τα μεγέθη των εταιρειών και των διαμεσολαβούντων κάτω από το ίδιο εποπτικό καθεστώς τόσο  θα  μειώνονται οι αθέμιτες ενέργειες ενός κακού ανταγωνισμού. Οι επιχειρήσεις θα είναι έντασης κεφαλαίων και όχι έντασης εργασίας και τεχνογνωσίας.

Τέλος, με βάση τη μακροχρόνια ηγετική παρουσία σας στην αγορά, ποια είναι η συνολική σας εκτίμηση; Πόσο «ώριμη» είναι πλέον η αγορά μας, σε ποιους τομείς έχει πραγματικά βελτιωθεί και πού εστιάζονται οι βασικότερες ελλείψεις της;

Η αγάπη και η αφοσίωση που τρέφω για την αγορά την οποία θεραπεύω και μας θεραπεύει καθημερινά με την ευρύτερη έννοια είναι αναμφισβήτητα και ο λόγος που φαίνομαι συναισθηματικά φορτισμένος. Παρόλα αυτά αντικειμενικά πιστεύω ότι βρίσκεται στο τελευταίο στάδιο της ωριμότητάς της, είναι σοβαρή, αξιόπιστη, φερέγγυα, διεθνοποιείται και εναρμονίζεται με το κανονιστικό πλαίσιο. Πιστεύω ότι ο θεσμός είναι έτοιμος να διεκδικήσει αυτό που του αξίζει, δηλαδή ένα διπλάσιο ποσοστό επί του ΑΕΠ που να δείχνει όπως σε όλες τις αναπτυγμένες χώρες, την υποστήριξή του στην ανάπτυξη και ενίσχυση της οικονομίας, την ανάδειξή του ως εγγυητή και υποστηρικτικού παράγοντα στην απασχόληση. Και τέλος μέσω τις συσσώρευσης κεφαλαίων να καταστεί μοχλός χρηματοδότησης και ανάπτυξης της αγοράς, ώστε η χώρα μας να εκμεταλλευτεί τα κεφάλαια αυτά για τη χρηματοδότηση και ανάπτυξη.

 

ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Βαθμολογία Αναγνωστών 1 Ψήφος