Πρόσφατα Τεύχη

Δείτε με μία ματιά τα πιο πρόσφατα τεύχη από το Ασφαλιστικό Marketing

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Σεπτεμβρίου  2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2016Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουνίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαΐου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Απριλίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαρτίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Φεβρουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιανουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Δεκεμβρίου 2015 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ για να λαμβάνετε sneak peaks από τα νέα μας τεύχη αλλά και να μαθαίνετε πρώτοι  για τις προνομιακές μας εκπτώσεις.

[ninja-inline id=786]

Γεώργιος Κούμπας: «Η ανάπτυξη της Eurobrokers Μεσίτες Ασφαλίσεων θα συνεχιστεί»

Ο Γεώργιος Κούμπας «ανήκει» στην «κατηγορία» εκείνων των στελεχών του κλάδου που συνέβαλαν καθοριστικά στην εξέλιξη της ασφαλιστικής συνείδησης στη χώρα μας.

Σήμερα από τη θέση του Προέδρου της «Εurobrokers Mεσίτες Ασφαλίσεων» μιλά στο «ΑΜ» για το παρόν και το μέλλον της εταιρείας του ενώ δεν παραλείπει να μας δώσει τις «συμβουλές» του για την επόμενη μέρα του Κλάδου γενικότερα.

Κ. Κούμπα θα θέλαμε να μας «συστηθείτε» με ένα σύντομο ιστορικό της καριέρας σας;

Στον ασφαλιστικό χώρο όταν ξεκίνησα, πολύτιμη ήταν η συμβολή του παιδικού μου φίλου, του Ν. Μακρόπουλου, που με παρότρυνε να συνεργασθώ με το ασφαλιστικό συγκρότημα «Πλυτά». Παράλληλα με το πτυχίο του Χημικού Μηχανικού (ΕΜΠ), άρχισα τη σταδιοδρομία μου σαν ασφαλιστικός πράκτορας, συνεργαζόμενος αρχικά με τις «Ασφάλειες Πλυτά» και στη συνέχεια με την ασφαλιστική εταιρεία «Αστήρ». Από το 1971 που ξεκίνησα να ασχολούμαι με το χώρο της διαμεσολάβησης, σκεπτόμουν να οργανώσω μια εταιρεία παροχής ασφαλιστικών διαμεσολαβητικών υπηρεσιών με διεθνή πρότυπα, έτσι ώστε η συνολική αντιμετώπιση των αναγκών του πελάτη- επιχείρηση να υλοποιείται με επιστημονικές αναλύσεις και ολοκληρωμένες προτάσεις ασφάλισης, από την παγκόσμια ασφαλιστική αγορά. Οι συνεχείς επαφές με τις διεθνείς αγορές και η διαρκής εκπαίδευση και ενημέρωση των συνεργατών μου, αποτελούσαν για μένα, ανέκαθεν, σημαντικές προτεραιότητες. Εκείνη την εποχή οι ασφαλιστικές εταιρείες και οι πελάτες θεωρούσαν δεδομένο να συνεργάζονται με τον απλό πράκτορα, ο οποίος εκπροσωπούσε τα προϊόντα μιας μόνο ασφαλιστικής εταιρείας. Υποδείξαμε στους πελάτες πώς να έχουν περισσότερες επιλογές και από τότε καθιερώθηκε άτυπα ο θεσμός του «πολυπράκτορα».Η αξιοποίηση των πλεονεκτημάτων αυτής της στρατηγικής μου επιλογής δημιούργησε μια εικόνα στην αγορά απόλυτα διακριτή από τους ανταγωνιστές μας.

Η «Εurobrokers Μεσίτες Ασφαλίσεων», της οποίας είμαι Πρόεδρος, αποτελεί σήμερα εταιρεία πρότυπο στο χώρο της διαμεσολάβησης ασφαλιστικών εργασιών. Είναι εξειδικευμένη στον τομέα ανάλυσης των επιχειρηματικών κινδύνων και έχει χειρισθεί με επιτυχία τις μεγαλύτερες αποζημιώσεις της ελληνικής βιομηχανίας. Η εμπειρία και οι προσβάσεις της στις διεθνείς αγορές, η σύνδεσή της με τα μεγαλύτερα διεθνή δίκτυα, της προσδίδουν ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα έναντι των άλλων ασφαλιστικών συμβούλων , που δρουν στην τοπική αγορά. Υπήρξα ένα από τα ιδρυτικά μέλη του ΣΕΜΑ, ο οποίος στήριξε ουσιαστικά το θεσμό του Μεσίτη (broker), από το 1993 που καθιερώθηκε στην ελληνική αγορά.

Επί 40 χρόνια, οι εταιρείες που δημιούργησα στο χώρο της διαμεσολάβησης, απετέλεσαν φυτώριο ανάδειξης και εκπαίδευσης δεκάδων στελεχών στην αγορά των Μεσιτών και καθιέρωσαν την έννοια του ασφαλιστικού συμβούλου των μεγάλων ιδιωτικών και δημοσίων επιχειρήσεων στην εγχώρια αγορά. Επίσης, ανέπτυξαν επαγγελματικά πρότυπα στην ελληνική ασφαλιστική αγορά, τα οποία προσπαθώντας να τα μιμηθεί και να ακολουθήσει ο ανταγωνισμός, βελτίωσαν συνολικά το επίπεδο λειτουργίας της ασφαλιστικής διαμεσολαβητικής αγοράς.

Ποιος είναι ο τζίρος και η σύνθεση του χαρτοφυλακίου σας; Το χαρτοφυλάκιο είναι δικό σας ή είναι «Δέντρο»; Αν είναι «Δέντρο», αναλαμβάνετε το ρίσκο της πίστωσης του πράκτορα που διοχετεύει την εργασία του στις εταιρείες, ή απλά γίνεται η διοχέτευση των εργασιών και απαλλάσσεται των ευθυνών της πίστωσης που την αναλαμβάνει η εταιρεία; Πόσο τοις εκατό είναι δική σας παραγωγή και πόση «Δέντρο»;

Ασχολούμαστε κατά κύριο λόγο με τον επιχειρηματικό κίνδυνο. Το 90% του χαρτοφυλακίου μας, αφορούν σε ασφάλιστρα γενικών κλάδων. Το υπόλοιπο σε ασφάλιστρα ομαδικών και ατομικών προγραμμάτων ζωής και υγείας. Οι επιχειρηματικές ασφαλίσεις καλύπτουν ένα μεγάλο φάσμα δραστηριοτήτων του δημοσίου και ιδιωτικού τομέα. Όλοι οι πελάτες μας, ελέγχονται από την εταιρεία και εξυπηρετούνται από έμμισθο έμπειρο και εκπαιδευμένο προσωπικό (Account Executives). Η εταιρεία υποστηρίζει σήμερα χαρτοφυλάκιο 35 εκατ. ευρώ (ασφάλιστρα). Δεν αναλαμβάνουμε το ρίσκο της πίστωσης των πελατών. Τα ασφαλιστήρια συμβόλαια προωθούνται για ακύρωση στις ασφαλιστικές εταιρείες μετά την παρέλευση των προθεσμιών.

Με την εισαγωγή της εταιρείας στο Χ.Α.Α. το 2004, έχουμε καθιερώσει πρότυπα εσωτερικής οργάνωσης, λογιστικών προτύπων και διαφάνειας λειτουργίας, που αφορούν στην εισπρακτική διαδικασία και τις σχέσεις με τις ασφαλιστικές εταιρείες και πελάτες. Η ανάπτυξή μας θα συνεχιστεί, με βάση το μοντέλο που έχουμε επιλέξει όλα αυτά τα χρόνια λειτουργίας. Πρόσφατα έχουμε προσθέσει σαν υπηρεσία, την υποστήριξη επιλεγμένων ανεξάρτητων συνεργασιών – με άλλους διαμεσολαβούντες-, όπου προσφέρουμε taylor made υπηρεσίες εξυπηρέτησης συνεργατών, από την κάλυψη του πελάτη, μέχρι την αποζημίωσή του και την είσπραξη.

Πόσο προσωπικό απασχολείτε; Έχει κάποια ειδίκευση; Πουλάτε συστηματικά σε Νέους Πελάτες; Πώς βρίσκετε πελάτες;

H διαμεσολάβηση είναι στη πραγματικότητα μια πολυδιάστατη δραστηριότητα που απαιτεί τεχνογνωσία και μεγάλη ποικιλία δεξιοτήτων. Η αγορά για τα ασφαλιστικά προϊόντα, όπως πολλές άλλες αγορές, απαιτεί σημαντικές δαπάνες αναζήτησης για να βρει κανείς την «καλύτερη» ασφαλιστική λύση. Η Eurobrokers με την οργανωτική της δομή, βοηθά τους πελάτες και τις ασφαλιστικές εταιρείες να συνεργαστούν στην επιλογή ασφαλιστικών προϊόντων με τον πλέον οικονομικό και αποτελεσματικό τρόπο.

Υπάρχουν τρεις επιχειρηματικές μονάδες, μεγάλων πελατών, μικρομεσαίων επιχειρήσεων και ιδιωτών πελατών, καθώς και ομάδες ασφαλισμένων (affinity groups και employee benefits), οι οποίες αναπτύσσουν τις εργασίες τους, μέσω εξειδικευμένων συμβούλων ανάπτυξης. Υποστηρίζονται ως προς την τοποθέτηση των ασφαλιστικών εργασιών στην Ελλάδα, από ειδικούς ασφαλιστικών προϊόντων και από το τμήμα διεθνών ασφαλίσεων, το οποίο αναλαμβάνει την τοποθέτηση εξειδικευμένων ασφαλιστικών προγραμμάτων στην παγκόσμια ασφαλιστική αγορά.

Οι συμπληρωματικές ιδιότητες της Eurobrokers δηλ. του συμβούλου του πελάτη και του ανεξάρτητου διαμεσολαβητή στην αγορά, λειτουργούν όπως στη παγκόσμια αγορά, με στόχο την ολοκληρωμένη προσφορά λύσεων, με την παροχή όχι μόνο συμβουλών για τη καταλληλότερη κάλυψη με το ανταγωνιστικότερο κόστος αλλά ταυτόχρονα και υλοποίησή των.

Κατά τη περίοδο των τελευταίων δέκα ετών, σχεδιάστηκαν ειδικά προγράμματα για τις ανάγκες των εταιρειών –πελατών μας και εξασφαλίσαμε τη διάθεσή τους μέσω των ελληνικών ασφαλιστικών εταιρειών (προϊόντα αστικής ευθύνης, D&O και πολύπλοκες επιχειρηματικές καλύψεις). O αριθμός του προσωπικού ανέρχεται σε 40 άτομα. H ανάπτυξη εργασιών γίνεται μέσω cross selling σε υπάρχοντες πελάτες, μέσω συστάσεων υπαρχόντων πελατών και προσέλκυση νέων πελατών επιχειρήσεων (Τarget Market- ing) από τη διεύθυνση της επιχείρησης.

Στοχεύουμε στη δυναμική εξέλιξη κάθε «λογαριασμού» και παρέχουμε ολοκληρωμένες υπηρεσίες με ικανοποιητικό έσοδο για την εταιρεία.

Το χαρτοφυλάκιό σας είχε ανοδική πορεία τα τελευταία 10 χρόνια; Σας αφαίρεσε αυτοκίνητα το «Anytime»;

Η αύξηση των εσόδων δεν είναι θεαματική. Μικρή η αύξηση, λόγω της σταδιακής μείωσης των συντελεστών ασφάλισης των μεγάλων επιχειρηματικών κινδύνων, που είναι και ο κύριος όγκος του χαρτοφυλακίου μας. Η απαίτηση δε από τους ασφαλισμένους, -λόγω της τρέχουσας δυσμενούς οικονομικής συγκυρίας, που διαφαίνεται να συνεχίσει να βιώνει η χώρα,- για συμπίεση του λειτουργικού τους κόστους, θα εντείνει ακόμη πιο πολύ τη πίεση που δέχονται τα ασφάλιστρα των επιχειρηματικών κινδύνων σε όλους τους κλάδους. Αντίστοιχα πολύ μεγάλη πίεση θα δεχτούν οι προμήθειες πρόκτησης που επιβαρύνουν το κόστος ασφάλισης.

Το «Anytime» αφορά ένα νέο πλαίσιο εξυπηρέτησης πελατών στον κλάδο αυτοκινήτων, που προτείνεται στον πελάτη εφόσον επιθυμεί μειωμένο κόστος ασφάλισης χωρίς το ατομικό service. Στην εταιρεία μας το αξιοποιούμε για ορισμένους πελάτες, αφού πρώτα τους εξηγήσουμε τη διαφοροποίηση στον τομέα εξυπηρέτησης.

«Για πολλά χρόνια προβάλλονται μόνο τα αρνητικά του θεσμού.Ποτέ τα θετικά και οι αποζημιώσεις. Χρειάζεται επανατοποθέτηση της ασφαλιστικής ιδέας με ιδιωτική πρωτοβουλία.»

Πώς αντιμετωπίζετε το πρόβλημα των εισπράξεων; Πώς αξιολογείτε το μέλλον των μεσαζόντων;

Καθώς η είσπραξη ασφαλίστρων τείνει να γίνεται πλέον από τις ίδιες τις ασφαλιστικές εταιρείες θα μας απαλλάξει από ένα μεγάλο κόστος διαχείρισης. Για τη διαχείριση των εισπράξεων των ασφαλίστρων έχουμε αναπτύξει από τα πρώτα χρόνια λειτουργίας μας, οργανωμένα σχήματα με κανόνες και διαδικασίες είσπραξης και απόδοσης προς τις ασφαλιστικές εταιρείες. Βάσει εισπρακτικών οδηγιών, αποδίδουμε τα ασφάλιστρα εντός τριών (3) ημερών. Εδώ ίσως πρέπει να αναφέρω, για τις προμήθειες των διαμεσολαβούντων, επειδή η συνεργασία με τις ασφαλιστικές εταιρείες επιφυλάσσει αρκετές αλλαγές όχι μόνο στο θέμα της είσπραξης ασφαλίστρων αλλά και στην πιθανή αναγραφή της προμήθειας του διαμεσολαβητή στο ασφαλιστήριο συμβόλαιο ή τη μείωση της, σε ορισμένους κλάδους ασφάλισης. Επειδή η ασφαλιστική διαμεσολάβηση είναι βασικός μοχλός ανάπτυξης της ασφαλιστικής αγοράς και δικλείδα ασφαλείας των συμφερόντων των πελατών –ασφαλισμένων–, έναντι των ασφαλιστικών εταιρειών κυρίως κατά την επέλευση του ασφαλιστικού κινδύνου, ο πελάτης είναι αυτός ο οποίος θα καθορίσει την «εύλογη» αμοιβή του διαμεσολαβούντα. Βασικός στόχος της ύπαρξης μιας ανεξάρτητης εταιρείας διαμεσολάβησης είναι η «προστιθέμενη αξία» της για τον πελάτη, που θα της επιτρέψει να λειτουργεί σαν σύμβουλος διαχειριστής κινδύνων παρέχοντας ασφαλιστικές υπηρεσίες ποιότητας.

Επιλέγοντας τη σωστή ασφαλιστική εταιρεία για λογαριασμό του πελάτη, μπορεί να παραμένει απρόσκοπτα στο έργο της και να επιβάλει ικανοποιητικούς όρους και καλύψεις, με επαγγελματισμό. Η συνεργασία με τον πελάτη μπορεί να έχει προσυμφωνημένη αμοιβή συμβούλου, με σαφείς προϋποθέσεις ασφαλιστικών υπηρεσιών και με ανάθεση έργου, καθώς και αποζημίωση (προμήθεια) από την ασφαλιστική ή ασφαλιστικές εταιρείες, μετά την τοποθέτηση των κινδύνων και την έκδοση των ασφαλιστηρίων συμβολαίων, που αφορούν στον πελάτη και την είσπραξη των αντιστοίχων ασφαλίστρων. Το τελικό κόστος το ελέγχει ο πελάτης με δοκιμασμένη, μετρήσιμη και πιο ξεκάθαρη σχέση των δύο μερών. Ένα δηλ. πιο «ελεγχόμενο» και «γνωστό» και στα δύο μέρη, κόστος. Στο νέο πλαίσιο που θα διαμορφωθεί, σοβαρότατα προβλήματα κεφαλαιακής επάρκειας, θα προκύψουν.

Η ασφαλιστική βιομηχανία είναι βιομηχανία εντάσεως κεφαλαίου και ο πιο ισχυρός σε κεφαλαιακή επάρκεια θα

Γεώριγιος Κούμπας Πρόεδρος Eurobrokers Μεσίτες Ασφαλίσεων

Γεώριγιος Κούμπας Πρόεδρος Eurobrokers Μεσίτες Ασφαλίσεων

επιβιώσει. Το νέο περιβάλλον ευνοεί μεγάλα επιχειρηματικά σχήματα, που θα επιφέρουν σταδιακή μείωση του αριθμού των ασφαλιστικών εταιρειών αλλά και μείωση του αριθμού των διαμεσολαβητών αφού οι απαιτήσεις σε επίπεδο παρεχομένων υπηρεσιών και στελέχωσης είναι τέτοιες που δεν επιτρέπουν εκπτώσεις. Καθώς αλλάζουν πολλά που ήταν δεδομένα για δεκαετίες, η διατύπωση νέων στρατηγικών και λειτουργικών κατευθύνσεων από τους διαμεσολαβούντες, θα διαμορφώσουν τελικά το περιβάλλον, το οποίο δεν φαίνεται να είναι εύκολο για κανέναν από αυτούς. Θα δούμε α) αναγκαστικές συγχωνεύσεις των δικτύων των πρακτόρων για να κρατήσουν σε ικανοποιητικό επίπεδο τα εισοδήματά τους, β) συγχωνεύσεις μεσιτών σε μεγάλες μεσιτικές μονάδες, για να επιτευχθούν οικονομίες κλίμακας, σε επίπεδο λειτουργικού κόστους αφενός και να αναδείξουν αφετέρου τη « χρησιμότητά» τους, στην υποστήριξη του θεσμού της ιδιωτικής ασφάλισης, απελευθερώνοντας νέες δημιουργικές δυνάμεις, προς όφελος του καταναλωτή. Η ανάπτυξη των εταιρικών δικτύων στις προηγούμενες δεκαετίες ανέβασε το μέσο κόστος πρόσκτησης εργασιών, μέσω του λειτουργικού κόστους των ασφαλιστικών εταιρειών.

Στην εποχή που διανύουμε, οι εταιρείες λαμβάνουν μέτρα για τον περιορισμό των εξόδων αυτών. Μακροπρόθεσμα η συρρίκνωση των εταιρικών δικτύων και η απελευθέρωση σημαντικού αριθμού ασφαλιστικών διαμεσολαβητών–ασφαλιστικών συμβούλων προς την ελεύθερη αγορά είναι το αναμενόμενο. Εκ των συνθηκών, θα αποτελέσουν αυτόνομες οντότητες διαμεσολάβησης κάποιας μορφής. Η διαμεσολάβηση μέσω των τραπεζικών καταστημάτων καθώς και το internet, θα λάβουν ένα σημαντικό μερίδιο αγοράς σε ασφάλειες retail (αυτοκινήτου, σπιτιού, υγείας, σύνταξης) αν και η διείσδυση του internet σε παγκόσμιο επίπεδο, παραμένει ακόμη σε χαμηλά επίπεδα. Μέχρι σήμερα οι διαμεσολαβούντες έχουν κάνει πολλά βήματα αναβάθμισης του επαγγέλματός τους, βήματα οργάνωσης των λειτουργιών τους, βήματα ποιοτικής βελτίωσης των παρεχομένων υπηρεσιών τους, αυτοματοποίησης των εργασιών τους, ώστε να προσφέρουν την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση στους πελάτες.

Σήμερα υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης σε πολλά επίπεδα. Με τη συμβολή της πολιτείας αλλά και των ασφαλιστικών εταιρειών έχουν γίνει πολλά βήματα στον τομέα της εκπαίδευσης. Επίσης, επενδύουν σε νέα ασφαλιστικά προϊόντα που στοχεύουν σε ειδικές κατηγορίες κινδύνων-πελατών. Επενδύουν ακόμη σε νέες τεχνολογίες, ενώ αναζητούν συνέργειες μεταξύ τους, ώστε να μειώσουν κόστη, να προσφέρουν ικανοποιητικές λύσεις στους πελάτες και να αναδείξουν καλύτερα το θεσμό της ασφάλισης.

Έχετε καμία πρόταση για το www.insurancedaily.gr, το ηλεκτρονικό newsletter για τις ασφάλειες της Morax; Τι σας αρέσει και τι όχι;

Tο insurancedaily, από τότε που δημιουργήθηκε, αποτελεί την «καθημερινή ασφαλιστική μου ενημέρωση» με την πλούσια αρθρογραφία, τις τεχνοκρατικές αναλύσεις για ασφαλιστικά θέματα και όχι μόνον, με τις παρουσιάσεις, τα σχόλια, τα στατιστικά στοιχεία, τα θέματα ψυχαγωγίας. Σας ευχαριστούμε.

Έχετε κάποιο μήνυμα προς τις Εταιρείες και τους Συνάδελφους; Προς την Πολιτεία;

Καθώς η αγορά κινείται σε ρυθμούς Solvency II , μέσα σε μια περίοδο κρίσης, θεωρώ ότι όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς της αγοράς θα διαμορφώσουν τελικά το νέο περιβάλλον. Η μεγέθυνση της πίτας της ιδιωτικής ασφάλισης, που θα προκύψει μέσα από την ενίσχυση της διαφάνειας, θα αυξήσει στο μέλλον, τα κέρδη και τα οφέλη για τους εμπλεκομένους φορείς στη διακίνηση και παροχή των ασφαλιστικών προϊόντων.

Πώς διεκδικούμε όμως, κομμάτι της πίτας όταν δεν πείθουμε για την αξιοπιστία λειτουργίας του συστήματος; Χρειάζεται σεβασμός και αναγνώριση και από τα δύο εμπλεκόμενα μέρη (ασφαλιστικές εταιρείες –διαμεσολαβούντες), για το σημαντικό ρόλο που παίζουν στην ανάπτυξη του θεσμού της ιδιωτικής ασφάλισης. Ο στείρος εσωτερικός ανταγωνισμός δεν βοηθά αυτή τη περίοδο, ούτε την αγορά ούτε τον πελάτη και βέβαια δεν βοηθά στην αξιοπιστία.

Ποιοτικοί δείκτες της αγοράς όπως η φερεγγυότητα των συμμετεχόντων στην ασφαλιστική αγορά, η ποιότητα των υπηρεσιών, ο βαθμός εμπιστοσύνης των ασφαλισμένων και της κοινωνίας, μπορούν να οδηγήσουν σε πιο ξεκάθαρους κανόνες λειτουργίας.

Το σχέδιο για τον Κώδικα Δεοντολογίας των φορέων της ασφαλιστικής αγοράς, αποτελεί αφενός προσπάθεια ελέγχου της ποιότητας και του τρόπου λειτουργίας των διαμεσολαβούντων αλλά ενέχει αφετέρου τον κίνδυνο, να οδηγήσει σε «στείρα αστυνόμευση» και στην άδικη απομάκρυνση επαγγελματιών από το χώρο.

Το κράτος μέσα από μια «παραγωγική εποπτεία» χρειάζεται να διαδραματίσει σοβαρότερο και ουσιαστικότερο ρόλο, όσον αφορά στη λειτουργία όλων των εμπλεκομένων στην ασφάλιση. Παράλληλα η Ε.Α.Ε.Ε., οι Διαμεσολαβούντες και όλοι οι φορείς «πάση θυσία» χρειάζεται να αναπτύξουν μια συντονισμένη προσπάθεια επαναπροβολής του θεσμού της ιδιωτικής ασφάλισης στον Έλληνα καταναλωτή, ώστε να αποκτήσει την ασφαλιστική συνείδηση του ευρωπαίου ασφαλισμένου. Για πολλά χρόνια προβάλλονται μόνο τα αρνητικά του θεσμού. Ποτέ τα θετικά και οι αποζημιώσεις. Χρειάζεται επανατοποθέτηση της ασφαλιστικής ιδέας με ιδιωτική πρωτοβουλία.

Έχει ωριμάσει πλέον ο χρόνος, οι συνθήκες και οι ανάγκες, ιδιαίτερα για τους διαμεσολαβούντες, που αποτελούν και την κύρια επαγγελματική ομάδα, που θα αναπτύξει το θεσμό της ιδιωτικής ασφάλισης, θα συμβάλει αποτελεσματικά στην εξυγίανση της αγοράς, θα βελτιώσει το κλίμα εμπιστοσύνης προς τον καταναλωτή και θα αυξήσει την ανάγκη για ασφάλιση, εκτοξεύοντας την ελληνική ασφαλιστική αγορά στα ευρωπαϊκά πρότυπα.

ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Βαθμολογία Αναγνωστών 0 Ψήφοι