Πρόσφατα Τεύχη

Δείτε με μία ματιά τα πιο πρόσφατα τεύχη από το Ασφαλιστικό Marketing

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Σεπτεμβρίου  2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2016Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουνίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαΐου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Απριλίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαρτίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Φεβρουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιανουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Δεκεμβρίου 2015 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ για να λαμβάνετε sneak peaks από τα νέα μας τεύχη αλλά και να μαθαίνετε πρώτοι  για τις προνομιακές μας εκπτώσεις.

1 × 1 =

14 + 20 =

Ο κοινός παρανομαστής-στόχος κατά τη διάρκεια αυτής της μακρόχρονης εξελικτικής πορείας του Δικτύου Agency της Interamerican ήταν να φθάνει πάντα στον κάθε Έλληνα πολίτη και να γίνεται συνειδητή η ιδέα της ανάγκης της ασφάλισης, σε κάθε γεωγραφικό σημείο της χώρας και βέβαια, να στοχεύει στη βελτίωση της ποιότητας ζωής καθώς και στη συνεχή υποστήριξη των ασφαλισμένων.

Για την Εταιρεία, η παρουσία των ανθρώπων της στην Περιφέρεια και όχι μόνο στην Αττική, αποτελούσε ανέκαθεν επιταγή και σταθερή επιλογή στην πολιτική της διασποράς των πωλήσεων με πανελλαδική κάλυψη. Η εν λόγω προσέγγιση δεν άλλαξε και στη σύγχρονη εποχή, κατά την οποία ωστόσο πολλά άλλαξαν στο περιβάλλον και στη διανομή, με τα κριτήρια της εμπορικής παρουσίας να επηρεάζονται από πολλούς και σύνθετους παράγοντες: την οικονομική συγκυρία, τα επαγγελματικά προαπαιτούμενα, τη διεύρυνση των καναλιών διανομής, τα εργαλεία πωλήσεων κ.λπ.

Για την Interamerican, που με την τόλμη, διόραση και αποφασιστικότητα της ηγεσίας της προσέγγισε πολυκαναλικά την αγορά πρωτοπορώντας και στη διαδικτυακή προώθηση της ασφάλισης, το Δίκτυο Agency όχι μόνο παρέμεινε δυναμικός και με ξεκάθαρα γνωρίσματα διανομέας, αλλά επιπλέον εισήλθε σε μία φάση προσαρμογής σε υψηλότερες, πιο απαιτητικές επαγγελματικές προδιαγραφές. Στο πλαίσιο της εφαρμογής του νέου μοντέλου που ανέπτυξε κυρίως κατά την τελευταία πενταετία η Εταιρεία, με γνώμονα την παραγωγικότητα, τον ποιοτικό επαγγελματισμό και την ισορροπημένη σχέση κόστους – οφέλους μεταξύ Πελάτη και Εταιρείας, στην Interamerican το Δίκτυο Agency κατέχει έναν πλήρως ανανεωμένο, κομβικό ρόλο. Και μέσα στο Δίκτυο, τα Γραφεία Πωλήσεων εκτός Αττικής έχουν τη δική τους σημαντική συμβολή. Γι’ αυτό, στρατηγικά η Εταιρεία επενδύει στην ανάπτυξη του Δικτύου Agency και στην Περιφέρεια.

Νέα Γραφεία σε νέα σημεία, νέοι Συνεργάτες με επιταχυνόμενο το ρυθμό στρατολόγησης, που συνιστούν ποσοστό 40% του έμψυχου δυναμικού του Δικτύου Agency και εισφέρουν περί το 30% της νέας παραγωγής, πυκνότατο πρόγραμμα εκπαίδευσης και επιστημονικές συνεργασίες με μεγάλους εκπαιδευτικούς οργανισμούς στην Ελλάδα και διεθνώς, είναι μερικά ενδεικτικά γνωρίσματα του σημερινού, αναμορφωμένου Δικτύου Agency της Interamerican.

Σε αυτό το σχήμα, οι δοκιμασμένοι και επιτυχημένοι Συντονιστές του Δικτύου της Περιφέρειας, επιτελούν τη δική τους σπουδαία αποστολή. Είναι από τους κρίσιμους παίκτες του «στοιχήματος» της δυναμικής ανάπτυξης της Εταιρείας σε όλη την Ελλάδα, καθοδηγώντας παλαιούς και νέους Ασφαλιστικούς Συμβούλους, Financial Planners και Unit Managers. Επιλέξαμε να παρουσιάσουμε στο παρόν τεύχος επτά Περιφερειακούς Συντονιστές που έχουν, ήδη, χτίσει ένα προφίλ δημιουργικών και επιτυχημένων επαγγελματιών του ασφαλιστικού management. Είναι, κατ’ αλφαβητική σειρά, ο Αντωνάκος Τάσος, ο Βουτσιλάς Δημήτρης, η Επιτροπάκη Σταυρούλα, ο Ζιώγας Γιάννης, ο Θεοδωρίδης Απόστολος, ο Λάμπρου Κώστας και ο Παπαδημητράκης Μανώλης.

ΟΙ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Ανάπτυξη, ανάπτυξη, ανάπτυξη! Όπως γίνεται αντιληπτό από τη στοχοθεσία που παραθέτουμε των επτά Συντονιστών, οι Περιφερειακές Διευθύνσεις Πωλήσεων της Interamerican έχουν δεσμευθεί να υπηρετήσουν αυτήν τη βασική στρατηγική επιλογή.

Είναι γεγονός ότι στην αγορά συντελούνται τα τελευταία χρόνια μεγάλες αλλαγές, όλο και πιο γρήγορα. Ένας Συντονιστής Γραφείου Πωλήσεων οφείλει να παρατηρεί συνεχώς, να μαθαίνει, να αναζητεί και να μεθοδεύει το καλύτερο για την ομάδα του ώστε να είναι δημιουργικά αποτελεσματικός. Το «Ασφαλιστικό Marketing» ρώτησε τους παρουσιαζόμενους των περιφερειακών Γραφείων της Interamerican για το τι σημαίνει management πωλήσεων σε μία τοπική αγορά, ποιος είναι σήμερα ο ρόλος ενός Συντονιστή Ασφαλιστών, ποιες είναι οι προκλήσεις της εποχής μέσα στην κρίση. Ιδού τι απάντησαν οι Περιφερειακοί Συντονιστές του Δικτύου Agency της Εταιρείας:

Ποιες είναι, κατά τη γνώμη σας, οι ιδιαιτερότητες μιας τοπικής αγοράς από την άποψη των ασφαλιστικών αναγκών, των οικονομικών δυνατοτήτων για ασφάλιση, του βαθμού εμπιστοσύνης των τοπικών πολιτών στο θεσμό της ιδιωτικής ασφάλισης; Πόσο γνωρίζουν την ασφάλιση και τι απαιτούν από τον ασφαλιστή τους οι ενδιαφερόμενοι στην Περιφέρεια;
Τι σημαίνει σήμερα να είσαι Manager Ασφαλιστικών Συμβούλων; Ποιος είναι ο ρόλος του Συντονιστή, ποιες γνώσεις και δεξιότητες προϋποθέτει;
Ιδιωτική Ασφάλιση στην κρίση: ποιες οι ευκαιρίες/προκλήσεις, πού στρέφεται το ενδιαφέρον στη δική σας αγορά;

 

1 2 3 4 5 6 7 8