Πρόσφατα Τεύχη

Δείτε με μία ματιά τα πιο πρόσφατα τεύχη από το Ασφαλιστικό Marketing

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Σεπτεμβρίου  2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2016Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουνίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαΐου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Απριλίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαρτίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Φεβρουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιανουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Δεκεμβρίου 2015 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ για να λαμβάνετε sneak peaks από τα νέα μας τεύχη αλλά και να μαθαίνετε πρώτοι  για τις προνομιακές μας εκπτώσεις.

four + 7 =

four − 2 =

Η International Life πότε ξεκίνησε; Εσείς πότε αποφασίσατε να ασχοληθείτε με το επάγγελμα;

Η οικογένειά μου ασχολείται αποκλειστικά με τις ασφάλειες από το 1956, μια κληρονομία η οποία άρχισε από τον παππού μου. Ο πατέρας μου «ανέπτυξε» την Αδριατική και αργότερα, το 1984 δημιούργησε την International Life. Το 2003, όταν ολοκλήρωσα τις σπουδές μου στο εξωτερικό (Bachelor στη Βοστώνη, Master στο Μιλάνο) επέστρεψα στην Ελλάδα και άρχισα να εργάζομαι στην International Life. Τον Οκτώβριο του 2012 ανέλαβα τη διοίκηση της εταιρείας ως Διευθύνων Σύμβουλος με πρώτο στόχο την επαναφορά του ομίλου σε κεφαλαιακή επάρκεια μετά το PSI, και απώτερο στόχο ευρύτερες αλλαγές στη διοίκηση της International Life ώστε να προσελκύσουμε νέους ταλαντούχους ανθρώπους κοντά μας που θα βοηθήσουν την εταιρεία να καινοτομεί και να είναι ανταγωνιστική. Συνολικά θα έλεγα ότι έχουμε την ευκαιρία να παρουσιάσουμε κάτι νέο σε μία αγορά που δεν διακρίνεται για την καινοτομία ή για το νεωτερισμό της.

Το 2013 ο Όμιλος παρουσίασε κέρδη 7 εκατ. ευρώ σε αντίθεση με ζημίες ύψους 18 εκατ. ευρώ ένα χρόνο πριν. Με ποιους τρόπους επετεύχθη η κερδοφορία;

Το 2013 υπήρξε πραγματικά μια πολύ καλή χρονιά για την International Life. Το επιχειρηματικό σχέδιο που ακολουθήσαμε και περιελάμβανε σημαντικές αλλαγές, όπως – μεταξύ άλλων – τη μείωση εξόδων και την παραμετροποίηση του τιμολογίου στο αυτοκίνητο, μας οδήγησαν σε υψηλή κερδοφορία. Στην ενίσχυση της κερδοφορίας μας συνέβαλε και η βελτίωση των αποτιμήσεων των επενδύσεών μας εντός και εκτός Ελλάδας, που σημείωσαν υψηλές αποδόσεις στο 2013.

Ανακοινώσατε αύξηση των εισπράξεων ως αποτέλεσμα του Τυπώνω – Πληρώνω, για την πορεία εφαρμογής του οποίου η αγορά δίνει αντικρουόμενα μηνύματα. Πείτε μας για την τακτική που ακολούθησε η International Life στην υλοποίηση του νέου συστήματος είσπραξης.

* Στην International Life αντιμετωπίσαμε το σύστημα Τυπώνω – Πληρώνω ως ένα ακόμα βήμα που συνεισφέρει στον εκσυγχρονισμό του κλάδου και που ταυτίζεται με τη στρατηγική μας για παροχή καινοτόμων υπηρεσιών υψηλής αξίας στους πελάτες και τους συνεργάτες μας. *

Στην International Life αντιμετωπίσαμε το σύστημα Τυπώνω – Πληρώνω ως ένα ακόμα βήμα που συνεισφέρει στον εκσυγχρονισμό του κλάδου και που ταυτίζεται με τη στρατηγική μας για παροχή καινοτόμων υπηρεσιών υψηλής αξίας στους πελάτες και τους συνεργάτες μας. Στο πλαίσιο αυτό, αρχίσαμε να λειτουργούμε με βάση τις αρχές του Τυπώνω – Πληρώνω ένα χρόνο πριν –τον Φεβρουάριο του 2013– γεγονός που μας επέτρεψε να προετοιμαστούμε σωστά και να ξεπεράσουμε όλες τις «παιδικές ασθένειες» του συστήματος πολύ πριν την επίσημη εφαρμογή του. Όταν εφαρμόστηκε η πράξη του Διοικητή της ΤτΕ τον Ιανουάριο, ήμασταν έτοιμοι τεχνολογικά να υποδεχτούμε το σύνολο των εισπράξεών μας υπό τις νέες προδιαγραφές, έχοντας μάλιστα ήδη εντάξει στο νέο σύστημα το σύνολο του δικτύου των πρακτόρων μας, που αγγίζει τις 1.200 συνεργασίες. Ο στρατηγικός αυτός σχεδιασμός μάς επέτρεψε να έχουμε ομαλή μετάβαση, χωρίς καμία επίπτωση στις επισφάλειες του Ομίλου.

Δεν υπήρξαν καθόλου διαμαρτυρίες; Έγινε προηγουμένως κάποια ενημέρωση στους Συνεργάτες για τον τρόπο που θα δουλεύουν πλέον;

Από τον Φεβρουάριο μέχρι τον Δεκέμβριο του 2013 και ακόμα και σήμερα που μιλάμε, είμαστε σε μια διαδικασία συνεχούς εκπαίδευσης και συζήτησης με τους συνεργάτες μας για το θέμα. Έχουμε ακούσει τις ανησυχίες τους, λάβαμε υπόψη μας τα σχόλιά τους, προχωρήσαμε στις απαραίτητες τροποποιήσεις και πλέον έχουμε καλύψει κάθε λεπτομέρεια του νέου συστήματος. Με τον τρόπο αυτό η International Life και οι συνεργάτες της είναι σήμερα ένα βήμα μπροστά στην αγορά, καθώς είμαστε από τις πρώτες εταιρείες που εφάρμοσε το Τυπώνω – Πληρώνω σε όλους τους κλάδους, δηλαδή εκτός του αυτοκινήτου και στη ζωή και στην περιουσία. Το σύνολο πλέον των εισπράξεων της εταιρείας γίνεται μέσα από ένα ενιαίο σύστημα, γεγονός που όχι μόνο απλοποιεί την εργασιακή μας καθημερινότητα και μας καθιστά περισσότερο ευέλικτους, αλλά ταυτόχρονα μας προσφέρει ένα μοναδικό πλεονέκτημα στην παρακολούθηση των εισπράξεων και της πορείας της εταιρείας. Τα αποτελέσματα, άλλωστε, φάνηκαν ήδη στην αύξηση των εισπράξεων που ανακοινώσαμε πρόσφατα.

Γιάννης Μπράβος, International Life

Γιάννης Μπράβος
Διευθύνων Σύμβουλος, International Life

Η διανομή πώς μοιράζεται στην εταιρεία;

Η International Life είναι μια εταιρεία δικτύων. Συγκεκριμένα, το 45% των εργασιών μας προέρχεται από το Agency System, το υπόλοιπο 50% από πράκτορες και μεσίτες και ένα 5% από direct σχέσεις όπως ομαδικές ασφαλίσεις, bancassurance κ.λπ. Στην ουσία η δουλειά μας κρίνεται και από τη δυνατότητά μας να παρέχουμε ένα ποιοτικό σύστημα υποστήριξης των δικτύων πωλήσεων, ώστε και αυτοί με τη σειρά τους να πετυχαίνουν τους στόχους τους, που δεν είναι άλλοι από τη διεύρυνση της πελατειακής μας βάσης και την αύξηση των πωλήσεων. Σε αυτό το πλαίσιο, έχουμε επενδύσει σημαντικά στην τεχνολογία μας ώστε, παρέχοντας όλα τα απαραίτητα εργαλεία (προϊόν, web system, ανταγωνιστικές υπηρεσίες), να μπορεί κάθε συνεργάτης, αποκλειστικός ή ανεξάρτητος, να πραγματοποιεί το σύνολο των εργασιών του από όποιο σημείο τον εξυπηρετεί, χωρίς να περιορίζεται από την παρουσία του στο γραφείο.

Τα τελευταία δύο χρόνια υλοποιήσατε ένα πετυχημένο, όπως όλα δείχνουν, πρόγραμμα κεφαλαιακής ενίσχυσης.

Ο Όμιλος αύξησε τα εποπτικά του κεφάλαια κατά €22 εκατομμύρια το τελευταίο διάστημα. Είναι μια επίδοση εντυπωσιακή για το μέγεθος της International Life. Η αύξηση αυτή έχει προέλθει τόσο από τις επιτυχημένες ΑΜΚ στις οποίες προχωρήσαμε και την κεφαλαιοποίηση των κερδών μας, αλλά και από το βελτιωμένο σύστημα αντασφαλιστικής πολιτικής που εφαρμόζουμε, το οποίο μας επιτρέπει να μειώσουμε τις κεφαλαιακές μας ανάγκες και να αυξήσουμε το περιθώριο φερεγγυότητας. Ενδεικτικά, στις ασφαλίσεις αυτοκινήτων, που είναι και ένας από τους μεγαλύτερους κλάδους όπου δραστηριοποιούμαστε, αντασφαλίζουμε το 70% του κινδύνου.

Σε ποιες εταιρείες αναθέσατε το χαρτοφυλάκιο;

Επιλέξαμε τρεις εταιρείες με υψηλό rating, την Axis, την Amlin και την PartnerRe. Πρόκειται για συμφωνίες που ξεκίνησαν το 2012, αλλά το σημαντικότερο όφελος σημειώθηκε το 2013.

Ποια είναι η διαφορά εποπτικών κεφαλαίων και ιδίων κεφαλαίων;

Τα εποπτικά κεφάλαια υπολογίζονται βάσει των κανόνων που θέτει ο Επόπτης, η Τράπεζα της Ελλάδος στη δική μας περίπτωση, και συνήθως είναι μικρότερα από τα ίδια κεφάλαια που έχουν οι ασφαλιστικές και οι τράπεζες στους ισολογισμούς τους. Η εποπτική αρχή είναι πιο συντηρητική στο τι λογίζει ως κεφάλαιο και τι όχι. Για παράδειγμα τα άυλα στοιχεία που μπορεί να συνιστούν κεφάλαιο στους ισολογισμούς των εταιρειών ο επόπτης δεν τα υπολογίζει καθόλου ή μπορεί να αποτιμά πιο αυστηρά περιουσιακά στοιχεία απ’ ότι οι ίδιες οι εταιρείες στους εμπορικούς τους ισολογισμούς.

Αναφέρετε συχνά τις μεγάλες ευκαιρίες που ανοίγονται στην Αγορά Ζωής.

* Είναι αλήθεια ότι σήμερα η αγορά παρουσιάζει μεγάλες ευκαιρίες. *

Είναι αλήθεια ότι σήμερα η αγορά παρουσιάζει μεγάλες ευκαιρίες. Βεβαίως για να γίνουν πράξη οι προκλήσεις που υπάρχουν χρειάζονται δομικές αλλαγές, οι οποίες είναι αργές, δεν γίνονται από τη μια στιγμή στην άλλη. Για παράδειγμα, η μεγάλη μείωση των κοινωνικών παροχών που προέκυψε με την εφαρμογή του μνημονίου αναπόφευκτα θα στρέψει ένα μέρος των πολιτών στην ιδιωτική ασφάλιση, ιδιαίτερα για ασφαλίσεις υγείας και συντάξεων, για τις οποίες η Πολιτεία δεν παρέχει το απαραίτητο ύψος ασφαλιστικής κάλυψης στους πολίτες. Σε αυτό το περιβάλλον, στην International Life, συνεχίζουμε να στηρίζουμε τον επιτυχημένο κλάδο του αυτοκινήτου, αλλά ενισχύουμε δυναμικά την υγεία και στόχος μας είναι να αναπτύξουμε περαιτέρω τον κλάδο συντάξεων τα επόμενα χρόνια. Η ίδια η κρίση, όμως, έχει φέρει τις ασφαλιστικές στο επίκεντρο και φαίνεται ότι οι πολίτες πλέον συνειδητοποιούν την αξία της ασφαλιστικής κάλυψης. Από το 2008 και – λόγω της κρίσης – παρατηρείται ένας επαναπροσδιορισμός των καταναλωτικών αναγκών των Ελλήνων, όπου η ιδιωτική ασφάλιση αναλαμβάνει ολοένα και ισχυρότερο ρόλο σε αναλογία με την πτώση της κατανάλωσης. Ενδεικτικά θα σας πω ότι η μείωση στην αγορά μας για την 5ετία είναι στο 26%, ενώ κλάδοι όπως οι πωλήσεις αυτοκινήτου έχουν υποστεί μείωση τζίρου κατά 80%. Είναι αξιοσημείωτο ότι στο ίδιο χρονικό διάστημα οι εργασίες της International Life έχουν αυξηθεί κατά 34%.

Έχετε κάποια νέα στρατηγική ως προς την Υγεία για το 2014;

Ο κλάδος της Υγείας αποτελεί σαφώς προτεραιότητα για την International Life και έχουμε ήδη κάνει δυναμικά βήματα για την ανάπτυξή του, με έμφαση στην ευελιξία και την καινοτομία. Πρόσφατα στο δυναμικό της εταιρείας εντάχθηκε ο κ. Βέλης Παππάς, στέλεχος που έχει ασφαλιστική εμπειρία στους τομείς υγείας και ατυχημάτων από τη MetLife Alico, αλλά, ταυτόχρονα, γνωρίζει τον κλάδο υγείας και εκ των έσω, μέσα από την εργασία του στην Ευρωκλινική. Στοχεύουμε να δημιουργήσουμε διαφοροποιημένα προϊόντα που θα ανταποκρίνονται στις ανάγκες των πελατών μας στον τομέα της υγείας και να δώσουμε το στίγμα μας στην αγορά με προϊόντα που θα τα παρέχει αποκλειστικά η International Life. Παράλληλα, μετατρέψαμε τον κλάδο Υγείας σε profit center. Ο κλάδος, δηλαδή, λειτουργεί σαν μικρή αυτόνομη εταιρεία με επικεφαλής τον κ. Παππά ο οποίος έχει ευθύνη αποτελέσματος, δηλαδή είναι υπεύθυνος για τις πωλήσεις, για το underwriting, για τις ζημιές και για το αποτέλεσμα της Υγείας. Η στρατηγική αυτή, η οποία θα εφαρμοστεί στους επόμενους μήνες και στους υπόλοιπους κλάδους, μας προσφέρει ευελιξία και μας επιτρέπει να επικεντρωνόμαστε στους στόχους μας έχοντας ξεκάθαρη οπτική των αποτελεσμάτων ανά κλάδο.

Πέραν του κλάδου Υγείας νέα πρόσωπα εισήλθαν και σε άλλες νευραλγικές θέσεις, όπως στο

Γιάννης Μπράβος, International Life

Γιάννης Μπράβος
Διευθύνων Σύμβουλος, International Life

Μάρκετινγκ και στη Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού.

Σωστά, το 2013 υποδεχθήκαμε 5 πολύ έμπειρα νέα στελέχη. Καταρχήν τον Οκτώβριο του 2013 ανέλαβε ο Γιάννης Φουρλής ως νέος Γενικός Διευθυντής Ομίλου. Ο Γιάννης έχει εικοσαετή εμπειρία στην ιδιωτική ασφάλιση σε διοικητικές θέσεις σε πολυεθνικές εταιρείες στην Ελλάδα και στην Ασία και αποτελεί αδιαμφισβήτητα ένα πραγματικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για την International Life. Μαζί εξορθολογίζουμε δομές και διαδικασίες, και εργαζόμαστε σταθερά για να ανταποκρινόμαστε καθημερινά στο ρόλο μας ως μια ελληνική εταιρεία που καινοτομεί, διαφοροποιείται και προσφέρει αξία στον ασφαλισμένο και στον πελάτη. Παράλληλα στο δυναμικό μας προστέθηκε ο Γιώργος Κοσμάς, τραπεζικό στέλεχος με πολλά χρόνια εμπειρίας σε εισπράξεις και διευθέτηση χρεών. Ο Γιώργος έχει ήδη αναλάβει σημαντικές δράσεις στην καλύτερη οργάνωσή μας στην είσπραξη και στη συλλογή ληξιπρόθεσμων χρεών. Στον τομέα του Marketing, εστιάζουμε στο Affinity Marketing, με στόχο να προωθήσουμε τα προϊόντα μας σε ειδικές πληθυσμιακές ομάδες. Τόσο ο νέος Διευθυντής Marketing Νίκος Γεωργόπουλος αλλά και ο Μάκης Καραμπόλης, Business Development Manager, προετοιμάζουν το έδαφος για την είσοδο της International Life σε νέες αγορές και νέα κανάλια διανομής. Τέλος αναγνωρίζοντας την αδιαπραγμάτευτη αξία των ανθρώπων μας, ενισχύσαμε τη Διεύθυνση Ανθρωπίνου Δυναμικού, με την πρόσληψη Διευθυντικού στελέχους, του Γιάννη Μπούρα. Στόχος της νέας Διεύθυνσης Ανθρώπινου Δυναμικού είναι η δημιουργία μιας σύγχρονης, δυναμικής εταιρικής κουλτούρας η οποία θα ενθαρρύνει τους νέους ανθρώπους να κάνουν καριέρα στην εταιρεία μας. Η είσοδος νέων ανθρώπων στον κλάδο μας θα βοηθήσει στην ανάπτυξη και τη βελτίωση της εικόνας της ιδιωτικής ασφάλισης.

Μιλήστε μας για το θεσμό «Bright Ideas» που εφαρμόζετε από φέτος.

Μιλάμε για καινοτομία, αλλαγές και μια νέα εποχή στην ασφαλιστική αγορά. Στη διαδικασία όμως αυτή, πιστεύουμε ότι χρειάζεται να συμμετέχουν όλοι, όχι μόνο η διοίκηση, κάθε ένας με τη δική του ιδέα. Ξεκινήσαμε, λοιπόν, πριν από 4 μήνες το θεσμό του «Bright Ideas». Η λογική του προγράμματος είναι να λαμβάνουμε ιδέες από τους εργαζομένους μας για το πώς μπορεί η εταιρεία να βελτιωθεί περισσότερο, τις οποίες αξιολογεί μια επιτροπή. Οι καλύτερες ιδέες βραβεύονται και εφαρμόζονται στην καθημερινότητά μας.

Αναφέρετε καινοτόμες πρακτικές. Εφαρμόζονται από άλλη εταιρεία στην Ελλάδα;

Στόχος μας είναι να εξελιχθούμε σε μια εταιρεία που όχι μόνο μπορεί να ανταποκριθεί στο περιβάλλον, όπως θα διαμορφωθεί το 2020, αλλά να κατακτήσει ηγετικές θέσεις στην αγορά. Σε αυτό το πλαίσιο καινοτομούμε στα συστήματά μας, προσφέρουμε υπηρεσίες που ανταποκρίνονται στις αυξανόμενες ανάγκες των πελατών μας και εφαρμόζουμε στα δικά μας δεδομένα μοντέλα ασφάλισης που έχουν φέρει αποτελέσματα στο εξωτερικό.

* Έχουμε επενδύσει σημαντικά στην τεχνολογία μας ώστε, παρέχοντας όλα τα απαραίτητα εργαλεία (προϊόν, web system, ανταγωνιστικές υπηρεσίες), να μπορεί κάθε συνεργάτης, αποκλειστικός ή ανεξάρτητος, να πραγματοποιεί το σύνολο των εργασιών του από όποιο σημείο τον εξυπηρετεί, χωρίς να περιορίζεται από την παρουσία του στο γραφείο. *

Ποια πιστεύετε ότι μπορεί να είναι η συμβολή των social media στη λειτουργία της ασφαλιστικής αγοράς, δεδομένου ότι έχετε ενεργή παρουσία σε facebook & youtube;

Τα Social Media, αποτελώντας πλέον πολύ σημαντικό μέσο επικοινωνίας, έχουν αναμφισβήτητα εξελιχθεί σε σημαντικό κομμάτι της ιδιωτικής και επαγγελματικής ζωής τα τελευταία χρόνια. Στον ασφαλιστικό χώρο η χρήση τους δεν περιορίζεται μόνο σε επίπεδο διεύρυνσης της πελατειακής βάσης και ενίσχυσης του εταιρικού προφίλ, αλλά επεκτείνεται μέχρι και σε επίπεδο προσέλκυσης στελεχών. Παρόλα αυτά, στη χώρα μας λίγες είναι οι εταιρείες που συμμετέχουν ενεργά σε αυτό τον τομέα επικοινωνίας. Τα στοιχεία για τη χρήση του διαδικτύου και των social media στη χώρα μας συνηγορούν στο συμπέρασμα της άμεσης αξιοποίησής τους. Ποσοστό μεγαλύτερο του 64% των Ελλήνων είναι χρήστες Internet και το 78% αυτών κάνουν αναζήτηση προϊόντων online. Οι χρήστες του facebook στην Ελλάδα έχουν ξεπεράσει τους 4,5 εκατ. και ο χρόνος που αφιερώνουν κατά μέσο όρο την ημέρα είναι 1,5-2 ώρες. Η International Life δραστηριοποιείται ήδη στο χώρο αυτό μέσα από τη δημιουργία:

– Facebook page του δικτύου πωλήσεων για τους συνεργάτες και τους φίλους της εταιρείας. Ίσως είμαστε η μοναδική ασφαλιστική εταιρεία η οποία ενημερώνει σε real time τους συνεργάτες της για εκδηλώσεις, εκπαιδεύσεις, δελτία τύπου και γεγονότα. Κανένα άλλο μέσο στο παρελθόν δεν μας έδινε τη δυνατότητα της άμεσης ενημέρωσης και επικοινωνίας με τους συνεργάτες μας.

– Official facebook page, για τους ήδη υπάρχοντες αλλά και τους εν δυνάμει πελάτες μας, με υλικό που ενημερώνεται καθημερινά καθώς και συχνές προϊοντικές αναρτήσεις.

Έως και σήμερα έχουν συγκεντρωθεί πάνω από 7.000 likes στις σελίδες της εταιρείας, πράγμα που αποδεικνύει τη δυναμική των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στον ασφαλιστικό χώρο και τις τεράστιες ευκαιρίες που υπόσχονται τα social media για την εξέλιξη του κλάδου.

– Κανάλι της εταιρείας στο You Tube, με videos δικής μας παραγωγής, και τέλος

– Linked In page, η οποία προβάλλει το επαγγελματικό προφίλ της εταιρείας και ενημερώνει για νέες θέσεις εργασίας στον Όμιλο.

Αξίζει να σημειωθεί ότι, παρ’ όλο που έχουμε πολύ δρόμο να διανύσουμε ακόμα, η εταιρεία μέσω της social media επικοινωνίας που υιοθέτησε, έχει ήδη καταφέρει να επικοινωνήσει με τους πελάτες της, καθώς και να προχωρήσει στην περαιτέρω ενίσχυση του brand awareness της.

Απέναντί σας όμως έχετε πολυεθνικές εταιρείες αλλά και εταιρείες με «πλάτες» εκτός ασφαλιστικής αγοράς. Ποιο είναι το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα εταιρειών σαν την δική σας θεωρείτε;

Το ότι είμαστε μια ελληνική εταιρεία είναι σημαντικό πλεονέκτημα. Μπορεί το brand name μιας πολυεθνικής να είναι ισχυρό, το know how το οποίο λαμβάνουν από τις έδρες τους να είναι πολύ καλό, αλλά μια ελληνική εταιρεία η οποία διοικείται σωστά είναι πιο κοντά στην αγορά, μπορεί να παίρνει γρηγορότερα αποφάσεις και να είναι πιο ευέλικτη. Το σημαντικότερο, όμως, δεν είναι ούτε το brand name, ούτε η καταγωγή μιας εταιρείας, αλλά το πώς διοικείται. Η ποιότητα του management και το όραμα της διοίκησής της είναι τα στοιχεία που θα χαρακτηρίσουν μια εταιρεία ως καλή ή κακή. Για εμάς στην International Life o ρόλος στην αγορά είναι να έχουμε ανταγωνιστικές υπηρεσίες, να επενδύουμε στην τεχνολογία με σκοπό να απλοποιούμε στο μέγιστο δυνατό την εργασία του ασφαλιστικού συμβούλου, και να παρέχουμε υπηρεσίες υψηλού επιπέδου.

Πώς ανταποκρίνεται η εταιρεία στο πλαίσιο της υιοθέτησης των κανονισμών του Solvency II;

Έχουμε δημιουργήσει μια δομή μέσα στην εταιρεία απαραίτητη για να ανταποκριθούμε στις ποιοτικές απαιτήσεις του Solvency II. Όσον άφορα τις ποσοτικές απαιτήσεις, σε επίπεδο κεφαλαίων, αυτό το οποίο έχουμε κάνει. Η ισχυρή αντασφαλιστική μας πολιτική κάνει μεγάλη διαφορά γιατί απαλλασσόμαστε από ένα μεγάλο μέρος του underwriting risk. Το 2016 θα βρει την International Life προετοιμασμένη για να ανταποκριθεί στο νέο περιβάλλον.

Προφανώς θα έχετε αντιληφθεί τα όσα ακούγονται στην αγορά αλλά και εκτός αυτής, για τα όσα επιφυλάσσει, δικαίως μπορεί να ισχυριστούν κάποιοι, το μέλλον σε κάποιες ασφαλιστικές, εν όψει του Solvency II. H International Life πόσο ασφαλής αισθάνεται; Τι έχετε να πείτε εκπροσωπώντας την εταιρεία σε αυτόν το διάλογο που δεν έχει τέλος και το κλίμα αναστάτωσης και αβεβαιότητας που ανανεώνεται καθημερινά;

Η οικογένειά μου βρίσκεται εδώ και 57 χρόνια στην ασφαλιστική αγορά. Δεν είμαστε ευκαιριακοί επενδυτές, αλλά για μας αποτελεί έργο ζωής η παρουσία μας μέσω της International Life στην ιδιωτική ασφάλιση. Η επαγγελματική μας πορεία είναι αφιερωμένη στην International Life και την στηρίζουμε με όλα τα μέσα που διαθέτουμε. Τα αποτελέσματά μας για το 2013 είναι δικαίωση για εμάς που πιστεύουμε την εταιρεία και μας κάνουν περήφανους που μια αμιγώς ελληνική εταιρεία σαν τη δική μας έχει κατορθώσει όχι μόνο να συνεχίζει μετά από τα προβλήματα που έχει ο κλάδος, αλλά να αναπτύσσεται δυναμικά και να είναι κερδοφόρα με όραμα για το μέλλον. Στο όραμά μας έχουμε δώσει βαρύτητα τους τελευταίους μήνες γιατί αναμένουμε μεγάλες και θετικές αλλαγές στην αγορά και οφείλουμε να προετοιμαστούμε κατάλληλα. Για να πετύχουμε πρέπει να έχουμε αποσαφηνισμένο όραμα για το πού θέλουμε να είναι η International Life στο περιβάλλον του 2020.

Γιάννης Μπράβος - Μίνι Βιογραφικό
Ο Γιάννης Μπράβος γεννήθηκε στην Αθήνα το 1976. Είναι απόφοιτος του School of Management του Boston University (Bachelor of Arts & Sciences in Business Administration) και κάτοχος Μεταπτυχιακού τίτλου MBA – MIEM από το Πανεπιστήμιο SDA Bocconi. Είχε εργαστεί για 1 έτος στο χώρο του Financial Services στη Νέα Υόρκη. Στον Όμιλο εργάζεται από το 1994. Έχει διατελέσει Σύμβουλος Διοίκησης της International Life, έχει περάσει από τη βαθμίδα του Deputy General Manager και έχει διατελέσει Γενικός Διευθυντής Εμπορικής Διεύθυνσης δίνοντας νέα πνοή στην επικοινωνιακή πολιτική της εταιρείας. Έχει συνεχή παρουσία στα συνέδρια της GAMA International και του MDRT καθώς και στα συνέδρια φορέων της ασφαλιστικής αγοράς. Σήμερα κατέχει τη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου και είναι μέλος των Διοικητικών Συμβουλίων: International Life ΑΕΑΖ – Διευθύνων Σύμβουλος, International Life ΑΕΓΑ – Διευθύνων Σύμβουλος, International Holding ΑΕ – Μέλος, International ΑΕΔΑΚ-Μέλος, International Finance AE – Μέλος, International Online AE – Μέλος, Bsa Insurance Services – Μέλος.