Πρόσφατα Τεύχη

Δείτε με μία ματιά τα πιο πρόσφατα τεύχη από το Ασφαλιστικό Marketing

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Σεπτεμβρίου  2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2016Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουνίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαΐου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Απριλίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαρτίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Φεβρουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιανουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Δεκεμβρίου 2015 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ για να λαμβάνετε sneak peaks από τα νέα μας τεύχη αλλά και να μαθαίνετε πρώτοι  για τις προνομιακές μας εκπτώσεις.

20 − three =

twenty − 8 =

Γιατί η ασφάλιση της κατοικίας είναι απαραίτητη

* της Δώρας Αποστολοπούλου, Διευθύντριας Ανάπτυξης Προϊόντων Ομίλου Interamerican

Στην Interamerican βελτιώνουμε τα προϊόντα ασφάλισης περιουσίας και επενδύουμε στην επικοινωνία για να τα κάνουμε γνωστά στο κοινό

Στην ασφαλιστική αγορά, όταν αναφερόμαστε στους πελάτες, προτιμάμε να χρησιμοποιούμε τον χαρακτηρισμό «ασφαλισμένοι» αντί του «καταναλωτές». Ο λόγος είναι πως υπάρχει μια αισθητή διαφορά στο ποιόν της ανάγκης που ικανοποιεί η ασφάλιση σε σχέση με την αγορά ενός καταναλωτικού αγαθού, αφού η ασφάλιση αντικρίζει τη βαθύτερη ανάγκη για σιγουριά – τη βεβαιότητα που εξασφαλίζει σταθερότητα και ισορροπία στη ζωή και όχι ένα προσωρινό αίσθημα ευφορίας. Με άλλα λόγια, είναι προφανές ότι έχουμε μία διαφορά σημαντικότητας στις έννοιες με την ασφάλιση λιγότερο «ελκυστική» από την κατανάλωση. Αυτό ισχύει και για την ασφάλιση κατοικίας. Γιατί όμως είναι τόσο δύσκολο να καταλάβει κάποιος ότι το να ασφαλίσει το σπίτι του είναι σημαντικό; Τι σημαίνει ασφαλιστική συνείδηση και γιατί λέμε όλοι ότι οι κυβερνήσεις θα έπρεπε «να μεριμνήσουν» για την ανάπτυξη της ασφάλισης στη χώρα μας;

Δώρα Αποστολοπούλου

Δώρα Αποστολοπούλου

Είναι βέβαιο ότι αν η χώρα μας υπέφερε από συχνές εκδηλώσεις καταστροφικών κινδύνων, όπως πλημμύρες σαν αυτές της Κεντρικής Ευρώπης ή τυφώνες σαν αυτούς της Αμερικής, η ασφαλιστική παραγωγή ως ποσοστό του Ελληνικού ΑΕΠ θα ήταν πολύ μεγαλύτερη. Όσον αφορά στο σεισμό, παρά το γεγονός ότι είμαστε η πιο σεισμογενής χώρα της Ευρώπης – και αυτό μας στοιχίζει πολύ σε αντασφάλιστρα – μέχρι στιγμής οι υλικές ζημιές και οι απώλειες σε ανθρώπινες ζωές δεν είναι ευτυχώς τέτοιες, ώστε να μιλάμε για καταστροφές. Ομοίως, οι αστικές πυρκαγιές δεν είναι συνήθως καταστροφικές, λόγω της κατασκευής των κτιρίων στην Ελλάδα. Παρόλα αυτά, χρειάζεται μεγαλύτερη προσπάθεια στη διάδοση της ιδέας και στη χώρα μας ότι σημαίνει επένδυση στην εξωστρέφεια, η οποία μεταφράζεται σε δύο βασικές στρατηγικές: η πρώτη είναι να στρέψει η ασφαλιστική αγορά το πρόσωπό της προς τους πελάτες της δείχνοντας την πραγματική εικόνα της και υποστηρίζοντας την αξιοπιστία της και η δεύτερη είναι να τολμήσει να αλλάξει τα προϊόντα της έτσι ώστε οι πελάτες να κατανοούν τι αγοράζουν.

* Αν η χώρα μας υπέφερε από συχνές εκδηλώσεις καταστροφικών κινδύνων, όπως πλημμύρες σαν αυτές της Κεντρικής Ευρώπης ή τυφώνες σαν αυτούς της Αμερικής, η ασφαλιστική παραγωγή ως ποσοστό του Ελληνικού ΑΕΠ θα ήταν πολύ μεγαλύτερη. *

Εμείς στην Interamerican ακολουθούμε ακριβώς αυτή την κατεύθυνση, χτίζοντας σχέση εμπιστοσύνης με τον πελάτη. Κάνουμε βήματα μπροστά χωρίς να περιμένουμε τις κυβερνήσεις «να μεριμνήσουν» ή τους Έλληνες να «αποκτήσουν ασφαλιστική συνείδηση» επειδή κάποια δανειακή σύμβαση τους το επιβάλλει, ειδικότερα για την ασφάλιση κατοικίας. Βελτιώνουμε τα προϊόντα ασφάλισης περιουσίας συνεχώς προς το καλύτερο και επενδύουμε στην επικοινωνία για να τα κάνουμε γνωστά στο κοινό. Με τα προγράμματα Interamerican Home η Εταιρεία μας ιεραρχεί τους συνήθεις κινδύνους, παρέχει σαφείς καλύψεις, κατηγοριοποιεί τις απαιτήσεις καλύψεων παρέχοντας ασφαλιστική ευελιξία και προσιτό ασφάλιστρο, με παραμετρική, περισσότερο δίκαιη τιμολόγηση. Ακόμη, αποζημιώνει σε πρώτο κίνδυνο με βάση τα τετραγωνικά μέτρα και έχει απλοποιήσει ιδιαίτερα τις διαδικασίες έκδοσης συμβολαίου.

ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Βαθμολογία Αναγνωστών 0 Ψήφοι