Πρόσφατα Τεύχη

Δείτε με μία ματιά τα πιο πρόσφατα τεύχη από το Ασφαλιστικό Marketing

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Σεπτεμβρίου  2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2016Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουνίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαΐου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Απριλίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαρτίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Φεβρουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιανουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Δεκεμβρίου 2015 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ για να λαμβάνετε sneak peaks από τα νέα μας τεύχη αλλά και να μαθαίνετε πρώτοι  για τις προνομιακές μας εκπτώσεις.

[ninja-inline id=786]

Γιατί το Bancassurance ξαφνικά «ενοχλεί» την παραδοσιακή διαμεσολάβηση

Τα τραπεζικά ιδρύματα ήταν πάντα ένα δίκτυο διαμεσολάβησης μέσω του οποίου οι ασφαλιστικές εταιρείες διέθεταν συγκεκριμένα ασφαλιστικά προϊόντα – κυρίως συμβόλαια πυρός – σε όσους διατηρούσαν δανειακή σύμβαση με την τράπεζα για την κατοικία τους, το εξοχικό τους ή τις εγκαταστάσεις τους.

Ήταν μια πηγή νέας παραγωγής για την Ασφαλιστική Αγορά καθώς η ασφάλιση ήταν απαραίτητη για τη σύναψη των δανείων μεγαλώνοντας με αυτό τον τρόπο την Ασφαλιστική πίτα της αγοράς. Έξυπνο και αποδοτικό. Οι ασφαλιστικές εταιρείες ήθελαν να έχουν συνεργασία με μια τράπεζα ή τη μεσιτική της για να καρπώνονται τέτοιου είδους συμβόλαια και ενίοτε δημιουργούσαν από κοινού προωθητικές ενέργειες μέσω της τηλεόρασης ή άλλων μέσων ενημέρωσης προκειμένου να εκμεταλλευτούν το μεγάλο δίκτυο των τραπεζών αλλά και την αναγνωρισιμότητά τους ανά την Ελλάδα. Ήθελαν δηλαδή να δημιουργήσουν το λεγόμενο cross selling. Όμως οι τράπεζες το τελευταίο διάστημα που η κύρια δραστηριότητά τους – τα δάνεια – έχει σχεδόν μηδενιστεί, άρχισαν να ψάχνουν για εναλλακτικές πηγές εσόδων. Μια από αυτές – και μάλιστα πολύ επικερδής– ήταν η ασφαλιστική δραστηριότητα ως διαμεσολαβητές. Εκμεταλλευόμενες λοιπόν τον όγκο τους και το τεράστιο δίκτυό τους σε όλη την Ελλάδα και κυρίως την άγνοια του κόσμου σε θέματα ιδιωτικής ασφάλισης ξεχύθηκαν σε έναν μαραθώνιο, που κάποιες φορές αγγίζει τα όρια του αθέμιτου ανταγωνισμού, προκειμένου να συγκεντρώσουν μεγάλες παραγωγές άρα και μεγάλα κέρδη. Άνοιξαν την γκάμα των προϊόντων στα οποία δραστηριοποιoύνταν, έγιναν περισσότερο πιεστικές απέναντι στους δανειολήπτες αλλά και τους απλούς πελάτες τους και άρχισαν να πιστοποιούν κατά εκατοντάδες τους τραπεζικούς υπαλλήλους προκειμένου να έχουν το απαραίτητο πιστοποιητικό Α.

Αυτή τους η επιθετική στρατηγική φαίνεται πως εξόργισε τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές οι οποίοι είχαν παραδοσιακά μεγάλη δραστηριότητα σε κλάδους όπως το αυτοκίνητο με αποτέλεσμα να επέλθει η ρήξη. Οι τράπεζες σταμάτησαν απλώς να ασφαλίζουν ενυπόθηκα δάνεια και άρχισαν να ασφαλίζουν τα πάντα. Από αυτοκίνητα και κατοικίες μέχρι κινητά και την υγεία του κόσμου. Άλλες φορές θεμιτά και άλλες αθέμιτα μπήκαν εμβόλιμα σε κλάδους που παραδοσιακά δούλευαν οι ασφαλιστές και αυτό τους δυσαρέστησε.  Βέβαια το Bancassurance είναι ένα δίκτυο το οποίο λειτουργεί χρόνια στην Ελλάδα και φυσικά στην υπόλοιπη Ευρώπη. Σε άλλες χώρες έχει αποκτήσει μεγάλο μερίδιο αγοράς, όπως στη Γαλλία, ενώ σε άλλες όχι. Αυτό δείχνει ότι ο κόσμος και το περιβάλλον στο οποίο δραστηριοποιείται η αγορά είναι ο κριτής του κατά πόσο το συγκεκριμένο δίκτυο θα ευδοκιμήσει στη χώρα μας.

 

ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Βαθμολογία Αναγνωστών 0 Ψήφοι