Πρόσφατα Τεύχη

Δείτε με μία ματιά τα πιο πρόσφατα τεύχη από το Ασφαλιστικό Marketing

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Σεπτεμβρίου  2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2016Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουνίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαΐου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Απριλίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαρτίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Φεβρουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιανουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Δεκεμβρίου 2015 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ για να λαμβάνετε sneak peaks από τα νέα μας τεύχη αλλά και να μαθαίνετε πρώτοι  για τις προνομιακές μας εκπτώσεις.

seventeen + two =

3 − 1 =

Γιώργος Νικολάκος: «Το επάγγελμα του Ασφαλιστή είναι βίτσιο»

Ο Γιώργος Νικολάκος, μετά από δεκαετή θητεία στην Εθνική Ασφαλιστική, ίδρυσε μεταξύ άλλων το 1993 τη Μεσιτική FasmaGroup, η οποία σήμερα συνεργάζεται με Γραφεία σε όλη την Ελλάδα.

Πολυπράγμων, με πλούσια δραστηριότητα μέχρι σήμερα ως Σύμβουλος, Μάνατζερ, Εκπαιδευτής, Εισηγητής, Συνδικαλιστής, Θεσμικός Εκπρόσωπος, και βεβαίως Επιχειρηματίας, είναι στην προνομιακή θέση να έχει «δει» την Ασφαλιστική Αγορά από πολλές πλευρές και, όπως θα διαβάσετε παρακάτω, δεν μασάει τα λόγια του. Και παρότι ο ίδιος είναι «βετεράνος» στο χώρο, δηλώνει ότι «σε κανέναν νέο άνθρωπο», δεν θα σύστηνε να κάνει «το δυσκολότερο επάγγελμα στον κόσμο».

Πείτε μας λίγα λόγια για τη σταδιοδρομία σας, πώς ξεκινήσατε, από πού;

Ξεκίνησα το 1981 ως απλός ασφαλιστικός σύμβουλος, διαβάζοντας στην εφημερίδα μια αγγελία της Εθνικής Ασφαλιστικής, ψάχνοντας τότε να συμπληρώσω το εισόδημά μου. Το 1990 είχα ήδη δημιουργήσει το δικό μου Agency με τρία υποκαταστήματα στη Δυτική Αθήνα και τρία χρόνια μετά αφού διετέλεσα υψηλόβαθμο στέλεχος ομαδικών ασφαλίσεων δημιούργησα τη FasmaGroup. Αυτή τη στιγμή συνεργαζόμαστε με περίπου 40 Ασφαλιστικούς Συμβούλους και Πράκτορες σε όλη την Ελλάδα, ενώ εκτός από το κεντρικό ιδιόκτητο γραφείο μας στην Αθήνα, διατηρούμε και υποκατάστημα στο Βόλο.

Πόσο είναι το χαρτοφυλάκιό σας; Οι ακυρώσεις του είναι ελεγχόμενες; Αυξάνεται ή μειώνεται την τρέχουσα περίοδο; Τι πουλάτε συνήθως; Σε πόσο διάστημα συνήθως καταβάλετε τα ασφάλιστρα; Το χαρτοφυλάκιο είναι δικό σας ή «δέντρο»; Αν ισχύει το δεύτερο αναλαμβάνετε το ρίσκο της πίστωσης του πράκτορα;

Πόσο προσωπικό απασχολείτε, σε ποιον κλάδο ειδικεύεσθε, πόσο τοις εκατό των εργασιών είναι από την ειδίκευση;

Όπως σας ανέφερα πριν, αυτή τη στιγμή συνεργαζόμαστε με 40 περίπου Διαμεσολαβητές, που σχεδόν στο σύνολό τους, είναι στη FasmaGroup από τότε που ιδρύθηκε, δηλαδή περισσότερα από 15 χρόνια μαζί μας. Όλοι τους ακόμα και οι 4 διοικητικοί υπάλληλοι που έχουμε είναι εμπειρότατοι και πιστοποιημένοι. Ειδικευόμαστε στον Κλάδο Ζωής των ατομικών και ομαδικών ασφαλίσεων στην ασφάλιση των βιομηχανικών κινδύνων και σε εξειδικευμένες ασφαλίσεις. Επίσης, σε απευθείας συνεργασία με τους Lloyd’s προσφέρουμε κάλυψη επαγγελματικών αστικών ευθυνών όλων των επαγγελματιών ή κάποιων που έχουν ειδική επιστημονική κατάρτιση ή επιθυμούν την ασφάλισή τους με υψηλά κεφάλαια που δεν μπορεί να προσφέρει η ελληνική αγορά. Από το 2005, είμαστε ένας από τους πέντε-έξι συνολικά στην Ελλάδα, αντιπροσώπους της ΑΧΑ PPP Health Care, ανεξάρτητης εταιρείας του γνωστού Ομίλου, με έδρα το Λονδίνο. Η AXA PPP Healthcare όπως γνωρίζετε προσφέρει αξιόπιστα και με 100% ποσοστό κάλυψης εξόδων σύγχρονα, πρωτοποριακά νοσοκομειακά προγράμματα, παγκόσμιας κάλυψης που ξεπερνούν ακόμη και τις παροχές που προσφέρει η ελληνική αγορά.

Πώς βρίσκετε πελάτες; Σας αφαίρεσε αυτοκίνητα το Anytime;

Δουλεύουμε με τη λογική του Agency, δηλαδή χρησιμοποιούμε όλες τις γνωστές τεχνικές προσέγγισης πελατών, βάσεις δεδομένων, συστάσεις, door to door αλλά με πιο σύγχρονη μορφή, τηλέφωνα, καταλόγους κ.λπ., σε ατομικό και σε ομαδικό επίπεδο και σε συγκεκριμένα οικονομικά target group. Θεωρώ ότι το Anytime έχει τη θέση του στην αγορά ενώ η εταιρεία που το έφτιαξε ως προϊόν, είχε το νόμιμο δικαίωμα να το κάνει αναλαμβάνοντας και το ηθικό ρίσκο της έναντι του δικτύου της. Ως ένα βαθμό ναι, το Anytime έχει αφαιρέσει αυτοκίνητα, αλλά όχι σε σημαντικό ποσοστό, γιατί αφορά πελάτες που ψάχνουν να κερδίσουν λίγα ευρώ που είναι μεν αποδεκτό, αλλά όταν έρθει η ώρα της ζημιάς θα ψάχνουν πάλι εμάς για πληροφορίες. Τότε δεν ξέρω αν θα μπορούμε να τους βοηθήσουμε, αφού επιλέγοντας μόνο το χαμηλό κόστος, έκαναν την επιλογή τους χωρίς εμάς και επομένως μας απέκλεισαν από την προστιθέμενη αξία που τους προσφέρουμε ως διαμεσολαβητές. Υπάρχουν ασφαλώς αρκετά πακέτα που ανταγωνίζονται το Anytime από άποψη τιμής και καλύψεων και επιπλέον προσφέρουν και το service της φυσικής διαμεσολάβησής μας, κάτι που αυτό δεν προσφέρει, αφού είναι direct πώληση της ασφαλιστικής εταιρείας.

Πώς αντιμετωπίζετε το πρόβλημα των εισπράξεων;

Δεδομένης της δραματικής μείωσης των πιστωτικών ορίων, αν δεν εισπράξουμε σε 25 μέρες τα ασφάλιστρα, στέλνουμε τα συμβόλαια πίσω στις εταιρείες. Εξαιρούνται βεβαίως οι περιπτώσεις όπου μπορούμε να εφαρμόσουμε εναλλακτικές λύσεις, όπως πληρωμές μέσω πιστωτικής κάρτας ή μέσω τραπεζικών λογαριασμών, με δόσεις ή μεταφορά της ασφάλισης σε άλλη εταιρεία με λίγο ακριβότερο ασφάλιστρο. Για μας σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς προέχει η ρευστότητά μας και όχι η προμήθεια. Επειδή πλέον χρεωνόμαστε τα καθυστερημένα ασφάλιστρα, δεν θέλουμε να λάβουμε τις αρνητικές ακυρώσεις στους αλληλόχρεους λογαριασμούς μας καθυστερημένα, γιατί έτσι θα πάψουμε να έχουμε την απαραίτητη ρευστότητα να πληρώσουμε έγκαιρα όλες τις υποχρεώσεις μας.

Ποια είναι η σχέση σας με τους Συνεργάτες σας;

Επικοινωνούμε καθημερινά, ενώ κάθε μήνα κάνουμε ένα meeting μέσω Skype, όπου συζητείται η δραστηριότητα όλων των Συνεργατών, με βάση τα πληρωμένα Ασφάλιστρα και τις καταβληθείσες προμήθειες και όχι τις αιτήσεις που μπαίνουν. Επι αυτών κινείται στη συνέχεια και η καθημερινή ή μηνιαία στοχοθεσία. Στην ουσία οι Συνεργάτες είναι όλοι εκπαιδευμένοι και βάζουν μόνοι τους στόχους τους, ξέροντας καλά τη δουλειά τους αφού οι περισσότεροι ξεκίνησαν την καριέρα τους από ασφαλιστές ζωής. Είμαστε χρόνια όλοι μαζί και υπάρχει αμοιβαία εμπιστοσύνη. Εγώ προσωπικά ακολουθώ τους κανόνες του Μάνατζμεντ, αλλά από απόσταση χωρίς να πιέζω εμφανώς τους συνεργάτες μου. Δηλαδή παρακολουθώντας την εξέλιξη της παραγωγής συζητώ με τον κάθε συνεργάτη μου ξεχωριστά, δίνοντάς του χρόνο να διορθώσει μόνος την πορεία του μέσα από λογικά συμπεράσματα και πάντα με τη δική μου καθοδήγηση. Δεν είμαι αυταρχικός μάνατζερ ούτε συγκεντρωτικός στους υπαλλήλους ή τους συνεργάτες μου. Έχω αναπτύξει μια εποπτική και παραγωγική κουλτούρα ηγεσίας η οποία βασίζεται στη δημιουργία ομάδων αποφάσεων. Δηλαδή αποφασίζουμε όλοι μαζί για το μέλλον μας και τις συνεργασίες μας, όχι όμως με όλους τους Συνεργάτες, αλλά μόνο με τους Παραγωγικούς. Οι υπόλοιποι δεν συμμετέχουν στη λήψη των αποφάσεων χωρίς να σημαίνει ότι δεν ενημερώνονται για τις εξελίξεις του γραφείου. «Τουρίστες» Ασφαλιστικοί Σύμβουλοι όπως τους αποκαλώ εγώ, πάντα υπήρχαν και πάντα θα υπάρχουν. Περνάνε, δίνουν ένα ή δύο συμβόλαια τα πληρώνουν και φεύγουν. Εγώ τουλάχιστον, δεν έχω διώξει κανέναν, εκτός από αυτούς που αποδεδειγμένα είδα ότι δεν έβγαζαν ικανοποιητικό εισόδημα. Κατά καιρούς σε κάποιους από αυτούς που δεν καταφέρνουν να κερδίσουν αρκετά, τους συμβουλεύω να αλλάξουν επάγγελμα και πολλοί από αυτούς που το έκαναν ακόμα με ευγνωμονούν και έχουν γίνει και φανατικοί πελάτες μας. Άλλωστε οι προμήθειες είναι κλιμακωτές για όλους, ανάλογα με την παραγωγή τους χωρίς να έχει σημασία αν κάποιος είναι Ασφαλιστικός σύμβουλος, Πράκτορας ή Μεσίτης ή έχει λίγα ή πολλά χρόνια στο επάγγελμα.

Πώς βλέπετε το μέλλον της Διαμεσολάβησης; Την διείσδυση του Διαδικτύου και την απευθείας πώληση;

Όλα έχουν θέση στην αγορά. Παγκοσμίως η Ασφαλιστική Αγορά κινείται με διάφορα Δίκτυα και με όλους τους τρόπους. Κάποτε φοβόμασταν το Bancassurance. Δείτε σήμερα που έχει φτάσει και σε τι επίπεδο ακυρωσιμότητας . Όλοι οι μέθοδοι προώθησης πωλήσεων ασφαλιστικών προϊόντων κάνουν τον κύκλο τους. Ο πελάτης δεν μπορεί να συζητήσει και να πει τον πόνο του ούτε με το ηλεκτρονικό «κουτί», ούτε με τον τραπεζίτη, ούτε με τα σούπερ μάρκετ ή τις αλυσίδες ηλεκτρικών ειδών ή τους αντιπροσώπους αυτοκινήτων που διαθέτουν τυποποιημένα απρόσωπα ασφαλιστικά προϊόντα. Στο τέλος μένει πάντα ο επαγγελματίας διαμεσολαβητής, για να μαζέψει τους δυσαρεστημένους πελάτες των εναλλακτικών δικτύων, που βλέπουν τον ασφαλισμένο ως αριθμό και συμπλήρωμα αμοιβής και όχι ως οικογενειάρχη με προβλήματα και ανάγκες.

Φοβάστε την κρίση;

Όχι όσο είμαστε εκπαιδευμένοι και οργανωμένοι. Όμως τα επόμενα πέντε χρόνια, φοβάμαι ότι θα επιστρέψουμε στα επίπεδα του 1981, που πουλάγαμε ισόβιες και απλές θανάτου, νοσοκομειακά επιδόματα και ιατροφαρμακευτικά έξοδα ατυχημάτων. Όμως και τότε επιβιώναμε αξιοπρεπώς γιατί δουλεύαμε διπλά και τρίδιπλα σε μία αγορά παρθένα. Ξέρετε ότι στην κατοχή υπήρχαν 40 Ασφαλιστικές Εταιρείες και υπήρχαν και τότε πράκτορες ασφαλίσεων; Μπορεί να μειωθούν τα εισοδήματά μας, αλλά δεν θα πάψουν να υπάρχουν ασφαλίσεις και οι άνθρωποι δεν θα πάψουν να ασφαλίζονται αλλά απλώς θα μειωθεί η ασφαλιστική πίτα . Ότι υπάρχει κρίση είναι γεγονός αλλά στο τέλος θα επιβιώσουν μόνο οι επαγγελματίες και αυτοί που ξέρουν πολύ καλά τη δουλειά τους και την αγορά.

Ποιο θεωρείτε ότι είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζει αυτή τη στιγμή ο κλάδος;

Όχι όσο είμαστε εκπαιδευμένοι και οργανωμένοι. Όμως τα επόμενα πέντε χρόνια, φοβάμαι ότι θα επιστρέψουμε στα επίπεδα του 1981, που πουλάγαμε ισόβιες και απλές θανάτου, νοσοκομειακά επιδόματα και ιατροφαρμακευτικά έξοδα ατυχημάτων. Όμως και τότε επιβιώναμε αξιοπρεπώς γιατί δουλεύαμε διπλά και τρίδιπλα σε μία αγορά παρθένα. Ξέρετε ότι στην κατοχή υπήρχαν 40 Ασφαλιστικές Εταιρείες και υπήρχαν και τότε πράκτορες ασφαλίσεων; Μπορεί να μειωθούν τα εισοδήματά μας, αλλά δεν θα πάψουν να υπάρχουν ασφαλίσεις και οι άνθρωποι δεν θα πάψουν να ασφαλίζονται αλλά απλώς θα μειωθεί η ασφαλιστική πίτα . Ότι υπάρχει κρίση είναι γεγονός αλλά στο τέλος θα επιβιώσουν μόνο οι επαγγελματίες και αυτοί που ξέρουν πολύ καλά τη δουλειά τους και την αγορά.Η έλλειψη αξιοπιστίας, που εντάθηκε μετά την Ασπίδα σε συνδυασμό με την κρίση και την έλλειψη ρευστότητας. Θα πρέπει όλη η Αγορά να προσεγγίσει και πάλι τον κόσμο και να παλέψει ώστε να κερδίσει την εμπιστοσύνη του. Η υπόθεση της Ασπίδας «σερνόταν» επί δέκα χρόνια. Όλοι γνωρίζαμε το πρόβλημα, αλλά κανείς δεν έκανε τίποτα. Η Πολιτεία γνώριζε αλλά και η Εποπτεία και οι Ενώσεις και οι περισσότεροι επαγγελματίες διαμεσολαβητές. Όλοι ελπίζαμε ότι θα δοθεί λύση για το καλό της αγοράς αλλά η λύση δεν δόθηκε και η εταιρεία έκλεισε αφήνοντας 200.000 Ασφαλισμένους με τις οικογένειές τους στο δρόμο. Προσέξτε, δεν είναι μόνο 200.000 ασφαλισμένοι της Ασπίδας απογοητευμένοι από το θεσμό, αλλά είναι αυτοί μαζί με τον κύκλο τους, συγγενείς, φίλους, συναδέλφους, γνωστούς. Ένα εκατομμύριο κόσμος δεν πιστεύει πια στο θεσμό και αυτούς πρέπει να ξανακερδίσουμε και αυτούς θα τους κερδίσουμε αποδεικνύοντας καθημερινά την κοινωνική διάσταση της ιδιωτικής ασφάλισης και της αποζημίωσης που θα δοθεί όταν υπάρξει ανάγκη. Αυτό είναι το στοίχημα που πρέπει να κερδίσουμε όλοι μαζί. Και να μην αφήσουμε να ξαναδημιουργηθεί τέτοιο φαινόμενο, ούτε εμείς οι διαμεσολαβητές, ούτε οι ασφαλιστικές εταιρείες αλλά κυρίως η πολιτεία.

* Το επάγγελμα του Ασφαλιστή είναι από τα δυσκολότερα στον κόσμο. Είναι βίτσιο, είναι τέχνη, δεν είναι για να ζήσεις. Πρώτα το διαλέγεις γιατί σου αρέσει και μετά για να βγάλεις χρήματα. *

Τι συμβουλή θα δίνατε στους νεοεισερχόμενους;

Να ψάξουν να βρουν άλλο επάγγελμα γιατί το επάγγελμά μας δεν είναι καθόλου εύκολο. Αν δεν βρουν μπορούν να ξεκινήσουν ως part time αλλά με στόχους και σκληρή δουλειά για να δουν αν μπορούν να τα καταφέρουν, γιατί είναι πολλά και τα έξοδα για να εισέλθουν στο επάγγελμα. Δεν θα συνιστούσα σε κανένα νέο να γίνει Ασφαλιστής αν έχει κάτι άλλο να κάνει. Για να πετύχεις, χρειάζεται πείσμα και γερή εκπαίδευση. Είναι ένα από τα δυσκολότερα επαγγέλματα στον κόσμο. Χρειάζεται πολύ υπομονή, να περάσουν δυο τρία χρόνια τουλάχιστον πριν να δεις χρήματα στην τσέπη σου. Πρέπει να παλέψεις πολύ για να τα καταφέρεις. Εγώ εδώ και 33 χρόνια, δουλεύω 14 με 15 ώρες την ημέρα. Είναι μόνο για αυτούς που έχουν διάθεση να δουλέψουν, να εκπαιδευτούν, να παλέψουν. Οι επαγγελματίες παιδεύονται καθημερινά για να επιβιώσουν. Το αγαπώ το επάγγελμα, αλλά θεωρώ βίτσιο τη δουλειά του Ασφαλιστή. Μου το είχε πει και ο αείμνηστος Αλέξανδρος Ταμπουράς κάποτε: «Όποιος ασχολείται με τις Ασφάλειες είναι μάλλον βιτσιόζος». Το επάγγελμα του Ασφαλιστή είναι περίπου όπως η τέχνη για τους καλλιτέχνες που η ενασχόληση με αυτήν, δεν είναι σίγουρο ότι θα προσφέρει τα προς το ζην. Πρώτα από όλα το διαλέγεις γιατί σου αρέσει και μετά για να βγάλεις χρήματα. Όπως μου είχε πει επίσης κάποτε ένας διευθυντής πωλήσεων, πρέπει να εξασκηθείς ώστε να ακούς καθημερινά δέκα ΟΧΙ και ένα μόνο ΝΑΙ και αυτό το ΝΑΙ να το θεωρείς τεράστια επιτυχία χωρίς να σε απογοητεύουν τα δέκα ΟΧΙ.

Ποιο είναι το μεγαλύτερο προσόν για έναν «διαμεσολαβητή» των Ασφαλειών;

H επιμονή, η υπομονή, η σκληρή εκπαίδευση. Στην Ελλάδα δεν έχουμε καλή εκπαίδευση. Δεν υπάρχουν σωστοί εισηγητές και εξειδικευμένα κέντρα εκπαίδευσης. Αλλά ούτε και η διάθεση από πλευράς των Συμβούλων να μάθουν κάτι παραπάνω στο αντικείμενο. Νομίζουν ότι τα έμαθαν όλα μόλις βγάλουν κάποιες προμήθειες και πάρουν κάποιο βραβείο από την εταιρεία τους. Η ΤτΕ, με το νέο σύστημα Πιστοποίησης με τις πολλαπλές ερωτήσεις/απαντήσεις το μόνο που καταφέρνει, είναι να φτιάχνει Ασφαλιστές Παπαγάλους. Μαθαίνουν τις ερωτήσεις απ’ έξω, χωρίς να ξέρουν γιατί τις μαθαίνουν. Οι Σύμβουλοι που βγαίνουν να ασφαλίσουν με το σύστημα των πολλαπλών ερωτήσεων είναι επικίνδυνοι για τους Καταναλωτές. Ο Ασφαλιστής δεν πουλάει μανταλάκια και χαρτομάντιλα. Πρέπει να είναι συγκροτημένος, να γνωρίζει τους όρους των Συμβολαίων και τις ανάγκες των ασφαλισμένων καθώς και τις δικές του ευθύνες απέναντί τους. Αυτό δεν μπορεί να το πετύχει με το Πιστοποιητικό του «παπαγάλου» πρώτης βαθμίδας των πολλαπλών ερωτήσεων – απαντήσεων της ΤτΕ, αν δεν κάτσει και ένα χρόνο μαζί με κάποιους έμπειρους διαμεσολαβητές να μάθει σε βάθος το αντικείμενο.

Έχετε κάποιο μήνυμα προς την Πολιτεία σχετικά με τον κλάδο;

Θα πρότεινα στη ΔΕΙΑ να καθήσει να συζητήσει σοβαρά με τους Διαμεσολαβητές, να ακούσει τις απόψεις των φορέων και να μην εκδίδει φετφά (σ.σ. αυθαίρετα ισλαμικά διατάγματα που εκδίδουν οι Ιμάμηδες). Η Ασφαλιστική Αγορά δεν λειτουργεί με φιρμάνια της ΤτΕ προς τους Διαμεσολαβητές. Ωστόσο τώρα έτσι λειτουργεί. Η ΔΕΙΑ βγάζει αποφάσεις χωρίς να ξέρει για ποιο λόγο τις έχει βγάλει και χωρίς να τις έχει συζητήσει προηγουμένως με τους ενδιαφερόμενους. Για παράδειγμα, περιόρισε τα πιστωτικά όρια χωρίς να συζητήσει μαζί μας τη σταδιακή του εφαρμογή με αποτέλεσμα να έχουμε 1 εκατομμύριο ανασφάλιστα οχήματα λόγω του πολλαπλού οικονομικού στριμώγματος των πελατών. Το 1 εκατομμύριο ανασφάλιστα οχήματα λοιπόν οφείλεται ως ένα βαθμό και στα μέτρα της ΤτΕ δήθεν εν όψει του SolvencyII με την ανοχή των ασφαλιστικών εταιρειών που βολεύονταν και αυτές με τη μείωση των πιστωτικών ορίων. Οπότε τι θα κάνουμε τους ζημιωθέντες; Μήπως πρέπει να τους στέλνουμε στο Επικουρικό που έχει 800 εκατ. άνοιγμα και στη ΔΕΙΑ της ΤτΕ για να παίρνουν τα χρήματά τους; Θα καταλάβουμε κάποτε ότι κάποιες σημαντικές αποφάσεις οφείλουμε όλοι να τις συζητούμε σε βάθος, πριν δημιουργηθεί τσουνάμι που θα μας καταπιεί όλους;

Ποια ήταν η Νέα Παραγωγή σας την περασμένη χρονιά;

λειτουργεί. Η ΔΕΙΑ βγάζει αποφάσεις χωρίς να ξέρει για ποιο λόγο τις έχει βγάλει και χωρίς να τις έχει συζητήσει προηγουμένως με τους ενδιαφερόμενους. Για παράδειγμα, περιόρισε τα πιστωτικά όρια χωρίς να συζητήσει μαζί μας τη σταδιακή του εφαρμογή με αποτέλεσμα να έχουμε 1 εκατομμύριο ανασφάλιστα οχήματα λόγω του πολλαπλού οικονομικού στριμώγματος των πελατών. Το 1 εκατομμύριο ανασφάλιστα οχήματα λοιπόν οφείλεται ως ένα βαθμό και στα μέτρα της ΤτΕ δήθεν εν όψει του SolvencyII με την ανοχή των ασφαλιστικών εταιρειών που βολεύονταν και αυτές με τη μείωση των πιστωτικών ορίων. Οπότε τι θα κάνουμε τους ζημιωθέντες; Μήπως πρέπει να τους στέλνουμε στο Επικουρικό που έχει 800 εκατ. άνοιγμα και στη ΔΕΙΑ της ΤτΕ για να παίρνουν τα χρήματά τους; Θα καταλάβουμε κάποτε ότι κάποιες σημαντικές αποφάσεις οφείλουμε όλοι να τις συζητούμε σε βάθος, πριν δημιουργηθεί τσουνάμι που θα μας καταπιεί όλους;Την περασμένη χρονιά είχαμε όπως σας προαναφέραμε μείωση της τάξεως του 10% σε αριθμό ασφαλισμένων αυτοκινήτων και 12% στο σύνολο της παραγωγής, αλλά οι προμήθειές μας παρέμειναν σχεδόν σταθερές, γιατί κυνηγήσαμε νέα προϊόντα όπως αστικές και επαγγελματικές ευθύνες και οικονομικότερες ασφαλιστικές προσφορές σε νέους πελάτες που προσεγγίσαμε. Δηλαδή μειώθηκε η Παραγωγή αλλά τα έσοδα παρέμειναν τα ίδια ενώ αυξήθηκε ως ένα βαθμό και η ρευστότητά μας. Το υποκατάστημά μας στο Βόλο ιδρύθηκε το 2011, εν μέσω κρίσης, και τα πάει μια χαρά. Υπάρχει έδαφος μόνον γι’ αυτούς που έχουν όρεξη να δουλέψουν και να αναπτύξουν την Παραγωγή τους. Δυστυχώς δεν υπάρχει πλέον έδαφος για τους αργόσχολους και τους τεμπέληδες που τους καλώ να εγκαταλείψουν το επάγγελμα όσο είναι καιρός κάνοντας κάτι πιο χρήσιμο. Οι συγκεκριμένοι συνάδελφοι επιβάλλεται να αναθεωρήσουν εντελώς τον τρόπο δουλειάς τους, πιάνοντας και πάλι την τσαντούλα τους με στόχους ή για τους πιο σύγχρονους το laptop τους που εκτός από τις πασιέντζες ή το facebook πρέπει να μάθουν ότι έχει κι άλλες χρησιμότητες.

Γιώργος Νικολάκος - Bιογραφικό
Απόφοιτος του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, ο Γιώργος Νικολάκος ξεκίνησε την καριέρα του το 1981, ως Ασφαλιστικός Σύμβουλος στην Εθνική ΑΕΓΑ, όπου σταδιακά ως Agency Manager, δημιούργησε τρία γραφεία πωλήσεων.

Το 1991 ανέλαβε τη Διεύθυνση των Ομαδικών Ασφαλίσεων Ζωής στην Ευρωπαϊκή Πίστη και κατά την περίοδο 1992-1993 στην Schwiz Life. Το 1993 ίδρυσε την εταιρεία «Diamesos Πράκτορες Ασφαλίσεων» μαζί με ομάδα Πρακτόρων και το 1994 τη Μεσιτική «FasmaGroup», αναπτύσσοντας μέχρι σήμερα πρακτορεία ή υποκαταστήματα σε όλη την Ελλάδα.

Από το 2005 συνεργάζεται με μεσίτες των Lloyd’s σε εξειδικευμένες ασφαλίσεις επαγγελματικών αστικών ευθυνών, ενώ παράλληλα διατελεί αντιπρόσωπος των διεθνών νοσοκομειακών προγραμμάτων της ΑΧΑ PPP healthcare.

Την ίδια περίοδο ίδρυσε την εξειδικευμένη στους αεροπορικούς κινδύνους «Aviation Risk Services», δημιουργώντας χαρτοφυλάκιο στην αγορά των Lloyd’s 4.000.000€ απ’ όπου αποχώρησε το 2010. Από το 2007 είναι σημαντικός μέτοχος δύο Μεσιτικών Εταιρειών Ασφαλιστικών και Συμβουλευτικών υπηρεσιών στη Βουλγαρία.

Από το 2005 έως το 2010 διετέλεσε μέλος της «Τεχνικής Επιτροπής Εκπαίδευσης Διαμεσολαβούντων» του Υπουργείου Οικονομίας. Είναι μέλος του Δ.Σ. του ΣΕΜΑ και μέλος του ΣΕΣΑΕ. Το 2010 ήταν από τους βασικότερους εισηγητές της KPMG institute –Professional Training σε θέματα Εκπαίδευσης Στελεχών, Διαχείρισης Κινδύνου, Πιστοποίησης Συμβούλων και προσαρμογής στο Solvency II.

 

ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Βαθμολογία Αναγνωστών 1 Ψήφος