Πρόσφατα Τεύχη

Δείτε με μία ματιά τα πιο πρόσφατα τεύχη από το Ασφαλιστικό Marketing

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Σεπτεμβρίου  2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2016Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουνίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαΐου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Απριλίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαρτίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Φεβρουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιανουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Δεκεμβρίου 2015 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ για να λαμβάνετε sneak peaks από τα νέα μας τεύχη αλλά και να μαθαίνετε πρώτοι  για τις προνομιακές μας εκπτώσεις.

eleven + two =

4 − four =

Γιώργος Τάσσης: «Στις άλλες χώρες κάθε σπίτι, έχει τουλάχιστον ένα συμβόλαιο νομικής προστασίας»

Πώς προέκυψε η δραστηριοποίηση στο χώρο της ιδιωτικής ασφάλισης; Πόσα χρόνια είστε με την DAS Hellas;

Η ιδιωτική ασφάλιση ως κλάδος από πολύ νωρίς μου είχε κεντρίσει το ενδιαφέρον και ήταν συνειδητή επιλογή από την εποχή των σπουδών μου να ασχοληθώ με αυτόν. Γι’ αυτό εξάλλου και η κατάρτισή μου προσανατολίστηκε στον ασφαλιστικό τομέα. Να επισημάνω ότι, η δουλειά μου, από την πρώτη στιγμή που ξεκίνησα μου άρεσε, διότι πιστεύω πολύ στη σοβαρότητα του αντικειμένου της. Σήμερα συνεχίζει μετά από τόσα χρόνια να μου αρέσει επιβεβαιώνοντας ότι δεν έκανα λάθος  στον επαγγελματικό μου προσανατολισμό. Στον ασφαλιστικό χώρο έχω διανύσει δύο δεκαετίες όπου τα τελευταία 15 χρόνια στην DAS –Hellas.

Ποιo θεωρείτε ότι είναι το σημαντικότερο για τη σωστή εξυπηρέτηση του πελάτη;

Πώς κάνετε τους πελάτες σας να σας εμπιστευτούν; Οι σημαντικότερες παράμετροι είναι: καθαρότητα, διαφάνεια, ειλικρίνεια και ενημέρωση. Εμείς στην DAS – Hellas δίνουμε ιδιαίτερη σημασία στη σχέση με τον πελάτη, επενδύουμε στην επικοινωνία μαζί του και πιστεύουμε ότι αυτή πρέπει να είναι εύκολη, ευέλικτη και προσιτή. Ιδιαίτερη σημασία δίνουμε στην ταχύτητα διεκπεραίωσης της υπόθεσής του, την άμεση ενημέρωσή του σε ό,τι την αφορά και η συνεχής πληροφόρησή του για ότι τον ενδιαφέρει. Γι’ αυτό μας εμπιστεύονται οι πελάτες, επειδή η σχέση που έχουν με την εταιρεία στηρίζεται στη διαφάνεια και στην ειλικρίνεια, συνεπικουρούμενη από επαγγελματισμό και αποτελεσματικότητα.

* Χρειάζεται πίστη και όχι διεκπεραίωση η ασφαλιστική διαδικασία. *

Τι μέθοδο ακολουθείτε σχετικά με τη Στρατολόγηση; Μετά από τόσα χρόνια εμπειρίας, ποιο θα λέγατε ότι είναι το σημαντικότερο κριτήριο για την πρόσληψη, ή μη, ενός νέου Συνεργάτη;

Για την DΑS – Hellas η συνεχής, επιτυχημένη, και ανταποδοτική για τους πελάτες παρουσία της στην Ελλάδα, εδώ και 41 χρόνια ως ηγέτιδα εταιρεία του κλάδου Νομικής Προστασίας, αποτελεί εχέγγυο για τα όσα προσφέρει. Στο πλαίσιο αυτό η εταιρεία έχει υψηλή αναγνωρισιμότητα, κάτι το οποίο «εισπράττει» μέσα από τη συνεχή προσέλευση νέων συνεργατών με κατά κανόνα δική τους πρωτοβουλία. Έρχονται σε εμάς επαγγελματίες που γνωρίζουν τις αρχές μας, τις βάσεις συνεργασίας και τα όσα ως εταιρεία πιστεύουμε και τηρούμε. Εμείς από την πλευρά μας έχουμε σαν έργο να τους μεταλαμπαδεύσουμε τη βαθιά γνώση που έχουμε γύρω από τη Νομική Προστασία. Όταν οι συνεργάτες μας καταλάβουν την αξία και την αναγκαιότητα των προϊόντων μας τότε γίνονται φανατικοί υποστηρικτές μας. Χρειάζεται πίστη και όχι διεκπεραίωση η ασφαλιστική διαδικασία. Εμείς βέβαια δεν σταματάμε εδώ. Συνεχίζουμε να είμαστε δίπλα τους να τους στηρίζουμε και να τους υποστηρίζουμε.

Οι καλοί πωλητές πιστεύετε ότι «γεννιούνται» ή «γίνονται»; Πόσο εύκολο ή δύσκολο είναι να καθοδηγεί κανείς ανθρώπους; Με τι τρόπο διεκδικείτε την αφοσίωσή τους;

Θεωρώ ως δυναμική διαδικασία αυτήν της εκπαίδευσης και πιστεύω πολύ σε αυτήν. Οι καλοί πωλητές εκτιμώ πως στην πλειονότητά τους «γίνονται» μέσα από μία αδιάκοπη, και μακρόχρονη διαδικασία επιμόρφωσης, ενημέρωσης, μάθησης, και φυσικά  – εφαρμογής στην πράξη – των όσων θεωρητικά αποκτούν. Εκεί στην καθημερινότητα, εντοπίζονται οι τυχόν δυσκολίες, αδυναμίες, ελλείψεις. Αυτά μας οδηγούν στο να γίνουμε καλύτεροι. Μας οδηγούν στην πληρέστερη κατάρτιση. Πάντως, δεν θεωρώ εύκολο να προσανατολίζεις και να καθοδηγείς ανθρώπους και κυρίως να διεκδικείς την αφοσίωσή τους και τη συστράτευσή τους σε έναν κοινό στόχο. Αυτό για εμάς στην DAS – Hellas είναι πρόκληση. Προσπαθούμε σκληρά, το καταφέρνουμε αλλά δεν σταματάμε εκεί. Προσπαθούμε διαρκώς για το καλύτερο. Πάντα έχουμε ως αρχή τη συνέπεια μεταξύ αυτών που υποσχόμαστε και αυτών που τελικά πράττουμε.

Τι είναι αυτό που απολαμβάνετε περισσότερο από όλα στη δουλειά σας;

Όπως σας είπα ήδη, υπηρετώ τη DAS – Hellas εδώ και 15 χρόνια. Πιστεύω στη Νομική Προστασία, πιστεύω στην DAS – Hellas, πιστεύω στη νέα Διοικητική της Ομάδα. Είμαστε μια ομάδα με όραμα, με φιλοδοξίες και κοινό στόχο την απόλυτη ικανοποίηση του πελάτη. Μου αρέσει να βλέπω ανθρώπους ικανοποιημένους. Με ευχαριστεί όταν οι πελάτες μας επιβεβαιώνουν την επιλογή τους. Απολαμβάνω και τη χαρά της επικοινωνίας με τους συνεργάτες μας στις περιπτώσεις που βλέπω ότι αυτοί διαπιστώνουν πως η ενασχόλησή τους με τον κλάδο Νομικής Προστασίας ήταν μια σωστή και αναγκαία επιλογή για τους πελάτες τους. Βέβαια υπάρχουν και άλλα καθημερινά που δίνουν ικανοποίηση και σχετίζονται με αυτό που σας είπα νωρίτερα το ότι η ασφαλιστική εργασία είναι μια ζωντανή διαδικασία που όσοι ασχολούνται θα πρέπει να τους αρέσει.

Ποιο είναι το σημαντικότερο για να λειτουργεί αρμονικά και παραγωγικά μια ομάδα;

Εδώ μπορώ να σας απαντήσω πολύ εύκολα. Θα σας πω απλά τα χαρακτηριστικά της δικής μας ομάδας. Υπάρχει εμπιστοσύνη μεταξύ όλων, σύμπνοια, κοινός στόχος και όραμα, αλληλοϋποστήριξη και ομαδικό πνεύμα αλλά ταυτόχρονα και υψηλή κατάρτιση. Όλα αυτά που συντελούν στο να λειτουργεί αρμονικά η ομάδα αντανακλώνται και στην παραγωγικότητά της.

Φοβάστε την κρίση; Κατά πόσο έχει επηρεάσει την πορεία των εργασιών σας;

τάσσης, das

Γιώργος Τάσσης, Διευθυντής Πωλήσεων Das Hellas

Δεν τίθεται θέμα φόβου στα όσα περιλαμβάνει η κρίση αλλά θέμα διαχείρισης αυτών και σαφώς το πώς θα προσπεραστούν στο βαθμό που αποτελούν εμπόδιο στην εξέλιξη της κοινωνίας, της οικονομίας, της επιχειρηματικότητας. Μην ξεχνάμε ότι η κρίση μπορεί να θεωρηθεί ως αφορμή για να επαναπροσδιορίσουν όλοι τις ανάγκες τους, να θέσουν προτεραιότητες και κυρίως να αντιληφθούν τον τόσο σημαντικό τομέα της ασφάλισης. Να κατανοήσουν ακόμα περισσότεροι ότι πρόκειται για ένα καθοριστικό «προϊόν», «συμβόλαιο», «υπηρεσία», όλα μαζί και καθένα χωριστά, που δεν πρέπει και πρωτίστως η νομική προστασία, να λείπει από κανένα. Σήμερα μπορεί ο καθένας να εντοπίσει τις ανάγκες του και εμείς ως εταιρεία να του δώσουμε τη λύση. Ήδη η DAS – Hellas θεωρώντας όλο και περισσότερο ότι θα αρχίσουν να ζητούν οι πελάτες έχει σπεύσει να δημιουργήσει προϊόντα Νομικής Προστασίας που θα μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες, όπως αυτές έχουν διαμορφωθεί δίνοντας επίσης ιδιαίτερο βάρος και στη χαμηλή κοστολόγησή τους.  Αναφορικά τώρα με την πορεία των εργασιών μας, είναι σίγουρο ότι αυτή μας έχει επηρεάσει στο βαθμό που έχει αγγίξει όλη την αγορά. Ωστόσο υπάρχει ένα πολύ αισιόδοξο στοιχείο που αποκαλύπτεται σταδιακά: οι συνεργάτες μας παλιοί και νέοι που είδαν τη Νομική Προστασία σαν μία ευκαιρία ανάπτυξης μέσα στην κρίση παρουσιάζουν ιδιαίτερη αύξηση του χαρτοφυλακίου τους. Αυτό δείχνει ότι όποιος στηριχθεί είτε επαγγελματικά είτε ως αποδέκτης συμβολαίου με τη νομική προστασία έχει μόνο να απολαμβάνει οφέλη.

Πώς βλέπετε το μέλλον των πωλήσεων με τη διείσδυση του Διαδικτύου και την απευθείας πώληση;

Οι απευθείας πωλήσεις μέσω διαδικτύου είναι ένα σχετικά νέο κανάλι διανομής για την πώληση ασφαλιστικών προϊόντων και δεν έχει ακόμη αξιολογηθεί με αξιόπιστο τρόπο η αποτελεσματικότητά του. Χρειάζεται χρόνος και μεγάλη στατιστική παρακολούθηση για να εξαχθούν συμπεράσματα. Σίγουρα στο μέλλον θα κερδίσει ένα μετρήσιμο μερίδιο στην αγορά. Εκτιμώ όμως ότι δεν προσφέρεται για την πώληση όλων των ασφαλιστικών προϊόντων, γιατί δεν μπορεί να υποκαταστήσει τον επαγγελματία ασφαλιστικό διαμεσολαβητή. Σε κάθε περίπτωση σήμερα «δοκιμάζεται», φέρνει καρπούς, κερδίζει την εκτίμηση κάποιων, και το παρατηρεί όλη η αγορά. Είναι καινούργια «τάση» με ό,τι σημαίνει αυτό.

Πόσο διαδεδομένη θα λέγατε ότι είναι η έννοια της επαγγελματικής νομικής προστασίας στη συνείδηση του Έλληνα;

Υπάρχει ακόμα δρόμος να διανυθεί. Και αυτό είναι που εμείς θέλουμε να επιτύχουμε. Να κάνουμε γνωστή σε κάθε επιχείρηση, σε κάθε νοικοκυριό, σε κάθε πολίτη την χρησιμότητα της Νομικής Προστασίας. Θέλουμε να κάνουμε γνωστό ότι στις άλλες χώρες κάθε εταιρεία, κάθε σπίτι, έχει τουλάχιστον ένα συμβόλαιο νομικής προστασίας. Το πρώτο βήμα λοιπόν που καλούμαστε να κάνουμε σήμερα είναι να διαδοθεί η νομική προστασία. Μέσω συνεργατών, αλλά και άλλων πρακτικών και μεθόδων που δεν θα ήθελα να σας αναφέρω αναλυτικά για ευνόητους λόγους προχωράμε προς αυτή την κατεύθυνση. Πάντως, όσοι γνωρίσουν τη νομική προστασία και την DAS γίνονται πελάτες μας, ευχαριστημένοι και «αναμεταδότες» της σημασίας και των ωφελειών της νομικής προστασίας.

Η DAS είναι πολυεθνική επωνυμία και έχει θυγατρικές σε 18 χώρες. Ποιο θα λέγατε ότι είναι το ιδιαίτερο «ελληνικό» χαρακτηριστικό της DAS – Hellas;

Είμαστε σταθεροί στις αξίες του Group που είναι επαγγελματισμός, υπευθυνότητα, διαφάνεια, συνέπεια, γι’ αυτό και έχουμε μια σταθερά επιτυχημένη πορεία στα 42 χρόνια μας στην Ελλάδα. Σε όλα αυτά τα χρόνια προστέθηκε το «Ελληνικό φιλότιμο». Για εμάς η διαδικασία δεν σταματάει εκεί που τελειώνουν οι υποχρεώσεις μας αλλά εκεί που επιτυγχάνεται η ικανοποίηση του πελάτη.

Το μότο της DAS Hellas είναι το «Βρείτε το Δίκιο σας». Πόσο εύκολα μπορεί κανείς «να βρει το δίκιο του» στη σύγχρονη Ελλάδα;

Το θέμα είναι να μπορεί σαν το διεκδικήσεις και να έχεις κάποιον κοντά σου να σε κατευθύνει και να σε υποστηρίξει όταν χρειαστεί να το διεκδικήσεις. Αυτό κάνουμε με επιτυχία, σοβαρότητα και αποτελεσματικότητα στην DAS. Είναι πολύ δαπανηρό, και χρονοβόρο να ασχοληθεί ο οποιοσδήποτε με την υπεράσπιση του δίκιου του. Αυτό είναι και η αιτία που στην Ελλάδα το διεκδικούμε μόνο για πολύ σοβαρά πράγματα ή γι’ αυτά που ο καθένας θεωρεί σοβαρά, αφήνοντας μια σειρά άλλων στην τύχη τους. Είναι ελληνικό φαινόμενο να διπλοπληρώνουμε  ή να υποκείμεθα σε οικονομικές επιβαρύνσεις για να αποφύγουμε να ασχοληθούμε με τη νομική οδό. Η DAS προσφέρει τη λύση, στηρίζει με τεχνογνωσία, και σίγουρα δίνει στον πελάτης της την απόλυτη αίσθηση της σιγουριάς, ότι δεν έχει να φοβηθεί τίποτα όταν χρειαστεί νομική υποστήριξη.

 

ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Βαθμολογία Αναγνωστών 0 Ψήφοι