Πρόσφατα Τεύχη

Δείτε με μία ματιά τα πιο πρόσφατα τεύχη από το Ασφαλιστικό Marketing

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Σεπτεμβρίου  2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2016Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουνίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαΐου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Απριλίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαρτίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Φεβρουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιανουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Δεκεμβρίου 2015 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ για να λαμβάνετε sneak peaks από τα νέα μας τεύχη αλλά και να μαθαίνετε πρώτοι  για τις προνομιακές μας εκπτώσεις.

[ninja-inline id=786]

* Του Κωνσταντίνος Δημητρουλάκης, Διευθύνων Σύμβουλος Saint-Gobain Autover Hellas S.A.

Η κάλυψη της ασφάλισης της θραύσης κρυστάλλων αποτελεί σήμερα μια συμπληρωματική αλλά βασική κάλυψη για τον ασφαλισμένο, καθώς έχει τη δυνατότητα χρήσης της κάλυψης αυτής σε περίπτωση ζημιάς.  Η αντικατάσταση ή επισκευή του σπασμένου κρυστάλλου πραγματοποιείται χωρίς άλλες διαδικασίες και χωρίς οικονομική επιβάρυνση του ασφαλισμένου.

Εάν κοιτάξουμε μερικά χρόνια πίσω, θα διαπιστώσουμε ότι στην Ελλάδα, η εμφάνιση της κάλυψης «θραύσης κρυστάλλων» έγινε αισθητή στα συμβόλαια των αυτοκινήτων περίπου το 2000.  Παλαιότερα, ένα σπασμένο κρύσταλλο αυτοκινήτου έπρεπε να αντιμετωπιστεί σαν οποιαδήποτε άλλη ζημιά στο αυτοκίνητο. Ο ιδιοκτήτης θα αποκαθιστούσε τη ζημιά και θα επιβαρυνόταν με το κόστος της. Η είσοδος των ασφαλιστικών εταιρειών στον τομέα της θραύσης κρυστάλλων σήμανε μια απότομη στροφή της συγκεκριμένης αγοράς. Τα γραφεία των ασφαλιστικών εταιρειών γέμισαν με δηλώσεις θραύσης κρυστάλλων.

Ήταν φυσικό λοιπόν οι ασφαλιστικές εταιρείες να αναζητήσουν συνεργάτες ώστε να μειώσουν το κόστος της αντικατάστασης, αλλά παράλληλα να μπορούν να ελέγξουν και την εγκυρότητα των περιστατικών. Έτσι λοιπόν δημιουργήθηκαν δίκτυα εξυπηρέτησης θραύσης κρυστάλλων, παρόμοια με αυτά της οδικής βοήθειας που χρησιμοποιούν οι ασφαλιστικές εταιρείες τα τελευταία χρόνια.

Ποια είναι λοιπόν τα συστατικά ενός αξιόπιστου δικτύου στο οποίο μπορούν να βασιστούν οι ασφαλιστικές εταιρείες;

Εγγυημένης ποιότητας προϊόντα, τεχνογνωσία και αξιόπιστοι σταθμοί τοποθέτησης, άμεση και άρτια εξυπηρέτηση, επικοινωνία και υποστήριξη. Είναι σημαντικό να κατανοήσει κανείς πως όταν μία εταιρεία εμπιστεύεται τον πελάτη της σ’ έναν συνεργάτη, ο τρόπος με τον οποίο θα εξυπηρετηθεί ο πελάτης από το συνεργάτη έχει άμεσο αντίκτυπο στη σχέση του πελάτη με την αρχική εταιρεία.

* Εγγυημένη ποιότητα, τεχνογνωσία και αξιόπιστοι σταθμοί τοποθέτησης. *

Η Glassdrive® είναι μια πανευρωπαϊκή αλυσίδα σταθμών αντικατάστασης και επισκευής κρυστάλλων αυτοκινήτου. Ανήκει στη Saint-Gobain Autover και βασική φιλοσοφία της είναι να επαναφέρει το όχημα στην αρχική του κατάσταση χρησιμοποιώντας μόνο γνήσια ανταλλακτικά. Πρώτιστος στόχος μας είναι να παρέχουμε τη μέγιστη δυνατή ασφάλεια των επιβατών. Η ποιότητα είναι άλλωστε και το σήμα κατατεθέν του βασικού προμηθευτή της Glassdrive®,  της Saint-Gobain Sekurit, του μεγαλύτερου παραγωγού κρυστάλλων αυτοκινήτου στον κόσμο και επίσημου προμηθευτή των αυτοκινητοβιομηχανιών.

Τα συγκριτικά μας πλεονεκτήματα είναι πολλά. Καταρχήν τοποθετούμε μόνο γνήσια ανταλλακτικά τα οποία συνοδεύονται από πιστοποιητικό γνησιότητας. Το δίκτυό μας απαρτίζεται από επαγγελματίες εξειδικευμένους τεχνίτες και γι’ αυτό έχουμε επιλέξει να αναπτυσσόμαστε με τη μέθοδο της δικαιόχρησης (franchise). Εγγυόμαστε για το αποτέλεσμα της εργασίας τους με εγγύηση εργασίας εφ’ όρου ζωής, ενώ παράλληλα προσφέρουμε εγγύηση προϊόντος με δικαίωμα άμεσης αντικατάστασης σε περίπτωση αποδεδειγμένου κατασκευαστικού ελαττώματος. Διαθέτουμε το μεγαλύτερο δίκτυο σταθμών επισκευής και αντικατάστασης κρυστάλλων στην Ελλάδα με 45 επίσημους σταθμούς, 15 κινητές μονάδες και πάνω από 90 συνεργάτες και συνεργαζόμαστε με όλες σχεδόν τις ασφαλιστικές εταιρείες αναλαμβάνοντας τη γραφειοκρατική διαδικασία για λογαριασμό των πελατών τους. Θεωρώ όμως ότι βασικότερο πλεονέκτημά μας είναι η προτεραιότητα που δίνουμε στην ασφάλεια των επιβατών.

Το μυστικό της επιτυχίας της Glassdrive® είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με την επιχειρηματική της φιλοσοφία. Γνωρίζουμε καλά ότι προτεραιότητα έχουν οι άνθρωποι: οι άνθρωποι που εργάζονται στην Glassdrive® και οι άνθρωποι που χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες μας.

Ως πάροχος υπηρεσιών, θέλουμε να επιλύουμε τα προβλήματα των κρυστάλλων του αυτοκινήτου του πελάτη μας επαναφέροντας το όχημα στην αρχική του κατάσταση και κάνοντάς το και πάλι ασφαλές. Κι αυτό μπορούμε να το εγγυηθούμε, καθώς η Glassdrive® χρησιμοποιεί Γνήσια Ανταλλακτικά και κατάλληλα εργαλεία. Αλλά η εργασία δεν μπορεί να διεξαχθεί μόνο με ποιοτικά εργαλεία: οι άνθρωποι είναι εκείνοι που κάνουν τη διαφορά στην Glassdrive®. Οι τεχνικοί μας είναι γεμάτοι ενθουσιασμό και οι δεξιότητές τους είναι άριστες.

Σε όλες τις δραστηριότητές μας εστιάζουμε πάντοτε στην ασφάλεια, την αξιοπιστία, την ικανοποίηση του πελάτη, την εξυπηρέτηση και την άριστη ποιότητα.

Οι πελάτες μας, δικαιούνται να έχουν την καλύτερη εξυπηρέτηση και το καλύτερο κρύσταλλο στην πιο ανταγωνιστική τιμή. Η αγορά έχει αλλάξει. Προϊόντα αμφίβολης ποιότητας και μηδενικών προδιαγραφών όπως και καταστήματα χωρίς πρόσωπο στην αγορά δεν έχουν μέλλον. Ειδικά όταν πλέον το γνήσιο είναι συνάμα και ανταγωνιστικό.