Πρόσφατα Τεύχη

Δείτε με μία ματιά τα πιο πρόσφατα τεύχη από το Ασφαλιστικό Marketing

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Σεπτεμβρίου  2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2016Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουνίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαΐου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Απριλίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαρτίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Φεβρουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιανουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Δεκεμβρίου 2015 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ για να λαμβάνετε sneak peaks από τα νέα μας τεύχη αλλά και να μαθαίνετε πρώτοι  για τις προνομιακές μας εκπτώσεις.

four + 20 =

ten + 2 =

H AIG συμφωνεί να πουλήσει τη μονάδα στην Ιαπωνία στον όμιλο FWD

Η AIG συμφώνησε να πουλήσει τη μονάδα ασφάλισης ζωής AIG Fuji Ασφαλιστική Εταιρεία Ζωής, Ltd (AFLI) στην FWD Group.

«Όπως και οι άλλες αποφάσεις που έχουμε λάβει, η πώληση της AIG Fuji κινείται στη λογική του να εστιάσουμε καλύτερα στις γεωγραφικές περιοχές που έχουμε επιλέξει και τους τομείς όπου έχουμε κρίσιμο μέγεθος αλλά και την τεχνογνωσία να παρέχουμε τεράστια αξία στους πελάτες μας», αναφέρει εκπρόσωπος της Εταιρείας. Η συναλλαγή αυτή δεν επηρεάζει την εκτεταμένη δραστηριότητα ασφάλισης κατά ζημιών της AIG στην Ιαπωνία.

Η AIG θα συνεχίσει να επικεντρώνεται στην αγορά ακινήτων και ατυχημάτων (P&C) στην αγορά της Ιαπωνίας, μέσω των τοπικών θυγατρικών της Fuji Fire & Marine, Ltd., την εταιρεία AIU Insurance, Ltd. και την American Home Assurance Company, Ltd. Οι εταιρείες αυτές παρέχουν ασφάλιση και υπηρεσίες. Μετά την ολοκλήρωση της συμφωνίας, ο Όμιλος FWD θα διατηρήσει τις υπάρχουσες συμφωνίες διανομής ασφάλισης ζωής της AFLI με την AIG Japan. Τα ασφαλιστήρια συμβόλαια που είναι σε ισχύ, δεν θα επηρεαστούν από την αναμενόμενη μεταβίβαση της κυριότητας.

 

ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Βαθμολογία Αναγνωστών 0 Ψήφοι
0%