Πρόσφατα Τεύχη

Δείτε με μία ματιά τα πιο πρόσφατα τεύχη από το Ασφαλιστικό Marketing

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Σεπτεμβρίου  2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2016Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουνίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαΐου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Απριλίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαρτίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Φεβρουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιανουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Δεκεμβρίου 2015 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ για να λαμβάνετε sneak peaks από τα νέα μας τεύχη αλλά και να μαθαίνετε πρώτοι  για τις προνομιακές μας εκπτώσεις.

19 − nine =

15 − twelve =

* Του Φώντα Λιαπάκη, Γενικού Διευθυντή IT & Services Ομίλου INTERAMERICAN

Αναγνωρίζοντας εγκαίρως το σημαντικό ρόλο της τεχνολογίας, η Interamerican έχει ξεκινήσει ένα στρατηγικό πλάνο τεχνολογικού εκσυγχρονισμού, με στόχο την digital εξυπηρέτηση του πελάτη και του συνεργάτη.

Η Εταιρεία έχει προχωρήσει με μεγάλα βήματα μετάβασης στην ψηφιακή εποχή, δημιουργώντας συγκριτικό πλεονέκτημα με την υιοθέτηση σύγχρονων project management τεχνικών, την επιλογή νέων προηγμένων development standards, την απλοποίηση διαδικασιών και προϊόντων. Αφετηρία αποτέλεσε το back-of f ice, με την αντικατάσταση των σημαντικότερων legacy συστημάτων με νέα μοντέρνα συστήματα βασισμένα σε SOA (service oriented αρχιτεκτονική) και στόχο την ανάπτυξη μοναδικών «e-υπηρεσιών» για τους πελάτες και τους συνεργάτες της Εταιρείας, που να τη διαφοροποιούν από τον ανταγωνισμό.

H Interamerican σήμερα διαθέτει στους συνεργάτες της μοναδικές υπηρεσίες μέσω του «e- Of f ice». Mε τη χρήση ενός κινητού τηλεφώνου, ενός tablet ή laptop και με μια σύνδεση internet μπορεί κάθε συνεργάτης να κάνει τα πάντα από οπουδήποτε βρίσκεται, κερδίζοντας χρόνο και μειώνοντας τα διαχειριστικά του έξοδα. Δεν υπάρχει σήμερα άλλη εταιρεία στην αγορά που να παρέχει στο συνεργάτη της τη δυνατότητα να διαχειριστεί συνολικά και κατά περίπτωση το χαρτοφυλάκιό του, τους πελάτες του, τις προμήθειές του, τις ανανεώσεις του, τα έγγραφά του ηλεκτρονικά.

Παράλληλα, παρέχεται η δυνατότητα σε κάθε συνεργάτη να εκδίδει online real time συμβόλαιο σε όλους τους

Φώντας Λιαπάκης

Φώντας Λιαπάκης

κλάδους ασφάλισης όπως αυτοκινήτου, πυρός, αστικής ευθύνης, οδικής βοήθειας, ταξιδιωτικής βοήθειας. Aκόμη και στους κ λάδους ζωής και υγείας, στους οποίους παραδοσιακά απαιτείται underwriting, η Interamerican είναι μια από τις ελάχιστες ασφαλιστικές επιχειρήσεις στην Ευρώπη που έχει αναπτύξει και διαθέτει στο συνεργάτη ένα πρωτοποριακό σύστημα ηλεκτρονικού underwriting, το “Genius”, επιτυγχάνοντας να εκδίδονται σε ποσοστό 75% τα συμβόλαια χωρίς να απαιτείται καμία επαφή με τους underwriters και το back office της Εταιρείας. Για αυτόν το λόγο άλλωστε ο δείκτης ικανοποίησης των συνεργαζομένων πρακτόρων, σύμφωνα με έρευνα που διενεργήθηκε πρόσφατα, ανέδειξε την Interamerican σε επίπεδο υπηρεσιών και τεχνολογίας ως πρώτη επιλογή τους.

Στο χώρο των διαδικτυακών πωλήσεων, εξάλλου όλοι αναγνωρίζουν την Αnytime ως μια από τις πιο καινοτόμες και τεχνολογικά προηγμένες υπηρεσίες που έχουν αναπτυχθεί για το σύγχρονο πελάτη. Η Αnytime συνεχώς αναβαθμίζεται με μοντέρνες τεχνολογίες, όπως personalization, a/b testing κ.ά., αλλά δεν είναι η μόνη υπηρεσία. Η Interamerican, έχοντας σταθερά στο κέντρο του ενδιαφέροντός της τον πελάτη, ξεκίνησε και ολοκ ληρώνει μια σειρά από στρατηγικά έργα που οδηγούν στο λεγόμενο «360-degree customer view», δηλαδή στα συστήματα εκείνα που δίνουν τη δυνατότητα να γνωρίζει η Εταιρεία στο όλον τη σχέση της με τον πελάτη, συνεπώς και την αξία του.

* Το τεχνολογικό επίπεδο της εταιρείας είναι τόσο υψηλό, ώστε καλείται πλέον να διαδραματίσει έναν ιδιαίτερο ρόλο και σε επίπεδο ομίλου, εξάγοντας γνώση και τεχνολογία και στις υπόλοιπες θυγατρικές της μητρικής Achmea σε όλη την Ευρώπη. *

Η αρχή έγινε με την υλοποίηση ενός από τα μεγαλύτερα MDM (Master Data Management) projects στην Ευρώπη, με στόχο τον καθορισμό και τη μοναδικότητα του πελάτη. Έτσι, η Εταιρεία απέκτησε ένα επιπλέον πλεονέκτημα όσον αφορά στη συμμόρφωσή της με το νέο αυστηρό ευρωπαϊκό πλαίσιο της οδηγίας Solvency II που θα τεθεί σε πλήρη εφαρμογή από  1/1/2016. Στη συνέχεια, ολοκληρώθηκε η εγκατάσταση μιας από τις πιο σύγχρονες τεχνολογικά CRM πλατφόρμες και η εφαρμογή προηγμένων marketing τεχνικών σχετικά με cross up selling campaigns και την επιβράβευση των πιστών πελατών (loyalty schemes). Καθώς ολοκ ληρώνεται μέχρι το τέλος του 2014 το Enterprise data ware house, θα δώσει τη δυνατότητα της εφαρμογής προηγμένων τεχνικών σχετικά με Fraud detection, βελτίωσης της διατηρησιμότητας (retention) κ.ά. Επίσης, η αξιοποίηση των δεδομένων αποτελεί μια από τις προτεραιότητες της Εταιρείας. Προς αυτή την κατεύθυνση, στις αρχές του έτους η Interamerican προχώρησε σε στρατηγική, πολυσήμαντη συνεργασία με το Πανεπιστήμιο της Πάτρας με στόχο την από κοινού ανάπτυξη ιδεών και εφαρμογών στο χώρο των big data.

Συμπερασματικά, η Interamerican στοχεύει να γίνει ο απόλυτος «digital insurer» στην Ευρώπη μέχρι το 2020 και για το λόγο αυτόν συνεχίζει να επενδύει στην τεχνολογία, διαθέτοντας κατά μέσο όρο πάνω από 5 εκατ. ευρώ ετησίως. Σήμερα, το τεχνολογικό επίπεδο της εταιρείας είναι τόσο υψηλό, ώστε καλείται πλέον να διαδραματίσει έναν ιδιαίτερο ρόλο και σε επίπεδο ομίλου, εξάγοντας γνώση και τεχνολογία και στις υπόλοιπες θυγατρικές της μητρικής Achmea σε όλη την Ευρώπη.