Πρόσφατα Τεύχη

Δείτε με μία ματιά τα πιο πρόσφατα τεύχη από το Ασφαλιστικό Marketing

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Σεπτεμβρίου  2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2016Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουνίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαΐου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Απριλίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαρτίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Φεβρουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιανουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Δεκεμβρίου 2015 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ για να λαμβάνετε sneak peaks από τα νέα μας τεύχη αλλά και να μαθαίνετε πρώτοι  για τις προνομιακές μας εκπτώσεις.

[ninja-inline id=786]

H Πολιτεία θα πρέπει να μιλήσει τη γλώσσα της αλήθειας

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,pinterest,google,print,mail" counters=1 style="icon" template="jumbo-retina" fixedwidth="yes" fixedwidth_px="115" point_type="simple"]

Oι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές ερχόμαστε όλο και περισσότερο τα τελευταία χρόνια αντιμέτωποι με τον προβληματισμό των συμπολιτών μας για το συνταξιοδοτικό πρόβλημα και τις προοπτικές λύσης του.

Σήμερα, παρά ποτέ, ο κάθε Έλληνας αναγνωρίζει ότι η σύνταξη που θα λάβει από τον κρατικό του Φορέα δεν θα μπορεί να τον υποστηρίξει για όλα τα συντάξιμα χρόνια προσφέροντάς του ένα ικανοποιητικό επίπεδο ζωής.

Γιατί όμως συμβαίνει αυτό; Και θα υπάρξει τελικά λύση; Έχουν γραφτεί τόσα πολλά, ιδίως τα τελευταία χρόνια, αλλά ζώντας καθημερινά μέσα από την επικοινωνία με τους συνανθρώπους μας, αντιλαμβανόμαστε ότι, καταρχήν υπάρχουν ακόμα κάποια δεδομένα που δεν έχουν επικοινωνηθεί με σαφήνεια στο μεγαλύτερο κομμάτι της Κοινωνίας. Πρώτα από όλα η έννοια του 1ου πυλώνα ασφάλισης, όπως αυτή αντιμετωπίζεται πάνω από 20 χρόνια στα πλαίσια της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Δεν είναι αντιληπτό, στο εύρος που θα ήταν αναγκαίο, ότι ο 1ος πυλώνας μπορεί να στηριχτεί κυρίαρχα στην αλληλεγγύη των γενεών. Μπορεί να στηριχτεί δηλαδή, στην ισορροπία ανάμεσα στις εισφορές των εργαζομένων και τις απολαβές των συνταξιούχων κάθε χρονική στιγμή. Τα όποια στοιχεία ανταποδοτικότητας μπορεί να περιλαμβάνει, δηλαδή το κατά πόσο τα έτη ασφάλισης και το ύψος των εισφορών θα επηρεάσουν το ύψος της σύνταξης, δεν μπορεί να είναι ιδιαίτερα σημαντικά και σε καμία περίπτωση δεν μπορεί μέσω του 1ου πυλώνα να προσδοκούμε αξιοπρεπή σύνταξη.

Δεν έχει γίνει συνείδηση στην κοινωνία – και προφανώς οι κυβερνώντες και οι έχοντες δημόσιο λόγο φέρουν σίγουρα βάρος ευθύνης σε αυτό – ότι για να υπάρξει ουσιαστικό συμπλήρωμα σύνταξης θα πρέπει να υποστηρίζεται από μία σημαντικού ύψους αποταμίευση σε σχέση με το ετήσιο εισόδημα ενός ανθρώπου. Επίσης, η αποταμίευση αυτή θα πρεπει να ξεκινά όσο γίνεται σε μικρότερη ηλικία ώστε ο χρόνος να λειτουργήσει υποστηρικτικά του τελικού στόχου. Η επιλογή της συμπλήρωσης της σύνταξης  με ανταποδοτικούς όρους μέσα από τον 2ο πυλώνα, που εμφανίζεται ως προαιρετικός σήμερα στην ελληνική πραγματικότητα, αλλά και μέσα από τον 3ο πυλώνα που είναι προαιρετικός, δηλαδή τα ιδιωτικά ασφαλιστήρια συμβόλαια, μπορούν να συνεισφέρουν καθοριστικά στα χρόνια της συνταξιοδότησης.

Είναι σίγουρο ότι δεν έχουμε καταφέρει επαρκώς να βοηθήσουμε τους καταναλωτές να αντιληφθούν ότι η δημιουργία ενός κουμπαρά, ο οποίος θα αντέχει να τροφοδοτεί την ποιότητα ζωής μας για περίπου 17 χρόνια κατά τη διάρκεια της συνταξιοδότησης (τόσο είναι το προσδόκιμο ζωής σήμερα των ανθρώπων σε ηλικία 67 ετών), απαιτεί σοβαρό και μακροχρόνιο σχεδιασμό, αυστηρότητα στην τήρηση του σχεδιασμού και φυσικά ευέλικτους και αποδοτικούς μηχανισμούς επένδυσης. Σε αυτό το σημείο άλλωστε επιβεβαιώνεται και η τεράστια σημασία του επαγγελματία ασφαλιστικού διαμεσολαβητή ως συμβούλου στο συνταξιοδοτικό σχεδιασμό του κάθε ανθρώπου.

Η πολιτεία με τη σειρά της θα πρέπει να τολμήσει να μιλήσει τη γλώσσα της αλήθειας αλλά και να αντιμετωπίσει το συνταξιοδοτικό πρόβλημα της Ελλάδος με τόλμη αλλά και κοινωνική ευαισθησία. Ο σχεδιασμός της ασφαλιστικής μεταρρύθμισης με κοινωνικό πρόσημο αλλά και τομές και συγκρούσεις στα κακώς κείμενα που ακόμα αντέχουν από την μία, και τα γενναία κίνητρα μακροχρόνιας διακράτησης ασφαλιστηρίων συμβολαίων από την άλλη, αποτελούν μονόδρομο για την επίλυση του προβλήματος.

Από τη μεριά της η Βιομηχανία μας οφείλει να πάρει ακόμα περισσότερες πρωτοβουλίες για τη σωστή ενημέρωση της κοινωνίας και ιδιαίτερα των νέων ανθρώπων ώστε να δημιουργεί τις συνθήκες ανάπτυξης της συνείδησης για μακροχρόνιες αποταμιεύσεις και ταυτόχρονα να εξασφαλίσει τη σωστή και υπεύθυνη ενημέρωση των ασφαλισμένων για την ορθή χρήση των ασφαλιστηρίων συμβολαίων που καλύπτουν τη συγκεκριμένη ανάγκη.

 

 

ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Βαθμολογία Αναγνωστών 0 Ψήφοι