Πρόσφατα Τεύχη

Δείτε με μία ματιά τα πιο πρόσφατα τεύχη από το Ασφαλιστικό Marketing

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Σεπτεμβρίου  2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2016Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουνίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαΐου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Απριλίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαρτίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Φεβρουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιανουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Δεκεμβρίου 2015 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ για να λαμβάνετε sneak peaks από τα νέα μας τεύχη αλλά και να μαθαίνετε πρώτοι  για τις προνομιακές μας εκπτώσεις.

[ninja-inline id=786]

Henri de Castries: Ακροβασία στο χρόνο

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,pinterest,google,print,mail" counters=1 style="icon" template="jumbo-retina" fixedwidth="yes" fixedwidth_px="115" point_type="simple"]

Πώς διαχειρίζεται το χρόνο του ένας τόσο σημαντικός άνθρωπος, που διευθύνει μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες –παγκοσμίως– του ασφαλιστικού κλάδου;

Άνθρωπος των δύο κόσμων, ο Henri de Castries, δείχνει πώς μπορεί κάποιος να είναι ριζωμένος στην παλιά ευρωπαϊκή παράδοση, με τους ευλαβικά τηρούμενους χρόνους ανάμεσα στην εργασία και στην προσωπική ζωή, ενώ ταυτόχρονα να αγκαλιάζει τις σύγχρονες πραγματικότητες της οικονομικής παγκοσμιοποίησης.

O Henri Rene Marie Augustin de la Croix de Castries, με ένδοξη προγονική ιστορία, φοίτησε στο École Nationale d’Administration (ENA), το σχολείο της Γαλλίας για τη δημόσια διοίκηση, που αναφέρεται στο βιογραφικό αρκετών από τους πολιτικούς της χώρας. Η καριέρα του στις δημόσιες υπηρεσίες ξεκίνησε ως μέλος μιας εσωτερικής ομάδας λογιστικού ελέγχου στο Υπουργείο Οικονομικών. Υπηρέτησε στο τμήμα του Γαλλικού Υπουργείου Οικονομικών, όπου παρακολουθούνται οι εταιρείες που αντιμετωπίζουν οικονομικές δυσκολίες, και έφτασε μέχρι την εποπτεία του εθνικού ισοζυγίου πληρωμών, τομέας από όπου προήλθαν αρκετές μεγάλες ιδιωτικοποιήσεις.

Στη Γαλλία υπάρχει μια φήμη, ότι το 2007, ο Henri de Castries κλήθηκε να συμμετάσχει στην κυβέρνηση ως υπουργός Οικονομικών της Γαλλίας αλλά αυτά είναι φήμες. Το γεγονός είναι πως τον κέρδισε η Ασφαλιστική Βιομηχανία και πρέπει να είμαστε ευγνώμονες για αυτό. Άνθρωπος της δράσης, ακούραστος και μεθοδικός, βρήκε το επαγγελματικό του σπίτι μετά από μια τυχαία συνάντηση το 1989 με τον Claude Bebear, Διευθύνοντα Σύμβουλο, τότε, της γαλλικής ασφαλιστικής AXA.

Κανείς στον επαγγελματικό κόσμο δεν γεννιέται «Βασιλιάς», στέφεται πάντοτε ο καλύτερος. Έτσι και ο de Castries άρχισε την καριέρα του στην κεντρική οικονομική διεύθυνση, ενώ το 1991, διορίστηκε γενικός γραμματέας, αρμόδιος για αναδιαρθρώσεις και συγχωνεύσεις (ενσωμάτωση της Compagnie du Midi). Υπηρέτησε ως Γενικός Διευθυντής το 1993, ως υπεύθυνος για τη Βόρεια Αμερική και το Ηνωμένο Βασίλειο το 1994, και υπεύθυνος της συγχώνευσης της Union des Union des assurances de Paris (UAP) το 1996.

Αναγνωρίζοντας τη θέλησή του και την ποιότητα της δουλειάς του, ο de Castries, τοποθετήθηκε στη θέση του Προέδρου του Διοικητικού Συμβουλίου της ΑΧΑ το 2000. Ενώ μετά από τροποποίηση της δομής εταιρικής διακυβέρνησης, τον Απρίλιο του 2010, ανέλαβε ως Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της μεγάλης Ασφαλιστικής Επιχείρησης, θέση που κατέχει και θα κατέχει μέχρι την προαναγγελθείσα παραίτηση του, την 1η Σεπτεμβρίου 2016.

* Εάν δεν έχετε μια σωστή ισορροπία εργασίας / ζωής κανείς δεν μπορεί να επιβιώσει σε αυτές τις θέσεις εργασίας. *

Ο de Castries εργάστηκε σκληρά για την ανασύσταση της επιχείρησης, περιορίζοντας το κόστος, εφαρμόζοντας στην παραγωγή πιο καινοτόμα προϊόντα και ενισχύοντας το δίκτυο διανομής.

Η AXA κατάφερε με αυτό τον τρόπο, να διπλασιάσει σχεδόν τα λειτουργικά κέρδη της, ακόμη και κατά τη διάρκεια της ύφεσης, όταν οι περισσότεροι από τους αντιπάλους της είχαν σημαντικές απώλειες. Εάν ο CEO της ΑΧΑ έχει μια παθιασμένη πολιτική πεποίθηση, αυτή ήταν και είναι πως η Γαλλία πρέπει να αγκαλιάσει την παγκοσμιοποίηση. Πιστός στα λόγια του, υπό την καθοδήγησή του, η AXA, έκανε πράξη ακριβώς αυτό.

Το 2015 τα ακαθάριστα έσοδα της Εταιρείας προέρχονταν από τη Γαλλία (27%), από τις Ηνωμένες Πολιτείες (23%), το Ηνωμένο Βασίλειο (1%), την Ιαπωνία (7%), τη Γερμανία (11%), την Ελβετία (12%), το Βέλγιο (3%), τη Λατινική Αμερική (10%), από διάφορες μικρότερες περιφέρειες (6%), από Ασία (5%) –εκτός Ιαπωνίας– Κεντρική & Ανατολική Ευρώπη (1%).

Iδού τι λέει ο ίδιος ο de Castries, σε συνέντευξη που παραχώρησε το 2015 στη Hec United με τίτλο: «Ένας Άνδρας με Όραμα».

Χρησιμοποιώντας όρους που ίσως απηχούν την ευγενή κληρονομιά του, ο de Castries, παραδέχεται ότι η διαχείριση μιας επιχείρησης με περίπου 240.000 εργαζόμενους όλων των εργασιακών σχέσεων, διασκορπισμένους σε όλο τον κόσμο, είναι μια πρόκληση.

Καταρχήν, καμία ημέρα δεν είναι ίδια… Εκτός από τις Δευτέρες! Κάθε Δευτέρα, όπως αναφέρει στη συνέντευξή του, η επιτροπή διαχείρισης έχει συνάντηση μαζί του. Οχτώ άτομα, κάθονται μαζί για δύο έως και έξι ώρες και συζητούν όλες τις δραστηριότητες, σε έναν πολύ ανοικτό διάλογο, όπου κυριαρχεί η αμοιβαία εμπιστοσύνη. «Μπορεί στο τέλος της ημέρας να είστε το αφεντικό» , λέει χαρακτηριστικά, «να είστε αυτός που θα λάβει την τελική απόφαση, αλλά θα πρέπει να βασίζεστε στις συμβουλές της ομάδας σας». Ο προγραμματισμός, αφορά τα πάντα γύρω του. Την εταιρεία, τους συνεργάτες του, τις ατέλειωτες ώρες των συναντήσεων, αλλά και τον προσωπικό του χρόνο.

Το μισό εργασιακό του χρόνο, τον περνά στο εξωτερικό για να επισκεφθεί τις ομάδες, τους πελάτες και τις τοπικές μονάδες, ενώ στο χρόνο που βρίσκεται στην αγαπημένη του πόλη, στο Παρίσι, απολαμβάνει την ομορφιά του Musée du Louvre, της Notre Dame, περπατώντας με τη γυναίκα του στους δρόμους της πόλης, την οποία λατρεύει. Όπως λέει και ο ίδιος: «Εάν δεν υπάρχει μια σωστή ισορροπία εργασίας / ζωής κανείς δεν μπορεί να επιβιώσει σε αυτές τις θέσεις εργασίας» .

Μια ισορροπία στο χρόνο, που τον βοήθησε να οδηγήσει την ΑΧΑ όσο ψηλότερα γίνεται. Την ΑΧΑ, που τον αγκάλιασε και την αγκάλιασε σφιχτά επί 27 ολόκληρα χρόνια. Με τα 18 από αυτά στο τιμόνι της, να την οδηγεί από επιτυχία σε επιτυχία. Ο ίδιος, θεωρεί ιδανικό το γεγονός ότι έχει συνεργαστεί με σπουδαίους ανθρώπους σε μια μεγάλη επιχείρηση, που κάνει εξαιρετικά πράγματα. Τόσο για τους πελάτες, όσο και για την κοινωνία γενικότερα. Félicitations, Monsieur de Castries, en collaboration avec nos salutations…

 

ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Βαθμολογία Αναγνωστών 0 Ψήφοι