Πρόσφατα Τεύχη

Δείτε με μία ματιά τα πιο πρόσφατα τεύχη από το Ασφαλιστικό Marketing

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Σεπτεμβρίου  2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2016Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουνίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαΐου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Απριλίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαρτίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Φεβρουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιανουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Δεκεμβρίου 2015 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ για να λαμβάνετε sneak peaks από τα νέα μας τεύχη αλλά και να μαθαίνετε πρώτοι  για τις προνομιακές μας εκπτώσεις.

[ninja-inline id=786]

Η διαρκής αγωνία… ΤΗΣ ΦΕΡΕΓΓΥΟΤΗΤΑΣ

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,pinterest,google,print,mail" counters=1 style="icon" template="jumbo-retina" fixedwidth="yes" fixedwidth_px="115" point_type="simple"]

Πόσο κρατάει σε χρόνο και σε ποιο ποσοστό – ύψος– είναι ασφαλής ο δείκτης φερεγγυότητας; Το μείζον αυτό ερώτημα απασχολεί την ασφα- λιστική αγορά που για πρώτη χρονιά πέρασε το σχετικό τεστ της Solvency II.

Οι εταιρείες σύμφωνα με τις καταστάσεις που δημοσίευσαν, απέδειξαν, ότι πράγματι έχουν φερέγγυα εικόνα στα οικονο- μικά τους.

Άρα συνεχίζουν χωρίς πρόβλημα; Βεβαίως ναι, αλλά υπό προ- ϋποθέσεις ότι θα συνεχίσουν να παρουσιάζουν την ίδια οικο- νομική εικόνα καθώς η Οδηγία ήρθε για να «μείνει»… Πράγματι η προσπάθεια των εταιρειών δεν σταματά εδώ. Η μέριμνά τους, η καθημερινή τους ενασχόληση, η μακροπρόθε- σμη στόχευσή τους οφείλουν να περνούν μέσα από τη σκοπιά της ΦΕΡΕΓΓΥΟΤΗΤΑΣ.

Σήμερα, πράγματι όλες πέρασαν τον πήχη. Μέσα από συνερ- γασία με τη ΔΕΙΑ, με πολλή προσπάθεια από τα στελέχη τους, με τη συμβουλή ειδικών, μπόρεσαν η καθεμιά εταιρεία με τη δική της προσέγγιση να εμφανίσει υψηλό δείκτη φερεγγυότη- τας. Όμως δεν ήταν για όλες και για όλους ίδιος ο «δείκτης». Υπάρχουν περιπτώσεις κοντά στη βάση και άλλες που απέ- χουν αρκετά. Άρα δεν είναι όλες οι εταιρείες στην ίδια γραμμή. Κάποιες έχουν μεγαλύτερη έννοια να μην πέσουν κάτω από τη βάση ενώ κάποιες άλλες γνωρίζουν ότι απέχουν τόσο ώστε ακόμα και λάθη να γίνουν, και αστοχίες, και απρόβλεπτα και κίνδυνοι να ανακύψουν έχουν «μαξιλάρι» ανοχής.

Συνεπώς ήδη από την πρώτη κιόλας «ημέρα» της Solvency δια- πιστώνουμε την ύπαρξη «ταχυτήτων». Ένα στοιχείο διάκρισης που με το πέρασμα του χρόνου μπορεί να εξελιχθεί απρόβλεπτα. Για αυτό και οι ασφαλιστικές οφείλουν να δουν με άλλη ματιά το μέλλον τους. Να δώσουν βάρος στην περαιτέρω βελτίωση των οικονομικών τους και να απεξαρτηθούν από όλους εκεί- νους τους παράγοντες που πιθανόν του χρόνου, ή του παρα- χρόνου, μπορούν να προκαλέσουν ζημιές.

Το «παιχνίδι» με την έννοια της προσοχής και της πολυπλο- κότητας, δεν είναι εύκολο. Μάζεψε πολλούς ενδιαφερόμενους αλλά στη διαδρομή ως γνωστόν κάποιοι αναχωρούν…

Όμως αυτό δεν επιτρέπεται σε μια αγορά σοβαρή. Οι εταιρεί- ες καλούνται σήμερα να δώσουν μεγαλύτερη βαρύτητα στην επόμενη χρονιά δεδομένων και των δυσκολιών που υπάρχουν. Όπως είπαμε η πρώτη φορά ήταν αναμενόμενο ότι θα πετύχει. Υπήρξε αρωγή από την εποπτεία και συνέπεια από τις εταιρεί- ες – όλες. Οι επόμενες φορές αποδεικνύουν τη διατηρησιμό- τητα, την εμπέδωση των υποχρεώσεων και απαιτούν και τις ανάλογες κινήσεις. Ας μην ξεχνιόμαστε λοιπόν!

Υ.Γ.: Μην ξεχνάμε ότι η είσοδος μεγάλων εταιρειών –πολυε- θνικών και διεθνών επενδυτών στην αγορά ασφάλισης της Ελ- λάδος– βρίσκεται σε εξέλιξη. Αυτό ανεβάζει τα στάνταρ. Όμως εντείνει και τον ανταγωνισμό. Οι «άλλες» –και είναι πολλές– εταιρείες της ελληνικής αγοράς έχουν μια σημαντική ευκαι- ρία σε αυτό το περιβάλλον που διαμορφώνεται: μπορούν να έχουν μια θέση περίοπτη. Μπορούν να ανέβουν υψηλότερα και να σταθούν ανάμεσα σε μεγάλους παίκτες. Και αυτό θα εί- ναι η επιτυχία της ελληνικής αγοράς. Καλή συνέχεια.

ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Βαθμολογία Αναγνωστών 0 Ψήφοι