Πρόσφατα Τεύχη

Δείτε με μία ματιά τα πιο πρόσφατα τεύχη από το Ασφαλιστικό Marketing

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Σεπτεμβρίου  2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2016Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουνίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαΐου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Απριλίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαρτίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Φεβρουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιανουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Δεκεμβρίου 2015 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ για να λαμβάνετε sneak peaks από τα νέα μας τεύχη αλλά και να μαθαίνετε πρώτοι  για τις προνομιακές μας εκπτώσεις.

5 × 2 =

three × three =

Οι Δημόσιες Σχέσεις στον Ασφαλιστικό Κλάδο Ασφαλιστική δικλείδα ή Νέα Εποχή;

Οι Δημόσιες Σχέσεις ως στρατηγική επικοινωνίας απευθύνονται πάνω απ’ όλα στον Άνθρωπο, που αποτελεί Λογικό και Κοινωνικό Ον. Αυτό και μόνο αρκεί για να δημιουργήσει ένα σαφή διαχωρισμό με τη Διαφήμιση που στοχεύει στον homo economus. Στις Δημόσιες Σχέσεις έχουμε να κάνουμε με τον homo rationalist.

Στόχος των ανθρώπων της επικοινωνίας και των δημοσίων σχέσεων είναι η γνωστοποίηση, η ανάπτυξη, η εγκαθίδρυση και η διατήρηση καλών σχέσεων μεταξύ εταιρείας, επιχείρησης, οργανισμού και κοινού. Η έννοια «καλές σχέσεις» συμπεριλαμβάνει και άλλες έννοιες – αξίες όπως της ηθικής, της εμπιστοσύνης, της αμοιβαιότητας.

Οι Ασφαλιστικές Εταιρείες όπως άλλωστε και κάθε άλλη Εταιρεία Παροχής Υπηρεσιών απευθύνονται στον Άνθρωπο που δεν σκέφτεται μόνο λογικά αλλά ταυτόχρονα αισθάνεται, ονειρεύεται, σχεδιάζει, πραγματοποιεί και φοβάται ή απλώς λαμβάνει τα μέτρα του για το καλύτερο ή και για το χειρότερο μέλλον.

Ένα μέλλον, που σε εποχές κρίσης και συνεχόμενης αμφιβολίας τα πάντα μπαίνουν στο μικροσκόπιο και επανεξετάζονται από τον καταναλωτή ή τον χρήστη μιας υπηρεσίας. Στο χώρο των Ασφαλιστικών Εταιρειών έχουμε να διαπραγματευτούμε με έννοιες θεωρητικές μεν ιδιαίτερα ουσιαστικές δε.

Η ζωή, ο μόχθος, το δημιούργημα, το αίσθημα της ασφάλειας αποτελούν περιοχές που δύσκολα κατακτιούνται και προφυλάσσονται.

* Η διαφήμιση είναι δυνατό να προκαλέσει τη ζήτηση, σε καμία περίπτωση όμως δεν είναι εφικτό να χτίσει σχέσεις μακροχρόνιας εμπιστοσύνης με το κοινό. *

Η διαφήμιση είναι δυνατό να προκαλέσει τη ζήτηση, σε καμία περίπτωση όμως δεν είναι εφικτό να χτίσει σχέσεις μακροχρόνιας εμπιστοσύνης με το κοινό.

Στον ασφαλιστικό κλάδο εκείνο που έχει ύψιστη σημασία είναι η δημιουργία σχέσης και γι’ αυτό εξάλλου χρησιμοποιούνται κατά κόρον οι προσωπικές παρουσιάσεις – προσωπικές πωλήσεις από έμπειρα και ικανά στελέχη της αγοράς. Ωστόσο και εδώ έχουμε να κάνουμε με ενέργειες marketing, που όσο ηθικά και να πραγματοποιούνται έχουν ως απώτερο στόχο το κέρδος.

Οι Δημόσιες Σχέσεις οφείλουν να λειτουργούν ακέραια – όχι αποκομμένα – για το συμφέρον της ίδιας της Επιχείρησης. Πόσο μάλλον σε υπηρεσίες που αφορούν την Ασφάλεια.

Ασφάλειες Ζωής, Ασφάλειες Παιδιών, Συνταξιοδοτικά Προγράμματα, Οδικές Ασφάλειες, Ασφάλειες Νοσηλείας, Ασφάλειες Πυρός, Ασφάλειες Κλοπής… Αν το καλοσκεφτούμε όλες οι εκφάνσεις της Ζωής μας ασφαλίζονται. Στην πιο κατάλληλη ασφαλιστική εταιρεία; Στην καλύτερη ασφαλιστική εταιρεία; Στην πιο οικονομική ασφαλιστική εταιρεία; Τυχαία; Ή στην ασφαλιστική εταιρεία που μας ενέπνευσε με εμπιστοσύνη και σιγουριά.

Πού νιώσαμε ότι δεν αποτελέσαμε ένα ακόμα συμβόλαιο –ανάμεσα σε πολλά άλλα–  αλλά μια ξεχωριστή οντότητα με ξεχωριστές ανησυχίες, προβληματισμούς, όνειρα, κατορθώματα, παρελθόν, παρόν και μέλλον. Οι Ασφαλιστικές Εταιρείες καλούνται τη δεδομένη χρονική στιγμή, περισσότερο από ποτέ, να επικεντρωθούν στην ανάπτυξη ηθικών τακτικών πωλήσεων, επικοινωνίας, διαφήμισης και δημοσίων σχέσεων με απώτερο στόχο όχι το κέρδος αλλά τον ίδιο τον πελάτη.

Οι έρευνες ικανοποίησης των πελατών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες της Ασφαλιστικής Εταιρείας, η ανακάλυψη των πραγματικών αιτίων που ένας δυσαρεστημένος πελάτης εμπιστεύτηκε άλλη Ασφαλιστική Εταιρεία, η ύπαρξη τηλεφωνικής γραμμής παραπόνων αποτελούν ένα πρώτο βήμα για τη δημιουργία σχέσης με τον πελάτη.
Το ζητούμενο είναι ο λόγος και πιο συγκεκριμένα ο διάλογος που δημιουργεί μια δημοκρατική σχέση.

Σε ένα δεύτερο επίπεδο, η ουσιαστική ανάπτυξη πρακτικών Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης με στόχο τον Άνθρωπο, το Περιβάλλον και εν τέλει την ίδια τη ζωή, αποτελεί έναν επιπλέον τρόπο οι Ασφαλιστικές Εταιρείες να αποδείξουν την εταιρική τους φιλοσοφία και κουλτούρα σε συνδυασμό με την οικονομική και επιχειρηματική τους ανάπτυξη.

*Ο Νικόλας Τσιλιβαράκος κατέχει τη θέση του Communication Director στην People Communication Art (Δημόσιες Σχέσεις – Επικοινωνία).

 

ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Βαθμολογία Αναγνωστών 0 Ψήφοι