Πρόσφατα Τεύχη

Δείτε με μία ματιά τα πιο πρόσφατα τεύχη από το Ασφαλιστικό Marketing

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Σεπτεμβρίου  2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2016Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουνίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαΐου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Απριλίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαρτίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Φεβρουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιανουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Δεκεμβρίου 2015 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ για να λαμβάνετε sneak peaks από τα νέα μας τεύχη αλλά και να μαθαίνετε πρώτοι  για τις προνομιακές μας εκπτώσεις.

4 × three =

7 + fourteen =

Η επιτυχία στις γυναίκες πληρώνεται ακριβά!

Η συνέπεια στο στόχο φέρνει τη νίκη αλλά φέρνει και το τίμημα.

Παρόλο που οι κοινωνίες ενθαρρύνουν την ισοτιμία ανάμεσα στα δύο φύλα στο γάμο, πίσω από τη βιτρίνα και τις κλειστές πόρτες πολλών σύγχρονων ζευγαριών, ο παραδοσιακός τρόπος κατανομής των ευθυνών, των υποχρεώσεων και των εργασιών του σπιτιού, ακόμα καλά κρατεί, με ή χωρίς προσχήματα, από την πλευρά και των δύο, τόσο προς τα έξω όσο και απέναντι στους ίδιους τους εαυτούς τους.

Οι γυναίκες, είναι δεδομένο πλέον, ότι και μπορούν και θέλουν, κυρίως δικαιούνται, να διεκδικήσουν την ίση συμμετοχή τους στην επαγγελματική και διοικητική κορυφή.

Η πορεία αυτή, όμως, καταγράφεται μακρύτερη για τις γυναίκες.

Ένα σημαντικό ποσοστό από τις γυναίκες αυτές –άνω του 20%–εργάζονται στην ίδια την εταιρεία από τότε που τελείωσαν τις σπουδές τους. Οι περισσότερες –άνω του 70% αυτών γυναικών–εργάζονται στην ίδια την εταιρεία περισσότερα από δέκα χρόνια και γνωρίζουν πολύ καλά την εταιρεία που σήμερα διοικούν.

Αλλά και εκείνες που δεν διέθεταν προϋπηρεσία στην ίδια εταιρεία, ανέβαιναν την κλίμακα της ιεραρχίας, εργαζόμενες (ανά περίπου 10 χρόνια), σε διαφορετικές εταιρείες.

Ωστόσο, ένα στοιχείο, που εμφανιζόταν μόνιμα στην ανάλυση, ήταν ότι η συνέπειά τους και η επιμονή στο στόχο έφερνε τη νίκη.

Ο μέσος όρος αρχαιότητας των γυναικών αυτών πριν αναλάβουν CEOs ήταν 23 χρόνια στην ίδια εταιρεία.

Ωστόσο, για επιβεβαίωση μελετήθηκε και ένα τυχαίο δείγμα ανδρών CEOs των εταιρειών από το Fortune 500.

Προέκυψε λοιπόν ότι για τους άνδρες, ο μέσος όρος αρχαιότητας στην ίδια την εταιρεία είναι 15 χρόνια. Που σημαίνει ότι για τις γυναίκες ο δρόμος ανόδου είναι άνω του 50% μακρύτερος από ό,τι για τους άνδρες συναδέλφους τους.

Επιπλέον, άνω του 71% των γυναικών, προήχθησαν στη θέση αυτή λόγω αρχαιότητας, έναντι 48% των ανδρών για τον ίδιο λόγο. Είναι μια διαφορά, που μειώνει το χρόνο των γυναικών για job-hopping όταν βρίσκονται στην αρχή της σταδιοδρομίας τους.

* Οι πολλές ώρες εργασίας, τα επαγγελματικά ταξίδια και η έλλειψη ύπνου επηρεάζουν δραστικά την υγεία των γυναικών CEO’s. *

Αυτή η μελέτη αναδεικνύει ένα βαρύ τίμημα για τις γυναίκες!

Οι περισσότερες μελέτες μας έχουν αποδείξει μια εξίσωση: Πως τα υψηλά εισοδήματα συνεπάγονται και καλή υγεία.

Στην περίπτωση των γυναικών που βρίσκονται σε υψηλές θέσεις επιχειρήσεων, έχει παρατηρηθεί ότι υπολείπονται σε καλή φυσική και ψυχική υγεία σε σχέση με τους λιγότερο μορφωμένους συναδέλφους. Αυτό προέκυψε σε νέα μελέτη που δημοσίευσε το Harvard Business Review.

Το Εθνικό Γραφείο Οικονομικών Ερευνών είχε ανακοινώσει, ότι «οι πλουσιότεροι και πιο μορφωμένοι άνθρωποι ζουν περισσότερο από τους φτωχότερους», ενώ τα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων είχαν επισημάνει ότι «το καλό εισόδημα είναι το κλειδί για μια καλή υγεία».

Η επικεφαλής της μελέτης, Meghan Fitzgerald, δήλωσε ότι οι πολλές ώρες εργασίας, τα επαγγελματικά ταξίδια και η έλλειψη ύπνου που απαιτείται από πολλές διευθυντικές θέσεις, φέρνουν άσχημα αποτελέσματα στην υγεία των γυναικών που ηγούνται μιας επιχείρησης.

Στην έρευνα της Fitzgerald ρωτήθηκαν 369 γυναίκες ηλικίας 21 έως 60 ετών, πολλές από τις οποίες εργάζονται σε εταιρείες της λίστας Fortune 500, σχετικά με την υγεία, τις προσωπικές τους συνήθειες, τα εισοδήματα, το μορφωτικό επίπεδο, την ηλικία, την οικογενειακή κατάσταση, την εθνικότητα, το βάρος και το ύψος τους.

Τα αποτελέσματα έδειξαν πως όσες γυναίκες είχαν καλή εκπαίδευση ή καλό εισόδημα ήταν λιγότερο πιθανό να γίνουν υπέρβαρες ή να έχουν μια τάση προς την υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ.

Η Fitzgerald όμως διαπίστωσε ακόμη ότι οι πιο μορφωμένες και πλούσιες γυναίκες νιώθουν λιγότερο υγιείς. Για παράδειγμα, οι γυναίκες με εισόδημα 20.000 με 50.000 δολάρια το χρόνο σε μια κλίμακα από το 1 έως το 5 ανέφεραν ότι η υγεία τους έφτανε το 2,5, ενώ εκείνες που βγάζουν ένα εκατ. δολάρια το χρόνο ο μέσος όρος έφτανε κάτω από το 2. Ομοίως, οι γυναίκες με απολυτήριο λυκείου ανέφεραν κατά μέσο όρο πάνω από 2,5.

Σύμφωνα με την έρευνα, οι πιο μορφωμένες γυναίκες δήλωσαν ότι πίνουν ένα οινοπνευματώδες ποτό κατά τον τελευταίο μήνα, ενώ οι λιγότερο μορφωμένες γυναίκες δήλωσαν ότι κατανάλωναν δύο με τρία.

Ακόμη, παρατηρήθηκε ότι όσες γυναίκες έχουν ετήσιο εισόδημα άνω του ενός εκατομμυρίου δολαρίων δήλωσαν περισσότερη ανησυχία για την υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ σε σχέση με εκείνες που λαμβάνουν ετήσιο εισόδημα μεταξύ 20.000 και 50.000 δολάρια.

Η Fitzgerald υποστηρίζει ότι το 30% των γυναικών που έχουν καλή υγειονομική περίθαλψη παρατήρησαν απότομη αύξηση του σωματικού βάρους εξαιτίας του στρες, ενώ το 48% δήλωσε ότι δεν ήταν σε θέση να επισκεφθεί γιατρό, λόγω του φόρτου εργασίας.
«Πιστεύω ότι οι πολύ μορφωμένες γυναίκες που έχουν και υψηλά εισοδήματα από την εργασία τους, πάσχουν κυρίως από ημικρανίες και διάφορα άλλα ψυχο-κοινωνικά θέματα. Αυτό είναι το σκληρό τίμημα της επιτυχίας τους», αναφέρει η Fitzgerald.

 

ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Βαθμολογία Αναγνωστών 0 Ψήφοι