Πρόσφατα Τεύχη

Δείτε με μία ματιά τα πιο πρόσφατα τεύχη από το Ασφαλιστικό Marketing

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Σεπτεμβρίου  2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2016Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουνίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαΐου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Απριλίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαρτίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Φεβρουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιανουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Δεκεμβρίου 2015 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ για να λαμβάνετε sneak peaks από τα νέα μας τεύχη αλλά και να μαθαίνετε πρώτοι  για τις προνομιακές μας εκπτώσεις.

2 × 3 =

two × five =

Η ειλικρίνεια αντιμέτωπη με δυσνόητα συμβόλαια

Οι πωλήσεις ασφαλειών δυσκολεύουν. Αυτή είναι η καθημερινή διαπίστωση των ανθρώπων της αγοράς που βλέπουν την παραγωγή είτε να μειώνεται είτε να κρατιέται με δυσκολία στα περσινά επίπεδα. Και πράγματι οι ουρανοί δεν ανοίγουν. Οι πολίτες δεν ασφαλίζονται εύκολα, όσο παλιά, και το επάγγελμα του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή μεταβάλλεται.

Ταυτόχρονα και οι εταιρείες –οι ασφαλιστικές– βιώνουν τις δικές τους μεταβολές. Αυτή η εικόνα –αίσθηση– κινητικότητας δημιουργεί κλυδωνισμούς, γκρίνιες, και αγωνία για το μέλλον. Οι λόγοι της δυσκολίας, στις πωλήσεις, άλλοτε αναζητούνται στα ιντερνετικά κανάλια, άλλοτε στο bancassurance, άλλοτε στο ότι δεν υπάρχει ασφαλιστική συνείδηση και άλλοτε στο ότι οι πολίτες δεν αγοράζουν εύκολα ασφάλειες λόγω έλλειψης χρημάτων ή δυσπιστίας απέναντι στα ασφαλιστικά προγράμματα. Μπορεί άραγε να σταθούν αυτές οι αιτιάσεις μπροστά στην εξέλιξη των οικονομιών, των αγορών, των κλάδων; Στάθηκε διαχρονικά κάποιο εμπόδιο στην εξέλιξη και την πρόοδο των πραγμάτων; Οι μαρτυρίες παλιών ασφαλιστών μιλούν για δυσκολίες στις πωλήσεις από το 1960 έως και σήμερα με το εντυπωσιακό στοιχείο να περιέχουν κοινά χαρακτηριστικά. Οι αντιρρήσεις των πελατών στην ασφαλιστική πώληση είναι ίδιες: δεν υπάρχουν χρήματα, είναι ακριβό το ασφάλιστρο, έχω άλλες προτεραιότητες, το ρισκάρω και αν τύχει να συμβεί θα πληρώσω…

Τη δεκαετία του ‘70 μεγάλοι επιχειρηματίες παζάρευαν το ασφάλιστρο, και τα νοικοκυριά ούτε σκέπτονταν να ασφαλιστούν. Η σύνταξη και η αποταμίευση –ιδιωτικής φύσεως– δεν υπήρχε περίπτωση να «περάσει κατώφλια» ενώ η υγεία ήταν καλή και λιγότερο ευάλωτη, οπότε και δεν την ασφάλιζαν.  Η Νομική Προστασία πήγαινε μόνο με το αυτοκίνητο ενώ οι αστικές ευθύνες και η ευθύνη διοικητικού συμβουλίου ήταν ασφάλειες για λίγες περιπτώσεις. Η ασφάλεια πυρός για σπίτι και αυτοκίνητο έμοιαζε μακρινή υπόθεση. Και ούτω καθεξής… Και όμως οι ασφαλιστικές εταιρείες αναπτύχθηκαν, οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβούντες από τότε έως σήμερα βραβεύονται και ο κλάδος της ιδιωτικής ασφάλισης όπως και το επάγγελμα του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή έχουν διανύσει μια τεράστια πορεία με επιτυχίες και ανάπτυξη.

Η ματιά στο παρελθόν δείχνει ότι το παρόν είναι ίδιο. Και οι προοπτικές για το μέλλον είναι πολύ καλύτερες. Τίποτα δεν σταματά την εξέλιξη. Έτσι λοιπόν και οι σημερινές δυσκολίες μετά από μια δεκαετία θα υπάρχουν ως ιστορικές καταγραφές. Ο κλάδος και οι άνθρωποί του θα έχουν προχωρήσει. Η πρόοδος θα είναι ευκρινέστερη σε όσους πίστεψαν, πάσχισαν και δεν αναλώθηκαν σε σκέψεις –μη προόδου– σε σκέψεις ανυπέρβλητων δυσκολιών, και σε περιορισμένες ενέργειες.  Η ιδιωτική ασφάλιση όχι μόνο προχωρεί, αλλά πολύ περισσότερο τα βήματά της είναι όλο και πιο ευρηματικά όλο και πιο επεκτατικά. Μοναδικά προϊόντα, με μοναδικές παροχές. Προστασία υψηλού βαθμού και συνέπεια χωρίς αμφισβήτηση για τις σωστές επιλογές. Και ποιες είναι αυτές; Όσες δεν περιέχουν ψιλά γράμματα, όσες δεν προσπαθούν να μην πληρώσουν, όσες αποφεύγουν να στέλνουν στα δικαστήρια τους πελάτες τους λόγω άρνησης καταβολής αποζημίωσης.

Τα παραμύθια πρέπει κάποια στιγμή να τελειώσουν και η ιδιωτική ασφάλιση πρέπει να ξεχάσει τις δικαιολογίες της κρίσης. Οι πωλήσεις μπορούν να εκτιναχθούν και οι άνθρωποι περιμένουν να ασφαλιστούν χωρίς ψιλά γράμματα, χωρίς συμβόλαια που δεν καταλαβαίνεις τι λένε… Πρέπει να επικρατήσει ειλικρίνεια.

 

ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Βαθμολογία Αναγνωστών 1 Ψήφος