Πρόσφατα Τεύχη

Δείτε με μία ματιά τα πιο πρόσφατα τεύχη από το Ασφαλιστικό Marketing

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Σεπτεμβρίου  2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2016Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουνίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαΐου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Απριλίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαρτίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Φεβρουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιανουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Δεκεμβρίου 2015 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ για να λαμβάνετε sneak peaks από τα νέα μας τεύχη αλλά και να μαθαίνετε πρώτοι  για τις προνομιακές μας εκπτώσεις.

14 − 4 =

fourteen − six =

Η συνάντηση ετήσιου προγραμματισμού έγινε στο πολυσυνέδριο Money Show.

Το Σάββατο 9 Ιανουαρίου 2016 στα πλαίσια του συ- νεδρίου Money Show, η εταιρεία Life Plan Insurance, πραγματοποίησε στην αίθουσα Θάλεια 1 τη συνάντηση ετήσιου προγραμματισμού της.

Στη συγκεκριμένη συνάντηση παρουσιάστηκαν από τον κ. Δ. Γαβαλάκη, Συντονιστή Ασφαλιστικών Συμβούλων και ιδιοκτήτη της Life Plan, τα παραγωγικά αποτελέσματα του 2015 τόσο στον κλάδο Ζωής όσο και στον κλάδο Γενικών Ασφαλίσεων. Σημαντικά στοιχεία στα πεπραγμένα του 2015 αποτέλεσαν όχι μόνο η επίτευξη των παραγωγικών στόχων στον κλάδο Ζωής σε ετησιοποιημένες παραδόσεις αλλά και η εξαιρετική κατανομή των ασφαλίστρων ανά κλάδο ασφάλισης. Στη συνέχεια παρουσιάστηκαν οι στόχοι του 2016, βασικό στοιχείο των οποίων είναι η διατήρηση της πολύ καλής σύνθεσης προϊόντων που εξασφαλίζει υψηλά εισοδήματα για τους ασφαλιστικούς συμβούλους και αποδεικνύει την προσήλωσή τους στην πώληση βάσει αναγκών, αλλά και η περαιτέρω ανάπτυξη, και σε ανθρώπινο δυναμικό, της Life Plan.

Στη συνέχεια ο κ. Γ. Πετρίδης, Συντονιστής ασφαλιστικών συμβούλων, παρουσίασε με ιδιαίτερο και χαρακτηριστικό τρόπο μια ιστορία που αποδεικνύει την αξία της μεθοδικής εργασίας και πώς αυτή σε βάθος χρόνου μπορεί να φέρει εξαιρετικά αποτελέσματα.

Στο τελευταίο μέρος των παρουσιάσεων η Συντονίστρια ασφαλιστικών Συμβούλων κ. Φ. Κουκουλιάκου, βασισμένη σε μια εξαιρετική παρουσίαση της Alison Ledgerwood, κοινωνικής ψυχολόγου στο NSF στις ΗΠΑ, αναφέρθηκε στον αρνητικό και θετικό τρόπο σκέψης και πώς αυτός επηρεάζει το αποτέλεσμα. Τέλος, στο κλείσιμο της συνάντησης έγινε η καθιερωμένη κοπή πίτας όπου αξίζει να σημειωθεί ότι για 3η συνεχή φορά, ο κ. Γ. Πετρίδης κέρδισε το φλουρί και μαζί το δώρο της Εταιρείας.

 

ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Βαθμολογία Αναγνωστών 0 Ψήφοι