Πρόσφατα Τεύχη

Δείτε με μία ματιά τα πιο πρόσφατα τεύχη από το Ασφαλιστικό Marketing

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Σεπτεμβρίου  2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2016Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουνίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαΐου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Απριλίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαρτίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Φεβρουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιανουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Δεκεμβρίου 2015 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ για να λαμβάνετε sneak peaks από τα νέα μας τεύχη αλλά και να μαθαίνετε πρώτοι  για τις προνομιακές μας εκπτώσεις.

[ninja-inline id=786]

Η τέχνη της επικοινωνίας

Το πιο σημαντικό στην επικοινωνία είναι να ακούς αυτό που δεν λέγεται.

ΗΗ ποιότητα στην επικοινωνία είναι καθοριστική σε όλες τις πτυχές της ζωής μας από τις προσωπικές μας σχέσεις μέχρι και το επαγγελματικό μας περιβάλλον. Τι είναι αυτό όμως που προσδίδει τα αναγκαία χαρακτηριστικά στον τρόπο που μεταδίδουμε μία σκέψη ή πληροφορίες στους συνομιλητές μας; Ποια είναι τα κλειδιά για να είμαστε αληθινοί και αποτελεσματικοί στο μήνυμα που θέλουμε να μεταφέρουμε; Πώς θα κεντρίσουμε το ενδιαφέρον των εν δυνάμει πελατών μας;

Στα ερωτήματα αυτά απαντά το «Ασφαλιστικό Marketing», αναλύοντας τα εργαλεία της πειθούς στην επικοινωνία και κατ’ επέκταση στην πώληση από την πλευρά του ομιλητή.  Απαραίτητη ωστόσο προϋπόθεση για να επικοινωνούμε ορθά μία ιδέα είναι να αποτελεί πραγματικά μέρος της προσωπικής μας θεώρησης για τη ζωή, να την πιστεύουμε εμείς δηλαδή πριν από οποιονδήποτε άλλο, καθώς «Δεν υπάρχει τίποτε χειρότερο από τη λαμπρή εικόνα μιας θολής ιδέας», κατά τον Ansel Adams, 1902-1984, Αμερικανό φωτογράφο. Πρέπει να πιστεύετε εσείς το προϊόν που πουλάτε και να αντλείτε την αυτοπεποίθηση που απορρέει από τη βαθιά γνώση του αντικειμένου σας. Για αυτό επενδύστε στη γνώση.

Η επικοινωνία όμως δεν είναι μόνο αυτά που λέγονται αλλά και αυτά που δεν λέγονται ή υπονοούνται σιωπηρά μέσα από τη γλώσσα του σώματος. Ο τρόπος που στεκόμαστε, που μιλάμε ακόμα και οι παύσεις στην επικοινωνία μας είναι ιδιαίτερα σημαντικά για τον άνθρωπο που μας ακούει. Διαβάστε:

  • Ποια είναι τα μυστικά στη man to man(y) επικοινωνία
  • Τι είναι η γλώσσα του σώματος και ποια είναι τα σημεία στα οποία πρέπει να επιστήσετε την προσοχή σας όταν μιλάτε σε έναν ή σε πολλούς ανθρώπους; Πώς πρέπει να στέκεστε και να χρησιμοποιείτε τον τόνο της φωνής σας; Ποιος είναι ο ρόλος των κινήσεων του σώματός μας, που μπορεί να διακρίνει ο υποψήφιος πελάτης στον πωλητή.

Διαβάστε αναλυτικά όλα τα άρθρα σχετικά με την επικοινωνία για να οδηγηθείτε μέσα από απλά βήματα στην αυτοβελτίωση.

 

ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Βαθμολογία Αναγνωστών 0 Ψήφοι