Πρόσφατα Τεύχη

Δείτε με μία ματιά τα πιο πρόσφατα τεύχη από το Ασφαλιστικό Marketing

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Σεπτεμβρίου  2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2016Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουνίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαΐου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Απριλίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαρτίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Φεβρουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιανουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Δεκεμβρίου 2015 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ για να λαμβάνετε sneak peaks από τα νέα μας τεύχη αλλά και να μαθαίνετε πρώτοι  για τις προνομιακές μας εκπτώσεις.

[ninja-inline id=786]

Πρώτη συνάντηση συνεργατών 2016 στο πολυσυνέδριο Money Show.

H Victory Promise Α.Ε μπήκε στον 8ο χρόνο λειτουργίας της κάνοντας την πρώτη συνάντηση συνεργατών του 2016 στην αίθουσα THALIA I στο Athens Hilton στα πλαίσια του πολυσυνεδρίου Money Show.

Ο Πρόεδρος του Δ.Σ της Victory Promise, Σταμάτης Συγγρός, αφού ευχαρίστησε τόσο τους συνεργάτες του δικτύ- ου πωλήσεων όσο και το διοικητικό δυναμικό της Εταιρείας για τις εξαιρετικές επιδόσεις τους το 2015 και για το ότι οι ετήσιες εισπράξεις ξεπέρασαν τα € 4.600.000 παρουσιάζοντας άνοδο 7,7% συγκριτικά με το 2014 αλλά και για την εξαιρετική επίδοση στη νέα παραγωγή στον κλάδο ζωής η οποία ξεπέρασε τις € 550.000 παρόλη τη δύσκολη οικονομική συγκυρία.

Παράλληλα ο κ. Συγγρός τόνισε ότι αν και ήταν μια χρονιά που σημαδεύτηκε από τα capital controls, η Victory Promise επένδυσε στη μεταστέγασή της σε σύγχρονα και λειτουργικά γραφεία και κατάφερε να βελτιώσει σημαντικά όλους τους οικονομικούς της δείκτες κλείνοντας με αύξηση τη λειτουργική της κερδοφορία για μια ακόμη χρονιά.

Τέλος για τον προγραμματισμό του 2016 έθεσε τους βασικούς στόχους της:

  • Ολοκληρωμένο πλάνο εκπαίδευσης, επαναπιστοποίησης, πιστοποίησης των συνεργατών της με έμφαση την εξειδίκευση στη διαχείριση του ασφαλιστικού κινδύνου των πελατών της αλλά και των υποψηφίων.
  • Χορήγηση μίας σειράς προνομίων για τους συνεργάτες «πρώτης γραμμής» της V.P, όπως εξειδικευμένη γραμματειακή υποστήριξη, σχεδιασμό και πρόσβαση σε εκστρατείες με στόχευση τη διεύρυνση του πελατολογίου των ασφαλιστικών συμβούλων, ομαδικό συμβόλαιο υγείας καθώς και σημαντικά οικονομικά κίνητρα με την εμπορική πολιτική του 2016.

 

ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Βαθμολογία Αναγνωστών 0 Ψήφοι