Πρόσφατα Τεύχη

Δείτε με μία ματιά τα πιο πρόσφατα τεύχη από το Ασφαλιστικό Marketing

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Σεπτεμβρίου  2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2016Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουνίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαΐου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Απριλίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαρτίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Φεβρουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιανουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Δεκεμβρίου 2015 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ για να λαμβάνετε sneak peaks από τα νέα μας τεύχη αλλά και να μαθαίνετε πρώτοι  για τις προνομιακές μας εκπτώσεις.

[ninja-inline id=786]

Ηγεσία σε υψηλές ταχύτητες!

Οι Ηγέτες επιχειρήσεων παραπονιούνται συνήθως ότι οι αγορές γίνονται συνέχεια όλο και πιο Ανταγωνιστικές και ότι δεν προλαβαίνουν τις εξελίξεις. Πώς θα ηγηθείτε λοιπόν σε μια Ταχύτατα Εξελισσόμενη και Ανταγωνιστική Παγκόσμια Αγορά;

Η Formula 1 είναι ένα Άθλημα όπου η ταχύτητα των αυτοκινήτων στην πίστα ταιριάζει μόνο με την ταχύτητα με την οποία τα ίδια τα αυτοκίνητα είναι Σχεδιασμένα, Κατασκευασμένα, Ελεγμένα και Συνεχώς Βελτιωμένα. Έναν Κατασκευαστή αυτοκινήτου του παίρνει περισσότερο από πέντε χρόνια για να Συλλάβει, να Αναπτύξει, να Εξετάσει και να Κατασκευάσει ένα Καινούργιο αυτοκίνητο. Στη McLaren αυτό διαρκεί Δέκα μήνες. Στη Ford παίρνει πάνω από Δύο χρόνια για να σχεδιάσει και να αναπτύξει ένα νέο σύστημα ανάρτησης.

Στη McLaren το έχουν κάνει σε Δύο εβδομάδες! Για να δημιουργήσει ένας CEO στους ρυθμούς και στο επίπεδο της Ποιότητας και της Παραγωγικότητας που λειτουργεί ο R.Dennis θα πρέπει οπωσδήποτε να καθιερώσει στα μέλη της Ομάδας του μια Κοινή Διάλεκτο και έναν Κοινό Τρόπο Σκέψης. Επίσης, θα πρέπει να έχει Τυποποιήσει σε τέτοιο βαθμό τις Εργασίες όλων σε σημείο που το οποιοδήποτε μέλος της Ομάδας να μπορεί να συνεχίσει την Εργασία στο σημείο που τη διέκοψε ο άλλος. Η Ομάδα να εργάζεται για έναν Κοινό Στόχο. Ο R. Dennis είναι γνωστός για το συνδυασμό της υπερβολικής Προσοχής στη Λεπτομέρεια με το Δυναμικό Μακροπρόθεσμο Όραμα. Όταν Μικρά Πράγματα μπορούν να κάνουν τη διαφορά σε χιλιοστά του δευτερολέπτου και οι Αγώνες Κερδίζονται ή Χάνονται σε αυτό το περιθώριο αυτό σημαίνει ότι δεν υπάρχουν «Μικρά Πράγματα»!

Στη Formula 1 πρέπει να συνδυάζεις αυτή την Προσοχή στη Λεπτομέρεια με τη Σαφήνεια του Μακροπρόθεσμου Οράματος. Όλο και περισσότερο, δεδομένου ότι οι Αγορές εξελίσσονται ταχύτατα, όλες οι Εταιρείες πρέπει να μάθουν πώς να σκέφτονται Βραχυπρόθεσμα και Μακροπρόθεσμα την ίδια στιγμή. Αυτό ο Bill Gates το ονομάζει «Σκέψη σε διπλό χρόνο». Οι Εταιρείες οφείλουν να μπορούν να αντεπεξέλθουν στο Τώρα αλλά ταυτόχρονα να σχεδιάζουν τις Αλλαγές της Αγοράς στο Μέλλον. Στον Αγώνα αυτοκινήτων αυτοί που εργάζονται τείνουν να σκέφτονται την επόμενη εβδομάδα, τον επόμενο αγώνα ή πιθανόν και την επόμενη περίοδο. Ο R. Dennis Συνδυάζει αυτό με το Σχεδιασμό των επόμενων δύο, πέντε, ακόμη και δέκα χρόνων. Ένας συνεργάτης του R. Dennis είπε χαρακτηριστικά ότι όλα όσα βλέπετε στα πιτ της McLaren Mercedes σήμερα, υπήρχαν στο μυαλό του στις Αρχές της Δεκαετίας του `70! Αυτή η Εστίαση τον οδήγησε στη Χάραξη και στην Εξοικονόμηση για χρόνια έτσι ώστε να μπορέσει να πραγματοποιήσει το Όνειρό του το Συγκρότημα της McLaren, το Κέντρο Τεχνολογίας της McLaren, το οποίο ο Dennis έχει περιγράψει σαν «Μία Βιομηχανική Ουτοπία για τους εργαζόμενούς του». Σχεδιασμένο από τον Lord Foster, κόστισε κατά εκτίμηση 300 εκατομμύρια λίρες και εγκαινιάστηκε από τη Βασίλισσα το 2004. Απασχολεί γύρω στα 1.000 άτομα, που παράγουν τη Mercedes-Benz SLR McLaren, τέλεια αυτοκίνητα που τα πουλούν 313.000 λίρες το κομμάτι, παράγονται σε ποσοστό των τριών ημερησίως και για τα οποία υπάρχει Λίστα Αναμονής για Δυόμισι Χρόνια.

Ο R. Dennis για τις Επιτυχίες του έχει ένα Μότο «Η Ομάδα Υπάρχει για να Νικάει». Όταν η Ομάδα Πετυχαίνει το Στόχο της και Νικάει… τότε μόνο έχουμε μια Επιτυχημένη Μέρα στα Γραφεία.  Όλοι στην Ομάδα, από αυτούς που βρίσκονται Μέσα στη Δράση, αυτούς Μακριά από τη Δράση, αυτούς στο Εργοστάσιο και αυτούς που βρίσκονται στις Δοκιμές, Δίνουν Απλόχερα τη Μέγιστη Προσπάθεια για να υπάρξει δυνατότητα να Κερδίσουμε. Οι CEO πρέπει να δίνουν στην ομάδα τους μια αίσθηση Συμμετοχής στην Καλλιέργεια της Νίκης διότι αυτό είναι Κρίσιμο για τη Δέσμευση και τη Δραστηριοποίηση των Ανθρώπων. Είναι μια Αρχή που ο R. Dennis απευθύνει σε όλους στη McLaren: «Οι Σχέσεις μας είναι Δρόμοι Διπλής Κατεύθυνσης, με Μεγάλα Οφέλη και για τις δύο πλευρές. Αυτός είναι ο τρόπος που εργαζόμαστε στη McLaren, είτε με τους Οδηγούς, είτε με τους Συνεργάτες, είτε με τους Προμηθευτές ή το Προσωπικό μας».

Ron Dennis - Μίνι Βιογραφικό
Ο Ron Dennis είναι Πρόεδρος και Ηγετικό Στέλεχος της TAG McLaren Group (στην οποία ανήκει η McLaren Cars), της TAG McLaren Marketing, της TAG Electronic Systems, της McLaren Composites, της WMM, της Lydden Circuit και της Absolute Taste. Και όλα αυτά παράλληλα με την Ηγεσία της McLaren International στη Formula 1. Υπό τον Dennis, η McLaren έχει προσελκύσει τους καλύτερους οδηγούς, όπως ο Niki Lauda, ο Ayrton Senna, ο Alain Prost και ο Mika Hakkinen και έγινε η πιο πετυχημένη Ομάδα στην Ιστορία της Formula 1 με 148 Νίκες Grands Prix. Ακόμη, η Ομάδα έχει βγάλει έντεκα Οδηγούς Παγκόσμιους Πρωταθλητές Formula 1 και οχτώ Κατασκευαστές Παγκόσμιους Πρωταθλητές Formula 1 μέχρι σήμερα. Έχει χαρακτηριστεί ως ένας από τους πιο Επιτυχημένους Βρετανούς Manager. Το 2000 τιμήθηκε με το CBE για τις υπηρεσίες του στους Αγώνες Αυτοκινήτων. Το 2001 του απένειμαν ένα Χρυσό Μετάλλιο BRDC για τη συμβολή του στους Αγώνες Αυτοκινήτων. Ακόμη, του απονεμήθηκε ένα Hon DTech από το Πανεπιστήμιο De Montfort το 1996, ένα Hon DSc από το Πανεπιστήμιο City (Λονδίνο) το 1997 και το 2000 ένα Hon DSc από το Πανεπιστήμιο του Surrey. Στη «Rich List 2011» των Κυριακάτικων Times της Ν. Υόρκης, η καθαρή αξία του Dennis υπολογίστηκε στα £177 εκατ.
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Βαθμολογία Αναγνωστών 0 Ψήφοι