Πρόσφατα Τεύχη

Δείτε με μία ματιά τα πιο πρόσφατα τεύχη από το Ασφαλιστικό Marketing

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Σεπτεμβρίου  2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2016Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουνίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαΐου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Απριλίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαρτίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Φεβρουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιανουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Δεκεμβρίου 2015 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ για να λαμβάνετε sneak peaks από τα νέα μας τεύχη αλλά και να μαθαίνετε πρώτοι  για τις προνομιακές μας εκπτώσεις.

[ninja-inline id=786]

Είμαστε δίπλα στον πελάτη όλο το 24ωρο

Στην προσωποποίηση των υπηρεσιών της μέσω εξειδικευμένων συμβούλων στηρίζει την πολιτική της η viva.gr.

ΗΕταιρεία δραστηριοποιήθηκε στον ασφαλιστικό τομέα το 2013 και το μεγαλύτερο μέρος του χαρτοφυλακίου της αφορά τα χερσαία οχήματα. Για τις direct ασφαλίσεις μιλά στο Ασφαλιστικό Marketing o κ. Απόστολος Γιωνάς, Ασφαλιστικός Σύμβουλος στο Viva.gr.

Σε ποιους κλάδους δραστηριοποιείστε  online;  Ποιες ασφαλίσεις αποτελούν το μεγαλύτερο μέρος του χαρτοφυλακίου σας και συνολικά πόσους ψηφιακούς πελάτες έχετε;

Ο κλάδος που δραστηριοποιείται το Viva.gr είναι αποκλειστικά ο κλάδος των αυτοκινήτων. Τα συμβόλαια χερσαίων οχημάτων αποτελούν το μεγαλύτερο μέρος του χαρτοφυλακίου μας και ο αριθμός των πελατών μας, από το 2013 που δημιουργήσαμε την υπηρεσία έως και σήμερα, έχει αυξηθεί σημαντικά.

Υπάρχει για τον πελάτη αυτό που ονομάζουμε after sales service ή ο ρόλος σας τελειώνει με την πώληση ενός ασφαλιστηρίου συμβολαίου;

Ο ρόλος μας φυσικά και δεν τελειώνει στην πώληση ενός ασφαλιστηρίου συμβολαίου. Το Viva.gr παρέχει στον πελάτη 24/7 υποστήριξη από εξειδικευμένους ασφαλιστικούς συμβούλους για οτιδήποτε χρειαστεί, από πληροφορίες σχετικά με το συμβόλαιό του, έκδοση πράσινης κάρτας, τροποποιήσεις στο ασφαλιστήριό του, εξυπηρέτηση πιθανής ζημιάς που θα υποστεί το όχημά του, μέχρι και την ενημέρωση για τις οικονομικότερες λύσεις που αφορούν την ανανέωση του συμβολαίου του.

Πιστεύετε ότι το μέλλον της ασφάλισης βρίσκεται στην ψηφιακή πώληση;

Ως εταιρεία ηλεκτρονικών υπηρεσιών πιστεύουμε ότι το μέλλον της ασφάλισης σαφώς και βρίσκεται στην ψηφιακή πώληση. Η αύξηση στη χρήση του πλαστικού χρήματος και η πραγματοποίηση συχνότερων ηλεκτρονικών συναλλαγών ωφέλησε στο να αυξηθούν οι ψηφιακές πωλήσεις και να αλλάξουν οι αγοραστικές συνήθειες και συμπεριφορές των καταναλωτών. Πλέον η έκδοση του ασφαλιστηρίου συμβολαίου γίνεται άμεσα από τις ασφαλιστικές εταιρείες και ο πελάτης είναι σε θέση να ασφαλίσει το όχημά του κάνοντας άμεση έρευνα αγοράς και επιλέγοντας τις καλύψεις που εκείνος θέλει, όποτε επιθυμεί από το σπίτι του, χωρίς να ταλαιπωρηθεί με χρονοβόρες διαδικασίες.

Είναι στα σχέδιά σας η δημιουργία συνεργειών με εταιρείες άλλων κλάδων;

Το Viva.gr, στα πλαίσια της συνεχούς ανάπτυξης και βελτίωσης των υπηρεσιών του προς τους καταναλωτές, πάντα ερευνά το ενδεχόμενο να προσφέρει περισσότερες υπηρεσίες και προϊόντα που θα διευκολύνουν τη ζωή και την καθημερινότητά τους.

Ποια είναι τα θετικά και τα αρνητικά στην online πώληση;

Στα θετικά της online πώλησης για τον πελάτη, περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων:

• H δυνατότητα να ψάξει κάποιος μόνος του, να συγκρίνει και να αποφασίσει με τα δικά του κριτήρια, σε ποια εταιρεία θέλει και τον συμφέρει να ασφαλιστεί.

• Οι πολλοί και εύκολοι τρόποι πληρωμής του συμβολαίου.

Οι πελάτες μας μπορούν να πληρώσουν με μετρητά σε 3000+ Viva Spots σε όλη την Ελλάδα, με χρεωστική/πιστωτική/προπληρωμένη κάρτα, με web banking και κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό. Επίσης, μπορούν να χρησιμοποιήσουν για ευκολία το λογαριασμό τους Viva Wallet, που είναι ο μόνος ηλεκτρονικός λογαριασμός που ανοίγει μέσα σε λίγα μόλις λεπτά από τον υπολογιστή ή μέσα από το viva wallet app. Σε σχέση με τα αρνητικά της online πώλησης, θα μπορούσε κάποιος να διακρίνει την έλλειψη της προσωπικής επαφής με τον ασφαλιστικό σύμβουλο που του δημιουργεί ενδεχομένως μεγαλύτερη ανασφάλεια και έλλειψη εμπιστοσύνης. Αυτό όμως είναι κάτι που το Viva.gr με την ύπαρξη αποκλειστικών ασφαλιστικών συμβούλων, αλλά και την 24ωρη ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών που διαθέτει, το καλύπτει πλήρως.

Οι πελάτες σας παραμένουν σε εσάς; Τι διατηρησιμότητα έχετε στα συμβόλαιά σας; 

Το υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης πελατών σε συνδυασμό με τη σωστή ενημέρωση και τη διάθεση να καλύψουμε τις ανάγκες τους, δίνουν στους πελάτες μας την αίσθηση της σταθερότητας και της ασφάλειας με αποτέλεσμα οι περισσότεροι να μας εμπιστεύονται και να παραμένουν σε εμάς.

 

ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Βαθμολογία Αναγνωστών 1 Ψήφος