Now Reading
Insurtech: Να ασχολείσαι με τις ασφαλίσεις, χωρίς να παρέχεις ασφαλίσεις

Insurtech: Να ασχολείσαι με τις ασφαλίσεις, χωρίς να παρέχεις ασφαλίσεις

  • Πώς γίνεται αυτό;
tech

Όπως θα δείτε και στο αφιέρωμά μας, στις startups της Ασφαλιστικής Αγοράς με εξαίρεση την Hellas Direct και την insurancemarket οι υπόλοιπες insurtech νεοφυείς επιχειρήσεις δεν είναι ούτε ασφαλιστικές εταιρείες, ούτε ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές. Είναι εταιρείες που κάνουν disrupt τον ασφαλιστικό κλάδο μέσω των παροχών τους. Μέσω των υπηρεσιών που προσφέρουν, αλλάζοντας τον τρόπο με τον οποίο δουλεύει ο Κλάδος. Και ίσως εκεί κρύβεται και το μυστικό για μια πετυχημένη ιδέα που μπορεί να εξελιχθεί σε επιχειρηματικό πλάνο και εντέλει σε μια υγιή δομημένη επιχείρηση. Τι ανάγκες, όμως, έχει ο Κλάδος μας; Ποια σημεία του μπορούν να εξελιχθούν προς το καλύτερο; Έχουμε και λέμε…

Εκπαίδευση

Η εκπαίδευση στην ασφαλιστική αγορά πέρα από υποχρεωτική είναι και πολύ σημαντική για την προϊοντική και πωλησιακή ενημέρωση του ασφαλιστή. Όμως μέχρι σήμερα οι υποδομές που υπάρχουν και η προσέγγιση που επιλέγεται είναι το λιγότερο «βαρετή». Γίνεται δηλαδή όπως και πριν από 50 χρόνια, με τη μόνη διαφορά ότι σήμερα υπάρχουν και τα webinars. That’s not innovation at all.

Πραγματογνωμοσύνη

Αν και έχουμε δει βήματα ως προς τη λεγόμενη «έξυπνη» και ψηφιοποιημένη πραγματογνωμοσύνη, δεν έχουν καταγραφεί ιδέες ή προσεγγίσεις που θα μπορούσαν να αναβαθμίσουν τον Κλάδο. Και τέτοιες ιδέες σίγουρα αποτελούν θέματα for food, for thought. Σκεφτείτε μόνο ότι η startup “spotawheel” έχει καταφέρει να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο αγοράζουμε μεταχειρισμένα αυτοκίνητα. Τον τρόπο με τον οποίο καταγράφουμε τις ζημιές δεν θα μπορέσουμε να αλλάξουμε;

Underwriting

Η παγκόσμια ασφαλιστική αγορά είναι βέβαιο ότι «κάθεται» πάνω σε ένα χρυσορυχείο πληροφοριών για τους πελάτες της. Με τη σωστή διαχείριση αυτών των πληροφοριών οι ασφαλιστικές εταιρείες θα μπορούσαν (μερικές το κάνουν ήδη) να ασφαλίσουν την κατοικία ενός ενδιαφερόμενου μόνο με βασικές πληροφορίες, όπως ο ταχυδρομικός κώδικας του σπιτιού του. Simple as that.

See Also
Ιωάννης Τοζακίδης

Wearables & micro insurance

Ασφάλιση on demand πιστεύουμε πως θα είναι το επόμενο big thing. Εντάξει, όχι στο αυτοκίνητο και στην υγεία που το ένα είναι υποχρεωτικό και το άλλο βασίζεται σε τυχαία γεγονότα αλλά σε εναλλακτικές ασφαλιστικές ανάγκες – όπως είναι τα προσωπικά αντικείμενα, τα ταξίδια, οι αγορές online και γιατί όχι η σύνταξη; Γιατί να μη διαχειρίζεται κανείς το συνταξιοδοτικό του πλάνο από το smartphone του εύκολα και άνετα!

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

© 2020 ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ. ALL RIGHTS RESERVED.
Scroll To Top