Πρόσφατα Τεύχη

Δείτε με μία ματιά τα πιο πρόσφατα τεύχη από το Ασφαλιστικό Marketing

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Σεπτεμβρίου  2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2016Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουνίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαΐου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Απριλίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαρτίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Φεβρουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιανουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Δεκεμβρίου 2015 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ για να λαμβάνετε sneak peaks από τα νέα μας τεύχη αλλά και να μαθαίνετε πρώτοι  για τις προνομιακές μας εκπτώσεις.

[ninja-inline id=786]

Ήρθε το Solvency II με… τα δώρα

Όπως κάθε νέα χρονιά, έτσι και το 2016 ξεκινά με προσδοκίες, στόχους και όνειρα για όλους όσους εργάζονται στον ασφαλιστικό κλάδο. Όμως αυτό το έτος δεν είναι σαν όλα τα άλλα, καθώς τίθεται σε ισχύ το νέο καθεστώς λειτουργίας των ασφαλιστικών εταιρειών, που αναμένεται να αλλάξει για πάντα την αγορά.

Tο Solvency II «τρέχει» από την 1η Ιανουαρίου του 2016 και οι ασφαλιστικές καλούνται να προσαρμοστούν το συντομότερο δυνατό σε μία σειρά λεπτομερών διαδικασιών και αρχών διαφάνειας, που αλλάζουν ουσιαστικά τον τρόπο διακυβέρνησης αλλά και την ενημέρωση των καταναλωτών.

Οι αλλαγές αναμένεται να είναι καθημερινές σε μία μεταβατική περίοδο που έχει ημερομηνία έναρξης αλλά στερείται… ημερομηνίας λήξης. Όπως λένε και οι Βρετανοί, βάσει του Solvency II οι ασφαλιστικές εταιρείες θα πρέπει να διατηρούν συνεχώς επαρκή κεφάλαια έτσι ώστε να αντέξουν σε μία νέα πρωτοφανή κρίση, από αυτές που συμβαίνουν κάθε 200 χρόνια!

* Ο ασφαλιστικός κλάδος θωρακίζεται, τόσο σε επίπεδο ρυθμιστικού πλαισίου, όσο και σε επίπεδο διαδικασιών, μία εξέλιξη που ενισχύει σημαντικά την αξιοπιστία του. *

Το νέο πλαίσιο είναι δαιδαλώδες και αυστηρό και άρα είναι πολύ δύσκολο να μη δούμε εταιρείες να αποχωρούν από την αγορά και άλλες να αναζητούν συνεργασίες για να δημιουργήσουν ισχυρά σχήματα που θα παίξουν το δικό τους ρόλο στην επόμενη ημέρα. Υπάρχουν όμως και τα καλά.

Ο ασφαλιστικός κλάδος θωρακίζεται, τόσο σε επίπεδο ρυθμιστικού πλαισίου, όσο και σε επίπεδο διαδικασιών, μία εξέλιξη που ενισχύει σημαντικά την αξιοπιστία του. Ο ρόλος της Τράπεζας της Ελλάδος, ως εποπτεύουσας Αρχής είναι καθοριστικός, ενώ και η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος θα έχει το δικό της μερίδιο στην ομαλή μετάβαση στην εποχή του Solvency II.

Μπορούν οι εγχώριες ασφαλιστικές να σηκώσουν ένα τέτοιο βάρος ή θα δούμε μεγάλες ανακατατάξεις στην αγορά; Ποιες είναι οι βασικές αρχές του Solvency II και πώς επηρεάζουν στην ουσία τη λειτουργία των εταιρειών του κλάδου και τους καταναλωτές; Οι απαντήσεις στις σελίδες που ακολουθούν…

Διαβάστε στο πλαίσιο του αφιερώματος:

Α. Σαρρηγεωργίου: Το Solvency II τώρα αρχίζει, δεν τελειώνει!

Α. Χριστοφίλου: H νέα Οδηγία θα ενισχύσει τη φερεγγυότητα των εταιρειών

 

ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Βαθμολογία Αναγνωστών 0 Ψήφοι