Πρόσφατα Τεύχη

Δείτε με μία ματιά τα πιο πρόσφατα τεύχη από το Ασφαλιστικό Marketing

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Σεπτεμβρίου  2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2016Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουνίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαΐου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Απριλίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαρτίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Φεβρουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιανουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Δεκεμβρίου 2015 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ για να λαμβάνετε sneak peaks από τα νέα μας τεύχη αλλά και να μαθαίνετε πρώτοι  για τις προνομιακές μας εκπτώσεις.

fourteen − 14 =

two × one =

Κ. Φωτόπουλος: Πρέπει να εστιάσουμε σε tailor-made προϊόντα

Θέτοντας στο επίκεντρο της φιλοσοφίας της την εξέλιξη των συνεργατών της και τη βελτιστοποίηση των υπηρεσιών που παρέχει προς τους πελάτες της μέσα από το σχεδιασμό καινοτόμων προϊόντων, η Daedalus θεμελιώνει την ανάπτυξή της σε ισχυρή βάση. Διευρύνει το δίκτυό της και επενδύει σε νέα, ευέλικτα και tailor made προϊόντα, στοχεύοντας στο να τα κάνει γνωστά στο ευρύτερο καταναλωτικό κοινό. Όπως αναφέρει ο Κωνσταντίνος Φωτόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος στην Daedalus Life Insurance & Reinsurance Brokers «μόνο ένας καλός επαγγελματίας διαμεσολαβητής μπορεί να πουλήσει ένα προϊόν που θα ικανοποιήσει τον πελάτη. Στο τέλος της ημέρας αυτό που μετρά είναι πόσο αποδοτικοί και χρήσιμοι είμαστε για τις υπηρεσίες που παρέχουμε».

Ποια είναι τα χαρακτηριστικά που διακρίνουν τους επαγγελματίες της Daedalus και τους διαφοροποιούν από τον ανταγωνισμό;

Η φιλοσοφία της Daedalus είναι πελατοκεντρική και συνεργατοκεντρική. Αυτό σημαίνει ότι επενδύουμε στους πελάτες και τους συνεργάτες μας. Στόχος μας δεν είναι να πουλήσουμε ένα πρόγραμμα. Αυτό που θέλουμε είναι να δώσουμε στον κάθε πελάτη που είναι ξεχωριστός με βάση την καθημερινότητα και τις ιδιαιτερότητές του ένα ξεχωριστό προϊόν, που θα τον καλύψει όταν χρειαστεί. Θέλουμε οι πελάτες μας να κατανοούν τι αγοράζουν και να το αγοράζουν γιατί το χρειάζονται. Δεν βλέπουμε αριθμούς, βλέπουμε τους ανθρώπους πίσω από τους αριθμούς. Για αυτό και δίνουμε μεγάλη έμφαση στην εξειδίκευση και την εκπαίδευση των συνεργατών μας. Μόνο ένας καλός επαγγελματίας μπορεί να πουλήσει ένα προϊόν που θα ικανοποιήσει τον πελάτη. Στο τέλος της ημέρας αυτό που μετρά είναι πόσο αποδοτικοί και χρήσιμοι είμαστε για τις υπηρεσίες που παρέχουμε.

Πρόσφατα ενσωματώσατε δεκαπέντε στελέχη στην ομάδα σας. Τι έκταση έχει το δίκτυό σας και ποιος είναι ο σχεδιασμός σχετικά με την ανάπτυξή του;

Η Εταιρεία μας αποτελείται από 70 ενεργούς κωδικούς συνεργατών και συνεχώς προστίθενται νέοι. Στόχος του «ανοίγματος» είναι να μπορέσουμε να κάνουμε ακόμα πιο γνωστά τα προγράμματα που παρέχουμε, καθώς διαφοροποιούνται σε μεγάλο βαθμό από τα υπόλοιπα. Ενδεικτικά αναφέρομαι στο Wise Act που είναι το μόνο πρόγραμμα της αγοράς που πέρα από μία υγιή γυναίκα καλύπτει και μία γυναίκα η οποία έχει ήδη διαγνωσθεί με καρκίνο και μάλιστα με ιδιαίτερα προσιτό ασφάλιστρο. Θέλουμε να μας μάθει ο κόσμος και να έχουμε την ευκαιρία να του πούμε τι προσφέρουμε. Πριν τον Ιούνιο του 2017, με την προσέλευση του νέου μετόχου έκπληξη, θα δημιουργήσουμε ειδικό project με έμμισθους ασφαλιστές. Θεωρούμε ότι θα είναι άκρως πρωτοποριακό. Αιχμή του δόρατος θα είναι:

  • Ασφάλειες Υγείας
  • UnitLinked
  • Νομική Προστασία

και γενικότερα τα tailormade προϊόντα. Θα δημιουργηθεί νέα γενιά ασφαλιστών η οποία θα ασχοληθεί και όπως προανέφερα με τη Νομική Προστασία. Οι συνεργάτες μας θα έχουν μεγάλη ειδίκευση και στον κλάδο των κατοικίδιων, και οι ίδιοι ασφαλιστές θα ασχολούνται ενεργά με την εξοικονόμηση ενέργειας, δημιουργώντας με αυτό τον τρόπο ένα Δούρειο Ίππο ώστε να εισχωρήσουμε και σε νέο φάσμα πελατολογίου. Έτσι ευελπιστούμε  να δημιουργήσουμε μία αξιόλογη ομάδα με manager, και πιο συγκεκριμένα ομάδα με 8 managers, καθένας από τους οποί ους θα έχει τουλάχιστον 8 ενεργούς συνεργάτες υπό την εποπτεία του.

Κωνσταντίνος Φωτόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος στην Daedalus Life Insurance & Reinsurance Brokers

Ο Κωνσταντίνος Φωτόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος στην Daedalus Life Insurance & Reinsurance Brokers

Πιστεύετε ότι στην Ελλάδα του 2017 με τις ιδιαίτερες κοινωνικοοικονομικές συγκυρίες που υφίστανται, υπάρχει κάποιος κλάδος της ιδιωτικής ασφάλισης στον οποίο θα πρέπει να εστιάσουν οι εταιρείες;

Πρέπει όλοι να εστιάσουμε σε tailormade προϊόντα. Να αντιληφθούμε πραγματικά τις νέες ανάγκες και απαιτήσεις των ανθρώπων που ήδη μας εμπιστεύονται και των εν δυνάμει πελατών μας. Ένας κλάδος που δεν είναι ιδιαίτερα γνωστός και μπορεί να διασφαλίσει σε μεγάλο βαθμό τη βιωσιμότητα και την εύρυθμη λειτουργία των επαγγελματιών είναι λόγου χάρη η Νομική Προστασία. Η δουλειά του διαμεσολαβητή είναι να μεταφέρει τη γνώση για το τι είναι αυτός ο κλάδος και ποια τα οφέλη για τον πελάτη. Πολλοί επαγγελματίες σε διάφορους κλάδους δεν ξέρουν τι ακριβώς είναι και πόσο κοστίζει η ασφάλιση Νομικής Προστασίας. Μετά και από την ανάπτυξη την οποία σιγά σιγά υλοποιούμε, ευελπιστούμε να κάνουμε πράξη τη «Νέα Σχολή Ασφαλιστών». Στα ζητήματα που θα πραγματευτούμε μέσα από το εγχείρημα αυτό θα είναι σίγουρα και η Νομική Προστασία καθώς και οι προοπτικές καριέρας στο θεσμό αυτό.

Πώς θα καταστεί εφικτό να γίνει ένα μεγαλύτερο άνοιγμα από την ιδιωτική ασφάλιση στο χώρο της υγείας; Πώς θα προσεγγίσετε ως αγορά και ως Εταιρεία μεγαλύτερο μέρος του κόσμου και πώς θα καταστεί εφικτό οι πελάτες να σας εμπιστευτούν;  

Είναι στην ουσία όλα αυτά που σας προανέφερα. Χρειάζεται να δημιουργήσουμε προϊόντα ευέλικτα που να τα χρειάζεται ο πολίτης, ο επαγγελματίας, ο οικογενειάρχης, ο επιχειρηματίας κ.ο.κ. Σε αυτήν τη λογική κινούμαστε. Για αυτό και αντιλαμβανόμενοι τις ανάγκες του γυναικείου φύλου σχεδιάσαμε τρία αποκλειστικά προγράμματα, που έχουν τύχει ήδη μεγάλης ανταπόκρισης. Τα προγράμματα αυτά είναι:

  1. WiseAct: Είναι το πρόγραμμα ασπίδα για τις γυναίκες ενάντια στον καρκίνο. Ασφαλίζει όπως σας είπα ακόμα και γυναίκες που νοσούν και παρέχει μοναδικές υπηρεσίες στην υγεία.
  2. WiseBeauty: Είναι ένα πρόγραμμα ομορφιάς και ευεξίας για το γυναικείο φύλο, που παρέχει σε εξαιρετικά προσιτή τιμή υπηρεσίες.
  3. WiseDental: Πακέτο οδοντιατρικών εργασιών που δίνει τη δυνατότητα πρόσβασης σε μοναδικές υπηρεσίες.

Έχετε δραστηριοποιηθεί σε μεγάλο βαθμό στην ενημέρωση των γυναικών σχετικά με την πρόληψη του καρκίνου μέσα από το wiseup.gr. Ποιος είναι ο σκοπός της ιστοσελίδας και πώς γεννήθηκε ως ιδέα;

Στο Wise Up στοχεύουμε στην ενημέρωση γύρω από το γυναικείο καρκίνο. Η ιδέα ξεκίνησε όταν μία πολύ καλή φίλη και συνεργάτιδα, έφυγε από τη ζωή από την επάρατη νόσο, τη μάστιγα του αιώνα, τον καρκίνο. Βιώνοντας την ταλαιπωρία την οποία υπέστη από την ίδια την αρρώστια αλλά και τους (ανύπαρκτους) κρατικούς μηχανισμούς, όπως και όλοι οι συμπάσχοντες οι οποίοι όπως μας λένε και τα στατιστικά θα μπορούσαν να είχαν προλάβει τη νόσο και πιθανότατα να είχαν βγει νικητές στην άνιση αυτή μάχη, θελήσαμε να βάλουμε και εμείς ένα μικρό λιθαράκι ώστε να μπουν οι βάσεις στην Ελλάδα για την ΕΓΚΥΡΗ και ΕΓΚΑΙΡΗ πρόληψη του καρκίνου. Η συνεργάτιδά μας αυτή και πολλοί ακόμα συνάνθρωποί μας θα είχαν περισσότερες ελπίδες εάν είχαν διαγνωστεί έγκαιρα. Και επειδή η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία, αφήσαμε πολλά project σε αδράνεια, ώστε να δώσουμε όλη την ενέργεια και την αγάπη μας στην Ενημέρωση και Κινητοποίηση όλων των γυναικών. Δημιουργήσαμε έτσι εκτός από το Υπερπρόγραμμα Υγείας WiseAct, και το υπερσύγχρονο μοναδικό site www.wiseup.gr, το πρώτο site με δανειστική βιβλιοθήκη (ebooks)  για την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση όλων σχετικά με τη νόσο. Προσπαθήσαμε επίσης να δημιουργήσουμε σχέσεις με μεγάλες εταιρείες ώστε να παρέχουμε μοναδικές καλύψεις και ένα πιο ανταγωνιστικό προϊόν. Είναι αφιερωμένο στη φίλη μας και ελπίζουμε να την έχουμε κάνει υπερήφανη και το φωτεινό της άστρο να μας καθοδηγεί στην προσπάθειά μας αυτή.

Είναι στα σχέδιά σας η δημιουργία νέων προγραμμάτων και πού θα απευθύνονται; Έχετε καλύψεις και για κατοικίδια;

Η Εταιρεία μας δεν επαναπαύεται ποτέ και παραμένει πιστή στο δρόμο της καινοτομίας. Δημιουργούμε ακόμα ένα νέο προϊόν το οποίο θα έχει σχέση με τα κατοικίδια και θα παρέχει ενσωματωμένη κάλυψη στον κλάδο αυτοκινήτων! Επίσης ετοιμάζουμε και ένα μοναδικό, παιδικό νοσοκομειακό πρόγραμμα για ηλικίες μέχρι 19 ετών. Γνωρίζουμε ότι η νέα γενιά έχει υποστεί μεγάλο πλήγμα στη χώρα μας και ευελπιστούμε να είμαστε εμείς αυτοί που θα βοηθήσουν ώστε να μπουν οι σωστές βάσεις. Η ασφαλιστική εταιρεία η οποία πρώτη θα δημιουργήσει προϊόντα Ομαδικής Ασφάλισης  για μικρές επιχειρήσεις  όπως π.χ. για τις νέες StartUp εταιρείες που θα κατακλύσουν την Ελλάδα, θα κυριαρχήσουν στην Ελληνική Αγορά.  Θα μπορούν έτσι και αυτές οι επιχειρήσεις να έχουν ισότιμη ασφάλιση για τους εργαζόμενους και τις οικογένειές τους. Εν κατακλείδι, την επόμενη τριετία, η Νομική Προστασία, οι ασφάλειες που απευθύνονται σε φιλόζωους και οι ομαδικές ασφάλειες που απευθύνονται σε μικρό αριθμό μελών (και άρα είναι πιο ευέλικτες), θα κάνουν την ασφαλιστική βιομηχανία της χώρας μας ξεχωριστή! Σαν λαός είμαστε διαφορετικοί, πρέπει αν μπορούμε και να το αποδείξουμε!

 

ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Βαθμολογία Αναγνωστών 15 Ψήφοι