Πρόσφατα Τεύχη

Δείτε με μία ματιά τα πιο πρόσφατα τεύχη από το Ασφαλιστικό Marketing

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Σεπτεμβρίου  2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2016Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουνίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαΐου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Απριλίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαρτίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Φεβρουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιανουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Δεκεμβρίου 2015 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ για να λαμβάνετε sneak peaks από τα νέα μας τεύχη αλλά και να μαθαίνετε πρώτοι  για τις προνομιακές μας εκπτώσεις.

[ninja-inline id=786]

Κ. Κεχρή: Ψηφιακά εργαλεία στο αυτοκίνητο στην υπηρεσία του διαμεσολαβητή

Το 27% του χαρτοφυλακίου της Generali αποτελεί ο κλάδος ασφάλισης αυτοκινήτου. Μιλώντας στο ΑΜ η κα Κάκια Κεχρή, Τεχνική Διευθύντρια Ατομικών Γενικών Ασφαλίσεων, αναφέρει ότι η στρατηγική που ακολουθείται στον κλάδο βασίζεται σε κανόνες υγιούς και ισορροπημένης ανάπτυξης του χαρτοφυλακίου της εταιρείας και επισημαίνει ότι το τεχνικό αποτέλεσμα του κλάδου είναι θετικό και το loss ratio σε χαμηλό επίπεδο.

Η κα Κεχρή αναφέρεται επίσης στις διαδικτυακές ασφαλίσεις και τονίζει ότι η Generali χρησιμοποιεί ψηφιακά εργαλεία για να βελτιώσει τις διαδικασίες για το διαμεσολαβητή και τον πελάτη. «Μπορεί η ανάπτυξη της τεχνολογίας να δημιουργεί νέες ανάγκες και νέες συνήθειες, όμως η διαπροσωπική επικοινωνία και η εμπιστοσύνη εξακολουθούν να αποτελούν σημαντικά ποιοτικά κριτήρια αξιολόγησης από τους πελάτες». Για αυτό και η άνοδος τουμεριδίου της αγοράς της εταιρείας είναι στο 5% μέσω κρίσης. Μιλά επίσης για τα ανασφάλιστα οχήματα και τις ΕΠΥ. 

Ο κλάδος Αυτοκινήτου καταλαμβάνει μεγάλο μέρος του κλάδου ζημιών. Στην Εταιρεία σας σε τι ποσοστό του χαρτοφυλακίου σας αντιστοιχεί;

Τα τελευταία χρόνια λόγω της οικονομικής κρίσης αλλά και του έντονου ανταγωνισμού που επικρατεί, το μερίδιο του κλάδου Αυτοκινήτου (αστική ευθύνη έναντι τρίτων και κλάδος χερσαίων οχημάτων) έχει μειωθεί ως ποσοστό της συνολικής παραγωγής του κλάδου γενικών ασφαλίσεων. Είναι ενδεικτικό ότι σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοινώνει η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος, το 2016 η συγκεντρωτική παραγωγή του κλάδου Αυτοκινήτων (κλάδος χερσαίων οχημάτων και κλάδος αστικής ευθύνης οχημάτων) αποτελούσε το 48,1% της συνολικής παραγωγής των γενικών ασφαλίσεων, όταν το 2010 το μερίδιο αυτών των δύο κλάδων ανέρχονταν στο 65,2% της συνολικής παραγωγής του κλάδου γενικών ασφαλίσεων. Παρόλα αυτά βέβαια ο κλάδος Αυτοκινήτου δεν παύει να παραμένει πολύ σημαντικός για το χαρτοφυλάκιο μιας ασφαλιστικής εταιρείας. Η Generali δίνει ιδιαίτερη σημασία στην ανάπτυξη εργασιών και στο συγκεκριμένο κλάδο ακολουθώντας πάντα τη στρατηγική ανάπτυξης ενός ισορροπημένου και υγιούς χαρτοφυλακίου.

Συγκεκριμένα, ο κλάδος Αυτοκινήτου αποτελεί στην Generali, το 44,8% του χαρτοφυλακίου των γενικών ασφαλίσεων και το 27% στο σύνολο του χαρτοφυλακίου ζωής και γενικών (στοιχεία 2016). Να σημειωθεί επίσης ότι το τεχνικό αποτέλεσμα του κλάδου Αυτοκινήτου στην Eταιρεία μας είναι θετικό ενώ το loss ratio παραμένει σε χαμηλά επίπεδα.

Πώς λειτούργησαν τελικά τα πρόστιμα για τα ανασφάλιστα οχήματα; Ασφαλίστηκαν οι ανασφάλιστοι για αστική ευθύνη οδηγοί;

Από την πορεία των εργασιών της Εταιρείας μας τους τελευταίους μήνες στο συγκεκριμένο κλάδο αλλά και από τα μηνύματα που λαμβάνουμε από την υπόλοιπη αγορά, προκύπτει ότι ένα σημαντικό μέρος των ανασφάλιστων οχημάτων, αναζήτησαν και βρήκαν ασφαλιστική κάλυψη. Υπολογίζεται ότι από τις αρχές του έτους ο στόλος των ασφαλισθέντων οχημάτων αυξήθηκε κατά περίπου 465.000 οχήματα περίπου (στοιχεία ΕΑΕΕ). Πρόκειται αναμφίβολα για μία σημαντική και θετική εξέλιξη, η οποία λειτουργεί όχι μόνο προς όφελος της ασφαλιστικής αγοράς, αλλά, κυρίως, του κοινωνικού συνόλου.

Ασφαλίζει η Εταιρεία σας απευθείας μέσω του διαδικτύου; Αν ναι, τι μερίδιο καλύπτουν οι online ασφαλίσεις στη συνολική παραγωγή του κλάδου οχημάτων. Αν όχι είναι στα σχέδια της Εταιρείας να αναπτυχθεί μελλοντικά η διαδικτυακή πώληση;

Η Generali δε δραστηριοποιείται στις πωλήσεις μέσω διαδικτύου, στην ελληνική αγορά. Έχει επιλέξει εδώ και αρκετά χρόνια να στηρίζει την ανάπτυξή της στα παραδοσιακά κανάλια διανομής που τα απαρτίζουν οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές. Είναι από τις ελάχιστες ασφαλιστικές εταιρείες που έχει κρυστάλλινη στρατηγική στο θέμα αυτό. Γιατί μπορεί η ανάπτυξη της τεχνολογίας να δημιουργεί νέες ανάγκες και νέες συνήθειες, όμως η διαπροσωπική επικοινωνία και η εμπιστοσύνη εξακολουθούν να αποτελούν σημαντικά ποιοτικά κριτήρια αξιολόγησης από τους πελάτες.

Συνεχίζουμε, λοιπόν, να επενδύουμε στις νέες τεχνολογίες και να προσαρμοζόμαστε στις τάσεις της ψηφιακής εποχής, όχι για να παρακάμψουμε, αλλά για να βοηθήσουμε τον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή στην ενίσχυση των εργασιών του. Με αυτό τον τρόπο θέτουμε την ψηφιοποίηση στην υπηρεσία του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή αλλά και του καταναλωτή. Η στρατηγική αυτή αναγνωρίζεται από τον ασφαλιστή και αποδίδει καρπούς, όπως δείχνει ή άνοδος του μεριδίου αγοράς της Εταιρείας στο 5% εν μέσω κρίσης!

Ο κλάδος Αυτοκινήτου αποτελεί στην Generali το 27% στο σύνολο του χαρτοφυλακίου

Ποια είναι η άποψή σας για τις ΕΠΥ στην ελληνική ασφαλιστική αγορά; (Έχετε εικόνα για το μερίδιό τους στον κλάδο;)

Οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στη χώρα μας με καθεστώς ελεύθερης παροχής υπηρεσιών (ΕΠΥ) εστιάζουν την ανάπτυξή τους κυρίως στον κλάδο Αυτοκινήτου. H Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος έχει τοποθετηθεί επισήμως αναφορικά με το καθεστώς των εν λόγω εταιρειών και έχει ζητήσει από τους αρμόδιους να λάβουν τα ενδεδειγμένα μέτρα για την εξασφάλιση της μεγαλύτερης δυνατής προστασίας των δικαιωμάτων των ασφαλισμένων και των ασφαλιστικών εταιρειών.

Υπολογίζεται ότι μετά από μία δεκαετία θα αρχίσουν σταδιακά να επικρατούν στην αγορά τα αυτόνομα οχήματα. Πώς θα επηρεάσει η εξέλιξη αυτή τις ασφαλιστικές;

Οι εξελίξεις και στον τομέα αυτό είναι ραγδαίες. Τα αυτόνομα αυτοκίνητα ή ακόμη πιο άμεσα, τα έξυπνα και τα συνδεδεμένα αυτοκίνητα (connected cars) αποτελούν, τόσο παγκοσμίως όσο και σε ευρωπαϊκό επίπεδο, μια πραγματικότητα και όχι ένα μελλοντικό σενάριο. Η αυτοματοποίηση όπως εκφράζεται με την ανάπτυξη των αυτόνομων οχημάτων αλλά και των telematics επιφέρει αλλαγές και στον ασφαλιστικό κλάδο, ο οποίος πρέπει να παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις αυτές. Ο Όμιλος Generali είναι από τους πρώτους ασφαλιστικούς ομίλους στην Ευρώπη που εισήλθε στο χώρο των telematics, στον οποίο δραστηριοποιείται από το 2011, κατέχοντας ηγετική θέση. Ο Όμιλος προχώρησε τον Ιούλιο του 2015 σε εξαγορά της MyDrive Solutions, μιας κορυφαίας νεοφυούς εταιρείας τεχνολογίας η οποία εξειδικεύεται στα data analytics και την αξιοποίησή τους στην αγορά ασφάλισης αυτοκινήτου. Επίσης, το 2016 ο Όμιλος Generali και η Progressive, μεταξύ των παγκόσμιων ηγετών στον τομέα της τηλεματικής στην ασφάλιση αυτοκινήτου, σύναψαν συνεργασία έρευνας και ανάπτυξης (RnD), ώστε να βελτιώσουν τις δυνατότητές τους στην ανάλυση δεδομένων και να δημιουργήσουν νέες προϊοντικές λύσεις.

H είσοδος της Generali σε αυτό τον κλάδο φέρνει την εταιρεία ακόμη πιο κοντά στους πελάτες της, οι οποίοι αναζητούν προϊοντικές λύσεις, ειδικά προσαρμοσμένες στο προφίλ και στις ανάγκες τους και οι οποίες αξιοποιούν τα πλεονεκτήματα των τεχνολογικών εξελίξεων. Λαμβάνοντας υπόψη τα νέα δεδομένα και τις νέες ανάγκες, όπως διαμορφώνονται με την ανάπτυξη της τεχνολογίας και στην ελληνική αγορά, αναμένεται ότι οι ασφαλιστικές αυτές λύσεις δεν θα αργήσουν να είναι πλέον προσβάσιμες και για τους ασφαλισμένους της Generali στην Ελλάδα. Στόχος μας άλλωστε είναι να μπορούμε να προσαρμοζόμαστε άμεσα στις ανάγκες των καταναλωτών και να μπορούμε να προσφέρουμε εξελιγμένες και ποιοτικές ασφαλιστικές λύσεις. Αυτό δεν είναι απλώς μια υπόσχεση, αλλά ο στρατηγικός μας σχεδιασμός.

Σε κάθε περίπτωση η συνεχής ανάπτυξη της τεχνολογίας θα επηρεάσει ουσιαστικά την ασφαλιστική αγορά, στον τομέα της ανάληψης των κινδύνων, στο σχεδιασμό και προώθηση των προϊόντων, στην τιμολογιακή πολιτική. Για παράδειγμα τα telematics έχουν εισέλθει σε μια νέα εποχή, προσφέροντας αναβαθμισμένες δυνατότητες προσέγγισης και κατανόησης του καταναλωτή. Με τη χρήση των smart phones, αποκτούν μεγαλύτερη ευελιξία στην εφαρμογή τους και επιτρέπουν μια πιο ποιοτική αντιμετώπιση και διαφοροποίηση του πελάτη, καταμετρώντας πλέον όχι τη συχνότητα χρήσης του αυτοκινήτου, αλλά την οδηγική συμπεριφορά. Από την άλλη πλευρά το αυτόνομο αυτοκίνητο υπόσχεται καλύτερη διαχείριση του κινδύνου και μείωση των ατυχημάτων, γεγονός που θα είναι προ όφελος όχι μόνο των πολιτών αλλά και των τεχνικών αποτελεσμάτων των ασφαλιστικών εταιρειών.

ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Βαθμολογία Αναγνωστών 2 Ψήφοι