Πρόσφατα Τεύχη

Δείτε με μία ματιά τα πιο πρόσφατα τεύχη από το Ασφαλιστικό Marketing

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Σεπτεμβρίου  2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2016Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουνίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαΐου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Απριλίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαρτίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Φεβρουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιανουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Δεκεμβρίου 2015 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ για να λαμβάνετε sneak peaks από τα νέα μας τεύχη αλλά και να μαθαίνετε πρώτοι  για τις προνομιακές μας εκπτώσεις.

[ninja-inline id=786]

Κ. Ροδινός: Υπάρχουν λόγοι που η ασφάλιση πρέπει να γίνεται από το διαμεσολαβητή και όχι από την τράπεζα

Tους ουσιαστικούς λόγους που διαφοροποιούν τον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή από την ασφάλιση του καταναλωτή μέσω τράπεζας αναφέρει σε συνέντευξή του στο ΑΜ ο Κωνσταντίνος Ροδινός, Ασφαλιστικός και Επενδυτικός Σύμβουλος και Πρόεδρος του Συνδέσμου Ρεθύμνιων Ασφαλιστών.

Όπως επισημαίνει, όταν ο πολίτης αισθάνεται ότι του ασκείται από τραπεζικό ίδρυμα πίεση για να ασφαλιστεί μπορεί να καταφύγει σε συλλόγους και να τον βοηθήσουν για το πώς πρέπει να αντιδράσει. Ο κ. Ροδινός μιλά επίσης για την επαγγελματική του πορεία καθώς και το πώς έχει καθιερωθεί σήμερα στη συνείδηση του πολίτη η έννοια της ιδιωτικής ασφάλισης.

Πόσα χρόνια δραστηριοποιείστε στην ασφαλιστική αγορά της Κρήτης και σε ποια φιλοσοφία στηρίζεται η σχέση σας με την Interamerican;

Δραστηριοποιούμαι στην ασφαλιστική αγορά από τον Δεκέμβριο του 2004. Η πορεία μου έχει συνδεθεί με την Interamerican με την οποία ξεκίνησα και συνεχίζω ακόμα και σήμερα.

Εμπιστεύονται οι Κρητικοί την ιδιωτική ασφάλιση; Πέρα από το αυτοκίνητο ποιοι άλλοι ασφαλιστικοί κλάδοι έχουν μεγάλα μερίδια και πού εστιάζετε εσείς τη στρατηγική σας;

Οι Κρητικοί –και γενικότερα οι πολίτες– εμπιστεύονται την ιδιωτική ασφάλιση όταν καταλαβαίνουν ότι έχουν απέναντί τους έναν ασφαλιστή ο οποίος θα τους μιλήσει ειλικρινά, θα τους προβληματίσει και θα δείξει ενδιαφέρον για αυτούς. Εμπιστεύονται την ιδιωτική ασφάλιση όταν αντιλαμβάνονται ότι θα γίνει σωστή διερεύνηση και ιεράρχηση για τα προβλήματα που τους απασχολούν και ότι μπορούν να αντιμετωπιστούν και φυσικά σε πολλές περιπτώσεις να λυθούν. Οι κλάδοι που έχουν μεγάλα μερίδια είναι οι πυρός και αστικής ευθύνης. Τα τελευταία χρόνια έχει αρχίσει και κερδίζει μερίδιο και ο κλάδος υγείας, στον οποίο θεωρώ ότι θα στραφεί μεγάλη μερίδα του κόσμου και στον οποίο προσωπικά εστιάζω την προσοχή μου, όπως και γενικότερα στους κλάδους ζωής και υγείας.

«Να απευθυνθείτε σε ανθρώπους οι οποίοι γνωρίζουν και θα σας συμβουλέψουν σωστά*

rodinos

Κωνσταντίνος Ροδινός, Ασφαλιστικός και Επενδυτικός Σύμβουλος και Πρόεδρος του Συνδέσμου Ρεθύμνιων Ασφαλιστών

Το Ρέθυμνο αποτελεί τουριστικό προορισμό. Ασφαλίζονται οι επαγγελματίες του τουρισμού για ευθύνες και περιουσιακά στοιχεία;

Με δεδομένο ότι ζούμε σε μία περιοχή που αποτελεί πόλο έλξης για τουρίστες, οι επαγγελματίες του τουριστικού κλάδου συνάπτουν ασφαλιστήρια συμβόλαια που καλύπτουν αστική ευθύνη και περιουσία. Είναι μια αγορά που έχει μεγάλη ανάγκη από ανθρώπους-συμβούλους και αυτό οφείλεται και στον τρόπο με τον οποίο λειτουργούν οι τράπεζες. Κι αυτό γιατί η πραγματικότητα έχει δείξει ότι πιέζουν τους επιχειρηματίες και αντί να τους δίνουν ουσιαστικές λύσεις πολλές φορές τους προωθούν προγράμματα με τα οποία είναι εν τέλει υπασφαλισμενοι. Και αυτό είναι κάτι για το οποίο είμαι απόλυτα πεπεισμένος διότι το συναντώ πολύ συχνά. Η συμβουλή μου λοιπόν είναι να απευθυνθείτε σε ανθρώπους οι οποίοι γνωρίζουν και που θα σας συμβουλέψουν σωστά. Όταν αισθανθείτε πίεση από την τράπεζα να έχετε υπόψη ότι μπορείτε να απευθυνθείτε στους κατά τόπους συλλόγους σας και να το καταγγείλετε.

Ποια είναι τα στοιχεία που διακρίνουν το διαμεσολαβητή από την τράπεζα. Για ποιους λόγους να έρθει κάποιος σε εσάς να ασφαλιστεί και να μη δεχτεί την πρόταση ενός τραπεζικού ιδρύματος;  

Θα σας απαντήσω στην ερώτηση σε συνέχεια της προηγούμενης για να σας δώσω μια σειρά από λόγους που διακρίνουν το διαμεσολαβητή από την τράπεζα. Πρώτον και σημαντικότερο ο διαμεσολαβητής είναι δίπλα στον πελάτη του 24 ώρες το 24ωρο, σε αντίθεση με την τράπεζα που αν θες να επικοινωνήσεις μαζί της το απόγευμα ή το Σάββατο ή στις γιορτές δεν είναι εφικτό. Επίσης άλλος ένας λόγος είναι ότι ο σύμβουλος συνεχώς ενημερώνεται, επιμορφώνεται και επενδύει χρόνο και χρήμα για να προτείνει και να σχεδιάσει λύσεις για τον πελάτη… κάτι που καμιά τράπεζα δεν το κάνει. Ο άνθρωπος ο οποίος εργάζεται στην τράπεζα δεν τον ενδιαφέρει αν αυτό που πρότεινε στον πελάτη είναι αυτό που πράγματι έχει ανάγκη αλλά είναι αυτό που του ζητά η τράπεζα να «πουλήσει» χωρίς κανένα άλλον ενδοιασμό. Οπότε όπως καταλαβαίνετε ουσιαστικά αντί να λύνει προβλήματα, όπως και είναι η δουλειά του συμβούλου, τα μεγαλώνει. Δεν του δίνει πληροφορία σχετικά με τις ελλιπείς παροχές των ταμείων. Να πούμε ότι ποτέ δεν θα κάτσει να του αναλύσει τους όρους του συμβολαίου του. Από όποια μεριά και να το πιάσουμε νομίζω –και με την εμπειρία που έχω– ότι το καλύτερο που έχει να κάνει κάποιος ο οποίος ενδιαφέρεται να ασφαλίσει την οικογένειά του ή να ασφαλιστεί ο ίδιος πρέπει να απευθυνθεί και να ψάξει να βρει τον κατάλληλο άνθρωπο ο οποίος έχει και τις απαραίτητες προϋποθέσεις και θα μελετήσει και θα σχεδιάσει λύσεις τέτοιες οι όποιες θα αφορούν τις πραγματικές του ανάγκες. Ορίστε λοιπόν για ποιον λόγο κάποιος να έρθει σε εμένα και να μη δεχτεί την «προσφορά» γιατί πρόσφορα θα του κάνει η τράπεζα. Γιατί αυτό που θα κάνω εγώ όπως και κάθε κατάλληλα καταρτισμένος συνάδελφος είναι να του προτείνω λύσεις στις ανάγκες του ακολουθώντας τη σωστή μεθοδολογία της διερεύνησης της μελέτης και του σχεδιασμού πριν προχωρήσουμε στην υλοποίηση.

ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Βαθμολογία Αναγνωστών 0 Ψήφοι