Πρόσφατα Τεύχη

Δείτε με μία ματιά τα πιο πρόσφατα τεύχη από το Ασφαλιστικό Marketing

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Σεπτεμβρίου  2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2016Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουνίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαΐου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Απριλίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαρτίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Φεβρουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιανουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Δεκεμβρίου 2015 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ για να λαμβάνετε sneak peaks από τα νέα μας τεύχη αλλά και να μαθαίνετε πρώτοι  για τις προνομιακές μας εκπτώσεις.

[ninja-inline id=786]

Του Δημήτρη Φαραντούρη, Agency Manager, Interamerican

Οι απόφοιτοι κολεγίων μπορούν να γίνουν αξιόλογοι συνεργάτες γιατί έχουν ενέργεια και ενθουσιασμό, είναι εύκολοι στην καθοδήγηση, πιστοί, με πνεύμα συνεργασίας, πρόθυμοι να εκπληρώσουν το καθήκον τους, χαμηλόμισθοι και θεωρητικά αγνοί.

Αυτό μας είχε πει ο Philip C. Richards πριν από 8 περίπου χρόνια, το 2006, στην Κρήτη: «Κάν’ το για λιγότερα, κάν’ το καλύτερα, κάνε περισσότερα».

 

Και «κάνε συνεχώς αλλαγές», θα προσέθετα εγώ, γιατί όπως έχει πει και ο Albert Einstein, «ο μεγαλύτερος βαθμός παράνοιας είναι να κάνεις το ίδιο πράγμα και να περιμένεις άλλο αποτέλεσμα». Σύμφωνα με έναν άλλο μεγάλο δάσκαλο των ασφαλειών, τον Harry Hoopis, τα «κλειδιά της επιτυχίας» για έναν μάνατζερ είναι

• Το όραμα

• Οι άνθρωποι κλειδιά (δεν μπορείς να τα κάνεις όλα μόνος σου)

• Σκληρές αποφάσεις (Κάποιοι δεν ταιριάζουν στο μοντέλο. Απομάκρυνε «έξυπνα» τους αποτυχημένους.)

Θα επαναλάβω επίσης και αυτό που είχε πει η Poly Divack, στις 22 Ιανουαρίου το 1996, στο ξενοδοχείο Πεντελικό: «Είναι πολύ δύσκολο να με πείσεις ότι αν δουλεύεις 10-12 ώρες την ημέρα, δεν θα βρεις πελάτες ή ασφαλιστές.» Και όπως είπε και ο Jim Heidema, «Σύμφωνα με την αρχή της αφθονίας, υπάρχουν πολλά, για όλους. Αναπτύξτε τα!»:

• Ανάπτυξη πελατολογίου: Νέοι πελάτες & crosseling

• Ανάπτυξη ήδη υπαρχόντων συνεργατών σε θέματα πωλήσεων – προϊόντων – τεχνολογίας – ψυχολογίας

• Ανάπτυξη Νέων Συνεργατών: ευθύνη όλων

• Ανάπτυξη Ομάδων Εργασίας

• Ανάπτυξη Unit Managers (Crawford GAMA)

Όλα αυτά τα χρόνια και έπειτα από πολλές προσπάθειες ανάπτυξης Νέων Στελεχών, φτάσαμε στα εξής συμπεράσματα:

• Το 20% είναι σίγουροι νικητές. Θα επιβιώσουν ό,τι και να γίνει.

• Περίπου ένα 60% μπορεί να πετύχει ή να αποτύχει, ανάλογα τα προσόντα, την αγορά, τις συνθήκες, και το βαθμό επιθυμίας του.

• Ένα 20% θα αποτύχει ό,τι και να γίνει.

Όποιος αναπτύξει έστω το 50% από τη μέση, θα μπει στο GAMA Hall of Fame! Όμως, για όποιον θέλει κάτι πολύ μεγάλο, είναι απαραίτητο, πρώτα απ’ όλα να δημιουργήσει τουλάχιστον 2 Unit Managers, ώστε να εξοικονομήσει περισσότερο χρόνο. Αυτοί οι Unit Managers δε, δεν θα «διοικούν» περισσότερους από 12 συνεργάτες, εκτός και εάν οι περισσότεροι από αυτούς πληρούν τα min στάνταρντ (π.χ. αιτήσεις, δραστηριότητα, παραγωγή, ενεργός…).

Κριτήρια Επιλογής Συνεργατών

• Θα αγόραζα κάτι από αυτόν;

• Θα ήμουν περήφανος να τον συστήσω στο Κατάστημά μου σαν νέο συνεργάτη και σαν μελλοντικό αστέρι;

• Θα ήμουν περήφανος να τον συστήσω στην οικογένειά μου καλώντας τον σπίτι μου;

• Θα του πρόσφερα εργασία αν είχα 20 ακόμη υποψήφιους έξω από την πόρτα μου για συνέντευξη;

Στόχος μας είναι η συνεχής ανάπτυξη του Ανθρώπινου Δυναμικού μας και η Επαγγελματική Αποκατάσταση αξιόλογων Στελεχών.

Στρατολογώντας απόφοιτους κολεγίων

Οι απόφοιτοι κολεγίων έχουν στην ουσία μια ανύπαρκτη φυσική αγορά, περιορισμένες εμπειρίες ζωής και δυσκολία στη διευθέτηση δύσκολων καταστάσεων. Γενικότερα λειτουργούν με τη νοοτροπία της «πρώτης δουλειάς». Ωστόσο οι απόφοιτοι κολεγίων μπορούν να γίνουν αξιόλογοι συνεργάτες γιατί έχουν ενέργεια και ενθουσιασμό, είναι εύκολοι στην καθοδήγηση, πιστοί, με πνεύμα συνεργασίας, πρόθυμοι να εκπληρώσουν το καθήκον τους, χαμηλόμισθοι και θεωρητικά αγνοί.

Οδηγίες Στρατολόγησης

Διαλέξτε Συμμάχους. Ανθρώπους κλειδιά. Γιατί κανείς δεν μπορεί να τα κάνει όλα μόνος του. Κάντε την αρχή με 1-2 Στελέχη και πριν από τη συνέχεια εξετάστε τα οικονομικά σας. Η Στρατολόγηση απαιτεί να έχεις λύσει τα δικά σου οικονομικά θέματα για να μπορείς αναπόσπαστος να λύσεις και των άλλων. Καθορίστε το δικό σας, προσωπικό budget. Και τέλος, ξεκαθαρίστε το τοπίο. Δεν μπορείς να «καλλιεργήσεις» στον ίδιο χώρο τη μελλοντική σου ανάπτυξη και την «άρνηση». Να βελτιώνετε συνεχώς την «εικόνα» της ομάδας, κρατώντας μόνο τους ενεργούς και παραγωγικούς.

Γενικότερα, ορίστε ρεαλιστικούς, μεικτούς και καθαρούς στόχους Στρατολόγησης. Αλλά στρατολογείτε μανιωδώς, όχι μόνο όταν οι αριθμοί είναι χαμηλοί. Όμως φροντίστε να έχετε αρκετούς υποψήφιους ώστε να μπορείτε να επιλέξετε τους καλύτερους. Δηλαδή αυτούς που έχουν καλές προοπτικές. Δεν συμμαχούμε με μέτριες επιλογές. Αναζητούμε αυτούς που έχουν πρόσβαση σε καλές ή ειδικές πελατειακές αγορές. Εξασφάλιση μιας καλής ροής υποψηφίων προστατεύει από τυχάρπαστες επιλογές και λύσεις απόγνωσης. Αναπτύξτε μια διαδικασία αξιολόγησης. Δεσμεύστε τους συνεργάτες σας με στόχους υψηλών εισοδημάτων, που επιτρέπουν να αντιμετωπίζουν τις ανάγκες τους και να αποκτούν κύρος στην κοινωνία. Ασχοληθείτε με αυτούς που μπορείτε να εκπαιδεύσετε και να υποστηρίξετε. Όπως λέει και μια κινέζικη παροιμία, «καλή ζωή είναι, να ζεις εκεί που θέλεις, με ανθρώπους που αγαπάς, κάνοντας το σωστό πράγμα». Είναι μονόδρομος! Και να θυμάστε: ο μόνος τρόπος να αλλάξεις τα παραγωγικά σου αποτελέσματα και κυριότερα τη διάθεσή σου είναι να ψάξεις στην αγορά να βρεις τον καλύτερο Financial Planner! Είναι εκεί και σε περιμένει! Καλή επιτυχία, γιατί σας αξίζει!