Πρόσφατα Τεύχη

Δείτε με μία ματιά τα πιο πρόσφατα τεύχη από το Ασφαλιστικό Marketing

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Σεπτεμβρίου  2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2016Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουνίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαΐου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Απριλίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαρτίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Φεβρουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιανουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Δεκεμβρίου 2015 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ για να λαμβάνετε sneak peaks από τα νέα μας τεύχη αλλά και να μαθαίνετε πρώτοι  για τις προνομιακές μας εκπτώσεις.

two + ten =

14 + thirteen =

Κανείς δεν έχασε την ψυχή του από πείνα! Αμέτρητοι όμως την έχασαν από χορτασιά!

Τι κάνετε στις δύσκολες στιγμές;

Στις πιο δύσκολες στιγμές της ζωής σας, εκεί που τα προβλήματα έπεφταν βροχή, τα παρατήσατε; Μείνατε γονατισμένοι και ηττημένοι, λέγοντας «ως εδώ», ή «δεν αντέχω άλλο…» ή «αυτό δεν γίνεται» ή κάτι ανάλογο;

Αν ανήκετε σε αυτή την κατηγορία, των «κουρασμένων» ανθρώπων που καταρρέουν στην πίεση, που κάθε φορά βλέπουν το εμπόδιο και όχι την επιτυχία πίσω από αυτό, μη χάνετε το χρόνο σας να διαβάσετε παρακάτω… Προφανώς, έχετε άλλη θεώρηση πραγμάτων και καταστάσεων από εκείνους που μας ενέπνευσαν να γράψουμε αυτό το άρθρο.

Αν όμως είστε από εκείνους που δεν σκύβετε το κεφάλι στις όποιες δυσκολίες, τότε προφανώς, ανήκετε στην κατηγορία των λίγων που δικαιούνται να πουν πως, όταν όλα προσπαθούσαν να τους ρίξουν κάτω, βρήκαν τη δύναμη να σηκωθούν και να αντιμετωπίσουν τις όποιες προκλήσεις, με το βλέμμα εκεί που η προσπάθεια αποδίδει και δικαιώνει. Αυτοί οι άνθρωποι, ακόμη και από την αποτυχία, βγαίνουν κερδισμένοι γιατί γίνονται σοφότεροι…

«Δεν πνίγεσαι ποτέ αν πέσεις στο ποτάμι. Πνίγεσαι μόνο αν μείνεις βυθισμένος σε αυτό.»

Υπάρχουν χιλιάδες ιστορίες καθημερινών ανθρώπων, που έχουν εφαρμόσει ενστικτωδώς στη ζωή τους όσα γράφουν οι γκουρού της εσωτερικής παρότρυνσης.

Και σίγουρα o καθένας μας γνωρίζει κάποιους που αγωνίστηκαν ενάντια σε αντιξοότητες – τις περισσότερες φορές ακόμη και εναντίον του εαυτού τους – και κέρδισαν…

Ανθρώπων που αρνούνται πεισματικά να ακούσουν το «όχι» και το «δεν γίνεται».

«Έχει πλάκα να κάνεις κάτι που δεν μπορεί να γίνει», έλεγε ο γνωστός επιχειρηματίας Walt Disney.

* Νέοι επιχειρηματίες ίδρυσαν τα προηγούμενα έξι χρόνια περίπου 200.000 επιχειρήσεις στην Ελλάδα. Αποδεικνύουν ότι η χώρα έχει οικονομικό μέλλον. *

Ελλάδα!
Η Ελλάδα σήμερα, είναι «πεδίον δόξης λαμπρό» για όλους εκείνους που περιγράψαμε πιο πάνω. Για τους ηττοπαθείς και τους νικητές. Ο καθένας, ορίζει τον εαυτό του στο στρατόπεδο που επιθυμεί.
Η Ελλάδα της κρίσης δίνει το στίγμα.

Η Ελλάδα των φόρων και της ανέχειας, των επαγγελματιών πολιτικών χωρίς όραμα, που σχεδόν σε όλη τους τη ζωή ήταν απόντες από την αγορά.

Η Ελλάδα της αναξιοκρατίας που εξοντώνει την κλαίουσα αγορά με κλειστές τράπεζες και άρση του δανεισμού και βάζει φρένο στην επιχειρηματικότητα των νέων (σύμφωνα με τα στοιχεία του ΙΟΒΕ), που τιμωρεί – αντί να ανταμείβει – γενικότερα την επιχειρηματική δραστηριότητα με επιπλέον φόρους, που προβάλλει τη φτώχεια και τη μιζέρια καθημερινά, ενώ προσπαθεί να πνίξει κάθε σκέψη για ανάπτυξη.

Μια χώρα εχθρική προς όποιον έχει μια καλή ιδέα και προσπαθεί να την υλοποιήσει, προσλαμβάνοντας ανθρώπους, μειώνοντας την ανεργία, πληρώνοντας χιλιάδες ευρώ σε ασφαλιστικά ταμεία, δημιουργώντας υπεραξία εκεί που υπάρχει προσβολή και απαξίωση…

Αυτή η Ελλάδα της κατήφειας, ΕΥΤΥΧΩΣ ΗΤΤΑΤΑΙ ΠΑΝΗΓΥΡΙΚΑ!

Σε αυτή την Ελλάδα, ΕΥΤΥΧΩΣ, υπάρχουν και εκείνοι που παλεύουν και νικούν.

Παρόλο που η χώρα μας δοκιμάζεται συνεχώς τα τελευταία χρόνια, το ελληνικό επιχειρηματικό δαιμόνιο δημιουργεί και πετυχαίνει. Κάθε χρόνο, μικρές ή μεγάλες επιχειρήσεις συγκαταλέγονται ανάμεσα στις πλέον επιτυχημένες και καινοτόμες εταιρείες. Ακόμη και στο «δύσκολο» διαγωνισμό των «European Business Awards» οι ελληνικές εταιρείες τα καταφέρνουν να βρίσκουν στόχο, αποδεικνύοντας ότι οι Έλληνες επιχειρηματίες δεν το βάζουν κάτω!

Τέσσερις επιχειρήσεις από τη χώρα μας, βρίσκονται ανάμεσα στους 110 «Ruban d’ Honneur Recipients» που προκρίνονται στον τελικό και τους ευχόμαστε καλή επιτυχία!

  • Coffee Island – The ELITE Award for Growth Strategy of the Year
  • Megas Yeeros – The Import/Export Award
  • Pharma-Data – The Award for Customer Focus
  • BIKOΣ (Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων) – The Business of the Year Award with Turnover of €26-150m

Άνθρωποι που επιχειρούν, με μόνο σύμμαχο το ανθρώπινο δυναμικό γύρω τους, επενδύουν στην καινοτομία και στη δημιουργία πλούτου για τη χώρα μέσω νέων συνδυασμών συντελεστών παραγωγής, αντιδρώντας θετικά στην ανταγωνιστικότητα και το ρίσκο, επενδύοντας στην εταιρική κοινωνική ευθύνη.

Δείτε την ασφαλιστική αγορά, που επενδύει στον άνθρωπο σε εποχές ανασφάλειας, καλύπτοντας τα κενά που δημιουργεί το κράτος, παράγοντας δείκτες ευημερίας που καταρρίπτουν τους δείκτες δυσχέρειας.

Τα αποτελέσματα του 2015 δείχνουν πως ο κλάδος συγκράτησε τις απώλειες στην προηγούμενη χρονιά, με προεξάρχουσες την ERGO, την GENERALI, την INTERAMERICAN, που θριάμβευσαν, ακολουθούμενες από τις υπόλοιπες εταιρείες.

Έξω από το… «δικό» μας σπίτι, δείτε την καπνοβιομηχανία ΚΑΡΕΛΙΑ που μοίρασε 3 εκατ. ευρώ σε bonus παραγωγικότητας προς στους εργαζομένους της, την ΒΙΑΝΕΞ των Γιαννακόπουλου – Ahmad, που παλεύει και νικά ένα κράτος που τιμωρεί την εγχώρια φαρμακοβιομηχανία η οποία παράγει φθηνό και καλό φάρμακο σε εποχές κρίσης, δίνοντας δουλειά σε εκατοντάδες ανθρώπους.

Νέοι επιχειρηματίες ίδρυσαν τα προηγούμενα έξι χρόνια περίπου 200.000 επιχειρήσεις στην Ελλάδα. Αποδεικνύουν ότι η χώρα έχει οικονομικό μέλλον παρά την κρίση, σημειώνει αφιέρωμα της Frankfurter Rundschau σχετικά με τη νεανική επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα.

Δύο νεαροί Έλληνες άφησαν τις καλοπληρωμένες, σίγουρες δουλειές τους στην εταιρεία λογισμικού Upstream, για να ιδρύσουν μία δική τους εταιρεία, start up εταιρεία, την WORKABLE. Βασική επιχειρηματική ιδέα τους, μία εφαρμογή που διευκολύνει μικρομεσαίες επιχειρήσεις στη διαδικασία αιτήσεων εργασίας και σε ζητήματα προσωπικού (όπου υπάρχει έλλειψη αρμόδιου τμήματος) και έκαναν το Γερμανικό τύπο να ασχοληθεί μαζί τους!

Δείτε το μέλλον στην Ελλάδα όπως το είδαν τα μάτια του ιδρυτή της BLUEGROUND. Μιας εταιρείας που δραστηριοποιείται στους κλάδους του τουρισμού και της διαχείρισης ακινήτων μέσα από τη χρήση νέων μορφών διαχείρισης ακινήτων με την υποστήριξη της τεχνολογίας. Μιας ιδέας τόσο πετυχημένης, που παρακίνησε την Εθνική Τράπεζα να συμμετέχει στην αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου, στο πλαίσιο του προγράμματος NBG Business Seeds για την ενίσχυση της καινοτόμου επιχειρηματικότητας!

Υ.Γ . Τίποτε δεν χαρίζεται! Όλες αυτές οι επιχειρήσεις, πέρα από το κίνητρο των επιχειρηματιών, επενδύουν στα κίνητρα των εργαζομένων τους, μέσω της αρχής της αμοιβαιότητας. Στέκονται σοβαρά, δίπλα στους εργαζομένους τους και στις ανάγκες τους, γίνονται μαζί τους μια γροθιά και το αποτέλεσμα είναι η δυναμική αύξηση της παραγωγικής ισχύος.

Και αυτό είναι και το μέγα ζητούμενο. Η συνεργασία που στηρίζεται στην αμοιβαιότητα.

Η Ελλάδα του «φιλότιμου» –λέξης που δεν υπάρχει σε καμία γλώσσα του πλανήτη– δεν θα χαθεί τόσο εύκολα όσο νομίζουν κάποιοι… Με λίγα ή με ακόμη πιο λίγα, θα είναι πάντα εκεί! Θα προσπαθεί και θα δικαιώνεται!

Όπως έκανε πάντα, όπως κάνει τώρα… Όπως θα κάνει πάντα…

 

ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Βαθμολογία Αναγνωστών 0 Ψήφοι